Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Sep 2017, 23:12:08 Bagars rakstīja:
Es tā arī nesapratu, kas te tagad tika pierādīts - tas, ka Dievs ir vai ka Dieva nav 
Pierādīts, visticamāk, nekas nav, bet šādi tādi viedokļi un fakti gan.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
21 Sep 2017, 23:12:08 Bagars rakstīja:
Es tā arī nesapratu, kas te tagad tika pierādīts - tas, ka Dievs ir vai ka Dieva nav 
Te ir abas situaacijas vienlaiciigi, taisniiba ir oranzha 
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Taisnība, iespējams, ir oranža. Ja pircējs nebūtu kosmosa mērkaķiem ticošs perverss estēts un tehnikas bende vienlaicīgi, tad ražotāji (daudzskaitlī), censtos vairāk pilnveidot esošu modeli, nevis katru gadu aizvietot vienu teļa pļutku ar citu 
Man, iesācējam, pagaidām pietiks ar S400 taisnību bez 3x3 moda 
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline
| | |
|
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Panasonikiem jau nav modelju 
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
ronaldx123 | |  Kopš: 21. Jul 2016
No: Jelgava
Ziņojumi: 40
Braucu ar: KTM - 250 XCF-W
| Jāņem jauna Beta - bet KTM rezervē 
----------------- $$$ | Offline
| | |
envy | |  Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
21 Sep 2017, 22:55:15 K-K rakstīja:
Betai nekrītot, jau lūzt priekšējais dubļinieks pats , kur nu vēl dzinējs. (Šteinbergam viens, otrs Megawattā polim, ir bildes)
Sezonas sākumā, Ķesterciemā arī bija amizants skats, kur ar spailēm un stumdīšanu knapi pielaid galīgi jaunu Betu 
Tepat Enduro braucējam lv, 2t betai magnēts novērpj kloķenei galu(Kur pins liekās)
Ar Sherco, enduro pabrauca Igauņi. Nospļāvās un atteicās, jo katru otro klasisko enduro nevar finišēt, jo ģērbjās dzinējs ārā. Un ne Top 3 ručkā devēji. Man ar to pietiks
RBR 17', mazgājot savu moci, redzēju Betas, izskatījās ka ar vienādu VIN katram braucējam ir vismaz 3gab 
Viedoklis kā jau jenotam 
Dubļinieks tika iznīcinàts crashā, Ķesterciema defekts manam 350 ktm bija pagajusonedel, identisks.
Par viktora erroru neko nezinu, bet ktm 2t luztot klokenes uz pusem ne tikai gals 
Karochi, tas viss ir huiņa ko te rakstāt ar archiju. Tas ka fanot var par kaut ko konkretu, nav nekada vaina. Bet galvu izslegt tomer nevajadzetu. 
Un neaizmirsisim par manis ieprieks pieminetajiem ktm defektiem 
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline
| | |
Bagars | |  Kopš: 09. Sep 2008
Ziņojumi: 4244
Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi
| Kā jau kādreiz dekklamēju - injectors rulllē... vai nerulllē nemaz 
Kamēr tevi nes 1 pods, ir pilnīgi vienalga, cik smidzinātāju tajā.
Ar to jārēķinās visiem jauno modeļu laimīgajiem dīdītājiem. | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
22 Sep 2017, 09:00:57 Bagars rakstīja:
Kā jau kādreiz dekklamēju - injectors rulllē... vai nerulllē nemaz 
Kamēr tevi nes 1 pods, ir pilnīgi vienalga, cik smidzinātāju tajā.
Ar to jārēķinās visiem jauno modeļu laimīgajiem dīdītājiem.
Nav slikta opcija tiem kas brauc tālu, jo nomainīt viņu ir salīdzinoši vienkārši.
P.s. vai kāds zin kuram ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 09:10:15 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
Bagars | |  Kopš: 09. Sep 2008
Ziņojumi: 4244
Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi
|
22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.
Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
22 Sep 2017, 09:21:46 Bagars rakstīja:
22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.
Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu
Par šo varētu lūdzu detalizētāk!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
Rage51 | |  Kopš: 04. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: TM300EN
| Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto! | Offline
| | |
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| nu mieru mieru 
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
K-K | |  Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Mans viedoklis balstīts uz pieredzi.
Braucu ar oranžo, cītīgi kopju un 2x gadu laikā neviens treniņš, neviena gonka nav bijusi nenobraukta dēļ tehnikas, Keitija iet kā pulkstenis.
Netaisos tagad mainīt marku uz kko nezināmu un mēģināt atrast problēmas, kur nevajag.
Jo arī, ja gonaks vidū sherco / beta / etc brīnumi apstāsies, tad ko es varēšu vainot? Ražotāju? Nu fig, tikai un vienīgi savu kļūdaino izvēli.
Romaniacs 2017, nobraucu visas dienas, mainot tikai riepas / klučus / eļļu / filtrus. Bez nevienas tehniskas problēmas. 
Lai šo mainītu, pret ponteciālām problēmām? Nē.
Envy, jenot! Pats ko neķer Betu / Sherco ? 

----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline
| | |
envy | |  Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| 1. Kārt tāpēc ka tur vēl nav 2 taktu šprices
2. Kārt tāpēc ka man patīk oranža krāsa un cenas starpība nespiež kabatu 
Un man ir iphons un bmw  [ Šo ziņu laboja envy, 22 Sep 2017, 11:05:39 ]
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.
Neviens ražotājs netaisa speciāli sūdīgu motociklu, bet vienkārši labu uztaisīt nepietiek resursu, un it sevišķi mazajām kompānijām, un jo mazāka kompānija taisa kaut ko, jo lielāka iespēja sataisīt auzas, to , protams, nevar attiecināt uz visiem, bet tendence ir izteikta. Lielās kompānijas iegulda lielus līdzekļus jaunās tehnoloģijās, kvalitātes kontrolē, izstrādā jaunas konstrukcijas un tās atstrādā, bet mazajiem tādu resursu nav, attiecīgi arī kasjaki sanāk vairāk. Nevajag stāstīt, ka 4T motors ir kaut kas primitīvs, tur ir ļoti daudz detaļu, kur katrai ir augstas kvalitātes prasības tā ir ļoti precīza konstrukcija, kuras izgatavošana nav iespējam "šķūnītī". Protams, KTMs arī taisa sūdus. Piemēram iepriekšējās sērijas husim un exc mūzīgā problēma ar starteri , bet fakts tāds, ka uztinot 170 motorstundas ar veco mopēdu es ne reizi nepaliku mežā, vai trases malā dēļ kāda dzinēja defekta 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 15:01:46 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
kba-pro | |  Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.
Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis. | Offline
| | |
kba-pro | |  Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.

| Offline
| | |
zazzaa | |  Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3344
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,
|
22 Sep 2017, 15:35:23 kba-pro rakstīja:
22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.
kāda diametra urbi? vakara varetu nedaudz paurbt 
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.
Hondai TPS nomēru ar Multimetru, vai citiem tā nevar? Nekas mega sarežģīts nav.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
|
|