Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW F650
Autors | Ziņojums |
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| To Padre... šaiba 17 domāta lai bukse 18 negrauztos al. lorpusā.
Ja relejs klikšķ bet negriež, tad iemesli var būt vairāki.
1. Barošanas vadiem (resnajiem) kkur ir švaks kontakts.
2. starters nevar pagriezt dzinēju, kas arī izskaidrotu strāvas kritumu.
Vari uz mazu mirkli padot barošanu uz starteri pa tisno... massa pie korpusa, resno vadu no startera pa teisno pie aku +. Ja negriež, tad noņem starteri un pamēģini pagriezt dzinēju mehāniski aiz zobrato, kuru griež starters. Ja nevar, tad pārliecinies par detaļu 17-21 montāžas pareizību.
Vari pārbaudīt arī startera darbību noņemtā veidā, bez slodzes. Ja nekust, tad lūk arī 'slimais zobs'.[ Šo ziņu laboja Gantais, 27 Sep 2019, 15:25:34 ]
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Ebayā tirgo mūsējie - tepat no LV, iespējams ka no viņiem arī pirki
27 Sep 2019, 15:12:29 Pauliic rakstīja:
kad sūtīju startera lietiņas f650, tad no grieķijas atnāca 4-5 dienu laikā (ebay) LV domāju ka ātrāk neatradīsi - ja labs deal ebay - ņem 
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Bik update 
Izdevās visu dabūt pie dziesmas.
Uz vienu dienu.
Pirmā problēma, kad negrieza, tika atrisināta : ieliekot šaibīti iekšā.
Pēc tās ievietošanas grieza un leca.
Pasildīju un braucu vakarā. Viss bumbās.
Pienāk nākamā diena, vakarā eju pakaļ mocim.
Piešķiļu - ar otro griezienu pieleca (visu dienu nostāvējis ārā, nebija silts).
Aizpīpēju. Padomāju. Braucu.
Kopš piešķilšanas pagājušas minūtes piecas, kopš braukšanas minūtes 8.
Izbraucu no stāvvlaukuma - pirmais robs, otrais robs un kaut kāds troksnis...Un sāk atkal rīstīties un klepot un neiet ja dod ručkā..
Man pauti auksti - kas tad nu atkal?
Troksni pat grūti aprakstīt - fig viņ zin.
Eļļa nekur netek ārā, degviela netek.
Tieku līdz darbam, tur noslāpēju.
Vēlāk izgāju - piešķiļu - lec, griežas, pat murrā. Jāsaka, ka daaaudz labāk nekā pirms statora maiņas, svečvadu maiņas. No rīta braucu tālāk - kuj, tukšgaitā murrā, dod ručkā - neiet. Rīstās, raustās. Nospļāvos, aizbraucu pēc mašīnas un ar to tālāk minos.
Karoč.
Tas, ko varu izslēgt kā vainīgo :
Stators jauns, uz izeju nāk ārā +20V tukšgaitā, pie apgriezieniem tuvu 60-65V uz visiem trim izvadiem.
Svečvadi jauni.
Pīpītes jaunas.
Kas interesanti - ar original svecēm NGK dzirksteles vienkārši nav. Nekur. Pat blakus nav.
NGK pirku jaunas MAX MOTO veikalā - brāķis? Abas?
Uzliku atpakaļ DENSO, kuras jau bija tur pirms tam - dzirkstele trekna ka maz neliekas. Ar DENSO šķiļas, ar NGK kuj.
Voltāžas regulators, vai kā viņu tur sauc, kam ir trīs dzelteni vadi ieejā no statora un divi izejā un viens masa - tipa strādā.
Ja mēra ar multimetru un dara sekojoši :
multimetra mīnusa vadu liek pie izejas plusa no regulatora un plusu liek pie ieejas, kas nāk no statora un multimetrā iestata diodes mērīšanu - pie visām ieejām (kas nāk no statora), rāda apmēram 550, kas tieši tas ir - nav ne jausmas, bet visiem trim cipars ir vienāds.
Kas atkal ir jokaini kā bārdaina sieviete - tas voltāžas regulators uzkarst. Un uzkarst ļoti. Grādi 70 toč tur ir. Un vadi, kas pienāk no statora - es teiktu ka 40-45 grādus karsti. Tā jābūt? Man tas likās mazliet jancīgi, tāpēc ielūkojos AliXpresā un vualā. Voltage regulator pa 11-17USD naudiņām. PO, tāpat nav ko zaudēt - uzsūtīju.
