Autors | Ziņojums |
Archy96 | 09. Jan 2012, 17:01 | #13412 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Jan 2012, 16:58:40 motoTurer rakstīja:
09 Jan 2012, 16:47:39 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2012, 16:45:59 motoTurer rakstīja:
Ar ko izsist stūres gultņu čaulas no rāmja.
Ar asu meiseli un āmuru, iepriekš vēlams drusku pasildīt pašu kolonku.
Nav tik vienkārši. Augšējās čaulas iekšējais diametrs=ar rāmja trubas diametru, bet apakšējās čaulas diametrs lielāks par rāmja trubas dimetru. Rāmja trubai gan uz abām pusēm ir fāzītes, bet ar meiseli aizķert nevar.
Ja Tu tos gultņus taisies mainīt nost, tad risinājums ir sekojošs - tām gultņa ārējām čaulām, kas iepresētas rāmī, ar pusautomātu šķērsaniski pāri piemetini attiecīga garuma skrūvi, jeb kādu stienīti, un aiz tā arī izsist nebūs nekādu problēmu Tā esmu darījis daudzkārt, jo ir sastopamas konstrukcijas, kur citu metodi nemaz nevaru iedomāties - vienkārši nav aiz kā to gultni aizķert, lai izsistu  [ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Jan 2012, 17:02:34 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
motoTurer | 09. Jan 2012, 17:05 | #13413 |
|
 Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
09 Jan 2012, 17:01:21 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2012, 16:58:40 motoTurer rakstīja:
09 Jan 2012, 16:47:39 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2012, 16:45:59 motoTurer rakstīja:
Ar ko izsist stūres gultņu čaulas no rāmja.
Ar asu meiseli un āmuru, iepriekš vēlams drusku pasildīt pašu kolonku.
Nav tik vienkārši. Augšējās čaulas iekšējais diametrs=ar rāmja trubas diametru, bet apakšējās čaulas diametrs lielāks par rāmja trubas dimetru. Rāmja trubai gan uz abām pusēm ir fāzītes, bet ar meiseli aizķert nevar.
Ja Tu tos gultņus taisies mainīt nost, tad risinājums ir sekojošs - tām gultņa ārējām čaulām, kas iepresētas rāmī, ar pusautomātu šķērsaniski pāri piemetini attiecīga garuma skrūvi, jeb kādu stienīti, un aiz tā arī izsist nebūs nekādu problēmu Tā esmu darījis daudzkārt, jo ir sastopamas konstrukcijas, kur citu metodi nemaz nevaru iedomāties - vienkārši nav aiz kā to gultni aizķert, lai izsistu 
Paldies, tas ir variants. Metināmā gan nav, bet kko jāizštuko. Iespējams, ka eksistē kāds štrums šai lietai  |
Offline
| |
|
Archy96 | 09. Jan 2012, 17:08 | #13414 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Jan 2012, 17:05:25 motoTurer rakstīja:
09 Jan 2012, 17:01:21 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2012, 16:58:40 motoTurer rakstīja:
09 Jan 2012, 16:47:39 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2012, 16:45:59 motoTurer rakstīja:
Ar ko izsist stūres gultņu čaulas no rāmja.
Ar asu meiseli un āmuru, iepriekš vēlams drusku pasildīt pašu kolonku.
Nav tik vienkārši. Augšējās čaulas iekšējais diametrs=ar rāmja trubas diametru, bet apakšējās čaulas diametrs lielāks par rāmja trubas dimetru. Rāmja trubai gan uz abām pusēm ir fāzītes, bet ar meiseli aizķert nevar.
Ja Tu tos gultņus taisies mainīt nost, tad risinājums ir sekojošs - tām gultņa ārējām čaulām, kas iepresētas rāmī, ar pusautomātu šķērsaniski pāri piemetini attiecīga garuma skrūvi, jeb kādu stienīti, un aiz tā arī izsist nebūs nekādu problēmu Tā esmu darījis daudzkārt, jo ir sastopamas konstrukcijas, kur citu metodi nemaz nevaru iedomāties - vienkārši nav aiz kā to gultni aizķert, lai izsistu 
Paldies, tas ir variants. Metināmā gan nav, bet kko jāizštuko. Iespējams, ka eksistē kāds štrums šai lietai 
Nu ir jau dažādas konstrukcijas special tools un dažnedažādi novilcēji, vari painteresēties Ūnijas ielas SKF viekalā, viņiem šādi tādi ir pārdošanā 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
|
drRD | 09. Jan 2012, 17:50 | #13415 |
|
 Kopš: 21. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 164
Braucu ar: CBR1100XX
| Tak var paņemt kādu stieni, kuram nedaudz saliekt galu un ar flexi uztrīt tādu galu, lai tas ielien tajā mazajā fāzītē un tuk tuk.  [ Šo ziņu laboja drRD, 09 Jan 2012, 17:52:11 ] |
Offline
| |
|
daplis | 09. Jan 2012, 20:21 | #13416 |
|
 Kopš: 15. Aug 2010
Ziņojumi: 83
Braucu ar: Jawa 354
| man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?[ Šo ziņu laboja daplis, 09 Jan 2012, 20:21:34 ] |
Offline
| |
|
motoTurer | 09. Jan 2012, 21:41 | #13417 |
|
 Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
09 Jan 2012, 17:50:51 drRD rakstīja:
Tak var paņemt kādu stieni, kuram nedaudz saliekt galu un ar flexi uztrīt tādu galu, lai tas ielien tajā mazajā fāzītē un tuk tuk. 
Paldies par atsaucību. Ar šo metodi izdevās izknābāt. |
Offline
| |
|
deMarco | 09. Jan 2012, 22:15 | #13418 |
|
 Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
09 Jan 2012, 20:21:00 daplis rakstīja:
man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?
Labāk atrunā kolēģi no tāda stulbuma. Labāk to naudu lai iztērē iemācoties braukt 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline
| |
|
daplis | 09. Jan 2012, 22:35 | #13419 |
|
 Kopš: 15. Aug 2010
Ziņojumi: 83
Braucu ar: Jawa 354
|
09 Jan 2012, 22:15:01 deMarco rakstīja:
09 Jan 2012, 20:21:00 daplis rakstīja:
man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?
Labāk atrunā kolēģi no tāda stulbuma. Labāk to naudu lai iztērē iemācoties braukt 
koleegjis ir laukjis ar tieksmi lietot alko!
bet pateikshu, ka tas nav pachotna! |
Offline
| |
|
ghost_az | 11. Jan 2012, 10:06 | #13420 |
|
 Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 428
Braucu ar: vienu "R"
| Labrīt, spečuki!
Problēma - nedaudz salocīta kārbas "ķepiņa". It kā jau nav traki, braukt var. Bet tomēr gribas taisnu.
Kā taisnot? Pasildīt ar fēnu? |
Offline
| |
|
Negantelis | 11. Jan 2012, 10:13 | #13421 |
|
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
09 Jan 2012, 22:35:00 daplis rakstīja:
09 Jan 2012, 22:15:01 deMarco rakstīja:
09 Jan 2012, 20:21:00 daplis rakstīja:
man koleegjis grib R1 99. gada ielikt engjeljacis, bet tirgojaas vinji peec mm kkaadi izmeeri!
varbuut kaads zin, cik lieli der tieshi shim mocim?
Labāk atrunā kolēģi no tāda stulbuma. Labāk to naudu lai iztērē iemācoties braukt 
koleegjis ir laukjis ar tieksmi lietot alko!
bet pateikshu, ka tas nav pachotna!
Nu tad jau saki ka po.Tāpat sasitīs to purnu,labāk naudu nodzert.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. |
Offline
| |
|
aivarsk | 11. Jan 2012, 12:48 | #13422 |
|
 Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
11 Jan 2012, 10:06:34 ghost_az rakstīja:
Labrīt, spečuki!
Problēma - nedaudz salocīta kārbas "ķepiņa". It kā jau nav traki, braukt var. Bet tomēr gribas taisnu.
Kā taisnot? Pasildīt ar fēnu?
nesildi, tikai ar asiem aamura sitieniem - tikai ar praatu un aamuru. |
Offline
| |
|
ghost_az | 11. Jan 2012, 16:25 | #13423 |
|
 Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 428
Braucu ar: vienu "R"
| Tiešām ar asiem sitieniem??
Man ienāca prātā tieši pretēja shēma - uzsildīt un skrūvspīlēs lēnām taisnot...  |
Offline
| |
|
aivarsk | 11. Jan 2012, 18:33 | #13424 |
|
 Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
| manam mo bija tādi pati lieta, ar laiku un kritieniem tā ķepiņa (bremžu/alumīnijs) bija pielocījusies un ēdās sajūga vākā. arī mēģināju lēnām locīt, uzreiz nekas nesanāca un arī neriskēju palielināt spiedienu. bet ar āmura asiem sitieniem viss izdevās, varēja pat manīt, kā pēc katra uzsitiena tā ķepiņa taisnojas.
|
Offline
| |
|
ghost_az | 11. Jan 2012, 20:21 | #13425 |
|
 Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 428
Braucu ar: vienu "R"
| IMHO - ja materiāls ir elastīgs, tad vienalga, kādā veidā taisno - ar sitieniem vai lēnām.
Taču pieņemu, ka hēbeļi un ķepiņas ir diezgan trausli. Tāpēc - jautājums paliek atklāts.
Spečuki??? (Tādi, kas paši ir to darījuši! ) |
Offline
| |
|
vikings | 11. Jan 2012, 20:32 | #13426 |
|
Kopš: 11. Mar 2010
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Dominator,Honda XR400R
| Ja alumīnija,tad ar gazes deglīti uzsildi un loci kā vajag. |
Offline
| |
|
Naits | 11. Jan 2012, 20:36 | #13427 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5226
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Es ar parasti uzsildu, bet nu ar prātu un pīpešanu
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
Barada | 11. Jan 2012, 20:40 | #13428 |
|
 Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
| Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. |
Offline
| |
|
vikings | 11. Jan 2012, 20:42 | #13429 |
|
Kopš: 11. Mar 2010
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Dominator,Honda XR400R
| Nosmērē sildāmo vietu ar ziepēm un sildi kamēr tās paliek tumšas,tad arī loki. |
Offline
| |
|
vikings | 11. Jan 2012, 20:45 | #13430 |
|
Kopš: 11. Mar 2010
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Dominator,Honda XR400R
|
11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
|
Offline
| |
|
Andis_87 | 12. Jan 2012, 18:37 | #13431 |
|
 Kopš: 01. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Yamaha R1
| sveiki jautajums spechiem...
vai varat man kads man paliidzeet ar gjeneratora mekleejumiem yzf r1 99 g.. nekur neredzu un nesaprotu kur vinjsh vareetu buut... |
Offline
| |
|