Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
deMarco | 12. Jan 2012, 19:03 | #13432 |
|  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
12 Jan 2012, 18:37:46 Andis_87 rakstīja:
sveiki jautajums spechiem...
vai varat man kads man paliidzeet ar gjeneratora mekleejumiem yzf r1 99 g.. nekur neredzu un nesaprotu kur vinjsh vareetu buut...
Kloķenes galā, kreisajā pusē 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
Negantelis | 12. Jan 2012, 19:35 | #13433 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Barada | 12. Jan 2012, 19:49 | #13434 |
|  Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:
11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?
Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline
| | |
|
Archy96 | 12. Jan 2012, 19:51 | #13435 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Jan 2012, 19:49:58 Barada rakstīja:
12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:
11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?
Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?
Neliela brīvkustība ķēžratam ir pieļaujama, no stress, esmu daudzus tādus redzējis, bet drošības pēc noinspicē gultņus gan pakaļratam, gad ķēžrata dempferim, un apskaties, vai visas bukses un distanceri pareizi salikti 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Barada | 12. Jan 2012, 20:03 | #13436 |
|  Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
12 Jan 2012, 19:51:30 Archy96 rakstīja:
12 Jan 2012, 19:49:58 Barada rakstīja:
12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:
11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?
Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?
Neliela brīvkustība ķēžratam ir pieļaujama, no stress, esmu daudzus tādus redzējis, bet drošības pēc noinspicē gultņus gan pakaļratam, gad ķēžrata dempferim, un apskaties, vai visas bukses un distanceri pareizi salikti 
Oi bļoda! Ta man ir jauna zinātne! Sākšu ar mazo Varu, tad ķeršos klāt Lielajai. Mazā takā tā ir izjaukta. Ganjau līdz sezonas sākumam tikšu galā. Ceru ka kāds man palīdzēs spec - teh jautājumos.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline
| | |
Negantelis | 12. Jan 2012, 20:15 | #13437 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
12 Jan 2012, 20:03:41 Barada rakstīja:
12 Jan 2012, 19:51:30 Archy96 rakstīja:
12 Jan 2012, 19:49:58 Barada rakstīja:
12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:
11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā! 
kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?
Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?
Neliela brīvkustība ķēžratam ir pieļaujama, no stress, esmu daudzus tādus redzējis, bet drošības pēc noinspicē gultņus gan pakaļratam, gad ķēžrata dempferim, un apskaties, vai visas bukses un distanceri pareizi salikti 
Oi bļoda! Ta man ir jauna zinātne! Sākšu ar mazo Varu, tad ķeršos klāt Lielajai. Mazā takā tā ir izjaukta. Ganjau līdz sezonas sākumam tikšu galā. Ceru ka kāds man palīdzēs spec - teh jautājumos.
Tak tur nav nekādas zinātnes.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Kennyy | 13. Jan 2012, 15:24 | #13438 |
|  Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
| Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!  [ Šo ziņu laboja Kennyy, 13 Jan 2012, 15:24:53 ] | Offline
| | |
Beginner | 13. Jan 2012, 15:24 | #13439 |
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: HondaCRF450
| Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā? 
| Offline
| | |
Negantelis | 13. Jan 2012, 15:26 | #13440 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5376
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!! 
Nav gan pa galvu tēmu,bet dažreiz esmu izurbis 2 mazus caurimiņus ļoti tuvu blakus un tad ar plakano skrūvgriezi skrūvējis ārā.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
K-K | 13. Jan 2012, 15:27 | #13441 |
|  Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!! 
Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla 
[ Šo ziņu laboja K-K, 13 Jan 2012, 15:29:25 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline
| | |
Kennyy | 13. Jan 2012, 15:30 | #13442 |
|  Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
13 Jan 2012, 15:27:33 K-K rakstīja:
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!! 
Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla 
Nu tas būtu rezerves variants,vēl ir ~1.5cm skrūves gals ārā,tātad satverams ar kādu štrumentu...vieta gan varen sūdīga,pie izplūdes un traucē rāmis..  [ Šo ziņu laboja Kennyy, 13 Jan 2012, 15:32:16 ] | Offline
| | |
K-K | 13. Jan 2012, 15:34 | #13443 |
|  Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
13 Jan 2012, 15:30:20 Kennyy rakstīja:
13 Jan 2012, 15:27:33 K-K rakstīja:
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!! 
Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla 
Nu tas būtu rezerves variants,vēl ir ~1.5cm skrūves gals ārā,tātad satverams ar kādu štrumentu...vieta gan varen sūdīga,pie izplūdes un traucē rāmis.. 
Nu tad jau pa smuko. Uzsildi sākumā, nedaudz ar uzsit pa skrūves galu. Uzskrūvē divus uzgriežņus, savstarpēji savelc un ar iekšējo skrūvē vaļā 
Standarta špiļku skrūvējamais risinājums  [ Šo ziņu laboja K-K, 13 Jan 2012, 15:34:45 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline
| | |
gaazeejs | 13. Jan 2012, 15:40 | #13444 |
| Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
|
13 Jan 2012, 15:24:58 Beginner rakstīja:
Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā? 
Laikam kautkas šitāds vai šitāds ir tas, kas Tev vajadzīgs. Savu smēres modeli neatradu, bet noteikti, kaut kas ļoti tuvs. Tāda aveņsārtas zaptes krāsa. 
Iesaku gultņus piesmērēt pilnus, tā lai, ieliekot bukses spiežas ārā vismaz nedaudz. Gar buksi zeme tāpat (kaut vai nedaudz) sprauksies iekšā, tad labāk lai tas paliek smēres ārējā slānī.
Priekšējam ratam jau tas pats...[ Šo ziņu laboja gaazeejs, 13 Jan 2012, 15:40:31 ] | Offline
| | |
Beginner | 13. Jan 2012, 16:12 | #13445 |
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: HondaCRF450
|
13 Jan 2012, 15:40:15 gaazeejs rakstīja:
13 Jan 2012, 15:24:58 Beginner rakstīja:
Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā? 
Laikam kautkas šitāds vai šitāds ir tas, kas Tev vajadzīgs. Savu smēres modeli neatradu, bet noteikti, kaut kas ļoti tuvs. Tāda aveņsārtas zaptes krāsa. 
Iesaku gultņus piesmērēt pilnus, tā lai, ieliekot bukses spiežas ārā vismaz nedaudz. Gar buksi zeme tāpat (kaut vai nedaudz) sprauksies iekšā, tad labāk lai tas paliek smēres ārējā slānī.
Priekšējam ratam jau tas pats...
Liels paldies par informāciju, domas jau bija man tajā pašā virzienā, gribējās vienkārši vairākus viedokļus. | Offline
| | |
zet | 13. Jan 2012, 16:26 | #13446 |
|  Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Dynorun Hp , Nm
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?9...omparison-Thread
Converter
-- http://www.mr2ownersclub.com/converter.htm --
http://hardenduro.narod.ru/
http://www.patmanracing.com/klrdyno.htm[ Šo ziņu laboja zet, 13 Jan 2012, 17:04:09 ] | Offline
| | |
Archy96 | 16. Jan 2012, 00:24 | #13447 |
|  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tā tā tā, šodien noravēju RMXam cilindru, tīri tā, profilakses labad, izplūdes vārstu iztīrīt un virzuli nočekot, atklājās 2 auzas:
1) Izplūdes vārstiem nāk 2 tādas alumīnija distances šaibas, kas neļauj tam iebraukt cilindrā iekšā, abas izdilušas, viena vispār nokritusi un pa iekšu mētājas, kā rezultātā vārsti nešancē, bet tā būtu maza problēma, pasūtīs izvirpot jaunus, moška no titāna 
2) Problēma tāda, ka pagriežot kloķeni, kaut kur no apakšas nāk tāda kā čīkstoša skaņa, it kā kaut kas strīķētos jeb kā, metāliska, bet griežās viss labi un luftes nekur nav, jautājums tāds - kas tas ir????? Pamatnieki iet uz galu? Kaut kas karterī iekritis un strīķējās? Jaukt motoru un inspicēt, jeb braukt kamēr iet un jaukt tad, ja nobruks
Cik vispār maksā kloķeni pārpresēt, lai klani nočekotu?[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Jan 2012, 00:26:25 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
mazaiz | 16. Jan 2012, 04:51 | #13448 |
| Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
| Gribētu pakonsultēties, painteresēties pie tehn. spečukiem par vārstu regulēšanu.
Kā nekā ziema ir iestājusies, garāžā vajadzētu ilgāk pasēdēt, ir doma nočekot mocim vārstu atstarpes.
Lai kaut ko nesačakarētu, gribēju biki pakonsultēties, cik tas ir sarežģīti..
Mocis - 2004.g. CB 600 F | Offline
| | |
shkapars | 16. Jan 2012, 09:49 | #13449 |
|  Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nočekot ir ļoti vienkārši, paņem manuāli un tur ir viss uzrakstīts, ja jāpāršaibo, tad vairs nav tik vienkārši | Offline
| | |
mezavecis | 16. Jan 2012, 17:22 | #13450 |
| Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
16 Jan 2012, 00:24:55 Archy96 rakstīja:
Tā tā tā, šodien noravēju RMXam cilindru, tīri tā, profilakses labad, izplūdes vārstu iztīrīt un virzuli nočekot, atklājās 2 auzas:
... Jaukt motoru un inspicēt, jeb braukt kamēr iet un jaukt tad, ja nobruks
Cik vispār maksā kloķeni pārpresēt, lai klani nočekotu?
Mana smilskaste vienam bija po un brauca kamer..kamer..caurums karteri..joki mazi..parasti 150 ls un jauna klokene ar klani..4-5 virzuliem pietiek.. 
Pardomas par noluzusho skruvju izvilcejiem
konusveida ar kreiso vitni i ok mikstam skruvem,BET ir tendence plest vala skruvi palielinot berzi vitnotaja dala..
biku labaki ir kuri pec formas atgadina frezes griezni un ir ar sishanu iedzenami izurbtaja cauruma un skruvejam ara..naudu zelot uz tiem nevajag,jo letais gals ir vai nu miksts un apmulajas,vai parrudits un nolust(vot tad tik sakas.. )
Par smervielam ieteikums parbaudit uz tendenci jaukties ar udeni un veidot emulsiju!!!  [ Šo ziņu laboja mezavecis, 16 Jan 2012, 19:35:51 ] | Offline
| | |
voodoooo | 16. Jan 2012, 17:51 | #13451 |
|  Kopš: 04. Jan 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 22
Braucu ar: BMW r1150rt
| vai kādam ir nācies mainīt rāmi ? man jāmaina dēļ neatļautas pārbūves skatē iedāza ieliekot 3.. varbūt kads var pastāstīt cik ''viegls'' ceļš ejams, kādai dokumenti jākarto .. es rāmi atradu vācijā ebay... | Offline
| | |
|
|