Autors | Ziņojums |
mexa | 12. Jul 2016, 15:13 | #28301 |
|
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tie kas konstatēs tiem vainu nesaregulēts, vainu kkas nav tā, vai vecs un primitīvs amis. amītim nav tā jādara. tev tiešām neregulējas? nevienas skrūvītes pat nav? nedaudz amis var atiet, bet noteikti ne tā labi iešūpoties. šo te regulē rebound. tev viņš ir pa mīkstu, lasi manuāli, škapars amīšos varēs noteikti pateikt ko vairāk. bet idejiski ir jāizlasa manuālis, lai zin ko "tētis" saka sakarā ar to visu.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
mexa | 12. Jul 2016, 15:14 | #28302 |
|
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ik pa 4 gadiem gan nu varētu nomainīt eļļu 10E vērtībā...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
egis | 12. Jul 2016, 16:12 | #28303 |
|
 Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
12 Jul 2016, 15:14:13 mexa rakstīja:
ik pa 4 gadiem gan nu varētu nomainīt eļļu 10E vērtībā...
https://ownersmanuals2.com/get/kawasaki-z750s-2...r-s-manual-52689
augstāk lietotāja grāmata, nedomāju, ka lohi to sarakstījuši. nekādas maiņas nav paredzētas un regulēšanas. regulējas aimugurējais amartizātors, bet šeit par to neiet runa.
bet labāk ir nelīst iekšā, kad to neprasa. cita runa, ja blīvslēgs(putekļugumija) bojāts amartizātoram, tad to jāmainā, lai nesačakarē amartizātoru. Tad jau pēc šādas domas, ik sezonu vajadzētu piesmērēt gultņus ar litolu, arī auto amartizātoros mainīt eļļu. Protams, šeit neiet runa par dzineja eļļu, kuru maina ik sezonu un lietoju vienīgi augstas kvalitātes sintētiku. un neiet runa par ekonomiju, bet par nepieciešamību. ja raksta, ka jāmaina bremžu šķidrums, tad tā arī daram. bet kāpēc darīt to, ko ražotājs nav noteicis. [ Šo ziņu laboja egis, 12 Jul 2016, 16:16:05 ] |
Offline
| |
|
|
hopper_offlinus | 12. Jul 2016, 16:21 | #28304 |
|
 Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Ahem... 
Man vienīgam nevēras bilde vaļā? 
Es kkā kad tikko dabūju moci apskatījos apkalpošanas intervālus mēzgliem. Apskatījos un sapratu, ka laikām nekad nevarēšu tos ievērot, ja gribēšu braukt. Tas ir kā atbilde uz to kas un ko mainīt un jāsmēre.
Reizi 12KKm
*Renew the spark plugs
*Lubricate the clutch/gearchange/brake lever/brake
pedal/sidestand pivot, and the throttle, choke and
clutch cables
*Renew the engine oil and filter
*Change the coolant
Non-scheduled:
• Check the cylinder compression (Section 29)
• Check the engine oil pressure (Section 30)
• Check the wheel bearings (Section 31)
• Re-grease the steering head bearings (Section 32)
• Re-grease the swingarm and suspension linkage
bearings (Section 33)
• Renew the brake master cylinder and caliper seals
(Section 34)
• Renew the brake hoses (Section 35)
• Renew the fuel hoses (Section 36)
• Change the front fork oil (Section 37)
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline
| |
|
hopper_offlinus | 12. Jul 2016, 16:31 | #28305 |
|
 Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
12 Jul 2016, 16:12:38 egis rakstīja:
https://ownersmanuals2.com/get/kawasaki-z750s-2...r-s-manual-52689
augstāk lietotāja grāmata, nedomāju, ka lohi to sarakstījuši. nekādas maiņas nav paredzētas un regulēšanas. regulējas aimugurējais amartizātors, bet šeit par to neiet runa.
Pag-pag, veci, es izlasīju to grāmatas daļu un tur rakstīts, ja ķipa kkas nav ta - mochi uz autorizēto servisa centru 
Tatad, Tu pašupoji savu mocīti un redzi, ka kkada hernja. Nu tad tehniska atbilde Tev pēc owners manuāla: brauc uz autorizēto servica centru 
A čali Tev atbildēja pec "service manualā" - maini eļļu dakša reizi parīs sezonos. Un tas bus tas, ko darīs service centrā, kad Tu atbrausi pie viņiem, kad Tu pēc sava "Owners manuāla" pamanīji kko ne tā.
Cerams, ka varēji saprast ko gribēju teikt.[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 12 Jul 2016, 16:31:57 ]
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline
| |
|
egis | 12. Jul 2016, 17:23 | #28306 |
|
 Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
| https://yadi.sk/d/G-BMECR-8n4H7
vari norādīt tos intervālus servisa grāmatā? 
tur tik vienīgi norādīts, ka pārbauda vai gājiens ir vienmērīgs, bez raustīšanās un vai nav eļļas noplūde vai acīm redzami bojājumi, piemēram, putekļu saļniks bojāts. |
Offline
| |
|
egis | 12. Jul 2016, 17:30 | #28307 |
|
 Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
| Par servisa centru runājot. Ja tādi ir uzskati, ka problēmas, tad brauc uz servisu - šis topiks ir lieks. topika un jautājuma mērķis ir uzzināt, vai mezgls ir bojāts vai nē, vai to var paša spēkiem, vai vajadzīgi speciāli instrumenti. Un sagaidāmas arī precīzas atbildes, ieteicams atsauces uz teh materiāliem, pēc iespējas mazāk no sērijas "garāžas Vasja tā dara" utt  [ Šo ziņu laboja egis, 12 Jul 2016, 17:31:13 ] |
Offline
| |
|
hopper_offlinus | 12. Jul 2016, 17:32 | #28308 |
|
 Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
12 Jul 2016, 17:23:44 egis rakstīja:
https://yadi.sk/d/G-BMECR-8n4H7
vari norādīt tos intervālus servisa grāmatā? 
tur tik vienīgi norādīts, ka pārbauda vai gājiens ir vienmērīgs, bez raustīšanās un vai nav eļļas noplūde vai acīm redzami bojājumi, piemēram, putekļu saļniks bojāts.
91LPP - reizi 12Kkm
Papildus - 93LPP.
Un tad 134LPP Tev saka - kkas nepatīk dodies pie dīlera (If any doubt about the fork).
A dileris nomainīs saļnikus un eļļu.
Principā "kkas nepatīk" iestājas pēc trījiem gadiem. A "kkas ļoti nepatīk" pēc 5iem. Atkarīgs no ekspluātācijas, protams.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline
| |
|
egis | 12. Jul 2016, 18:41 | #28309 |
|
 Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
| 91 lpp. iet runa par eļļas noplūdi, nevis eļļas līmeni.
93. lpp. iet runa par balstiekārtu, nevis šasiju. |
Offline
| |
|
egis | 12. Jul 2016, 18:52 | #28310 |
|
 Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
| bet principā gribēju vienu no šīm īsām atbildēm, nekādus tālākus prātuļojumus:
1) pārbaudot uz sava motocikla, nospiežot uz leju un atlaižot, dakša atgiežas iepriekšējā stāvokli bez jebkādām tālākām svārstībām.
2) pārbaudot uz sava motocikla, nospiežot uz leju un atlaižot, dakša atgiežas iepriekšējā stāvokli bet inercē veic vēl nelielu kustību uz leju.
|
Offline
| |
|
Juris2 | 12. Jul 2016, 21:03 | #28311 |
|
Kopš: 26. Jan 2016
Ziņojumi: 199
Braucu ar: dažādiem motocikliem
| 1996 Āfrikas dakša- ir nosēdusies , kā ir ar tām atsperēm? Atsperēm garumi ir pēc manuāļa ok , līdz izmēriem kad būtu jāmaina ir vel tālu. Vai bieži notiek tā ka atsperes garumi neizmainās tikai viņas "sagurst" un paliek mīkstākas? |
Offline
| |
|
hopper_offlinus | 12. Jul 2016, 22:00 | #28312 |
|
 Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Cik man stastija ta ir normala paradiba - garums ok, bet atspere pie slodzes nosezhas vairak, neka vajag.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline
| |
|
hopper_offlinus | 12. Jul 2016, 22:08 | #28313 |
|
 Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Egis, atbildot.
1. Ja, ta ir jabut. Tada ir korekta amisha darbiba.
2. Ja man ta bija kad nokavu amortizatoru.
Bet nu, ta ka topiks tomer "tehnisks" visi Tev ieteica mainit ellu regulari. Jo owner manual to neraksta jo, ka es jau teicu, taja ir rakstits: "ja liekas ka kkas nav pareizi (un tas neattiecas tikai uz nopludem) shaut pie dilera". Jo taja manuali NAV paredzets, ka Tu pats kko nopietno mainisi pats. Owner manual =/= service manual.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline
| |
|
mexa | 12. Jul 2016, 22:48 | #28314 |
|
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja ne diileris runaa ar meistariem... elljas mainja dakshaa paildzina darbmuuzhu, it ipashi vadiiklaam... brauc pie shkapara vien...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
S_2 | 13. Jul 2016, 09:35 | #28315 |
|
Kopš: 06. May 2015
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
| Šādi roku sargi meža kaplēšanai ir labi?
Vai Rīgā ir kāds veikals, kur roku sargus var apskatīt uz vietas, bez pasūtīšanas?
http://www.1shop.lv/7571/roku-aizsargu-kompl-melns/
[ Šo ziņu laboja S_2, 13 Jul 2016, 09:36:47 ] |
Offline
| |
|
JohnyW | 13. Jul 2016, 11:09 | #28316 |
|
Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 547
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| CRF450.
Ir aizdoma, ka pēc pāris h pabraukšanas, noliekot mierā garāžā, pa nakti dzinēja eļļa grib doties virzienā uz transmisiju - respektīvi nokrīt eļļas līemenis dzinējā.
Ir kāds CRF braucējs, kam aparāts ar dalīto karteri, saskāries ar līdzīgu problēmu?
Visādos forumos tik raksta, ka Transmisijas eļļa nāk dzinējā, ne otrā virzienā..
Vai te varētu būt pie vainas kloķenes gultnis vai dzinēja pamata daļas blīve?
Idejas? |
Offline
| |
|
shkapars | 13. Jul 2016, 11:32 | #28317 |
|
 Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| njā, parasti pārceļo otrā virzienā. Pie vainas parasti ir balansiervārpstas blīvslēgs. Baigi daudz jau variantu nav, vēl kloķenes blīvslēgi, pie tam kreisās puses blīvslēgu var aplikt otrādi un vēl jau vienvirziena vārsts, ko varbūt kaut kāda veidā var aplikt otrādi. Protams, arī bloku centrālā blīve. Paskaties vēl vai kartera ventilācija strādā. |
Offline
| |
|
kba-pro | 13. Jul 2016, 11:35 | #28318 |
|
 Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
13 Jul 2016, 11:32:08 shkapars rakstīja:
njā, parasti pārceļo otrā virzienā. Pie vainas parasti ir balansiervārpstas blīvslēgs. Baigi daudz jau variantu nav, vēl kloķenes blīvslēgi, pie tam kreisās puses blīvslēgu var aplikt otrādi un vēl jau vienvirziena vārsts, ko varbūt kaut kāda veidā var aplikt otrādi. Protams, arī bloku centrālā blīve. Paskaties vēl vai kartera ventilācija strādā.
Jā, un blīvslēgs sabēdājas pēc tam kad balansiera vārpstas lodīšu gultis labajā pusē kļūst bēdīgs. |
Offline
| |
|
Archy96 | 13. Jul 2016, 11:42 | #28319 |
|
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Jul 2016, 11:35:12 kba-pro rakstīja:
13 Jul 2016, 11:32:08 shkapars rakstīja:
njā, parasti pārceļo otrā virzienā. Pie vainas parasti ir balansiervārpstas blīvslēgs. Baigi daudz jau variantu nav, vēl kloķenes blīvslēgi, pie tam kreisās puses blīvslēgu var aplikt otrādi un vēl jau vienvirziena vārsts, ko varbūt kaut kāda veidā var aplikt otrādi. Protams, arī bloku centrālā blīve. Paskaties vēl vai kartera ventilācija strādā.
Jā, un blīvslēgs sabēdājas pēc tam kad balansiera vārpstas lodīšu gultis labajā pusē kļūst bēdīgs.
Viss tik bēdīgi un skumji ((
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
bone_itch | 13. Jul 2016, 14:11 | #28320 |
|
 Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
| Mocim, kad 1majā, reti 2ajā pārnesumā dod pilnus apgriezienus, ap 6-7rpm ir tāds moments, kad uz pussekundi zūd jauda un skaņa tā itkā būtu pāragra detonācija vai kkas tamlīdzīgs. Pēctam apgriezieni turpina celties kā pieklājas. Lec labi, brauc itkā ok, tukšgaita varētu būt vienmērīgāka.
Tādu lietu pamanīju pēctam, kad 1mo reizi nomainīju eļļu, bet pirms eļļas maiņas es nedevu pilnu gāzi - tākā tas varētu nebūt rādītājs.
Help! Moo - Suzuki GSF 600S[ Šo ziņu laboja bone_itch, 13 Jul 2016, 14:12:17 ] |
Offline
| |
|