Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
deMarco
12. Jan 2012, 19:03#13432

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


12 Jan 2012, 18:37:46 Andis_87 rakstīja:
sveiki jautajums spechiem...

vai varat man kads man paliidzeet ar gjeneratora mekleejumiem yzf r1 99 g.. nekur neredzu un nesaprotu kur vinjsh vareetu buut...

Kloķenes galā, kreisajā pusē


-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Negantelis
12. Jan 2012, 19:35#13433

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!


kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Barada
12. Jan 2012, 19:49#13434

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:

11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!


kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?

Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

Archy96
12. Jan 2012, 19:51#13435

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Jan 2012, 19:49:58 Barada rakstīja:

12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:

11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!


kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?

Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?

Neliela brīvkustība ķēžratam ir pieļaujama, no stress, esmu daudzus tādus redzējis, bet drošības pēc noinspicē gultņus gan pakaļratam, gad ķēžrata dempferim, un apskaties, vai visas bukses un distanceri pareizi salikti

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Barada
12. Jan 2012, 20:03#13436

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


12 Jan 2012, 19:51:30 Archy96 rakstīja:

12 Jan 2012, 19:49:58 Barada rakstīja:

12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:

11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!


kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?

Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?

Neliela brīvkustība ķēžratam ir pieļaujama, no stress, esmu daudzus tādus redzējis, bet drošības pēc noinspicē gultņus gan pakaļratam, gad ķēžrata dempferim, un apskaties, vai visas bukses un distanceri pareizi salikti

Oi bļoda! Ta man ir jauna zinātne! Sākšu ar mazo Varu, tad ķeršos klāt Lielajai. Mazā takā tā ir izjaukta. Ganjau līdz sezonas sākumam tikšu galā. Ceru ka kāds man palīdzēs spec - teh jautājumos.

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

Negantelis
12. Jan 2012, 20:15#13437

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


12 Jan 2012, 20:03:41 Barada rakstīja:

12 Jan 2012, 19:51:30 Archy96 rakstīja:

12 Jan 2012, 19:49:58 Barada rakstīja:

12 Jan 2012, 19:35:45 Negantelis rakstīja:

11 Jan 2012, 20:40:42 Barada rakstīja:
Man ir jautājiens par aizmugurējo ratu.
Tā ir uzparikte (demferis vai) kura skrūvējas pie rata rumbas, pie kuras skrūvējas zobrats (latviski - ķēžrats). Kādai ir jābūt tā, sauksim - demfera luftei? Kā to noteikt?
Pagājušos gadus (mainot ķēžratu) nekādu kustību tur nejutu. Bet tagad tas ķ-rats nedaudz kustas gan garevirzienā, gan sāniski.
Davai tik bez ...nu zinat kā!


kad kustās.Kad rats salikts un vietā?Kad izjaukts?

Sveiks!
Tad kad salikts. Domāju - ja jau MO ir spēks, tad jau ar rokām nevajadzētu tik viegli zobratu pakustināt?

Neliela brīvkustība ķēžratam ir pieļaujama, no stress, esmu daudzus tādus redzējis, bet drošības pēc noinspicē gultņus gan pakaļratam, gad ķēžrata dempferim, un apskaties, vai visas bukses un distanceri pareizi salikti

Oi bļoda! Ta man ir jauna zinātne! Sākšu ar mazo Varu, tad ķeršos klāt Lielajai. Mazā takā tā ir izjaukta. Ganjau līdz sezonas sākumam tikšu galā. Ceru ka kāds man palīdzēs spec - teh jautājumos.

Tak tur nav nekādas zinātnes.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Kennyy
13. Jan 2012, 15:24#13438

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!

[ Šo ziņu laboja Kennyy, 13 Jan 2012, 15:24:53 ]

Offline

Beginner
13. Jan 2012, 15:24#13439

Kopš: 24. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: HondaCRF450

Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā?

Offline

Negantelis
13. Jan 2012, 15:26#13440

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5376

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!


Nav gan pa galvu tēmu,bet dažreiz esmu izurbis 2 mazus caurimiņus ļoti tuvu blakus un tad ar plakano skrūvgriezi skrūvējis ārā.

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

K-K
13. Jan 2012, 15:27#13441

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!

Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla

[ Šo ziņu laboja K-K, 13 Jan 2012, 15:29:25 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Kennyy
13. Jan 2012, 15:30#13442

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


13 Jan 2012, 15:27:33 K-K rakstīja:

13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!

Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla

Nu tas būtu rezerves variants,vēl ir ~1.5cm skrūves gals ārā,tātad satverams ar kādu štrumentu...vieta gan varen sūdīga,pie izplūdes un traucē rāmis..

[ Šo ziņu laboja Kennyy, 13 Jan 2012, 15:32:16 ]

Offline

K-K
13. Jan 2012, 15:34#13443

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


13 Jan 2012, 15:30:20 Kennyy rakstīja:

13 Jan 2012, 15:27:33 K-K rakstīja:

13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!

Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla

Nu tas būtu rezerves variants,vēl ir ~1.5cm skrūves gals ārā,tātad satverams ar kādu štrumentu...vieta gan varen sūdīga,pie izplūdes un traucē rāmis..

