Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW F650
Autors | Ziņojums |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| A kas teica ka viegli bus, redzetas aploces/rumbas ar tuksiem caurumiem, un pilnigi funcionalu komponejumu. Ja grib pec saraksta gatavu piedavat, tad nenjem taisit. Kas it pindzelejies un zin kur ko mekleet meklee, taisa pa papildus maksu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Mzliet iepilināšu arī te, kaut kā nesokas man ar meklētāju.
Problēma (vai maz tā ir problēma?) = uzņemot ātrumu, iet ručkā, kad ieskrienies uz 20-30-40 - 60 un tur mierīgi gāzi, sāk raustīties, bet tā maigi, ne baisi.
Aizdoma par karbiķi, ka nepietiek gaisa, jo sveces ir melnas kā ogles.
Vēl variants ir ka spolēm nepatīk kaut kas..
Problēma vairāk ir piefiksēta tieši diapazonā 2,5-4K RPM.
respektīvi - dodot ručkā - iet lopā, neraustās, atmeties un mierīgi turi konstantā ātrumā - sāk mazliet rīstīties.
Izpūtējs arī uzkarst un manuprāt nenormāli uzkarst.
Sveces mainītas, gaisa filtrs tīrs.
Raustīšanās turpinās, jeb man liekas ka raustas...
Spolēm gan nav mērīta pretestība.
ir kādas idejas, kur tālāk rakt?
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
uldisa | | Kopš: 29. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: R1200RT
| domāju, ka spoles nebūs pie vainas, jo tad rīstīšanās sāktos iedotod ručkā, pie kam jo aukstāks dzinējs, jo vairāk raustītos...
P.S tev tiešām viņam nav iešprices?[ Šo ziņu laboja uldisa, 01 Sep 2019, 22:36:55 ] | Offline
| | |
|
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| 1996. gada fundūro ir karbiķi, pie tam veseli divi uz vienu cilindru
Un divas sveces.
Mans plāns, ko darīšu :
Nočekošu spoļu stiprinājuma vietu pie korpusa, nepieciešamības gadījumā notīrīšu stiprinājuma vietu un uzpūtīsu KONTAKT 61
Nomainīšu svečvadus
Nomainīšu svečvadu pīpītes, ko sprauž uz svecēm
Nočekošu masas vadus, cik vien būs iespējams nejaucot visu moci ārā.
Pačekošu karbiķus : abiem ir gaisa masas skrūves apakšā(debīlā vietā...), stock variantā jābūt izskrūvētām 3.5 apgriezienus uz āru un inchape vēl ieteica + 1.5 apgriezienu uz āru pagriest, tātad 5 apgriezienus uz āru.
Uzlikšu jaunu gaisa filtru, vecais bija sapūsts ar eļļu, pie kuras līp viss kas (bez filtra gāja ļoti labi)
Vēl paķimerēšos ar degvielas skrūvi.
Tālākais reports sekos.
Vēl kas interesanti - parakos pa faq.f650.com - izskatās, ka šis ROTAX motors ir kašķīgs un prasīgs pret sveces attālumu no elektroda (tā laikam to sauc) - pēc manuāļa jābūt 0.6-0.7mm, cik ir svecei, kuru ieliku - nemērīju, bet kaut kāds defaultais attālums jau ir.
Tieši sadaļā par svecēm ir aprakstīta šī problēma ar nevienmērīgu darbību diapazonā no 3-4K rpm, citi savukārt ieliek irīdija sveces un arī problēmas atrisinās..
Skatīšos.
Te vispār ir kāds, kas vizinās ar šādiem dinozauriem?
01 Sep 2019, 15:34:42 uldisa rakstīja:
domāju, ka spoles nebūs pie vainas, jo tad rīstīšanās sāktos iedotod ručkā, pie kam jo aukstāks dzinējs, jo vairāk raustītos...
P.S tev tiešām viņam nav iešprices?
[ Šo ziņu laboja Padre, 02 Sep 2019, 16:41:39 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| es ar šodien ieliku irīdija sveci.
vecā izskatījās vēl no pēckara laikiem.
kautkā īsti nemanīju uzlabojumus
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline
| | |
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Ja ražotājs tur nav paredzējis irīdija sveci, tad nekādam labumam arī nevajadzētu būt.
Labums ir tikai irīdija sveču ražotājam/tirgotājam, tu donorēji viņiem savu naudiņu 
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
Sergejs80 | |  Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
| Man iepriekš Freewindam (viens pods, divas sveces, divi karbuļi un gaisa dzese), ar iepriekšējā saimnieka ieliktajām irīdija svecēm motors strādāja nevienmērīgi, it īpaši auksts. Ieliku parastās, strādāja tīrāk. Tādam ūber dampim nekādus uzlabojumus arī nejutu. | Offline
| | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| domāju, ka tā nav.
Ražotājs par to domāja 199x gadā. un tajā laikā droši vien tam sapņos nerādījās, ka ar to dzelzi kāds brauks vēl pēc 30 gadiem.
tehnoloģijas aug arī, tāpēc ir saprotams, ka tagad motociklos lejam, liekam, skrūvējam labākas lietas nekā ražotājs ir paredzējis savulaik.
un runājot par svecēm, ja man jāpērk pēc koda parastā svece pa 8 eiro, tad labāk pērku par kārtu labāku pa 10 eiro.
kautkā miegs ir labāks uzreiz....
03 Sep 2019, 12:39:35 Gantais rakstīja:
Ja ražotājs tur nav paredzējis irīdija sveci, tad nekādam labumam arī nevajadzētu būt.
Labums ir tikai irīdija sveču ražotājam/tirgotājam, tu donorēji viņiem savu naudiņu 
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Svaigākā info.
Karbiķi iztīrīti, izpūsti : turpina raustīties un jau šaut no izpūtēja, gluži kā no automāta.
Papētot youtube, varētu būt problēma ar hola datčiku... iespējams.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| paskaties vai magnēts nav aizgriezies no sev paredzētās vietas, šitiem ir redzēts un dzirdēts vairākkārt par salūzušu šponku [ Šo ziņu laboja Naits, 05 Sep 2019, 18:55:28 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
kinigadners | |  Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
05 Sep 2019, 15:49:47 Padre rakstīja:
Svaigākā info.
Karbiķi iztīrīti, izpūsti : turpina raustīties un jau šaut no izpūtēja, gluži kā no automāta.
Papētot youtube, varētu būt problēma ar hola datčiku... iespējams.
Pie viena obligāti paskaties vai hola devējs nav aplipis ar skaidām un visu pārējo šņagu,tad arī tieši šiem modeļiem ir gluki.Notīra visu un aiziet.  | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Skaidas pamataa no "bendiksa" naak...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
apophis | |  Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| +100
Viens ar šādu kaiti tika remontēts, vienvirziena gūltņa skaidas bija aplipušas ap halla sensoru.
05 Sep 2019, 20:32:35 kinigadners rakstīja:
Pie viena obligāti paskaties vai hola devējs nav aplipis ar skaidām un visu pārējo šņagu,tad arī tieši šiem modeļiem ir gluki.Notīra visu un aiziet. 
----------------- BMW F650GS Dakar | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Ok, paldies par ieteikumu, sestdien / svētdien darīšu.
Kur vēl pie reizes ielīst, nočekot/nomainīt?
Kādas vēl ir vājās vietas šim modelim?
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Kjedes uzstiepejs, dekompresors.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Tāks.
Miris hola datčiks, pretestība 0.
Ja kādam ir ko piedāvāt - laipni lūgti : 264426 astoņi 1
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
eman | |  Kopš: 29. Jun 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW F800GS[2019-] YAMAHA FZ6[2015-2017]
|
12 Feb 2009, 14:42:31 Jony rakstīja:
Mežam pa smagu? Un uz šosejas 
A kuru tad ieteiktu, kursh uz šosejas nevibrē, ar kuru var arī iebraukt mežiņā un vēl pie tam būtu uzticams? 

Kad izbraucu ar Kawasaki klr650, man čota nelikās, ka viņš ap 120 km/h nežēlīgi vibrēja, jeb tas varētu būt pieredzes trūkums? 
Es pats braucu Ar F800GS Gan pa mežu gan pa šoseju( ar mitas 50/50 riepām). Dievinu šo modeli, lai gan jāatdzīst ka pa mežu braucit gribētos lai ir nedaudz vieglāks, jo kad iekārpos dubļos līdz ausīm - vienam 220 kg izcelt ir izaicinājums, bet es tāds palielāka izmēra vīrs uz 110kgtapēc pagaiodām ir noveicies un esmu pats izkūlies no tiem dubļiem vienatnē.
Runājot par F650GS, ņemsim kā piemēru 2008 gada modeli
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 199.0 kg (438.7 pounds)
Un salīdzinām ar F800GS 2008 modeli:
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 207.0 kg (456.4 pounds)
tikai 10KG svara atšķirība, bet iegūsti papildus 20++ zirgspēkus Off-reoadam. Domāju ka labāk izvēlēties F800GS modeli un ieguldīt naudiņu aiziet pacilāt svarus un izbaudīt gan off-road gan lielceļus ( protams attiecīgi nomainot riepas katrai aktivitātei) 
----------------- RRR | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Līdz ausīm dubļos ar moto - ko gan vīrietim vairāk vajag?
PO - 100kg, vai 200kg mocis - kaifs ir un paliks kaifs..
Bļa, jāsataisa mans ātrāk, lai var vēl pirms mīnusiem izložņāt meža takas beidzot 
10 Sep 2019, 09:33:42 eman rakstīja:
12 Feb 2009, 14:42:31 Jony rakstīja:
Mežam pa smagu? Un uz šosejas 
A kuru tad ieteiktu, kursh uz šosejas nevibrē, ar kuru var arī iebraukt mežiņā un vēl pie tam būtu uzticams? 

Kad izbraucu ar Kawasaki klr650, man čota nelikās, ka viņš ap 120 km/h nežēlīgi vibrēja, jeb tas varētu būt pieredzes trūkums? 
Es pats braucu Ar F800GS Gan pa mežu gan pa šoseju( ar mitas 50/50 riepām). Dievinu šo modeli, lai gan jāatdzīst ka pa mežu braucit gribētos lai ir nedaudz vieglāks, jo kad iekārpos dubļos līdz ausīm - vienam 220 kg izcelt ir izaicinājums, bet es tāds palielāka izmēra vīrs uz 110kgtapēc pagaiodām ir noveicies un esmu pats izkūlies no tiem dubļiem vienatnē.
Runājot par F650GS, ņemsim kā piemēru 2008 gada modeli
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 199.0 kg (438.7 pounds)
Un salīdzinām ar F800GS 2008 modeli:
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 207.0 kg (456.4 pounds)
tikai 10KG svara atšķirība, bet iegūsti papildus 20++ zirgspēkus Off-reoadam. Domāju ka labāk izvēlēties F800GS modeli un ieguldīt naudiņu aiziet pacilāt svarus un izbaudīt gan off-road gan lielceļus ( protams attiecīgi nomainot riepas katrai aktivitātei) 
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Pauliic | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| varbūt ir zināms kāds f650gs uz jaukšanu?
gribētos uz nākamo sezonu otru kmpl ar ratiem 21" un 17" + vēl kādus sīkumus gan jau
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Pagaidām atmetu domu par hola datčiku.
Secināts līdz šim : svečvadi sita garām visur kur, tikai ne uz sveci (pārbaudot dzirksteli dienas gaismā, nevarēja konstatēt ka ir par maz un ka darbinot zibeņo vads).
Nomainīti svečvadi, pīpītes. Paliek indukcijas spoles.
Īsumā : sveces melnas kā ogles, kas nozīmē to, ka pa daudz gāž degvielu iekšā (gribētos vainot karbiķus, bet tie ir izpūsti un iztīrīti, tikai nav mērīti pludiņu augstumi), JEB nepietiek dzirksteles, kā rezultātā degviela slikti sadeg.
Jautājums - vai tukšgaitā indukcijas spole var darboties normāli, bet dodot ručkā vairs nedarboties kā nākas?
Vēl piefiksēju, ka sveces kuras bija pirms manis iekšā - ir garākas par ~4mm(konkrēti katods ir garāks) nekā tās, kuras prasa pēc manuāļa... garākām ir jābūt? Jeb atstāt tās, kurām ir jābūt?
Vēl kas - pirmajām svecēm samazināju attālumu dzirkstelei - piešķīlās uz pusapgriezienu...ar oriģinālajām svecēm var griest, kamēr beigsies aķis.
Secinājums nr.2 - jāsamazina attālums dzirkstelei jaunajām svecēm? (nepaspēju šodien to izdarīt).
Sekojot loģiskajai ķēdītei - degviela par daudz, jo viss nesadeg, nesadeg jo sūdīga dzirkstele - sūdīga dzirkstele jo attālums par lielu, jeb problēma ar indkucijas spolēm.
Šis modelis var darboties arī ar vienu sveci?
Jeb arī tomēr problēma ar karbiņiem, konkrēti ar GAS/AIR skrūvi..?
Kaut kur minēts, ka jābūt 3,5 apgriezieni uz āru, kaut kur minēts ka lēnām jāskrūvē ārā un jāskatās, kā motors uzvedas...
07 Sep 2019, 13:31:19 Padre rakstīja:
Tāks.
Miris hola datčiks, pretestība 0.
Ja kādam ir ko piedāvāt - laipni lūgti : 264426 astoņi 1
[ Šo ziņu laboja Padre, 14 Sep 2019, 20:57:03 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
|
|