Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM Adventure 950/990/1290
Autors | Ziņojums |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 547
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
05 Mar 2017, 13:12:47 adven11 rakstīja:
Biku aizdomājos diezi vai varēsi saprast kad ir tie 100tkm vai 150tkm noskrējis,jo visi takš tin to spido daniels rēbuss 
Par tiem exemplāriem, kas ir tirgū LV (Cēsis, Liepāja), domāju, ka gan jau ir tīts, protams pierādīt to nevar (kaut vai nomaini paneli un tev ir jauns noskrējiens).
Par DE, tur jau vēl var skatīties, kko tuvu reālam noskrējienam atrast. | Offline
| | |
Dventures | | Kopš: 30. Sep 2016
Ziņojumi: 115
Braucu ar: pirkstu pa karti.
|
Nobraucu 950 adventuri līdz 80 tkst...nejas nebij jadara.
990 līdz 150 tkst ļoti skarbi lietojot. Pie 150 prasijās mainīt motora ķedes. Palika zems spiediens degvielas sistēmā. Pardevu nenomainijis.
Nav ko mīst - 78tks advencerim nav nekas.
05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu. 
| Offline
| | |
drumagogs | | Kopš: 04. Feb 2017
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
|
05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu. 
30k varsti jaregule toch un kedes tur 100k vairak dzit nav ieteicams, ari kedes spriegotaji var izbeigties atrak ka 100k, tiko parjaucu tris gabalus ar dazadiem noskrejieniem, lidz 50k bija tik varsti sasedushies un janosheibo, pie 100k kedes ar bij lupatas un ari varsti jasasheibo, jaunnedelj bus velviens ar 70k, ta redzes varsti bus noteikti jasheibo, kedes parbaudis, bet domaju ka ari bus uz galu. Vis vienkarshakais tests ir piesperot aukstu dziesma, paklausies cik ilgi grab dzinejs, pec paris sekundem jabut klusumam un nekadam pieskanjam pectam. Samainot kedes tiesham motors ir pilnigi kluss un nekadas teikas par skaljajiem ktm dzinejiem neklausies, dzinejs kluss-tadad labs. Nu protams vel legendarais udensuknis kursh nav prognozejams kad piesmies!
| Offline
| | |
|
ansizzz | |  Kopš: 30. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: divriteni
|
05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu. 
Laimes spēle, uz pulksteņa pie 42k jau dzinējs strēba eļļas vairāk kā es alu.
Simptomi bija manāmi jau uzreiz pēc nopirksanas pie 36k.
pitkts tika tepat no vietēja kakla, ar apgalvojumiem ka viss ir zo!
Nobraukums gan neskaidrs, starp 2 tech. skatēm bija notīti kkādi tūkstošhi.
un remonts var arii neapstaties pie 2k eur pie apstākļa, ja remontus veiksi pie dīlera.
----------------- Objects in mirrors can be faster than you appear
| Offline
| | |
Valcha | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 153
Braucu ar: ///530d; 344supercharged , ZR750
| Kādam ir bijusi pieredze ar KTM SM 990 supermoto (2009). Var pabraukt tālus gabalus vai nav tas ērtākais variants | Offline
| | |
AK292 | | Kopš: 09. Dec 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 296
Braucu ar: FE350
|
06 Feb 2017, 11:53:25 drumagogs rakstīja:
Pardoshu Ktm 950-990 adventure sanu kastes 270e. 29704439
Ktm 950-990 adventure uzlimes,to veidoshanai ir pieejami lekali ar 1:1 izmeriem! corel vai eps formata !!!
Gatavoju plastmasus pārkrāsošanai, interesē biezās uzlīmes kā krosačiem. Varbūt kādam ir, /taisa  | Offline
| | |
envy | |  Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| tak Decallab Tev uztaisīs ko Tu gribi 
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline
| | |
pasteta | | Kopš: 30. Jan 2017
Ziņojumi: 20
Braucu ar:
| man liekas, ka tādas uzlīmes var katrā tipogrāfijā pasūtīt.
----------------- Pirmais ātrais kredīts internetā. | Offline
| | |
rudzis2 | | Kopš: 10. Jun 2011
Ziņojumi: 38
Braucu ar: KTM 990 ADV
| https://m.autoplius.lt/skelbimai/ktm-adventure-...d%5B1591%5D=2072
Varbut kads zin par so Lt moci?
Varbut bijis skatit? | Offline
| | |
krauklis | |  Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Tak kas tev tur ko zinās...Bet pie tā nesaprotamā odometra cipara droši pieplusē 60-70k
----------------- Nunc est bibendum | Offline
| | |
rudzis2 | | Kopš: 10. Jun 2011
Ziņojumi: 38
Braucu ar: KTM 990 ADV
| Tu tā kā par visiem uzņemies atbildēt?
| Offline
| | |
drumagogs | | Kopš: 04. Feb 2017
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 16:02:17 rudzis2 rakstīja:
https://m.autoplius.lt/skelbimai/ktm-adventure-...d%5B1591%5D=2072
Varbut kads zin par so Lt moci?
Varbut bijis skatit?
Nu noskrejiens toch nebus riktigs, un parkrasotas plastmasas rada aizdomas par salikteni. Bilde papetot trukst vienas puses kajas sardzinsh, otra puse ar kautkads aluminija ar savilcem piefiksets, priekshejas bremzhu sljaukas mainitas un ir pa garu uzliktas, ari uz sturi ejoshajai sljaukai kukums un nav plastmasas vadiklas, kaa arii dakshas shtokam vienam nav uzlimes. kapec mocim ar tjipa tik mazu noskrejienu butu jamaina bremzhu sljaukas un japarkraso plastmasas. Vedinas domas ka ir bijis apsists un salapits. Cik spidigi izputeji, tik ir ar kaljtji noaudzis un izrusejis priekshejais kolektors.Ari ratu diski kautkadi melni mateta krasa, jabut melni glancetiem!Sajuga vaks ar izskatas tads citadaka toni un nobruzhats. Viss protams cenaa, bet pa tadu cenu nu padargi bus, reali pa 4000 varetu sakt domat! Ka jau dzeki komente pieliec vien 70k noskrejienam klat.Var jau but ari ka tiesham dampits nav daudz noskrejis, bet cik smagi ir bijis apsists, to tak spidometra neredz Tas tik tads bilzhu petijums Un esmu paranoitjis.[ Šo ziņu laboja drumagogs, 24 Mar 2017, 23:13:31 ] | Offline
| | |
rudzis2 | | Kopš: 10. Jun 2011
Ziņojumi: 38
Braucu ar: KTM 990 ADV
| Wow..tas bija nopietns verojums. Paldies par šādām niansēm kas patiesībā var daudz pateikt. | Offline
| | |
adven11 | |  Kopš: 03. Oct 2016
Ziņojumi: 40
Braucu ar: trīsriteni
| Ir jau vel daži sīkumi,kā priekšas stiklam apakšējās skruvves nau oriģinālās,priekšā uzlikti citi pagriezieni nekā aizmugurē(varēja jau uzlikt visus vienādus),panna protams nau oriģinala,roku sargi ja nemaldos arī nau oriģinālie,priekšā zem lampas apakšā ir spoilerītis kur nāk iekšā restīte,tā ir nokrāsota oranža vai kaut kas cits tur iebāzts,diski iespējams ir noputējuši.pārējais jau ko min arī drumagogs  | Offline
| | |
Dventures | | Kopš: 30. Sep 2016
Ziņojumi: 115
Braucu ar: pirkstu pa karti.
|
Man iekrita acīs - 2008 gads un 950 modelis...No 2007 gada ražo 990.
| Offline
| | |
Jusper | |  Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Gan jau norādīts reģistrācijas gads... Tā parasti visur norāda  | Offline
| | |
drumagogs | | Kopš: 04. Feb 2017
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
|
25 Mar 2017, 09:32:07 adven11 rakstīja:
Ir jau vel daži sīkumi,kā priekšas stiklam apakšējās skruvves nau oriģinālās,priekšā uzlikti citi pagriezieni nekā aizmugurē(varēja jau uzlikt visus vienādus),panna protams nau oriģinala,roku sargi ja nemaldos arī nau oriģinālie,priekšā zem lampas apakšā ir spoilerītis kur nāk iekšā restīte,tā ir nokrāsota oranža vai kaut kas cits tur iebāzts,diski iespējams ir noputējuši.pārējais jau ko min arī drumagogs 
Tieshi ta ari plusa tas viss tjunings ko tu noveroji rada aizdomas, tapec pirms braukt, vajag prasit vairak bildes un mierigu aci nopetit! Daudz ko var izdarit tomer divana sezhot Nu protams visu musu izveli nosaka cena!!![ Šo ziņu laboja drumagogs, 25 Mar 2017, 10:17:10 ] | Offline
| | |
drumagogs | | Kopš: 04. Feb 2017
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
|
09 Mar 2017, 08:41:05 drumagogs rakstīja:
05 Mar 2017, 10:49:07 JohnyW rakstīja:
Varbūt jau ir šeit diskutēts, bet man ir jautājums.
