Autors | Ziņojums |
spring | |
 Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
| help - nomainiiju sajuga trositi F650gs bet kaut kā nepatīk kā trosīte rīvējas pret insturmentu paneli un tiek mocīta gar amotriņu griežot stūri.
var kāds lūdzu nofocheet vai pastāstīt pa kurieni tā sajūga trose iziet augšējā galā?
pa kuru pusi atslēgai? |
Offline
| |
|
spring | |
 Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
22 Oct 2013, 19:36:44 spring rakstīja:
help - nomainiiju sajuga trositi F650gs bet kaut kā nepatīk kā trosīte rīvējas pret insturmentu paneli un tiek mocīta gar amotriņu griežot stūri.
var kāds lūdzu nofocheet vai pastāstīt pa kurieni tā sajūga trose iziet augšējā galā?
pa kuru pusi atslēgai?
laikam atradu... laikam man garaaks sajuuga kabelis... vai arii nepareizi izvadiiju.
|
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| Nu manam viņš tur izskatās tā, bet negrib turēties klipsī, iespējams, arī kaut kur nepareizi palaists.
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|
|
spring | |
 Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
| kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?
un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?
eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt.... |
Offline
| |
|
baizels | |
 Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 566
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
|
15 Mar 2014, 12:30:41 spring rakstīja:
kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?
un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?
eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....
Diemžēl štoki ir jāizņem ārā jo tas blīvslēgs ko Tu redzi ar aci ir tikai rupjais plīvslēgs, tas kas notur eļļu atrodās zem pirmā. Tātad jāatdala štoks no pamatnes, jāizņem rupjais blīvslēgs pēc tam blīvslega sprosts un tikai tad būs eļļas blīvslēgs.
----------------- http://bzlexhaust.weebly.com |
Offline
| |
|
UDT | |
 Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
15 Mar 2014, 12:30:41 spring rakstīja:
kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?
un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?
eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....
Gan jau ka tur ir arii bukses, taas arii nav pa sliktu nomainiit ja ir padilusas.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline
| |
|
baizels | |
 Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 566
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
|
15 Mar 2014, 13:26:36 UDT rakstīja:
15 Mar 2014, 12:30:41 spring rakstīja:
kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?
un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?
eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....
Gan jau ka tur ir arii bukses, taas arii nav pa sliktu nomainiit ja ir padilusas.
To var parbaudīt uz radialo kustību, ja lufte ir tad maina , ja nav tad nav vajadzības.
----------------- http://bzlexhaust.weebly.com |
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| Šaubos vai varēs izņemt eļļas blīvslēgu, neizjaucot visu dakšu. Varbūt ar kaut kādu instrumentu, kurš var to blīvslēgu aizķert aiz malām no iekšpuses un izvilkt laukā?!?!
Kad mainīju eļļas blīvslēgus, mainīju arī bukses, jo blīvslēgu izrauj laukā kopā ar buksēm un procesā bukses tiek sačakarētas. Bukses pirku BMAuto, sanāca lētāk nekā ebay un citos e-veikalos.
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|
baizels | |
 Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 566
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
|
15 Mar 2014, 13:48:51 apophis rakstīja:
Šaubos vai varēs izņemt eļļas blīvslēgu, neizjaucot visu dakšu. Varbūt ar kaut kādu instrumentu, kurš var to blīvslēgu aizķert aiz malām no iekšpuses un izvilkt laukā?!?!
Kad mainīju eļļas blīvslēgus, mainīju arī bukses, jo blīvslēgu izrauj laukā kopā ar buksēm un procesā bukses tiek sačakarētas. Bukses pirku BMAuto, sanāca lētāk nekā ebay un citos e-veikalos.
Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.
----------------- http://bzlexhaust.weebly.com |
Offline
| |
|
spring | |
 Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
15 Mar 2014, 13:48:51 apophis rakstīja:
Šaubos vai varēs izņemt eļļas blīvslēgu, neizjaucot visu dakšu. Varbūt ar kaut kādu instrumentu, kurš var to blīvslēgu aizķert aiz malām no iekšpuses un izvilkt laukā?!?!
Kad mainīju eļļas blīvslēgus, mainīju arī bukses, jo blīvslēgu izrauj laukā kopā ar buksēm un procesā bukses tiek sačakarētas. Bukses pirku BMAuto, sanāca lētāk nekā ebay un citos e-veikalos.
kur pirki pašus blīvslēgus un putekļu gumijas?
blīvslēgus atradu serģī bet putekļugumijas laikam nav... (netā nav). |
Offline
| |
|
kinigadners | |
 Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Es savam šoziem ārējos smilšu sargu blīvslēgus arī tikai pie Serģa veikalā dabūju,jo bija veiksmīgi uz vietas,izmērus gan tev precīzi jāzin pirms uz bodi braukt Apskraidīju visus pārējos Rīgas moču veikalus neko nesameklēju Aāa...un nemeklē pēč moča bet pēc izmēriem.[ Šo ziņu laboja kinigadners, 15 Mar 2014, 16:04:35 ] |
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
|
15 Mar 2014, 14:01:56 baizels rakstīja:
Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.
Lietas daru prātīgi 
Lai cik prātīgi centos, tomēr vienam štokam bukses samaucās kopā bišķiņ.
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| eBay ir putekļu gumijas no ražotāja PyramidParts FDS-072, bet grūti pateikt cik labas. BMAuto var pasūtīt, pagājušo gad cena šķiet bija ~14Ls gabalā.
Manam mo orģinālās ir ar atsperīti ārpusē. Kāda šķirba salīdzinājumā ar citām?[ Šo ziņu laboja apophis, 15 Mar 2014, 16:20:45 ]
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|
kinigadners | |
 Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
15 Mar 2014, 16:15:53 apophis rakstīja:
15 Mar 2014, 14:01:56 baizels rakstīja:
Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.
Lietas daru prātīgi 
Lai cik prātīgi centos, tomēr vienam štokam bukses samaucās kopā bišķiņ.
Šī problēma ir diezgan bieža jaucot dakšas,žēt tikai,ka daudzi no mājās darboņiem pat nepamana ka sadzinuši vienu buksi zem otras un liek tik kopā  |
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| Kādam jābūt racing sag priekšā? Aizmugurei atradu, ~30% no gājiena, F650GS Dakar tas ir ~63mm. Kaut kā nesanāk atrast info par priekšu. Cik nozīmīgs ir static sag?
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|
kakjis | |
 Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
| Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?! |
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
|
22 Mar 2014, 18:04:31 kakjis rakstīja:
Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!
Laikam bij lielāks amortizātoru gājiens, mocis augstāks, priekšā lielāks rats. Kaut kur lasīju, ka jaudīgāks ģenerātors, kaut gan šaubos, motori vienādi.
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|
kakjis | |
 Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
|
22 Mar 2014, 19:04:53 apophis rakstīja:
22 Mar 2014, 18:04:31 kakjis rakstīja:
Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!
Laikam bij lielāks amortizātoru gājiens, mocis augstāks, priekšā lielāks rats. Kaut kur lasīju, ka jaudīgāks ģenerātors, kaut gan šaubos, motori vienādi.
bākas? |
Offline
| |
|
kakjis | |
 Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
|
22 Mar 2014, 19:04:53 apophis rakstīja:
22 Mar 2014, 18:04:31 kakjis rakstīja:
Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!
Laikam bij lielāks amortizātoru gājiens, mocis augstāks, priekšā lielāks rats. Kaut kur lasīju, ka jaudīgāks ģenerātors, kaut gan šaubos, motori vienādi.
bākas? |
Offline
| |
|
apophis | |
 Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| Bākas vienādas.
----------------- BMW F650GS Dakar |
Offline
| |
|