Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?! 
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...
tā arī līdz šim neesmu sastapis nevienu pārliecinošu argumentu no ražātāju/dīleru puses par labu minerālenēm. ok, ir izņēmumi, piemēram, vankeļa motori, kādi ir pat dažiem mocikiem, bet to nevar attiecināt tad uz visām kawām, piemēram.
esteri var būt nesaderīgi ar dažu vecākas paaudzes blīvslēgu vai kādu krāsojumu. taču arī to nevar globalizēt.
kopumā no visām sintētikām esteru ir maz. un lielākā daļa sintētikas ir vienkārši pamatīgi attīrītas minerālenes, savukārt PAO no saderības viedokļa ne ar ko neatšķiras no minerālenes.
patiešām nezinu tos stāstus par nobeigtajām kawām, bet tad jau būtu jābūt kādam loģiskam skaidrojumam.
cik esmu lasījis par moto tēmu profesionāļus, visi apgalvo, ka tas ir ražotāju/dīleru uzturēts mīts.
dažos gadījumos uzskatāmi redzams, ka ražotājam vienkārši ir nenormāli izdevīgi tirgot minerāleni par sintētikas cenu.
un kas tad ir daļēja sintētika?
minerālene ar 5-20% Group III attīrīta minerālene...retāk vēl kāda karote estera.
esmu dzirdējis, ka sintētika nepatīkot sajūgam.
pilnīgs bullšits! pamateļļa nenosaka sajūga darbību, to nosaka piedevas. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...
pēc atmiņas, nerokot literatūru, jā, viens apsvērums ir dzesēšanas efektivitāte.
mans pieņēmums - dalīta arī ir sarežģītāka un droši vien izmaksās dārgāka sistēma. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 16:29:46 tuchka rakstīja:
19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:
19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams 
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam 
un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?
Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak 
Vai tad piecus gadus vecam mo nevar būt slodzes, kādās Tu priekš jauna tomēr izmantotu sintētiku? | Offline
| | |
|
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Pēc idejas vajadzētu būt, ka ar MA2 sajūgs nekad neslīdēs dēļ eļļas, bet realitātē ir tā, ka ir kas KTM 690 blaķenēs lej minerāleni jo sajūgs netur. Maina biežāk par sintētiku. 
-----------------
| Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Tā arī nepastāstīji KURI motuli netur karsto galu ?! 
Pašam ar radās pārliecība, ka netur ... "Pēc izjutām"  [ Šo ziņu laboja MIGs, 19 Jul 2013, 16:54:23 ]
-----------------
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 16:50:34 MIGs rakstīja:
Pēc idejas vajadzētu būt, ka ar MA2 sajūgs nekad neslīdēs dēļ eļļas, bet realitātē ir tā, ka ir kas KTM 690 blaķenēs lej minerāleni jo sajūgs netur. Maina biežāk par sintētiku. 
šaubos, ka tas varētu būt pamateļļas dēļ. iespējams trāpījusies sintētika, kurai virsmu aizsardzība paredz arī molibdēnu:
bet spriest par lietām, nezinot visus apstākļus un faktus, nevaru. tiklab varu izteikt minējumus, kādēļ čigānam zirgs atstiepies  | Offline
| | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
19 Jul 2013, 16:44:03 Niere rakstīja:
19 Jul 2013, 16:29:46 tuchka rakstīja:
19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:
19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams 
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam 
un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?
Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak 
Vai tad piecus gadus vecam mo nevar būt slodzes, kādās Tu priekš jauna tomēr izmantotu sintētiku?
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.
-----------------
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 17:24:39 tuchka rakstīja:
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.
tad dzelža vecums vai slodze un izmantošanas apstākļi nosaka eļļas izvēli? | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| to MIGs
7100tā 20W-50, attiecīgi, arī 10W-40 visai droši tas pats. šo jau esi redzējis.
HTHS
analīze
taču!!!
kā noprotu, Motul nesen ir pārstrādājis savu moto produktu sortimentu, ko apliecina fakts, ka tirdzniecībā atrodamas 7100ās sērijas eļļas ar atšķirīgām specenēm un JASO referencēm.
attiecīgi - "liekam jaunu filmu iekšā!"[ Šo ziņu laboja Niere, 19 Jul 2013, 21:01:24 ] | Offline
| | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
19 Jul 2013, 19:09:22 Niere rakstīja:
19 Jul 2013, 17:24:39 tuchka rakstīja:
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.
tad dzelža vecums vai slodze un izmantošanas apstākļi nosaka eļļas izvēli?
Pa lielam jā. Slodze - izmantošanas apstākļi, vai dzelža vecums varbūt nē, bet gan nolietojums būtu pareizāk teikt 
-----------------
| Offline
| | |
GT | |  Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Ko liet dneprai mt10, ka motorellu un reduktora ellu? Vispar tadi dampji ir uz to prasigi, vai var liet kautvai kkadu universalo motorellu un zika atrumkarbas ellu? | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 22:46:15 tuchka rakstīja:
19 Jul 2013, 19:09:22 Niere rakstīja:
19 Jul 2013, 17:24:39 tuchka rakstīja:
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.
tad dzelža vecums vai slodze un izmantošanas apstākļi nosaka eļļas izvēli?
Pa lielam jā. Slodze - izmantošanas apstākļi, vai dzelža vecums varbūt nē, bet gan nolietojums būtu pareizāk teikt 
Re, nu....
kopsaucēju radām.
kā saki, eļļas izvēli nosaka pielietojums, dzelža nolietojums, nu un vēl daži apstākļi. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
19 Jul 2013, 23:30:44 GT rakstīja:
Ko liet dneprai mt10, ka motorellu un reduktora ellu? Vispar tadi dampji ir uz to prasigi, vai var liet kautvai kkadu universalo motorellu un zika atrumkarbas ellu?
motorā moto motoreļļu, kura nesatur sintētiskos esterus. reduktorā, iespējams ko citu, bet uz sitienu nepateikšu. | Offline
| | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
20 Jul 2013, 00:04:05 Niere rakstīja:
19 Jul 2013, 23:30:44 GT rakstīja:
Ko liet dneprai mt10, ka motorellu un reduktora ellu? Vispar tadi dampji ir uz to prasigi, vai var liet kautvai kkadu universalo motorellu un zika atrumkarbas ellu?
motorā moto motoreļļu, kura nesatur sintētiskos esterus. reduktorā, iespējams ko citu, bet uz sitienu nepateikšu.
Te nu Tu kļūdījies. Dņepram motorā jebkuru normālu eļļu, minerāli, sintētiku pussint. utt, labāk jau liet auto eļļu ar kādu labu pretberzes un klemmes piedevu Kārbā lejam minerāli kārbu eļļa. Reduktorā minerāli paredzētu reduktoriem 
-----------------
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
20 Jul 2013, 10:12:32 tuchka rakstīja:
Dņepram motorā jebkuru normālu eļļu, minerāli, sintētiku pussint. utt, labāk jau liet auto eļļu ar kādu labu pretberzes un klemmes piedevu Kārbā lejam minerāli kārbu eļļa. Reduktorā minerāli paredzētu reduktoriem 
Patiešām neesmu iedziļinājies konkrēto Dņepru jautājumā. Pastāsti:
* kas ir "normāla" eļļa?
* kādēļ labāk auto eļļu motorā?
* kādu tieši "pretberzes un klemmes" piedevu?
* kādēļ reduktorā tieši minerāleni? | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Par cik rītdien paredzēta kaplēšana, bet kā jau parasti - pēdējā brīdī atjēdzos, ka beigusies 2T eļļa, tad tika ieķerts šāds te sovnarhozs, vienīgais, ko svētdienas vakarā varēja dabūt:
Mineral Motor Oil, API TC, JASO FB, ISO E-GB.
Tātad jautājums - vai nesanāks baigie mēsli, ja es ar šo te rītdien kādu vienu/pusotru bāku izbraukšu?????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| nesanāks, nesanāks šaizes. ilgtermiņā, tad būtu jēga iedziļināties.
starp citu, veci, esmu arvien Tev parādnieks.
kā zini, ziemā biji lietojis eļļu ar nosaukumu Statoil RacingWay 2T. toreiz, kad neiebildu Tavai izvēlei, vadījos no vecas informācijas, ka visi Statoil Racing produkti ražoti uz PAO sintētiku bāzes. Tādu arī pats savā KX250 kādreiz lēju. taču bija liels mans pārsteigums, kad pēc Tavas problēmas ar puņķi uz powervārsta, secināju - konkrētais produkts vairs netiek ražots no PAO, bet gan Group III attīrītās minerālenes (lai būtu godīgi, pārējie Racing produkti arvien ir PAO).
Tādu ceļu tagad, cenu spiediena iespaidā, gājuši absolūti lielākā daļa eļļu ražotāju (lai slavēts Castrol, dibeni!)
Solīju Tev esteru bāzes 2takteni par sakarīgu ciparu. ir tā, ka ļoti gribētu Tev Nyco produktu dabūt. tas ir esteru ražotājs nr.1 Eiropā un apgādā lielākās pasaules armijas ar šīs bāzes produktiem. cena arī būtu ok, bet problēma - jāņem uzreiz palete, ko īsā laikā nav iespējams izpārdot pat par pašizmaksu.
tādēļ ir cits variants, kur varu dabūt arī mazu apjomu esteru bāzes 2taktenes, taču atkal probza - jāgaida, kad būs nepieciešams vēl kāds cits produkts no esteriem.
ja pasūta tikai kasti, pašizmaksa sanāks neadekvāta.
pagaidām neko nesolu, taču viennozīmīgi kādā brīdī no šī uzņēmuma pasūtīšu. tad būs info detalizēti. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Jul 2013, 23:31:43 Niere rakstīja:
nesanāks, nesanāks šaizes. ilgtermiņā, tad būtu jēga iedziļināties.
starp citu, veci, esmu arvien Tev parādnieks.
kā zini, ziemā biji lietojis eļļu ar nosaukumu Statoil RacingWay 2T. toreiz, kad neiebildu Tavai izvēlei, vadījos no vecas informācijas, ka visi Statoil Racing produkti ražoti uz PAO sintētiku bāzes. Tādu arī pats savā KX250 kādreiz lēju. taču bija liels mans pārsteigums, kad pēc Tavas problēmas ar puņķi uz powervārsta, secināju - konkrētais produkts vairs netiek ražots no PAO, bet gan Group III attīrītās minerālenes (lai būtu godīgi, pārējie Racing produkti arvien ir PAO).
Tādu ceļu tagad, cenu spiediena iespaidā, gājuši absolūti lielākā daļa eļļu ražotāju (lai slavēts Castrol, dibeni!)
Solīju Tev esteru bāzes 2takteni par sakarīgu ciparu. ir tā, ka ļoti gribētu Tev Nyco produktu dabūt. tas ir esteru ražotājs nr.1 Eiropā un apgādā lielākās pasaules armijas ar šīs bāzes produktiem. cena arī būtu ok, bet problēma - jāņem uzreiz palete, ko īsā laikā nav iespējams izpārdot pat par pašizmaksu.
tādēļ ir cits variants, kur varu dabūt arī mazu apjomu esteru bāzes 2taktenes, taču atkal probza - jāgaida, kad būs nepieciešams vēl kāds cits produkts no esteriem.
ja pasūta tikai kasti, pašizmaksa sanāks neadekvāta.
pagaidām neko nesolu, taču viennozīmīgi kādā brīdī no šī uzņēmuma pasūtīšu. tad būs info detalizēti.
Paldies.
Nomierināji.
Patlaban leju savam 2T motulu, kaut kādu pa 10ls litrā , pagaidām viss forši, nesūdzos. Tūlīt laikam atraušu motoru vaļā profilakses nolūkos, tad varēs iečekot kā jūtās jaunais virzulis, klanis un pamatnieki, kā arī tas pats izplūdes vārsts.
Par to eļļu sagādi vari īpaši nesaspringt, pagaidām ar to pašu Motul kaut kā izlīdzos, turklāt arī netiek tik intensīvi kaplēts, bet ja izdosies štelles sakārtot tādā formātā kā man gribētos, un moci jaunu iegādāt tādu, kādu esmu izštukojis, tad gan eļļu vajadzēs uzreiz tā pavairāk iepirkt, lai ir visu laiku uz vietas un nebūtu jātaisa dažādi eksperimenti uz savas galvas  [ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Jul 2013, 00:25:00 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
K-K | |  Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Nu tad taa:
1. Atklaaju iespejamo vainu klanja iznaakshanai aaraa, ciemos pie saimnieka.
Honda CBR600F4i: a) Tekosa 2.cyl sprausla
b) FPR(Degvielas spiediena regulators, kursh vadaas ar vakuumu. Vakuuma membraana beigta, laizh cauri degvielu uz vakuumu sys(cilindriem), arii staavot, kameer degvielas reikaa ir spiediens.
Resumee: Degviela nonaak elljaa un taalaakais jau pashsaprotams.
Motuls "iespeejams" nebij pie vainas 
Taalaak uzgaaju antifriiizu testu maajas apstaakljos, diezgan interesants:
Antifreeze tests
Ps. Jaunais dzineejs ar Fuchs ellju , griezhas labi,temperatuura normas robezhaas, riepas jau beidzas 
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline
| | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| @Niere
repsol moto racing 4t 10w-50, moto sintetico 4t 10w-40 un moto supersport 4t 10w-30, visi ir group III eļļas?
| Offline
| | |
|
|