Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
SoWhat
26. Oct 2012, 11:03#16981

Kopš: 28. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: gāzi - žīds!


25 Oct 2012, 23:32:36 Naits rakstīja:
Paskaties aizmugures bremzes sviras regulāciju, varbūt saregulēta pa daudz un visu laiku izspiež ļiguhu. Esmu vairākkārt sastapies ar šo citiem močiem.


esmu atslēdzis gan aizmugurējo, gan priekšējo slēdzi.. tur ir kaut kas advancētāks

-----------------
Four wheels move the body,
Two wheels move the soul!

Offline

Sliktais
26. Oct 2012, 11:54#16982

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


26 Oct 2012, 11:03:34 SoWhat rakstīja:

25 Oct 2012, 23:32:36 Naits rakstīja:
Paskaties aizmugures bremzes sviras regulāciju, varbūt saregulēta pa daudz un visu laiku izspiež ļiguhu. Esmu vairākkārt sastapies ar šo citiem močiem.


esmu atslēdzis gan aizmugurējo, gan priekšējo slēdzi.. tur ir kaut kas advancētāks


Vai tik F800ST nebija Can-Bus sistēma
Man iepriekšējam K1200R, kad aķis sprāga nost, tad visādi gaismas efekti parādījās. Nomainot aķi, viss nostājās savās vietās.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

SoWhat
26. Oct 2012, 12:35#16983

Kopš: 28. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: gāzi - žīds!


26 Oct 2012, 11:54:36 Sliktais rakstīja:

Vai tik F800ST nebija Can-Bus sistēma
Man iepriekšējam K1200R, kad aķis sprāga nost, tad visādi gaismas efekti parādījās. Nomainot aķi, viss nostājās savās vietās.


gan jau ir can-bus, bet diagnostikas kabeli shitiem nav reaali atrast. Akumulators diezgan svaigs.

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 26 Oct 2012, 12:36:02 ]



-----------------
Four wheels move the body,
Two wheels move the soul!

Offline

Rihis85
27. Oct 2012, 12:46#16984

Kopš: 13. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 46....


26 Oct 2012, 09:29:46 maniac rakstīja:

25 Oct 2012, 10:01:42 Rihis85 rakstīja:
Sveiki kolegas!
Tāds jautājums....vai kāds nezin kas ir jāpiečinī reflektoram lai tas no kreisās puses stara rādītu taisno staru?

Var jau palietot meklētāju. Bez garum-/mīkstinājuma zīmēm!
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=15392





Jau meklēju bet nekā....
Vai neviens nav saskāries ar šadu problēmu?

Offline

VATERLAND
27. Oct 2012, 16:15#16985

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


25 Oct 2012, 23:28:08 SoWhat rakstīja:
ieslēdzot aizdedzi pastāvīgi deg bremžu signāls uz BMW F800ST. Sāka degt jau vasarā, abi slēdži gan kājas, gan rokas bremzei pārbaudīti - strādā normāli. Tiklīdz izskrūvēju spuldzīti, uz paneļa parādās kļūda, ieskrūvēju atpakaļ, spuldzīte deg pastāvīgi, bet kļūdu nemet.

Idejas?


Ja atminna nevill,tad kaadu gadu atpakall Vacsons iztirzaaja teemu par ABSiem un bremzzu klluudaam.

1.varbuutiiba - pat ja tev shkkiet,ka akkis ir jauns vaisvaigs,bet aukstu starteejot saak panelii meetaat erroru,tas var liecinaat,ka :
a)Akkii ir mazaak par 12,4V uz startera izgieshanas momentu.

b)Kaads no ABSa deveejiem (prieksha,aizmugure) ir atdevies - Ralfonsino pieredze ar R1100S.

2.varbuutiiba - ABSa errors ir palicis uz kompja un to var nodzeest arii pashrociigi(mekleet Vacsona postu par ABS ar linku uz BMW ABS diagnostikas shtekeriem).

Papildus(daargaakaa opcija - BMAutaa, kur paies vismaz nedeellas 3 liidz kaads pakustinaas kaadu pirkstu un padsmit minuushu jautaajumsuz piesleegshnu pie diagnostikas kompja un errora idzeeshanu)

Viss atkariigs no veelmes izlikt naudu vai atrisinaat pasham.

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 27 Oct 2012, 16:22:57 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Negantelis
29. Oct 2012, 18:52#16986

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5373

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

kāds ir licis savam mocim "ķīniešu" bremžu diskus?

ir kādi rezultāti?

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

twisted
29. Oct 2012, 23:43#16987

Kopš: 17. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: CBR600RR


29 Oct 2012, 18:52:23 Negantelis rakstīja:
kāds ir licis savam mocim "ķīniešu" bremžu diskus?

ir kādi rezultāti?


arī man interesē, kāreiz skatos uz pāris labiem piedāvājumiem

-----------------
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Offline

Lincx
30. Oct 2012, 03:57#16988

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400

Kā ir ar degvielas patēriņu starp 600cc un litru?
(nu konkrēti domas ir starp 03-05 R6 un 2002 R1)....
Brauct mierīgi kāda ir atšķirība degvielas ziņā???
Paldies!

Offline

lomsz
30. Oct 2012, 08:48#16989

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


29 Oct 2012, 23:43:45 twisted rakstīja:

29 Oct 2012, 18:52:23 Negantelis rakstīja:
kāds ir licis savam mocim "ķīniešu" bremžu diskus?

ir kādi rezultāti?


arī man interesē, kāreiz skatos uz pāris labiem piedāvājumiem
Pagājušo gadu uzliku k-ko līdzīgu pēc paziņas ieteikuma... Viļņotie diski... izskatās kā Galfer kopijas... Iekš e-bay, saucās KAGIZUME, tirgo Anglijā, ražojot tipa Japānā ...Cena patīkama... pagaidām pretenziju nav, nobraukti ap 10000 km, 90% pa pilsētu, ar sintētiskajiem klučiem (HH)... Termo šaibas neļurkājas, nodilums minimāli redzams jau ir...

Offline

eds
30. Oct 2012, 09:46#16990

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Oct 2012, 23:43:45 twisted rakstīja:

29 Oct 2012, 18:52:23 Negantelis rakstīja:
kāds ir licis savam mocim "ķīniešu" bremžu diskus?

ir kādi rezultāti?


arī man interesē, kāreiz skatos uz pāris labiem piedāvājumiem


zinu divus kadrus, kuriem šitie diski bremzējot purināja gan pašus, gan matociklus. tas gan pa trasi braucot.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Rizza
30. Oct 2012, 09:54#16991

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


30 Oct 2012, 03:57:04 Lincx rakstīja:
Kā ir ar degvielas patēriņu starp 600cc un litru?
(nu konkrēti domas ir starp 03-05 R6 un 2002 R1)....
Brauct mierīgi kāda ir atšķirība degvielas ziņā???
Paldies!


Pirms pats sāku braukāt ar moci, arī šie jautājumi nāca prātā.. Bet kad sāksi normāli purināt, tad Tev būs Pokuj vai mocis ēd 6 vai 9 uz simta, tam vairs nav nekādas nozīmes. Jo ar litrīgu var braukt tā, ka viņš ēdis gan5 gan15 uz simtu.

P.s. ja gribi taupīt uz degvielu, tad jābrauc ar Honda Dio nevis R1

[ Šo ziņu laboja Rizza, 30 Oct 2012, 09:56:45 ]

Offline

Negantelis
30. Oct 2012, 10:44#16992

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5373

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


30 Oct 2012, 09:46:03 eds rakstīja:

29 Oct 2012, 23:43:45 twisted rakstīja:

29 Oct 2012, 18:52:23 Negantelis rakstīja:
kāds ir licis savam mocim "ķīniešu" bremžu diskus?

ir kādi rezultāti?


arī man interesē, kāreiz skatos uz pāris labiem piedāvājumiem


zinu divus kadrus, kuriem šitie diski bremzējot purināja gan pašus, gan matociklus. tas gan pa trasi braucot.


Šitie, tas ir ķīniešu vai arī tieši minētie Kagizume?

-----------------

Pieteikties Akategorija.lv kursiem.

Offline

Rizza
30. Oct 2012, 11:24#16993

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Coool, Bet par to jau ir runa.

Offline

Rizza
30. Oct 2012, 12:02#16994

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


30 Oct 2012, 11:44:55 Coool rakstīja:
Es uz savas Deltas kruīzējot uz 1,5 5 l uz 100 km


Visus 100km drosele ir "On" pozīcijā

Offline

CB1300
30. Oct 2012, 15:12#16995

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:

Sveiki!
Rakājoties pa netu atradu usera elektradw interesantas pārdomas par motora iebraukšanu. Sori par anģļu valodu, ja kādam ir grūtības, tā ir viegli tulkojama ar Chromi vai Babelfish. Kāds ir specu viedoklis par šo? Zemāk citāts no www.zggtr.org foruma:

The biggest myth expounded on motorcycle forums and new bike manuals is the need for easy break in. Mostly it is thought that that crank/rod bearings, trans. bearings and gear surfaces require a certain amount of break in before you can ride it like it was designed. I'v read these posts and manuals time and time again and there are some incorrect assumption.

Babbit bearings that are used on most modern day crankshafts and connecting rods (except HD engines) DO NOT REQURE ANY BREAK IN. Bearing are designed to run on a film of oil that cannot be compressed. Any extended metal on metal contact, except at rest, would destroy the bearing surface, main or rod. This is why most engine wear occurs at startup. In addition, the surface of a babbit bearing is as soft as lead. The purpose of this soft metal layer is so that any minute metal fragments in the oil supply not filtered will hopefully embed into the soft bearing surface and remain there, leaving the crank unharmed.

Ball bearings found in transmissions (and HD connecting rods) are among the most closely dimensioned parts in the world of manufacturing. The balls and races are polished to 1micro inch or 1,000,000th inch tolerances. There is NO BREAK IN REQUIRED ON ANY ROLLER BEARING.

Even gears and valve seats are so finely polished in today's manufacturing techniques they require NO BREAK IN.

