Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
spring
22. Oct 2013, 19:36#41

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

help - nomainiiju sajuga trositi F650gs bet kaut kā nepatīk kā trosīte rīvējas pret insturmentu paneli un tiek mocīta gar amotriņu griežot stūri.

var kāds lūdzu nofocheet vai pastāstīt pa kurieni tā sajūga trose iziet augšējā galā?

pa kuru pusi atslēgai?

Offline

spring
22. Oct 2013, 19:56#42

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


22 Oct 2013, 19:36:44 spring rakstīja:
help - nomainiiju sajuga trositi F650gs bet kaut kā nepatīk kā trosīte rīvējas pret insturmentu paneli un tiek mocīta gar amotriņu griežot stūri.

var kāds lūdzu nofocheet vai pastāstīt pa kurieni tā sajūga trose iziet augšējā galā?

pa kuru pusi atslēgai?


laikam atradu... laikam man garaaks sajuuga kabelis... vai arii nepareizi izvadiiju.

Offline

apophis
22. Oct 2013, 21:53#43

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Nu manam viņš tur izskatās tā, bet negrib turēties klipsī, iespējams, arī kaut kur nepareizi palaists.



-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

spring
15. Mar 2014, 12:30#44

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?

un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?

eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....

Offline

baizels
15. Mar 2014, 13:18#45

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


15 Mar 2014, 12:30:41 spring rakstīja:
kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?

un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?


eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....

Diemžēl štoki ir jāizņem ārā jo tas blīvslēgs ko Tu redzi ar aci ir tikai rupjais plīvslēgs, tas kas notur eļļu atrodās zem pirmā. Tātad jāatdala štoks no pamatnes, jāizņem rupjais blīvslēgs pēc tam blīvslega sprosts un tikai tad būs eļļas blīvslēgs.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

UDT
15. Mar 2014, 13:26#46

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


15 Mar 2014, 12:30:41 spring rakstīja:
kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?

un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?

eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....


Gan jau ka tur ir arii bukses, taas arii nav pa sliktu nomainiit ja ir padilusas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

baizels
15. Mar 2014, 13:45#47

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


15 Mar 2014, 13:26:36 UDT rakstīja:

15 Mar 2014, 12:30:41 spring rakstīja:
kāds noteikti var pastāstīt - F650GS dakšai mainot blīvslēgus - ir arī jāmaina tur kādi gredzeni un vēl kaut kas? vai pietiek ar standarta - putekļugumijas un paši blīvslēgi?

un vai blīvslēgus var nomainīt neizjaucot štoku pavisam?

eļļu izskatās diezgan viegli nomainīt....


Gan jau ka tur ir arii bukses, taas arii nav pa sliktu nomainiit ja ir padilusas.

To var parbaudīt uz radialo kustību, ja lufte ir tad maina , ja nav tad nav vajadzības.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

apophis
15. Mar 2014, 13:48#48

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Šaubos vai varēs izņemt eļļas blīvslēgu, neizjaucot visu dakšu. Varbūt ar kaut kādu instrumentu, kurš var to blīvslēgu aizķert aiz malām no iekšpuses un izvilkt laukā?!?!
Kad mainīju eļļas blīvslēgus, mainīju arī bukses, jo blīvslēgu izrauj laukā kopā ar buksēm un procesā bukses tiek sačakarētas. Bukses pirku BMAuto, sanāca lētāk nekā ebay un citos e-veikalos.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

baizels
15. Mar 2014, 14:01#49

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


15 Mar 2014, 13:48:51 apophis rakstīja:
Šaubos vai varēs izņemt eļļas blīvslēgu, neizjaucot visu dakšu. Varbūt ar kaut kādu instrumentu, kurš var to blīvslēgu aizķert aiz malām no iekšpuses un izvilkt laukā?!?!
Kad mainīju eļļas blīvslēgus, mainīju arī bukses, jo blīvslēgu izrauj laukā kopā ar buksēm un procesā bukses tiek sačakarētas. Bukses pirku BMAuto, sanāca lētāk nekā ebay un citos e-veikalos.

Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

spring
15. Mar 2014, 14:22#50

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


15 Mar 2014, 13:48:51 apophis rakstīja:
Šaubos vai varēs izņemt eļļas blīvslēgu, neizjaucot visu dakšu. Varbūt ar kaut kādu instrumentu, kurš var to blīvslēgu aizķert aiz malām no iekšpuses un izvilkt laukā?!?!
Kad mainīju eļļas blīvslēgus, mainīju arī bukses, jo blīvslēgu izrauj laukā kopā ar buksēm un procesā bukses tiek sačakarētas. Bukses pirku BMAuto, sanāca lētāk nekā ebay un citos e-veikalos.


kur pirki pašus blīvslēgus un putekļu gumijas?
blīvslēgus atradu serģī bet putekļugumijas laikam nav... (netā nav).

Offline

kinigadners
15. Mar 2014, 16:03#51

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Es savam šoziem ārējos smilšu sargu blīvslēgus arī tikai pie Serģa veikalā dabūju,jo bija veiksmīgi uz vietas,izmērus gan tev precīzi jāzin pirms uz bodi braukt Apskraidīju visus pārējos Rīgas moču veikalus neko nesameklēju Aāa...un nemeklē pēč moča bet pēc izmēriem.

[ Šo ziņu laboja kinigadners, 15 Mar 2014, 16:04:35 ]

Offline

apophis
15. Mar 2014, 16:15#52

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar


15 Mar 2014, 14:01:56 baizels rakstīja:
Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.


Lietas daru prātīgi
Lai cik prātīgi centos, tomēr vienam štokam bukses samaucās kopā bišķiņ.


-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

apophis
15. Mar 2014, 16:18#53

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

eBay ir putekļu gumijas no ražotāja PyramidParts FDS-072, bet grūti pateikt cik labas. BMAuto var pasūtīt, pagājušo gad cena šķiet bija ~14Ls gabalā.
Manam mo orģinālās ir ar atsperīti ārpusē. Kāda šķirba salīdzinājumā ar citām?

[ Šo ziņu laboja apophis, 15 Mar 2014, 16:20:45 ]



-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

kinigadners
15. Mar 2014, 16:23#54

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


15 Mar 2014, 16:15:53 apophis rakstīja:

15 Mar 2014, 14:01:56 baizels rakstīja:
Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.


Lietas daru prātīgi
Lai cik prātīgi centos, tomēr vienam štokam bukses samaucās kopā bišķiņ.

Šī problēma ir diezgan bieža jaucot dakšas,žēt tikai,ka daudzi no mājās darboņiem pat nepamana ka sadzinuši vienu buksi zem otras un liek tik kopā

Offline

apophis
22. Mar 2014, 16:30#55

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Kādam jābūt racing sag priekšā? Aizmugurei atradu, ~30% no gājiena, F650GS Dakar tas ir ~63mm. Kaut kā nesanāk atrast info par priekšu. Cik nozīmīgs ir static sag?

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

kakjis
22. Mar 2014, 18:04#56

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa

Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!

Offline

apophis
22. Mar 2014, 19:04#57

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar


22 Mar 2014, 18:04:31 kakjis rakstīja:
Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!


Laikam bij lielāks amortizātoru gājiens, mocis augstāks, priekšā lielāks rats. Kaut kur lasīju, ka jaudīgāks ģenerātors, kaut gan šaubos, motori vienādi.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

kakjis
22. Mar 2014, 19:06#58

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa


22 Mar 2014, 19:04:53 apophis rakstīja:

22 Mar 2014, 18:04:31 kakjis rakstīja:
Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!


Laikam bij lielāks amortizātoru gājiens, mocis augstāks, priekšā lielāks rats. Kaut kur lasīju, ka jaudīgāks ģenerātors, kaut gan šaubos, motori vienādi.
bākas?

Offline

kakjis
22. Mar 2014, 19:06#59

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa


22 Mar 2014, 19:04:53 apophis rakstīja:

22 Mar 2014, 18:04:31 kakjis rakstīja:
Ar ko dakar ir krutāks? Vai tikai dizains?!


Laikam bij lielāks amortizātoru gājiens, mocis augstāks, priekšā lielāks rats. Kaut kur lasīju, ka jaudīgāks ģenerātors, kaut gan šaubos, motori vienādi.
bākas?

Offline

apophis
22. Mar 2014, 19:26#60

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Bākas vienādas.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline