Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
09. Jan 2012, 17:01#13412

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Jan 2012, 16:58:40 motoTurer rakstīja:

09 Jan 2012, 16:47:39 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2012, 16:45:59 motoTurer rakstīja:
Ar ko izsist stūres gultņu čaulas no rāmja.


Ar asu meiseli un āmuru, iepriekš vēlams drusku pasildīt pašu kolonku.

Nav tik vienkārši. Augšējās čaulas iekšējais diametrs=ar rāmja trubas diametru, bet apakšējās čaulas diametrs lielāks par rāmja trubas dimetru. Rāmja trubai gan uz abām pusēm ir fāzītes, bet ar meiseli aizķert nevar.

Ja Tu tos gultņus taisies mainīt nost, tad risinājums ir sekojošs - tām gultņa ārējām čaulām, kas iepresētas rāmī, ar pusautomātu šķērsaniski pāri piemetini attiecīga garuma skrūvi, jeb kādu stienīti, un aiz tā arī izsist nebūs nekādu problēmu Tā esmu darījis daudzkārt, jo ir sastopamas konstrukcijas, kur citu metodi nemaz nevaru iedomāties - vienkārši nav aiz kā to gultni aizķert, lai izsistu

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Jan 2012, 17:02:34 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

motoTurer
09. Jan 2012, 17:05#13413

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


09 Jan 2012, 17:01:21 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2012, 16:58:40 motoTurer rakstīja:

09 Jan 2012, 16:47:39 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2012, 16:45:59 motoTurer rakstīja:
Ar ko izsist stūres gultņu čaulas no rāmja.


Ar asu meiseli un āmuru, iepriekš vēlams drusku pasildīt pašu kolonku.

Nav tik vienkārši. Augšējās čaulas iekšējais diametrs=ar rāmja trubas diametru, bet apakšējās čaulas diametrs lielāks par rāmja trubas dimetru. Rāmja trubai gan uz abām pusēm ir fāzītes, bet ar meiseli aizķert nevar.

Ja Tu tos gultņus taisies mainīt nost, tad risinājums ir sekojošs - tām gultņa ārējām čaulām, kas iepresētas rāmī, ar pusautomātu šķērsaniski pāri piemetini attiecīga garuma skrūvi, jeb kādu stienīti, un aiz tā arī izsist nebūs nekādu problēmu Tā esmu darījis daudzkārt, jo ir sastopamas konstrukcijas, kur citu metodi nemaz nevaru iedomāties - vienkārši nav aiz kā to gultni aizķert, lai izsistu

Paldies, tas ir variants. Metināmā gan nav, bet kko jāizštuko. Iespējams, ka eksistē kāds štrums šai lietai

Offline

Archy96
09. Jan 2012, 17:08#13414

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Jan 2012, 17:05:25 motoTurer rakstīja:

09 Jan 2012, 17:01:21 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2012, 16:58:40 motoTurer rakstīja:

09 Jan 2012, 16:47:39 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2012, 16:45:59 motoTurer rakstīja:
Ar ko izsist stūres gultņu čaulas no rāmja.


Ar asu meiseli un āmuru, iepriekš vēlams drusku pasildīt pašu kolonku.

Nav tik vienkārši. Augšējās čaulas iekšējais diametrs=ar rāmja trubas diametru, bet apakšējās čaulas diametrs lielāks par rāmja trubas dimetru. Rāmja trubai gan uz abām pusēm ir fāzītes, bet ar meiseli aizķert nevar.

Ja Tu tos gultņus taisies mainīt nost, tad risinājums ir sekojošs - tām gultņa ārējām čaulām, kas iepresētas rāmī, ar pusautomātu šķērsaniski pāri piemetini attiecīga garuma skrūvi, jeb kādu stienīti, un aiz tā arī izsist nebūs nekādu problēmu Tā esmu darījis daudzkārt, jo ir sastopamas konstrukcijas, kur citu metodi nemaz nevaru iedomāties - vienkārši nav aiz kā to gultni aizķert, lai izsistu

Paldies, tas ir variants. Metināmā gan nav, bet kko jāizštuko. Iespējams, ka eksistē kāds štrums šai lietai

Nu ir jau dažādas konstrukcijas special tools un dažnedažādi novilcēji, vari painteresēties Ūnijas ielas SKF viekalā, viņiem šādi tādi ir pārdošanā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

drRD
09. Jan 2012, 17:50#13415

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Tak var paņemt kādu stieni, kuram nedaudz saliekt galu un ar flexi uztrīt tādu galu, lai tas ielien tajā mazajā fāzītē un tuk tuk.

[ Šo ziņu laboja drRD, 09 Jan 2012, 17:52:11 ]

Offline

daplis
09. Jan 2012, 20:21#13416

Kopš: 15. Aug 2010

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Jawa 354

man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?