Due to the vastly improved metal casting and machining technologies which are now used, tight parts in new engines are not normal. A manufacturing mistake causing a tight clearance, or out of spec part, is an extremely rare occurrence. But, if there is something wrong with the engine clearances from the factory, no amount of gentle running-in will fix the problem.

The only break in on a modern engine is piston ring to cylinder wall. The very reason the cylinders are cross-hatched honed is to facilitate mating of the ring and cylinder wall and provide the tightest possible seal in the combustion chamber. The majority of this seal, whether successful or not, happens in the first 50 miles or so of riding. The tighter the seal the higher the compression the more power and less oil loss and contamination.

Contrary to popular belief, piston rings don't seal the combustion pressure by spring tension. Ring tension is necessary only to "scrape" the oil off the cylinder walls to prevent it from entering the combustion chamber when not under any load. The rings seal from the actual combustion gas pressure itself !! The pressure gets behind the rings forcing them outward against the cylinder wall.

New rings are far from perfect and they must be worn in quite a bit in order to completely seal all the way around the bore. If the gas pressure is strong enough during the engine's first miles of operation (open that throttle !!!), then the entire ring will wear into the cylinder surface, to seal the combustion pressure as well as possible. If the rings aren't forced against the walls soon enough, they'll use up the cylinder wall roughness before they fully seat.

With less than a perfect seal in the combustion chamber you have less compression and power, and a lifetime of leakage contaminating the oil with blow-by gasses which contain acids and other combustion by products. A badly leaking cylinder will eventually burn a piston skirt and cause scuffing and cylinder wear.

And it wouldn't hurt to do an extra oil change very early, like after the first 50-100 miles. With the metal being scrubbed off the cylinder walls and rings, the last thing you want is that metal floating around your engine. The cam chain will act as a conveyor belt moving that contaminated oil up into the valve train. Not a good thing. Worth the extra couple of bucks. And stick with Kawi petroleum based oil for at least the first couple of oil changes before, and if, you switch to synthetic.

Hard break in (not following the owners manual break in instructions) may seem controversial and will test a persons knowledge of the physics involved. Easy break ins will not necessarily harm an engine, but from the standpoint of power and durability race teams will always use the hard break in rule where seconds and a couple of extra HP make the difference between winning and losing a race and durability may mean a winning or losing race season.

My personal take on easy break ins has more to do with manufacturer's liability. Getting used to the power of a new motorcycle over time is certainly a safer way to break in a new rider.

Offline

mezavecis
30. Oct 2012, 15:22#16996

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Kontekstā ar sho rakstu ..lai saliktam motoram nebūtu tākā ar vīli pa zobiem pirmais starts,piedāvaju montāžas smēri 10lvl bunžā

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=77&pcid=17

Sīkāk par redline produkciju un cenam
20205425

Offline

Lincx
30. Oct 2012, 17:38#16997

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400


30 Oct 2012, 09:54:55 Rizza rakstīja:

30 Oct 2012, 03:57:04 Lincx rakstīja:
Kā ir ar degvielas patēriņu starp 600cc un litru?
(nu konkrēti domas ir starp 03-05 R6 un 2002 R1)....
Brauct mierīgi kāda ir atšķirība degvielas ziņā???
Paldies!


Pirms pats sāku braukāt ar moci, arī šie jautājumi nāca prātā.. Bet kad sāksi normāli purināt, tad Tev būs Pokuj vai mocis ēd 6 vai 9 uz simta, tam vairs nav nekādas nozīmes. Jo ar litrīgu var braukt tā, ka viņš ēdis gan5 gan15 uz simtu.

P.s. ja gribi taupīt uz degvielu, tad jābrauc ar Honda Dio nevis R1


Nu tas jau jā, ikdienā protams pohuj!
Vnk lieta tāda ka sanāk vismaz vienreiz gadā ar moci braukt no UK uz LV un pec tam vel atpakal... Braucu visu gabalu pa zemi, tapeec arii uz to sanaak diezgan liela atskiriiba!
Teiksim ar saveejo FZR400 man ikdienaa ir ap 6l/100km, bet kad braucu uz lv man visu laiku bija zem 4l/100km.... vnk vairaak interesee vai ar litru braucot lielos gabalus arii var ieklauties teiksim ap ~5l/100km

Offline

seriqous
30. Oct 2012, 19:50#16998

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

kaa labaak taisnot buktes baakai?

Offline

Naits
30. Oct 2012, 19:59#16999

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


30 Oct 2012, 19:50:13 seriqous rakstīja:
kaa labaak taisnot buktes baakai?

Aizved Teikas Arnim un mazāk galva sāpēs. Savādāk pats vēl sapisīsi un tad jau meisteram būs jāmaksā daudz vairāk. Ir lietas kurām labāk pašam neķerties klāt, ja nav pieredzes.


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

zazzaa
30. Oct 2012, 20:09#17000

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3344

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen, LTR450,


30 Oct 2012, 19:50:13 seriqous rakstīja:
kaa labaak taisnot buktes baakai?


Netaisno - labāk aizšpaktalē

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline