Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW F650
Autors | Ziņojums |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Svecem nav katoda... sveces un dzirkstelsprauga ir pec manualja(ja piemram galvaa nestaav viitnes ieliktenis, un sveces lidz ar to vajag garaakas, tobish ja kolhozeets...
Hola devejam NEVAR izmerit pretestibu tas ir pusvaditajs ar integretu pastuuzi/konvertoru, tam ir vainu logiska/sleedzis izeja vainu lineaara. Tu laikam runaa par induktivo deveju, tam 0 pretestibas ir apravums-misene vai kolhozeet defekteto vietu-ja atrodama.
Dzirkstelspraugai jaatbilst izejas voltazai no spoles, zem spiediena tas viss mainaas, un viena diapazona maza/liela sprauga var nedot pietiekosu spreksteli lai normali aizdedzinatu degmaisijumu. Ja sita HV vadu-un uzliki tu tadu ka vajag? Runa par pretestibu HV vadaa un/vai pipite.
Spole ari var but beigta. Arii jauna svece.
Bet karburatori ir reaali 100% uzfrisinati lai iet talak?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Cik nu uzfrišināti - izjaukti, visi kanāli izpūsti ar kompresoru, 30.minūtes meklēju vienu gumijas blīvīti, salikts viss kopā.
Kas dīvaini - pēc tam piedarbināts, braukts minūtes 15-20 - raustījās, bet nedaudz un pēc 20minūtēm kā no automāta sāka šaut + apgriezieni peldēt, nācās turēt gāzi, lai neslāptu un tiktu uz mājām.
Gribu to raustekli pilnībā iznīdēt, lai var braukt.
Karbiķi? Pludiņi? Spoles?
Par kolhozu nemācēšu teikt - kas tur iepriekš darīts - HVZ.
Pirms manis - nevarēja pielaist, pieslīpēja vārstus un tad nu varēja pielaist - tā vecais īpašnieks.. ticēt? neticēt? hvz...
14 Sep 2019, 21:28:44 mexa rakstīja:
Svecem nav katoda... sveces un dzirkstelsprauga ir pec manualja(ja piemram galvaa nestaav viitnes ieliktenis, un sveces lidz ar to vajag garaakas, tobish ja kolhozeets...
Hola devejam NEVAR izmerit pretestibu tas ir pusvaditajs ar integretu pastuuzi/konvertoru, tam ir vainu logiska/sleedzis izeja vainu lineaara. Tu laikam runaa par induktivo deveju, tam 0 pretestibas ir apravums-misene vai kolhozeet defekteto vietu-ja atrodama.
Dzirkstelspraugai jaatbilst izejas voltazai no spoles, zem spiediena tas viss mainaas, un viena diapazona maza/liela sprauga var nedot pietiekosu spreksteli lai normali aizdedzinatu degmaisijumu. Ja sita HV vadu-un uzliki tu tadu ka vajag? Runa par pretestibu HV vadaa un/vai pipite.
Spole ari var but beigta. Arii jauna svece.
Bet karburatori ir reaali 100% uzfrisinati lai iet talak?
[ Šo ziņu laboja Padre, 14 Sep 2019, 21:36:15 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Ultraskanja, karbjiem droseles ass blibslegi ir ok?
Pie lietas ir jakjeras klaat lidz sapem-kas atbaida klientus-pieejas cena, un saakas kolhozs, ja grib pats-cena mazaaka par darbu, bet mehanismi ta jarestauree vienalga, bez sikumiem nebuus nekaa.
Saku no pieredzes, ja kjeries-tad lidz asiniim un sanaaks. Varstus reguleja-tikai tad pielaidi nesen nopirktu? Ja taa sapratu tad nopirki nopistu, jeb kaads ekonomeeja. Varsti toch ir ok? Kjeede negrab, uzstiepejs ir ok, ellas spiediens arii lai stieptu kjeedi? Kompresija ir ok?
