Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| man patīk, ka atmasko slēptos liekuļus. | Offline
| | |
JL_ | |  Kopš: 22. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar: X5
|
04 Mar 2014, 10:33:44 Niere rakstīja:
03 Mar 2014, 22:43:01 aivarsz rakstīja:
[...]Jo moto un auto segmentam paredzētās eļļas radikāli atšķiras praktiski visos vitālos parametros. Bez zinātnes. Pa vienkāršo.
Patiesi erudīti mocīšu eļļu ražotāji jau pasulē ir tikai kādi ~10?? Pārējie iekļauj savā sortimentā pāris aptuveni šim segmentam pielietojamas pozīcijas, benzīntanku versijā. īpaši neiespringstot. Nebūs variantu- nopirksi.
Veci, Tu tā lej, ka nevaru saprast - Tev par to tikai maksā vai arī pārliecība piedalās?
Ja nezināji, tad moto eļļas ir baisi primitīvs (robusts) produkts un nekāda dižā noslēpuma tā ražošanā nav. Ja Tev sētā stāv konteiners, kuru iespējams uzsildīt līdz 40C, top klases produktu var uzmaisīt pat tādos apstākļos. Vienkārši palūdz Infineum attiecīgo piedevu paku un pajautā, kādai pamateļļai jājauc klāt.
ja uzskati, ka "Patiesi erudīti mocīšu eļļu ražotāji jau pasulē ir tikai kādi ~10..", tad kā izskaidrosi visu šo garo JASO oficiāli apstiprināto sarakstu: Links
Ja reiz Tu tā iznesies un Tavi texti vienmēr satur slēptu reklāmu, visbeidzot nespēju atturēties nepajautājis par Tevis pārstāvētā Ape Motors zīmolu Motul.
Kā izskaidrosi tādu parādību, ka Motul moto eļļu bīdes stabilitāte ir katastrofāli zema? Nav testēta 300V, bet 7100tā un visas pārējās viskozitāti zaudē vismaz par vienu klasi īsā laikā. Runa arī par svaigāko formulu. Manā rīcībā ir pietiekami analīžu rezultātu un par teikto atbildu.
Starp citu, interesanti, ka Motul ejošajiem moto produktiem tikai pērn parādījās JASO MA2. tas daudz izsaka.
ceru uz Tavu komentāru.
p.s.
nepārstāvu nevienu eļļu ražotāju.
Iekrita acīs, ka pieminēji 7100to Motulu, kā reizi plānoju tieši tādu liet savā aparātā šonedēļ. Pēc Tevis teiktā izklausās, ka tā nav tā labākā izvēle. Varbūt kāds konkrēts ieteikums par alternatīvām? | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| JL_
nē, tas, ko apgalvoju - 7100 būtiski neatšķiras no absolūti lielākās daļas tirgū nopērkamām moto eļļām.
pārmetums šeit būtu drīzāk, ka produkts tiek pozicionēts kā galvas tiesu pārāks un maksā neadekvāti ekspektācijām. | Offline
| | |
|
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Starp citu pēdējā gada/pusotra laikā ir vairākkārt nācies dzirdēt, ka ir nokauti motori lejot Motul taisnības labad jāsaka, ka visi gadījumi ir nākuši no mx motociklistiem.
Tai pašā laikā par citām eļļām nekas tāds īpaši nedzirdās.
Vēl attiecībā uz Motul un Castorl vienu brīdi klīda runas pieturās starp tantiņām, ka tās tiek pildītas V-pilī no pārstrādātas atrabotkas
Niere? Varbūt tu kaut ko zini precīzāk? | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Pārstrādāta atrabotka no D-pils tā toč nebūs  | Offline
| | |
tarantuls | |  Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| manējam no 17 kkm līdz 73 kkm liets tikai motul, nupat uztaisīju analīzi - paraugam 8 kkm - motors kā jauns 
ja Nierem nav slinkums, var iekomentēt 
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| TB,
neko tādu neesmu dzirdējis. domāju, ka tās ir basņas. no pārstrādātas otrabotkas taisa zemas klases industriālas eļļas.
mūsdienās tik dramatisku kuiņu moto jomā maz vai kāds uzdrošinās cept. pirmkārt jau problēmu gadījumā to ir viegli konstatēt. otrkārt, nafig tik primitīvi, ja ļoti augstvērtīgu 'no name' eļļu var iepirkt par labu ciparu konteineros un sapildīt viltotos iepakojumos. i nevienam lietotājam nekādu pretenziju nebūs.
tā it kā darot, bet pierādījumu tam nav un konkrētus piemērus rokās neesmu turējis. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
04 Mar 2014, 12:20:02 tarantuls rakstīja:
manējam no 17 kkm līdz 73 kkm liets tikai motul, nupat uztaisīju analīzi - paraugam 8 kkm - motors kā jauns 
ja Nierem nav slinkums, var iekomentēt 
Tavs gadījums ir patīkams izņēmums, kur motors tiešām arvien ir lieliskā stāvoklī. Bet tas drīzāk ir uz saudzīgas braukšanas un pareizu/laicīgu apkopju rēķina, jo Tevis izmantotais Motul 7100, tāpat kā citos gadījumos, nodila uz 10cSt, kas atbilst ##W-30 viskozitātes klasei. pat velk jau tuvāk ##W-20 !!
[ Šo ziņu laboja Niere, 04 Mar 2014, 12:33:49 ] | Offline
| | |
Meiksans | |  Kopš: 06. Oct 2013
No: Ikšķile
Ziņojumi: 143
Braucu ar: zetku
| kādas atsauksmes par VALVOLINE 10W40 durablend priekš moto? | Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Ja reiz tēma aizsākta - varbūt varētu arī nokomentēt:
Repsol Moto Off Road 4T 10W40 Links
ar domu liet Honda Transalp (PD06)
Kā arī Repsol Moto Racing HMEOC 4T 10W30 Links
Ar plānoto pielietojumu trases GSX-R 1000 K5. 
Paldies jau iepriekš par komentāriem!
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
04 Mar 2014, 11:41:15 Niere rakstīja:
JL_
nē, tas, ko apgalvoju - 7100 būtiski neatšķiras no absolūti lielākās daļas tirgū nopērkamām moto eļļām.
pārmetums šeit būtu drīzāk, ka produkts tiek pozicionēts kā galvas tiesu pārāks un maksā neadekvāti ekspektācijām.
pilnībā piekrītu. tas pašas 3 grupas minerālās eļļas pie mums ir pieejamas pa zemāku cenu. par to naudu var atļauties divas reizes nomainīt citu ne tik brendotu eļļu | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| deMarco,
kā zini, man nepatīk runāt par zīmoliem vispārināti, bet no Repsol moto eļļām redzu tikai 'širpotrebu'. tas nenozīmē, ka eļļa nedarbosies, bet šis ir vēl viens gadījums, kas vairo pārdošanu uz mārketinga rēķina. ja Tu brauktu tikai ielā, es teiktu, ka laba opcija, jo, cik zinu, cena eļļām pieņemama. bet neceri no tām TOP performance, jo visas tiek ražotas vienīgi no Group III hydrocrack minerālenes.
ja sacīkšu pielietojumam, tad tomēr esteri dod papildus virsmu aizsardzību.
gan jau pats izzīlēsi uz kurām eļļām šādā kontextā verts lūkot.
tā kā iepriekš nedaudz sanāca 'nolikt' Motul, ļoti iespējams, ka 300V ir laba opcija. tāpat atradīsi esterus Fuchs Silkolene, RedLine, RockOil, BelRay, Amsoil u.c. ražotāju sortimentā.
taču viena lieta ir izmantot dārgu pamateļļu, bet tai jāpievieno arī aurstvērtīgas piedevas. tādeļ neuzņemos apgalvot, ka katru esterus saturoša eļļa darbosies labāk kā tā pati Group III. tā ir tikai cerība, bet cerīga cerība.
kā jau daudzkārt rakstīju, daudzi TOP produkti 'izkrīt' uz viskozitātes stabilitātes rēķina. un to var konstatēt tikai, veicot lietotās eļļas analīzes. viskozitāte ir eļļas primārā īpašība. | Offline
| | |
Rizza | |  Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Pirms tam lēju repsol 10w40, kādas 3reizes, nekāda vaina. Tagad no lietotāja Kawaracer paņēmu Eneos eļļu, spec domāta Japošku braucamajiem un blablabla, domāju, ka būs baigi ok. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
04 Mar 2014, 14:54:32 Rizza rakstīja:
Pirms tam lēju repsol 10w40, kādas 3reizes, nekāda vaina.
Kādi ir kritēriji jēdzienam 'nekāda vaina'?
Tagad no lietotāja Kawaracer paņēmu Eneos eļļu, spec domāta Japošku braucamajiem un blablabla, domāju, ka būs baigi ok.
Cik atceros, Kawaracer piedāvāja Eneos par ļoti sakarīgu ciparu. Ielas braucējam lieliska opcija, bet sortiments ļoti līdzīgs tam pašam Repsol. Katrā ziņā, neceri, ka Yamaha komanda lieto to pašu, ko Eneos piedāvā plauktā.
un... nav tāda "spec domāta Japošku braucamajiem".
tas i tikai triks. | Offline
| | |
Rizza | |  Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Jēdziens ļoti vienkaršs, sajūgs nesāka slīdēt kā jau te daži tirinājās.. kā arī cena bij ok. Jā un Eneos bij tiešām par ļoti labu cenu, mocis man ir vecs, attiecīgi arī var atļauties vaļību un neliet "dārgo galu" braucu ne trases režīmā. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| vērtējot pēc 'vēdera sajūtas', vismaz 90% mocistu nav vajadzības pēc sevišķas eļļas. | Offline
| | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Pēc testiem addinol ir ļoti labas viskozitātes noturības. Ja ir vajadzība, varu mēģināt sagādāt testu rezultātus un iesnieg Nierem. | Offline
| | |
Rizza | |  Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
04 Mar 2014, 15:18:00 Niere rakstīja:
vērtējot pēc 'vēdera sajūtas', vismaz 90% mocistu nav vajadzības pēc sevišķas eļļas.
Tur jau tā lieta, un te nāk manis lietotais teiciens:"Problēma slēpjas galvā" vienmēr un par visu. ielejot labāku antifrīzu, vai ieliekot dārgākas sveces, moča gaitā nekas nemainās, bet pašam liekas ka ir oj oj oj kas pa plēsienu parādījies | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| ja kas pa rokai, noteikti labprāt ievērtēju.
īsts tests gan ir "Field Trial", jo pēc API, cik tur tiem cikliem, droši vien lielākā daļa testu iztur.
gan jau, ka Addinol nav vājāks par to pašu Repsol. | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ļoti gribētu redzēt reālus Addinol testu rezultātus, jo pēc pieredzes, nav bijušas nekādas problēmas, tas gan ar auto eļļām, lietotas tika trases/sporta režīmā. | Offline
| | |
|
|