[ Šo ziņu laboja daplis, 09 Jan 2012, 20:21:34 ]

Offline

motoTurer
09. Jan 2012, 21:41#13417

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


09 Jan 2012, 17:50:51 drRD rakstīja:
Tak var paņemt kādu stieni, kuram nedaudz saliekt galu un ar flexi uztrīt tādu galu, lai tas ielien tajā mazajā fāzītē un tuk tuk.

Paldies par atsaucību. Ar šo metodi izdevās izknābāt.

Offline

deMarco
09. Jan 2012, 22:15#13418

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


09 Jan 2012, 20:21:00 daplis rakstīja:
man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?

Labāk atrunā kolēģi no tāda stulbuma. Labāk to naudu lai iztērē iemācoties braukt

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

daplis
09. Jan 2012, 22:35#13419

Kopš: 15. Aug 2010

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Jawa 354


09 Jan 2012, 22:15:01 deMarco rakstīja:

09 Jan 2012, 20:21:00 daplis rakstīja:
man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?

Labāk atrunā kolēģi no tāda stulbuma. Labāk to naudu lai iztērē iemācoties braukt

koleegjis ir laukjis ar tieksmi lietot alko!
bet pateikshu, ka tas nav pachotna!

Offline

ghost_az
11. Jan 2012, 10:06#13420

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 428

Braucu ar: vienu "R"

Labrīt, spečuki!
Problēma - nedaudz salocīta kārbas "ķepiņa". It kā jau nav traki, braukt var. Bet tomēr gribas taisnu.
Kā taisnot? Pasildīt ar fēnu?

Offline

Negantelis
11. Jan 2012, 10:13#13421

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


09 Jan 2012, 22:35:00 daplis rakstīja:

09 Jan 2012, 22:15:01 deMarco rakstīja:

09 Jan 2012, 20:21:00 daplis rakstīja:
man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?

Labāk atrunā kolēģi no tāda stulbuma. Labāk to naudu lai iztērē iemācoties braukt

koleegjis ir laukjis ar tieksmi lietot alko!
bet pateikshu, ka tas nav pachotna!


Nu tad jau saki ka po.Tāpat sasitīs to purnu,labāk naudu nodzert.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

aivarsk
11. Jan 2012, 12:48#13422

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


11 Jan 2012, 10:06:34 ghost_az rakstīja:
Labrīt, spečuki!
Problēma - nedaudz salocīta kārbas "ķepiņa". It kā jau nav traki, braukt var. Bet tomēr gribas taisnu.
Kā taisnot? Pasildīt ar fēnu?

nesildi, tikai ar asiem aamura sitieniem - tikai ar praatu un aamuru.

Offline

ghost_az
11. Jan 2012, 16:25#13423

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 428

Braucu ar: vienu "R"

Tiešām ar asiem sitieniem??
Man ienāca prātā tieši pretēja shēma - uzsildīt un skrūvspīlēs lēnām taisnot...

Offline

aivarsk
11. Jan 2012, 18:33#13424

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

manam mo bija tādi pati lieta, ar laiku un kritieniem tā ķepiņa (bremžu/alumīnijs) bija pielocījusies un ēdās sajūga vākā. arī mēģināju lēnām locīt, uzreiz nekas nesanāca un arī neriskēju palielināt spiedienu. bet ar āmura asiem sitieniem viss izdevās, varēja pat manīt, kā pēc katra uzsitiena tā ķepiņa taisnojas.

Offline

ghost_az
11. Jan 2012, 20:21#13425

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 428

Braucu ar: vienu "R"

IMHO - ja materiāls ir elastīgs, tad vienalga, kādā veidā taisno - ar sitieniem vai lēnām.
Taču pieņemu, ka hēbeļi un ķepiņas ir diezgan trausli. Tāpēc - jautājums paliek atklāts.
Spečuki??? (Tādi, kas paši ir to darījuši! )

Offline

vikings
11. Jan 2012, 20:32#13426

Kopš: 11. Mar 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Dominator,Honda XR400R

Ja alumīnija,tad ar gazes deglīti uzsildi un loci kā vajag.

Offline

Naits
11. Jan 2012, 20:36#13427

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5226

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Es ar parasti uzsildu, bet nu ar prātu un pīpešanu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Barada
11. Jan 2012, 20:40#13428

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163

Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

vikings
11. Jan 2012, 20:42#13429

Kopš: 11. Mar 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Dominator,Honda XR400R

Nosmērē sildāmo vietu ar ziepēm un sildi kamēr tās paliek tumšas,tad arī loki.

Offline

vikings
11. Jan 2012, 20:45#13430

Kopš: 11. Mar 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Dominator,Honda XR400R


11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!

Offline

Andis_87
12. Jan 2012, 18:37#13431

Kopš: 01. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Yamaha R1

sveiki jautajums spechiem...

vai varat man kads man paliidzeet ar gjeneratora mekleejumiem yzf r1 99 g.. nekur neredzu un nesaprotu kur vinjsh vareetu buut...

Offline