Nu tad jau pa smuko. Uzsildi sākumā, nedaudz ar uzsit pa skrūves galu. Uzskrūvē divus uzgriežņus, savstarpēji savelc un ar iekšējo skrūvē vaļā

Standarta špiļku skrūvējamais risinājums

[ Šo ziņu laboja K-K, 13 Jan 2012, 15:34:45 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

gaazeejs
13. Jan 2012, 15:40#13444

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:


13 Jan 2012, 15:24:58 Beginner rakstīja:
Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā?


Laikam kautkas šitāds vai šitāds ir tas, kas Tev vajadzīgs. Savu smēres modeli neatradu, bet noteikti, kaut kas ļoti tuvs. Tāda aveņsārtas zaptes krāsa.
Iesaku gultņus piesmērēt pilnus, tā lai, ieliekot bukses spiežas ārā vismaz nedaudz. Gar buksi zeme tāpat (kaut vai nedaudz) sprauksies iekšā, tad labāk lai tas paliek smēres ārējā slānī.
Priekšējam ratam jau tas pats...

[ Šo ziņu laboja gaazeejs, 13 Jan 2012, 15:40:31 ]

Offline

Beginner
13. Jan 2012, 16:12#13445

Kopš: 24. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: HondaCRF450


13 Jan 2012, 15:40:15 gaazeejs rakstīja:

13 Jan 2012, 15:24:58 Beginner rakstīja:
Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā?


Laikam kautkas šitāds vai šitāds ir tas, kas Tev vajadzīgs. Savu smēres modeli neatradu, bet noteikti, kaut kas ļoti tuvs. Tāda aveņsārtas zaptes krāsa.
Iesaku gultņus piesmērēt pilnus, tā lai, ieliekot bukses spiežas ārā vismaz nedaudz. Gar buksi zeme tāpat (kaut vai nedaudz) sprauksies iekšā, tad labāk lai tas paliek smēres ārējā slānī.
Priekšējam ratam jau tas pats...


Liels paldies par informāciju, domas jau bija man tajā pašā virzienā, gribējās vienkārši vairākus viedokļus.

Offline

zet
13. Jan 2012, 16:26#13446

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Dynorun Hp , Nm
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?9...omparison-Thread
Converter
-- http://www.mr2ownersclub.com/converter.htm --
http://hardenduro.narod.ru/
http://www.patmanracing.com/klrdyno.htm

[ Šo ziņu laboja zet, 13 Jan 2012, 17:04:09 ]

Offline

Archy96
16. Jan 2012, 00:24#13447

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tā tā tā, šodien noravēju RMXam cilindru, tīri tā, profilakses labad, izplūdes vārstu iztīrīt un virzuli nočekot, atklājās 2 auzas:

1) Izplūdes vārstiem nāk 2 tādas alumīnija distances šaibas, kas neļauj tam iebraukt cilindrā iekšā, abas izdilušas, viena vispār nokritusi un pa iekšu mētājas, kā rezultātā vārsti nešancē, bet tā būtu maza problēma, pasūtīs izvirpot jaunus, moška no titāna

2) Problēma tāda, ka pagriežot kloķeni, kaut kur no apakšas nāk tāda kā čīkstoša skaņa, it kā kaut kas strīķētos jeb kā, metāliska, bet griežās viss labi un luftes nekur nav, jautājums tāds - kas tas ir????? Pamatnieki iet uz galu? Kaut kas karterī iekritis un strīķējās? Jaukt motoru un inspicēt, jeb braukt kamēr iet un jaukt tad, ja nobruks

Cik vispār maksā kloķeni pārpresēt, lai klani nočekotu?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Jan 2012, 00:26:25 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mazaiz
16. Jan 2012, 04:51#13448

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 272

Braucu ar: pagaidam neko!

Gribētu pakonsultēties, painteresēties pie tehn. spečukiem par vārstu regulēšanu.

Kā nekā ziema ir iestājusies, garāžā vajadzētu ilgāk pasēdēt, ir doma nočekot mocim vārstu atstarpes.

Lai kaut ko nesačakarētu, gribēju biki pakonsultēties, cik tas ir sarežģīti..

Mocis - 2004.g. CB 600 F

Offline

shkapars
16. Jan 2012, 09:49#13449

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nočekot ir ļoti vienkārši, paņem manuāli un tur ir viss uzrakstīts, ja jāpāršaibo, tad vairs nav tik vienkārši

Offline

mezavecis
16. Jan 2012, 17:22#13450

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


16 Jan 2012, 00:24:55 Archy96 rakstīja:
Tā tā tā, šodien noravēju RMXam cilindru, tīri tā, profilakses labad, izplūdes vārstu iztīrīt un virzuli nočekot, atklājās 2 auzas:
... Jaukt motoru un inspicēt, jeb braukt kamēr iet un jaukt tad, ja nobruks

Cik vispār maksā kloķeni pārpresēt, lai klani nočekotu?
Mana smilskaste vienam bija po un brauca kamer..kamer..caurums karteri..joki mazi..parasti 150 ls un jauna klokene ar klani..4-5 virzuliem pietiek..
Pardomas par noluzusho skruvju izvilcejiem
konusveida ar kreiso vitni i ok mikstam skruvem,BET ir tendence plest vala skruvi palielinot berzi vitnotaja dala..
biku labaki ir kuri pec formas atgadina frezes griezni un ir ar sishanu iedzenami izurbtaja cauruma un skruvejam ara..naudu zelot uz tiem nevajag,jo letais gals ir vai nu miksts un apmulajas,vai parrudits un nolust(vot tad tik sakas.. )
Par smervielam ieteikums parbaudit uz tendenci jaukties ar udeni un veidot emulsiju!!!

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 16 Jan 2012, 19:35:51 ]

Offline

voodoooo
16. Jan 2012, 17:51#13451

Kopš: 04. Jan 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW r1150rt

vai kādam ir nācies mainīt rāmi ? man jāmaina dēļ neatļautas pārbūves skatē iedāza ieliekot 3.. varbūt kads var pastāstīt cik ''viegls'' ceļš ejams, kādai dokumenti jākarto .. es rāmi atradu vācijā ebay...

Offline