Kā ir ar LC8 nobraukumu, pirms jāver vaļā (vārstu regulēšanu neskaitot), ja pieņem, ka eļļa, filtri tiek mainīti regulāri?
100k ir reāls cipars, vai teorētiski šie motori iet arī ilgāk, 150k utt.
Jautājums, lai saprastu, vai ir vērts skatīties uz 08tā gada 990to ar it kā 78k noskrējienu. 
30k varsti jaregule toch un kedes tur 100k vairak dzit nav ieteicams, ari kedes spriegotaji var izbeigties atrak ka 100k, tiko parjaucu tris gabalus ar dazadiem noskrejieniem, lidz 50k bija tik varsti sasedushies un janosheibo, pie 100k kedes ar bij lupatas un ari varsti jasasheibo, jaunnedelj bus velviens ar 70k, ta redzes varsti bus noteikti jasheibo, kedes parbaudis, bet domaju ka ari bus uz galu. Vis vienkarshakais tests ir piesperot aukstu dziesma, paklausies cik ilgi grab dzinejs, pec paris sekundem jabut klusumam un nekadam pieskanjam pectam. Samainot kedes tiesham motors ir pilnigi kluss un nekadas teikas par skaljajiem ktm dzinejiem neklausies, dzinejs kluss-tadad labs. Nu protams vel legendarais udensuknis kursh nav prognozejams kad piesmies!
Taa, kaa soliju izjaucu 990 ar 70k noskrejienu, secinajums-dzinejs ruc ar nelielu klabonju, kas vel nerada satraukumu, nomeriju kjedes dzinejam, no pieljaujamajam pielaidem 11-6mm tjedes ir uz 7,5mm, tadad pari pusmuzham, pieljauju ka vel 25k vares braukt, tad bus nobraukti tie karaliskie ap 100k, pie kuriem tad tas tjedes bus jamaina. Pagaidam palikam pie ta ka jaregule varsti, tie ir piesedushies stipri un pie reizes apkopsim udenssukni. Tatad optimala apkopes shema butu 3x30k kur 3x regulejam varstus un uz tresho reizi pie 90k mainam tjedes. Tas ir protams atkarigs ari no moto slodzes un elljam.
Mmm atcerejos velvienu noverojumu izklastit. Protams var gazt ari pari tiem 100k, pasham 950 nebija zinams noskrejiens ,jaucu valja, secinaju ka dampits ir kartigi noskrejis pari 100k vismaz, tjedes bija ka beigtas sliekas peltje Bet paraleli kjezhu nodilumam izdauzas ari sadalenju kulacinji, jo delj kjedes tie vairs neizslid pa varstiem bet jau iet ar triecienu, kas ari rada raksturigo klabonju un kulacinji paliek kantaini, dabuju slipet sadalenes, izdevas saglabt,jo viena sadalene maksa ap 300e. Tapec letak ir laicigi nomainitj tjedes nevis sadauzit sadalenes.[ Šo ziņu laboja drumagogs, 25 Mar 2017, 10:37:04 ]
| Offline
| | |
kinigadners | |  Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Tu taču viņu nepērc veikalā jaunu!!! Protams,ka katrs cilvēks kaut ko tam mocim darot pamaina pēc sava prāta,tas ir tikai normāli,ka nav precīza atbilstība kā no veikala Neredzu tam mocim nevienu kasjaku pagaidām kamēr nav vēl pielaists,dēļ grabošā motora gan es viņu neņemtu.  | Offline
| | |
krauklis | |  Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Ļoti vērtīgs info no drumagoga puses 
Būtu super, ja Tu varētu iemest info šad tad arī par citām ļerkatām, kuras Tev sanāk ķidāt- kas dilst, kas un kā izskatās pie kāda noteikta nobraukuma utt..Būtu ļoti interesanti un noderīgi palasīt.[ Šo ziņu laboja krauklis, 25 Mar 2017, 14:37:44 ]
----------------- Nunc est bibendum | Offline
| | |
|
|