Sveces es lieku NGK, karbjiem jabut hermetiskiem maisijuma sagatavosanas kameraas, taa ir visulaiku? Parbaudi vismaz ar brakekliineri. Droselju bliives iipashi, vinjas sastaada pamata saapi, haotisku darbiibu, kad liekas ka viss ok. Vai nekjeras karbja mehanismi. Pagaidam tu leka pa malaam, terejot savu laiku
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
|
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Tāks...
Vēlreiz un mēģināšu detalizētāk izklāstīt visu, ko zinu.
Mocis pirms manis ir stāvējis ilgi - apmēram gadu, neesot varēts piešķilt. Vēl pirms tam esot mainīts virzulis, jeb tā gredzeni, tobiš pēc tā remonta nevarēja pielaist.
Tad kāds izdomāja, ka jāpārbauda vārsti - izrādās ka tie nebija pieslīpēti.
Pieslīpējot vārstus - mocis piešķīlās.
Kad es viņu skatījos - pieleca, rūca, nekādas pazīmes par to ka raustās - nebija.
Tikai atbraucot mājās sajutu ka nav riktīgi - rīstās, raustās, apgriezieni peld, grib slāpt utt.. Karoč saslima pa ceļam. Jeb uzpeldēja kaut kas, par ko neteica pārdevējs.
Par cik mājās braucu pa grants ceļu un devu ručkā - problēmu nejutu, jo dodot ručkā problēmas nav.
Problēma ir braucot mierīgi - vienmērīgi.
Tas, kas ir darīts no manas puses :
Karburatori : noņemti, iztīrīti, izpūsti, membrānas veselas, adatiņas staigā bez aizķeršanās, degviela līst cauri bez aizturēm. Ultraskaņas vanniņas SPA netika pielietotas. Nomērit pludiņa augstumu?
Gaisa filtrs : nomainīts, jauns.
Svečvadi : nomainīti, jauni, pirkti MAXMOTO, silikona vadi gan nebija. Izvēle baigā arī nebija, faktiski nebija izvēles vispār, kādus vadus ņemt.
Pīpītes : nomainītas
Sveces : ieliktas jaunas, NGK, pēc manuālī atrastā koda - BET - nepārbaudīju, kāda ir atstarpe - pēc manuāļa šim mocim svecēm atstarpei jābūt 0.6-0.7mm
Kas manī rada aizdomas :
Indukcijas spole : pēc manuāļa pretestībai ir jābūt 0.5-0.6 - vienai spolei ir 0.52, otrai spolei mazliet mazāk, zem 0.5 - tas nav gud?
Vēl iespējams : Tas, ko minēja kolēģi jau ausgtāk - hola datčiks aplipis ar sūdiem un vēl sazin ko - par cik tagad eļļa ir nolieta, tad būs jāparauj vāks vaļā un jāskatās kas tur notiek - ŠO ES PAGAIDĀM NEMAINU
Mana teorija : pietiek dzirksteles lai piešķiltu, bet tas nenotiek vienmēr, dodot ručkā dzirkstele ir laba un iet, vienmērīgi vairs nepietiek elektrības un sāk dirsties viss, kā rezultātā - degviela turpina līt iekšā, dzirkstele sūdīga - nesadeg kārtīgi un rezultātā sāk rīstīties - pareizs virziens?
JEB
Iespējamas problēmas ar gumijas detaļām AP karburatoru - kas ir pa vidam starp cilindru un karbiķi - mikro plaisa, kad piešķil un sāk darboties, viņas sāk elpot un plaisa atverās un rauj gaisu iekšā pa daudz(bet svece taču ir ogles melna - par maz gaisa), bet šis ir maz ticams..
Nu un vēl protams vāŗsti un viss kas ar to saistīts..
Vakar piešķīlu - pēc skaņas un apgriezieniem redzu, ka viņš darbojas, bet brīžiem, nevienmērīgi cenšas pacelt apgriezienus - itkā parādās normāla dzirkstele vai tieši ieplūst pareizs degmaisījums un vienā setā vienkārši noslāpt - pat pie tā, ka apgriezieni ir normāli.
Vecajām svecēm mazliet, nedaudz samazināju attālumu dzirkstelei - pieleca no puspogas nospiešanas un darboties sāka jau vienmērīgi minūtes 5.. Dzirkstele? Attālums?
Šis būs jāpamēģina NGK svecēm - samazināt attālumu un tad vēlreiz piešķilt.
Un vēl ir čakars nomainīt eļļu - nav viena skrūvīte, caur kuru izliet eļļu, bet gan divas Viena motoram, viena rāmī 
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
uldisa | | Kopš: 29. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: R1200RT
| pie vājas dzirksteles problēmas būtu ar auksto startu, kā arī dodot ručkā (tobiš nepietiks spēka aizdedzināt treknu maisījumu)... Pie vienmērīgas mazas slodzes vāja dzirkstele neietekmēs dzinēja darbību... | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Aizmirsu piebilst, ka ir arī problēma ar auksto startu - it īpaši pēc ilgākas stāvēšana - 2-3 dienām pa tukšo griež un kādā brīdī jau šauj ārā sakrāto degvielu...
15 Sep 2019, 13:15:36 uldisa rakstīja:
pie vājas dzirksteles problēmas būtu ar auksto startu, kā arī dodot ručkā (tobiš nepietiks spēka aizdedzināt treknu maisījumu)... Pie vienmērīgas mazas slodzes vāja dzirkstele neietekmēs dzinēja darbību...
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Neticu ka nevarēja pielaist jo nebij pieslīpēti vārsti un tad pieslīpēja un aizgāja, pēc gatera tas viss stāsts izklausās.
Tur vārstiem atstarpes ir un vai vispār pa metkām viņš ir?
MAn ir bijis ka atved, tipa pielaist var, bet kaut kas nav labi, beigās trūkst vārstu šaibu un sadalenes vispār kaut kur šķībi saliktas. Un kad jautāju vai kaut ko darīja, teca ka jā bet tas ka nav pa metkām nelikās tik svarīgi.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Rīt piebraukšu vakarpusē landā, jāpaņem viens pīpītis no NGK 
Ir indukcijas spoles uz vietas? Ar vienu ievadu +vadam.
Vot tur vēl neesmu līdis iekšā...neesmu vaku rāvis nost.
15 Sep 2019, 15:18:46 Naits rakstīja:
Neticu ka nevarēja pielaist jo nebij pieslīpēti vārsti un tad pieslīpēja un aizgāja, pēc gatera tas viss stāsts izklausās.
Tur vārstiem atstarpes ir un vai vispār pa metkām viņš ir?
MAn ir bijis ka atved, tipa pielaist var, bet kaut kas nav labi, beigās trūkst vārstu šaibu un sadalenes vispār kaut kur šķībi saliktas. Un kad jautāju vai kaut ko darīja, teca ka jā bet tas ka nav pa metkām nelikās tik svarīgi.
[ Šo ziņu laboja Padre, 15 Sep 2019, 16:00:34 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Par to kas ir uz vietas labāk jautā dusk.
Ja tā godīgi tad negribu iedziļināties Tavā problēmā, nepatīk man tas mocis Nu mazliet ar padomu jau var 
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Nu mazliet jau doma velk uz to pusi, kas bija pirms manis darīts - moš ne pa metkām viss salikts, moš tomēr vārstiem nelabi...
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.
Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Laba ideja - pārbaudīšu gumijas pāreju. Moš tur tas suns aprakts..
Sadalenes arī pārbaudīšu.
15 Sep 2019, 21:41:13 Gantais rakstīja:
Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.
Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Kunbgi!
Dāmas!
Piedāvāju uzspēlēt spēli : Что, Где, Когда?
Spēles būtība ir saprast, kāpēc statorā un magnētā bija iebāsta, jeb drīzāk palikusi viena puse no šaibītes??
Karoč - noņēmu statora vāku - vualā, viens melnis mani vēro, pārējo balti. O pā, vēl šaiba svešķermeņa iekšā, drīzāk gan puse šaibas.
Un bļin, tur pat kautiņš iekšā bijis..
Bildes pateiks savu.
Stulbākais ir tas, ka tā ir svešķermeņa šaiba, tā nav no tās vietas un iekšā arī nekas nav nolūzis vai saplīsis.
P.S - ja kāds māk ievietot šeit bildi, welcomne to izdarīt, man ne par kam nesanāk..
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
15 Sep 2019, 22:23:04 Padre rakstīja:
Laba ideja - pārbaudīšu gumijas pāreju. Moš tur tas suns aprakts..
Sadalenes arī pārbaudīšu.
15 Sep 2019, 21:41:13 Gantais rakstīja:
Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.
Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.
[ Šo ziņu laboja Padre, 18 Sep 2019, 21:45:10 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Stators pasūtīts, šodien dabūts, rīt lieku kopā.
Papētot manuāli, atradu arī no kurienes bija pazudusi tā šaibīte. Manuālī tā skaitās kā washer, Latviski laikam vienkārši šaibīte, kura nav nekur pieskrūvēta, jeb to nekas netur...
Nesaprotu arī viņas būtību un sūtību kā tādu - kam tieši viņa ir domāta un cik lielai ir jābūt viņai?
Skatoties manuālī, tā ir detaļa nr. 17
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
18 Sep 2019, 21:34:18 Padre rakstīja:
Kunbgi!
Dāmas!
Piedāvāju uzspēlēt spēli : Что, Где, Когда?
Spēles būtība ir saprast, kāpēc statorā un magnētā bija iebāsta, jeb drīzāk palikusi viena puse no šaibītes??
Karoč - noņēmu statora vāku - vualā, viens melnis mani vēro, pārējo balti. O pā, vēl šaiba svešķermeņa iekšā, drīzāk gan puse šaibas.
Un bļin, tur pat kautiņš iekšā bijis..
Bildes pateiks savu.
Stulbākais ir tas, ka tā ir svešķermeņa šaiba, tā nav no tās vietas un iekšā arī nekas nav nolūzis vai saplīsis.
P.S - ja kāds māk ievietot šeit bildi, welcomne to izdarīt, man ne par kam nesanāk..
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
15 Sep 2019, 22:23:04 Padre rakstīja:
Laba ideja - pārbaudīšu gumijas pāreju. Moš tur tas suns aprakts..
Sadalenes arī pārbaudīšu.
15 Sep 2019, 21:41:13 Gantais rakstīja:
Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.
Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.
[ Šo ziņu laboja Padre, 23 Sep 2019, 13:57:45 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| vai man vienam tas onedrive neveras vaļā?
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline
| | |
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Man arī neko nerāda.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
ernests650 | | Kopš: 25. Sep 2019
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
|
12 Sep 2019, 12:44:49 Pauliic rakstīja:
varbūt ir zināms kāds f650gs uz jaukšanu?
gribētos uz nākamo sezonu otru kmpl ar ratiem 21" un 17" + vēl kādus sīkumus gan jau
Meklēju F650GS Dakar sajūga vāku (signle spark, 11147686377). Varbūt kādam ir vai zin, kur lūkoties un dabūt tādu iespējami tuvā laikā (Latvija, Lietuva,..?)? Ebay ir, bet jāgaida, gribas vēl pēc iespējas vairāk paspēt pagāzēt šogad!  | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Te nu būs, cerams ka atvērsies.
https://drive.google.com/open?id=1UjnlxnAtpVQAt...OEzk9D21QfFEsYeg
Pēc statora uzstādīšanas parādījusies cita problēma
Spiežot aizdedzes pogu, nostrādā relejs, vai drīzāk nenostrādā un starteri negriež. Ir tikai klikšķis no releja puses..
Pamērot ar multimetru, startā rāda 12.6V, spiežot start pogu nokrīt uz 6.6V, kaut gan aķis svaigi uzlādēts, pa rokai nebija cita aķa, brīvdienās kat atkal tikšu pie mo, būs jāpamēģina ar citu aķi iegriest.
Relejs taču nevar vienkārši tāpat nomirt?
23 Sep 2019, 13:54:55 Padre rakstīja:
Stators pasūtīts, šodien dabūts, rīt lieku kopā.
Papētot manuāli, atradu arī no kurienes bija pazudusi tā šaibīte. Manuālī tā skaitās kā washer, Latviski laikam vienkārši šaibīte, kura nav nekur pieskrūvēta, jeb to nekas netur...
Nesaprotu arī viņas būtību un sūtību kā tādu - kam tieši viņa ir domāta un cik lielai ir jābūt viņai?
Skatoties manuālī, tā ir detaļa nr. 17
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
18 Sep 2019, 21:34:18 Padre rakstīja:
Kunbgi!
Dāmas!
Piedāvāju uzspēlēt spēli : Что, Где, Когда?
Spēles būtība ir saprast, kāpēc statorā un magnētā bija iebāsta, jeb drīzāk palikusi viena puse no šaibītes??
Karoč - noņēmu statora vāku - vualā, viens melnis mani vēro, pārējo balti. O pā, vēl šaiba svešķermeņa iekšā, drīzāk gan puse šaibas.
Un bļin, tur pat kautiņš iekšā bijis..
Bildes pateiks savu.
Stulbākais ir tas, ka tā ir svešķermeņa šaiba, tā nav no tās vietas un iekšā arī nekas nav nolūzis vai saplīsis.
P.S - ja kāds māk ievietot šeit bildi, welcomne to izdarīt, man ne par kam nesanāk..
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
https://onedrive.live.com/?cid=A46BD1476E921FB9...7818&o=OneUp
15 Sep 2019, 22:23:04 Padre rakstīja:
Laba ideja - pārbaudīšu gumijas pāreju. Moš tur tas suns aprakts..
Sadalenes arī pārbaudīšu.
15 Sep 2019, 21:41:13 Gantais rakstīja:
Šitādu dzinēju esmu pārjaucis divas reizes, nekā sarežģīta tur , itkā, nav. jāpārbauda sadalenēm metkas (arī ķēdes izstiepuma pakāpe)un vārstu spraugas.
Bija līdzīga problēma ar raustīgu, vienmērī gu ātrumu, arī tukšgaita biku nestabila bija. Tiesa leca gan labi, gan auksts, gan silts. karbi trīs reizes pārlasīju meklēdams kašķi.
Problēma izrādijās gumijas detaļa, kas ir starp karbiņu un cilindru. Bija caurejošas vecuma plaisas,kas vērstas viena pret otru trubu iekšpusēs, kuras varēja atrasti tikai detaļu noņemot un ar rokām spaidot un lokot.
Negalvoju, ka tav gadijums ir analogs, bet pārbaudīt jau vari.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Viens te Preiļos kaut ko jauc, ss.lv ir pilns ar viņa sludinājumiem
25 Sep 2019, 23:32:07 ernests650 rakstīja:
12 Sep 2019, 12:44:49 Pauliic rakstīja:
varbūt ir zināms kāds f650gs uz jaukšanu?
gribētos uz nākamo sezonu otru kmpl ar ratiem 21" un 17" + vēl kādus sīkumus gan jau
Meklēju F650GS Dakar sajūga vāku (signle spark, 11147686377). Varbūt kādam ir vai zin, kur lūkoties un dabūt tādu iespējami tuvā laikā (Latvija, Lietuva,..?)? Ebay ir, bet jāgaida, gribas vēl pēc iespējas vairāk paspēt pagāzēt šogad! 
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Pauliic | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| kad sūtīju startera lietiņas f650, tad no grieķijas atnāca 4-5 dienu laikā (ebay) LV domāju ka ātrāk neatradīsi - ja labs deal ebay - ņem 
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline
| | |
|
|