Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| un tas tiešām IR vērā ņemams faktors. | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nu redz, atlaides, atlaidītes, es iekritu un nopirku  [ Šo ziņu laboja soulfreak, 27 Mar 2013, 20:17:48 ] | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| kādēļ domā, ka iekriti?
ja jau baidījies, nevajadzēja pirkt.
citā reizē var sanākt, ka atlaidītes izmaksā 10 eļļas maiņu vērtībā.
(ar šo neko nenorādu uz konkrētu produktu vai ražotāju) | Offline
| | |
|
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Es nedomāju, ka iekritu, bet domāju, ka labāk tomēr ir pieturēties pie rekomendācijām. Kaut gan daudz kur esmu manījis, ka lietot arī 5W-40 nevis tikai 5W-30. Tātad, nolēmu ietaupīt 50%  | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
27 Mar 2013, 20:26:19 soulfreak rakstīja:
Es nedomāju, ka iekritu, bet domāju, ka labāk tomēr ir pieturēties pie rekomendācijām. Kaut gan daudz kur esmu manījis, ka lietot arī 5W-40 nevis tikai 5W-30. Tātad, nolēmu ietaupīt 50% 
nav Tavai Supra-i nepieciešams obligātais jeņķu ##W-30:
TOYOTA Supra 3.0i Turbo
EnginePT
Year1993-
Engine (PT) 10W-40 (b) 5.0L
Manual Transmission Refer to Owners Manual 1.8L
Automatic Transmission Dx III 1.9L (a)
Differential 80W-90 1.7L
Coolant (50%) Anti Freeze 9.5
Brake Fluid Brake Fluid DOT 5.1
2nd choice Brake Fluid DOT 5.1
Wheel Bearings Wheel Bearing Grease
a. Drain/refill capacity
b. Alternative recommendations, Engine (Petrol), >2000: <-29°C to 10°C, 5W-30; -18°C to >38°C, 10W-30; -12°C to >38°C, 15W-40; -7°C to >38°C, 20W-50
General Notes
Oil Change Intervals
Engine
Km Max 7500[ Šo ziņu laboja Niere, 27 Mar 2013, 20:44:56 ] | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Vispār motors nav (vēl) turbo - 2JZ-GE, gads gan 1995. Bet nu anyway, tur viss vienāds, gandrīz.
P.S. Ko liet sajūgam, kādu DOT, vai 5.1?[ Šo ziņu laboja soulfreak, 27 Mar 2013, 21:19:22 ] | Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
27 Mar 2013, 21:18:22 soulfreak rakstīja:
Vispār motors nav (vēl) turbo - 2JZ-GE, gads gan 1995. Bet nu anyway, tur viss vienāds, gandrīz.
P.S. Ko liet sajūgam, kādu DOT, vai 5.1?
5.1 arī ir DOT 
Runa varbūt par DOT 5.1 un DOT(?)5 - tur ir atšķirība.
Bet vispār tarp DOT3, DOT4 un DOT 5.1 atšķirība pa lielam ir viršanas punktā (jo lielāks cipars, jo tas augstāks) un ūdens piesaistē - jo lielāks cipar, jo ātrāk piesaista ūdeni.
ajūgiem, manuprāt labāk jau DOT4 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nu tik daudz es atšķiru, kas ir DOT un kas 5.1. Bet vai man liela jēga liet 4 vietā 5.1? Pa trasi īsti nebraukšu ar šo auto, tāpēc arī bremžu sistēmā, lai iet 4. Vai tam 5.1 ir vēl kādas būtiskas priekšrocības? | Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Domāju nav. 5.1. ātrāk absorbēs ūdeni un saies ķīselī. tas arī viss.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
27 Mar 2013, 21:18:22 soulfreak rakstīja:
Vispār motors nav (vēl) turbo - 2JZ-GE, gads gan 1995. Bet nu anyway, tur viss vienāds, gandrīz.
P.S. Ko liet sajūgam, kādu DOT, vai 5.1?
par motoru: līdz 2000šo gadu sākumam ar benzīnniekiem viss ir gaužām vienkārši - der gandrīz vai jebkura 4taktu eļļa, jo visām ir API SL un/vai ACEA A3. pat smago dīzeļu eļļas atbilst šīm prasībām, tādēļ neiespringsti.
par DOT:
Boiling points for common braking fluids ,
Dry boiling point Wet boiling point
DOT 2 190 °C (374 °F) 140 °C (284 °F)
DOT 3 205 °C (401 °F) 140 °C (284 °F)
DOT 4 230 °C (446 °F) 155 °C (311 °F)
DOT 5 260 °C (500 °F) 180 °C (356 °F)
DOT 5.1 270 °C (518 °F) 190 °C (374 °F)
Wet boiling point defined as 3.7% water by volume.
par DOT 5 aizmirsti, pat neskaidrošu.
izvēle starp DOT4 un 5.1 - kā maks un sirds vēlas, izrietot no augstāk redzamiem cipariem. | Offline
| | |
marcis | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Par DOT 5 no wikipēdijas....
DOT 5 is one of several designations of automotive hydraulic brake fluid, denoting a particular mixture of chemicals imparting specified ranges of boiling point.
DOT 5 is a silicone-based brake fluid (contains at least 70% by weight of a diorgano polysiloxane[1]).
