Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija
| Autors | Ziņojums |  
| naatre |  |   Kopš: 04. Aug 2009 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 514 
Braucu ar: Piaggio X9, ZZR 600 
 |  
31 Aug 2012, 14:45:38 krauklis rakstīja: 
Vai kāds nevarētu pakomentēt, cik aptuveni jābūt patēriņam zzr600 vai kādam citam 600niekam ar analogu jaudu pa pilsētu braucot īpaši nesēņojot, bet arī ne redlainā braucot? Stress jau nav par to, ka benzīns žēl, bet neriktīgs patēriņš liecina par kādu nepilnību motora darbībā. 
  
man ēd 4,9 taisne un 6,1 pa pilsētu on off režīmā cik nu skills atļauj. Pasažieris tad vēl kāds puslitrs klāt.[ Šo ziņu laboja naatre, 10 Sep 2012, 17:49:00 ]  |    Offline
  |  |   |  
| krauklis |  |   Kopš: 28. Jul 2012 
No: Liepāja 
Ziņojumi: 890 
Braucu ar: KTM EXC 530 R 
 | Jautājums zinātājiem- vai sinhronizēšanas procesā tiek arī grozītas degvielas skrūves (pilot screw), vai tās neaiztiek? Šodien konstatēju, ka katram karbulim savādāk- vienam viens apgrieziens izskrūvēts, citam četri, citam trīs. Pēc manuāļa visām jābūt vienādi daudz izskrūvētām, tas ir, 2.5 apgriezieni. 
  ----------------- Nunc est bibendum |    Offline
  |  |   |  
| Janjis |  |   Kopš: 21. Sep 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 160 
Braucu ar: R9T & GS Rallye 
 | sveiciens visiem, kam MO karburatoru! 
Man Hondai (XL1000) iet uz beigām degvielas sūknis ! Vai ir zināms kāds smalkmeistars kas sūknītim kontaktus var pārkniedēt? |    Offline
  |  |   |  
| 
 |  
| Naits |  |   Kopš: 24. Oct 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 5226 
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300 
 |  
17 Sep 2012, 12:05:51 Janjis rakstīja: 
sveiciens visiem, kam MO karburatoru! 
Man Hondai (XL1000) iet uz beigām degvielas sūknis ! Vai ir zināms kāds smalkmeistars kas sūknītim kontaktus var pārkniedēt? 
  
Uz Piedrujas ielas pretī cenuklubam ir sūkņu remonts, atsauksmes labas.
  ----------------- Moto serviss T. 29885941 
MOTOLAND  
www.motoland.lv 
 |    Offline
  |  |   |  
| Janjis |  |   Kopš: 21. Sep 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 160 
Braucu ar: R9T & GS Rallye 
 | paldies! iebrauksim, 
sūknis pats ir OK, bet kā pāri 50kKM, tā ārējie kontakti sāk izbeigties. |    Offline
  |  |   |  
| snooze |  |   Kopš: 26. May 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 640 
Braucu ar: K8 
 | a cik vispar videjais maksa tirishana un sinhronizacija? ta tiri intereses pec prasu   piemeram 4 gab. ja es nedaru pats |    Offline
  |  |   |  
| -_falamella_- |  |   Kopš: 19. Mar 2012 
No: Rēzekne 
Ziņojumi: 443 
Braucu ar: CRF450r,   GSX1000r 
 |  
12 Sep 2012, 22:47:15 krauklis rakstīja: 
Jautājums zinātājiem- vai sinhronizēšanas procesā tiek arī grozītas degvielas skrūves (pilot screw), vai tās neaiztiek? Šodien konstatēju, ka katram karbulim savādāk- vienam viens apgrieziens izskrūvēts, citam četri, citam trīs. Pēc manuāļa visām jābūt vienādi daudz izskrūvētām, tas ir, 2.5 apgriezieni.  
  
 
Nu vot, redzi, tatad tev vajag regulet. Izjauc, iztiri ka pienak, ieskruve tas skrūves, un izskruve uz 2.5 apgr. un aiziet regulet   |    Offline
  |  |   |  
| goga |  |   Kopš: 16. Sep 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 336 
Braucu ar: HD flhri 
 | Par visiem karburatoru tīrītājiem un sinhronizētājiem ir lieta daudz maz skaidra, bet vai no forumā minētajām personām ir kāds, kas veic arī karbūžu restaurāciju(izdilums liedz veikt precīzu regulējumu)...moto nv jauns un ar rez.daļām ir problēma...lūk tā, tādēļ katra informācija par restaurācijas iespējām būtu noderīga.
  ----------------- "One man's trash is another man's treasure." 
 |    Offline
  |  |   |  
| Top_Zustand |  |   Kopš: 17. May 2011 
No: Rīga 
Ziņojumi: 48 
Braucu ar: R6 
 |  
18 Sep 2012, 08:15:14 -_falamella_- rakstīja: 
 
12 Sep 2012, 22:47:15 krauklis rakstīja: 
Jautājums zinātājiem- vai sinhronizēšanas procesā tiek arī grozītas degvielas skrūves (pilot screw), vai tās neaiztiek? Šodien konstatēju, ka katram karbulim savādāk- vienam viens apgrieziens izskrūvēts, citam četri, citam trīs. Pēc manuāļa visām jābūt vienādi daudz izskrūvētām, tas ir, 2.5 apgriezieni.  
  
 
Nu vot, redzi, tatad tev vajag regulet. Izjauc, iztiri ka pienak, ieskruve tas skrūves, un izskruve uz 2.5 apgr. un aiziet regulet   
  
 
nu vot HVZ.....es tā ar izdarīju, bet nav tik tā  ideāli kkas......kkur dzirdēju, ka katram cilindram viņas regulē un pēc tam sinhro! |    Offline
  |  |   |  
| akasiko |  |   Kopš: 23. Oct 2012 
No: Jūrmala 
Ziņojumi: 102 
Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu 
 | Runājot par sinhronizācijas aparāta izgatavošanu. Bija doma pašam tādu izgatavot priekš 4 karbuļu matora, nekā sarežģīta protams, bet sataisot koptāmi tas cipars baigi pietuvojās stock aparātam ko var uzsūtīt jebajā turklāt atkrīt čakars. Galā nonācu pie secinājuma, ja netaisās sākt masveidā sinhronizēt karbuļus, tad lētāk ir izīrēt to aparātu no kāda kam ir.   |    Offline
  |  |   |  
| mexa |  |   Kopš: 07. Sep 2012 
Ziņojumi: 6888 
Braucu ar: VT 
 | ir variants uz kādu tēmeju es-taisos regulēt vairāk par vienu... ņemam no vecajiem autosiem MAP sensorus un maucam uz LM vai kā cita indikāciju, būs uz LED stabiņš, taisīšu labi saskatāmu, tā lai nav tīri aptuveni, kalibrācija iespējama, ja atrod strādājošus mapus pa lētom ta elektronika maksās pati ne vairāk par 10 lati, un smuki izskatās   a pagaidām jāpērk parastie gaugi  
  ----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |    Offline
  |  |   |  
| peecis |  |   Kopš: 21. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2923 
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B  
 |  
29 Oct 2012, 09:17:13 akasiko rakstīja: 
Runājot par sinhronizācijas aparāta izgatavošanu. Bija doma pašam tādu izgatavot priekš 4 karbuļu matora, nekā sarežģīta protams, bet sataisot koptāmi tas cipars baigi pietuvojās stock aparātam ko var uzsūtīt jebajā turklāt atkrīt čakars. Galā nonācu pie secinājuma, ja netaisās sākt masveidā sinhronizēt karbuļus, tad lētāk ir izīrēt to aparātu no kāda kam ir.   
  
 
divus karbūžus var nosinhronizēt ar parastu caurspīdīgu šļauciņu (nopērkama depo par ~10 saņiem metrā), četrus nevar sinhronizēt pa pāriem? 
sākumā, piemēram, iekšējos, pēcāk malējos? 
čakars lielāks, bet pa lēto  
  ----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37 
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!  |    Offline
  |  |   |  
| kba-pro |  |   Kopš: 24. May 2012 
Ziņojumi: 951 
Braucu ar:  
 |  
28 Oct 2012, 21:04:28 goga rakstīja: 
Par visiem karburatoru tīrītājiem un sinhronizētājiem ir lieta daudz maz skaidra, bet vai no forumā minētajām personām ir kāds, kas veic arī karbūžu restaurāciju(izdilums liedz veikt precīzu regulējumu)...moto nv jauns un ar rez.daļām ir problēma...lūk tā, tādēļ katra informācija par restaurācijas iespējām būtu noderīga. 
  
 
kas par karbiņiem tev ir slikti?? |    Offline
  |  |   |  
| Top_Zustand |  |   Kopš: 17. May 2011 
No: Rīga 
Ziņojumi: 48 
Braucu ar: R6 
 |  
29 Oct 2012, 10:59:39 peecis rakstīja: 
 
29 Oct 2012, 09:17:13 akasiko rakstīja: 
Runājot par sinhronizācijas aparāta izgatavošanu. Bija doma pašam tādu izgatavot priekš 4 karbuļu matora, nekā sarežģīta protams, bet sataisot koptāmi tas cipars baigi pietuvojās stock aparātam ko var uzsūtīt jebajā turklāt atkrīt čakars. Galā nonācu pie secinājuma, ja netaisās sākt masveidā sinhronizēt karbuļus, tad lētāk ir izīrēt to aparātu no kāda kam ir.   
  
 
divus karbūžus var nosinhronizēt ar parastu caurspīdīgu šļauciņu (nopērkama depo par ~10 saņiem metrā), četrus nevar sinhronizēt pa pāriem? 
sākumā, piemēram, iekšējos, pēcāk malējos? 
čakars lielāks, bet pa lēto   
  
 
es tādu uzparikti uzmeisteroju....saregulē pa pāriem, pēc tam pārus savā starpā! super precīzi jau nav, bet man der! |    Offline
  |  |   |  
| mexa |  |   Kopš: 07. Sep 2012 
Ziņojumi: 6888 
Braucu ar: VT 
 | tak tā arī regulē, 1-2 3-4, tad 12-34 prasti gaugi maksā ap 7 lati gabalā, ja kāds zin kur lētāk dodat ziņu, analogie ar noder  
  ----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |    Offline
  |  |   |  
| Naits |  |   Kopš: 24. Oct 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 5226 
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300 
 | Paštaisīts aparāts ar trubiņām precizitātē, manuprāt, ir precīzāks nekā lētais ar pulksteņiem, kurus nevar dabūt mierā un bieži gļučī.  Sarežģītākais ir savirpot/piemeklēt pārejas  . man labāk patīk ar stabiņiem. Galvenais pareizu šķidrumu iekšā trubās ieliet, pašam taisot.  
Lai nosinhronizētu 4 karbuļus, nevajag slēgties uzreiz klāt visiem četriem   Tā kā pietiek ar vienu izlocītu trubu.[ Šo ziņu laboja Naits, 29 Oct 2012, 20:14:02 ] 
  ----------------- Moto serviss T. 29885941 
MOTOLAND  
www.motoland.lv 
 |    Offline
  |  |   |  
| Top_Zustand |  |   Kopš: 17. May 2011 
No: Rīga 
Ziņojumi: 48 
Braucu ar: R6 
 |  
29 Oct 2012, 20:12:29 Naits rakstīja: 
Paštaisīts aparāts ar trubiņām precizitātē, manuprāt, ir precīzāks nekā lētais ar pulksteņiem, kurus nevar dabūt mierā un bieži gļučī.  Sarežģītākais ir savirpot/piemeklēt pārejas  . man labāk patīk ar stabiņiem. Galvenais pareizu šķidrumu iekšā trubās ieliet, pašam taisot.  
Lai nosinhronizētu 4 karbuļus, nevajag slēgties uzreiz klāt visiem četriem   Tā kā pietiek ar vienu izlocītu trubu. 
  
es tur salēju moča eļļu ar bendžu šķidītu, jo nevarēju dēļ tīrā eļļas viskozitātes dabūt gaisa burbuļus ārā.......nu manuprāt lai nav baigi šķidrs, kā rezultātā tas šķidrums nenormāli nelēkā trubiņās! |    Offline
  |  |   |  
| peecis |  |   Kopš: 21. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2923 
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B  
 |  
29 Oct 2012, 21:03:39 Top_Zustand rakstīja: 
 
29 Oct 2012, 20:12:29 Naits rakstīja: 
Paštaisīts aparāts ar trubiņām precizitātē, manuprāt, ir precīzāks nekā lētais ar pulksteņiem, kurus nevar dabūt mierā un bieži gļučī.  Sarežģītākais ir savirpot/piemeklēt pārejas  . man labāk patīk ar stabiņiem. Galvenais pareizu šķidrumu iekšā trubās ieliet, pašam taisot.  
Lai nosinhronizētu 4 karbuļus, nevajag slēgties uzreiz klāt visiem četriem   Tā kā pietiek ar vienu izlocītu trubu. 
  
es tur salēju moča eļļu ar bendžu šķidītu, jo nevarēju dēļ tīrā eļļas viskozitātes dabūt gaisa burbuļus ārā.......nu manuprāt lai nav baigi šķidrs, kā rezultātā tas šķidrums nenormāli nelēkā trubiņās! 
  
 
jap, līdzīgi - sākumā ielēju izlietotu motoreļļu (labi redzama), bija pārāk bieza, skaloju trubiņu ar benzīnu un finālā radās ideālais šķidrums   
 
caurspīdīgās plastmasas caurulītes ir gana elastīgas, nekādas pārejas nevajag. piestiprināju pie garāžas durvīm un vajadzības gadījumā uzreiz ir gatava darbam.
  ----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37 
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!  |    Offline
  |  |   |  
| twisted |  |  Kopš: 17. Jan 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 71 
Braucu ar: CBR600RR 
 | Savam aparatam savienojumiem izmantoju no auto logu tiiriitaaju sisteemas sadaliitaajus (troinjikus) - autoservisaa pa 0,50 ls gab. Un cauruliite 6mm no krautas ap 0,90ls metraa 
Viegli, aatri un leeti
  ----------------- Four wheels move the body.  Two wheels move the soul. |    Offline
  |  |   |  
| mexa |  |   Kopš: 07. Sep 2012 
Ziņojumi: 6888 
Braucu ar: VT 
 | ja kāds grib pamocīt šo tēmu vairāk tad var ņemt automašīnas ekonometrus, vecajiem modeļiem tādi bija, noliec blakus un būs ok, rekordiem tādi bija, saliec kopā vai rāda pareizi, un tad katru uz sava  
  ----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |    Offline
  |  |   |  
  |   
 
		 
 |