Kas mani dara bažīgu - vecais regulators kaut kādā brīdī pie diožu mērīšanas nerāda neko. 0. Vienalga kā pielits multimetrs.
Beigts voltāžas regulatros?
Tāks, baigais penteris sanāca, bet nu iekrājies ir mazliet.
Izlēdzamie :
Stators (galvenais vaininieks)
Svečvadi (iepriekš sita vienam vadam galīgi garām)
Pīpītes.
Uz jautājuma zīmes :
Indukcijas spoles, kaut gan mērot sanāk 0,52Omi abām, kas ir normas robežās.
Ja rīstās - karburatori, turklāt kurš?
Viens cilindrs, divi karburatori.
Mikuni BST33 Dual. 135 main jet, tā gelvenā laikam, centrā, karbiķī, viss lielākā, abiem 135 numurs ielikts, internātā viss apkārt min stock 112,5, max 115... ?
Cik man domāt gribas, tiem ir jāstrādā pilnīgi sinhroni? Droselēm ir jābūt atvērtām identiski? Vienīga atšķirība starp abiem karbiķiem - čoks ir tikai vienam.
Abiem iekšā viss tīrs, nekas nekur nav aizsērējies. Vienīgi gumija, kas ir starp karbiķi un cilindru ir tāda nekāda. Gaisu rauj cauri? HVZ, plaisu nav, gaisma cauri nespīd ja paloka.
Saucas Intake manifold. Ebayā ap 100eur... padārgi.
Ir kādam tepat?
Daudz lasāmā, bet gribas BMW salabot un kas zin, ja nu būs vēl silts, drīzāk pieturēsies vēl siltums, moš izdosies izmest līkumu?

Ja kādam ir idejas ko vēl pamērīt, pārbaudīt, parakt, pakustināt - welcome - 2644 divi 6 8 1 .
P.S. - vot vārstu blīves neesmu mērījis, nav šupa..  [ Šo ziņu laboja Padre, 04 Nov 2019, 22:41:08 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
|
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Vārstu spraugas... ja par lielu, tad motora augša vnk ir skaļa, regulāra, paskaļa tsikināšana. Gaitu (raustīšanās kontekstā) tas neietekmē. Ja vārsti ir pāržmiegti, tad hren tu viņu aukstu piedarbinātu.
Sprieguma regulators karst, tā tam ir jābūt. Tikai es nesaprotu, kāda mārutka pēc itaļjaškas to ir paslēpuši zem beņķa, jo viņam ir jādzesējas.
Iesaku izvilkt to no beņķa apakšas uz labo pusi un vnk pieskrūvē pie rāmja. Tur pat ir ideāli tam piemērota vieta un arī vada garums atļauj.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Par vārstu skaļumu : tie ir klusi, tos nevar dzirdēt, ss saprotu par ko ir runa. Par regulatoru : pamēģināšu pārlikt.
Par karbiķi : tagad ir 135 izmēra main jet, laikam tā saucas, vajag 112,5 vai 115 izmēra : kur LV dabūt uz sitiena?
Varbūt tāpēc pārlējās un melnas, ar degvielu sveces?
05 Nov 2019, 09:37:11 Gantais rakstīja:
Vārstu spraugas... ja par lielu, tad motora augša vnk ir skaļa, regulāra, paskaļa tsikināšana. Gaitu (raustīšanās kontekstā) tas neietekmē. Ja vārsti ir pāržmiegti, tad hren tu viņu aukstu piedarbinātu.
Sprieguma regulators karst, tā tam ir jābūt. Tikai es nesaprotu, kāda mārutka pēc itaļjaškas to ir paslēpuši zem beņķa, jo viņam ir jādzesējas.
Iesaku izvilkt to no beņķa apakšas uz labo pusi un vnk pieskrūvē pie rāmja. Tur pat ir ideāli tam piemērota vieta un arī vada garums atļauj.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Ar adatu esi variējis... augstāk, zemāk!?
Nolaid zemāk, samazini degvielas caurplūdi. Tukšgaitu tas neietekmē.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Adatai atdure bija uzlikta uz zemāko, ja skatās no augšas, jābūt otrajā atdures vietā no augšas, pārliku kā jābūt. Neko citu karbiķīcnemainīju, vienīgi mabī rada bažas pad pludiņiem, tiem ir jāvūt 14,6mm augstu attiecībā pret karbiķa malu, uz aci tur ir tuvu 20mm ja ne vairāk. Cik atradu info, tieši karbiķi un pludiņi gan pegaso, gan f650 esot problemātiski.
Uz doto brīdi tiks uztaisīts metāla čoka skrūve, plastmasas jau salūza
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Varbūt ir bijis ielikts kāds K&N un attiecīgi kaut kāds kits kabulim. Tagad ir stock filtrs un viss ir slikti. Tik pat labi tā adata arī nav īstā. Pirms sāc visu mainīt pēc kārtas, salīdzini visas karburātora komponentes ar grāmatas tabulu.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Nu jā, filtrs ir stock, izpūtējs ir stock.
Tiesa gan, pirms tam bija filtrs, tikai melns, bez uzrakstiem, hvz vai K&N.
Cik nojaušams, ir kaut kas ķīmiķots vai kolhozēts, kaut kas nogājis greizi un notirgots.
05 Nov 2019, 16:20:55 Naits rakstīja:
Varbūt ir bijis ielikts kāds K&N un attiecīgi kaut kāds kits kabulim. Tagad ir stock filtrs un viss ir slikti. Tik pat labi tā adata arī nav īstā. Pirms sāc visu mainīt pēc kārtas, salīdzini visas karburātora komponentes ar grāmatas tabulu.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| nu tad jācer ka kād nav kaut kur iebraucis ar urbi karburātorā. Bet nu tomēr pārbaudi vai tiešām tikai viena dīze atškiras. uz adatas ar jabūt kodam un pārējās dīzes ar
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Abām dīzēm ir 135 numurs, kaut kad atkal tikšu pie mo, paskatīšos sīkāk. Par laimi, karbiķi jau noņemti.
05 Nov 2019, 21:25:36 Naits rakstīja:
nu tad jācer ka kād nav kaut kur iebraucis ar urbi karburātorā. Bet nu tomēr pārbaudi vai tiešām tikai viena dīze atškiras. uz adatas ar jabūt kodam un pārējās dīzes ar
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Tajā karbulī noteikti ir vairāk par divām dīzēm
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
kba-pro | |  Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
Varbūt tāpēc pārlējās un melnas, ar degvielu sveces?
Tur ir ļoti jāpacenšas lai viņu aizlietu.
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| ?
06 Nov 2019, 11:28:19 kba-pro rakstīja:
Varbūt tāpēc pārlējās un melnas, ar degvielu sveces?
Tur ir ļoti jāpacenšas lai viņu aizlietu.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
kba-pro | |  Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Labāk ieliec video kā izpaužas tie tavi simptomi.
| Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Kad būs uzvirpota čoka skrūve, tad salikšu visu kopā un mēģināšu uztaisīt video.
06 Nov 2019, 18:32:10 kba-pro rakstīja:
Labāk ieliec video kā izpaužas tie tavi simptomi.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| vai visiem 650 nāca divi karburatori?
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| BMW F650 divi karburatori, Aprilia Pegaso 1 karburators.
Interesanti, ka te domas dalās, nahrenam vienam cilindram divi karbiķi?
Lai spētu iekustināt to vienu virzuli milzīgo?
Lai būtu drošība? Tipa, ja viens beidzas, lai var braukt tālāk ar vienu?
Tas pats ar svecēm - divas - uz vienu podu - bet te ticamāk, lai efektīvāk degviela sadeg, jo tomēr virzuļa diametrs ir paliels.
07 Nov 2019, 10:03:41 karlo1941 rakstīja:
vai visiem 650 nāca divi karburatori?
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
dzidars | |  Kopš: 19. Sep 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 209
Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide
|
08 Nov 2019, 20:59:47 Padre rakstīja:
BMW F650 divi karburatori, Aprilia Pegaso 1 karburators.
Interesanti, ka te domas dalās, nahrenam vienam cilindram divi karbiķi?
Lai spētu iekustināt to vienu virzuli milzīgo?
Lai būtu drošība? Tipa, ja viens beidzas, lai var braukt tālāk ar vienu?
Tas pats ar svecēm - divas - uz vienu podu - bet te ticamāk, lai efektīvāk degviela sadeg, jo tomēr virzuļa diametrs ir paliels.
07 Nov 2019, 10:03:41 karlo1941 rakstīja:
vai visiem 650 nāca divi karburatori?
Pegaso arī ir divi identiski karbuļi. | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Arī Honda 80desmitajos lika divus vienam cilindram. | Offline
| | |
|
|