Unlike polyethylene glycol based fluids, it is hydrophobic. Its chief advantage over other forms of brake fluid is that silicone exhibits a more stable viscosity index in extreme temperatures. It is widely used in the antique automobile arena as well as it does not damage paint.
Using DOT 5 in a DOT 3 or DOT 4 system without proper flushing will cause damage to the seals and cause brake failure. DOT 5 brake fluid is not compatible with anti-lock brake systems. DOT 5 brake fluid absorbs a small amount of air requiring care when bleeding the system of air.
Tātad:
1) jaukt nedrīkst
2) bez ABS
3) nebojā krāsu/laku
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Pareiza eļļas nomaiņa | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es tam visam pievienotu filtra pagriešanu atpakaļ un kādu grādu, nocitēt kapēc nevaru, bet sen jau tā mācīja mani, un to arī pats daru-aizgriežu līdz galam un biku atpakaļ, tas palielina piespiedi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 17:58:32 mexa rakstīja:
es tam visam pievienotu filtra pagriešanu atpakaļ un kādu grādu, nocitēt kapēc nevaru, bet sen jau tā mācīja mani, un to arī pats daru-aizgriežu līdz galam un biku atpakaļ, tas palielina piespiedi
nu paņēmieni iraid vairāki. Tavs noteikti vērā ņemams.
tomēr, ja pēc manuāļa, tad filtru pievelk ar dinamometrisko atslēgu. to gan nekad neesmu manījis kādu izmantojam.
ok, papildināju priekšrakstus ar Tavu teikumu:
" Viens no paņēmieniem - pievelc filtru līdz galam gana cieši un tad pāris grādus atpakaļ."
tā der?  | Offline
| | |
Vietejais | |  Kopš: 19. Mar 2013
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Aprlia rs125
| Sveiki visiem!
Man te tāda problēma ka nezinu kādu eļļu liet savai apriliai rs 125
Rakstīts ka jalej SAE 30.
AR kādu eļļu labāk butu aizstāt SAE 30?
[ Šo ziņu laboja Vietejais, 29 Mar 2013, 20:32:41 ]
----------------- Born to ride , Live to ride !!!! | Offline
| | |
Goblins | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2882
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
29 Mar 2013, 20:17:47 Vietejais rakstīja:
Sveiki visiem!
Man te tāda problēma ka nezinu kādu eļļu liet savai apriliai rs 125
Rakstīts ka jalej SAE 30.
AR kādu eļļu labāk butu aizstāt SAE 30?
vecīt tu ir jauns, un jauniem ir jāmācas !!!!
palasi šo topiku un noskaidro ko nozīmē abriveatūra SAE 30

----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline
| | |
Vietejais | |  Kopš: 19. Mar 2013
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Aprlia rs125
|
29 Mar 2013, 20:22:23 Goblins rakstīja:
29 Mar 2013, 20:17:47 Vietejais rakstīja:
Sveiki visiem!
Man te tāda problēma ka nezinu kādu eļļu liet savai apriliai rs 125
Rakstīts ka jalej SAE 30.
AR kādu eļļu labāk butu aizstāt SAE 30?
vecīt tu ir jauns, un jauniem ir jāmācas !!!!
palasi šo topiku un noskaidro ko nozīmē abriveatūra SAE 30

tak jau lasiju, bet neko neatradu  [ Šo ziņu laboja Vietejais, 29 Mar 2013, 20:33:45 ]
----------------- Born to ride , Live to ride !!!! | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Mar 2013, 18:23:55 Niere rakstīja:
29 Mar 2013, 17:58:32 mexa rakstīja:
es tam visam pievienotu filtra pagriešanu atpakaļ un kādu grādu, nocitēt kapēc nevaru, bet sen jau tā mācīja mani, un to arī pats daru-aizgriežu līdz galam un biku atpakaļ, tas palielina piespiedi
nu paņēmieni iraid vairāki. Tavs noteikti vērā ņemams.
tomēr, ja pēc manuāļa, tad filtru pievelk ar dinamometrisko atslēgu. to gan nekad neesmu manījis kādu izmantojam.
ok, papildināju priekšrakstus ar Tavu teikumu:
" Viens no paņēmieniem - pievelc filtru līdz galam gana cieši un tad pāris grādus atpakaļ."
tā der? 
Jā, un vēl tur, kur rakstīts par atskrūvēšanu, kā opciju vari pielikt klāt variantu - ar āmuru izdzenam filtram cauri skrūvgriezi un atskrūvējam, nu tā tīri "po pacanski" 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 20:17:47 Vietejais rakstīja:
Sveiki visiem!
Man te tāda problēma ka nezinu kādu eļļu liet savai apriliai rs 125
Rakstīts ka jalej SAE 30.
AR kādu eļļu labāk butu aizstāt SAE 30?
runā par kārbu?
Tavam rīkam sastopamas speciālas transmisijas eļļas ar viskozitāti SAE W80.
lai saprastu motoreļļu/transmisijas eļļu viskozitāšu attiecību:
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 20:29:11 Archy96 rakstīja:
Jā, un vēl tur, kur rakstīts par atskrūvēšanu, kā opciju vari pielikt klāt variantu - ar āmuru izdzenam filtram cauri skrūvgriezi un atskrūvējam, nu tā tīri "po pacanski" 
teikums no Tevis:
"Instrumentu trūkuma gadījumā var izsist caur filtru liela izmēra skrūvgriezi un izmantot tāpat kā atslēgu." | Offline
| | |
|
|