Autors | Ziņojums |
raimob | |
 Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| Varbūt kāds kuram ir TDM 850 1992 gada var pateikt kā pareizi jābūt degvielas krāniņa stāvoklim braucot un kurā stāvoklī degviela nāk no rezerves?
-----------------
|
Offline
| |
|
jurics | |
 Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
| Manam TDMam 96gada, cik atceros, bija defaultā uz leju, rezerve uz augšu. |
Offline
| |
|
Superyder | |
 Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
|
02 Jul 2010, 14:15:36 jurics rakstīja:
Manam TDMam 96gada, cik atceros, bija defaultā uz leju, rezerve uz augšu.
Vai tik visur tas nav standarts  |
Offline
| |
|
|
raimob | |
 Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
|
02 Jul 2010, 14:15:36 jurics rakstīja:
Manam TDMam 96gada, cik atceros, bija defaultā uz leju, rezerve uz augšu.
THX to arī gribēju dzirdēt. Respektīvi ja vajag rezervi tad krāniņu uz augšu?
-----------------
|
Offline
| |
|
Snad | |
 Kopš: 17. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 333
Braucu ar:
|
07 Mar 2010, 11:40:51 tdm850 rakstīja:
Pats esmu gara auguma 100kg, bet ar to notureeshanu taa ir kaa it- esmu smiltiis kritis x reizes un arii graavii bijis.
Izskatās diezgan augsts un smags. Līdz 100 kg man tālu un augums arī 1,76. Tā ka nezinu vai tāds derētu...?
----------------- Straight White Male |
Offline
| |
|
maniac | |
 Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5195
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
11 Apr 2012, 14:58:50 Snad rakstīja:
07 Mar 2010, 11:40:51 tdm850 rakstīja:
Pats esmu gara auguma 100kg, bet ar to notureeshanu taa ir kaa it- esmu smiltiis kritis x reizes un arii graavii bijis.
Izskatās diezgan augsts un smags. Līdz 100 kg man tālu un augums arī 1,76. Tā ka nezinu vai tāds derētu...?
Ar maniem 181cm, 80kg bija ļoti normāli! Jāpiemēra. |
Offline
| |
|
kawaracer | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| 
Gribētu ieskatīties acīs tam šķībacainajam, kurš izdomājam TDM AKB lokāciju - pirms maiņas jau izlasīju, ka esot ginekoloģiska operācija, bet nedomāju, ka būs tik ginekoloģiska!
Kad atgūšos - uzrakstīšu aprakstu, kā to izdarīt!
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline
| |
|
Panda | |
 Kopš: 11. Nov 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 557
Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European
|
28 Apr 2012, 01:15:08 kawaracer rakstīja:

Gribētu ieskatīties acīs tam šķībacainajam, kurš izdomājam TDM AKB lokāciju - pirms maiņas jau izlasīju, ka esot ginekoloģiska operācija, bet nedomāju, ka būs tik ginekoloģiska!
Kad atgūšos - uzrakstīšu aprakstu, kā to izdarīt!
Nu tad ar nākamo modeli - 900 viņi ir attīstījušies uz augšu, AKB var mainīt kau braucot, ideāli novietots, tik no sākuma mani samulsināja, tas ka āķis ir guļus stāvoklī!  |
Offline
| |
|
jurics | |
 Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
|
28 Apr 2012, 01:15:08 kawaracer rakstīja:

Gribētu ieskatīties acīs tam šķībacainajam, kurš izdomājam TDM AKB lokāciju - pirms maiņas jau izlasīju, ka esot ginekoloģiska operācija, bet nedomāju, ka būs tik ginekoloģiska!
Kad atgūšos - uzrakstīšu aprakstu, kā to izdarīt!
Jā, jā- TDM850 akumulatora nomaiņa, tas ir p...iii  |
Offline
| |
|
rixride | |
Kopš: 28. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: TDM 850 '93
| Pārdomas par tēmu: pagājšvasar nobraukāju pa tuvāko apkārtni un mani nepameta sajūta, ka dzinējs tāds nodušīts. Iepriekšējā ziemā tika samainītas karburatora emulsijas trubas. Bija aizdoma uz tām.
Šo ziem ķēros klāt, pacēlu adatas par 1 robiņu. Papildus tam tika uzlikts K&N gaisa filtrs un jauni svečvadi, tiesa gan tie ir no auto, ar nelielu pretestību vada garumā. TDM nāk oriģinālās pīpītes ar pretestību tajās, tāpēc bija neliela baža. Un vēl, no māņticības jomas - uzliktas iridium sveces
Aparāts tika iemēģināts un rezultāts apmierināja uz 100%, maksimālais ātrums pretēji iepriekšējās vasaras rezultātiem tiek sasniegts samērā viegli. Ceļ vienmērīgi, sākot ar 3K RPM un gandrīz līdz galam. 
[IMG]null[/IMG] |
Offline
| |
|
raimob | |
 Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| Kādi jums patēriņi TDM850... Man te sanāca braukājot pa Latgali.800 km apmēram 55 litri
-----------------
|
Offline
| |
|
raimob | |
 Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| Kur TDM 850 92 gada ir masas vads orģināli? liekas ka tas ir pazudi vai galīgi nav kontakts!!!
-----------------
|
Offline
| |
|
kawaracer | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
08 Nov 2012, 21:08:25 sidla rakstīja:
iegādājos 96.g.tdm 850 maz ko par šo aparātu zinu interesētu eļļas maiņas process kur atrodas eļļas filtrs un kāpēc viņam nau spiediena lampiņas 
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline
| |
|
kawaracer | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
08 Nov 2012, 22:24:48 krauklis rakstīja:
Es arī tikko esmu nopircis 2001.g. tdm un arī man mocis ir vēl izpētes stadijā. Filtrs ir motora labajā pusē pašā apakšā, jāatskrūvē tāds vāciņš, zem kura ir elements. Šim mocim ir tā saucamais sausais karteris-visa eļļa dzīvo motora augšpusē tādā kā nodalījumā. Pieļauju, ka šī iemesla dēļ nav arī eļļas spiediena lampiņas,(neesmu pārliecināts. palabojiet, ja kļūdos). Ja Tu arī ko jaunu uzzini, iepostē te.
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline
| |
|
kawaracer | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| Šis ir vienīgais mocis, kam eļļas maiņu labāk es uzticu profesionāļiem! Tas nemaksā tik daudz, lai pats čakarētos, kā arī ir pietiekoši sarežģīti!
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline
| |
|
krauklis | |
 Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
|
08 Nov 2012, 22:34:38 kawaracer rakstīja:
Šis ir vienīgais mocis, kam eļļas maiņu labāk es uzticu profesionāļiem! Tas nemaksā tik daudz, lai pats čakarētos, kā arī ir pietiekoši sarežģīti!
Kas tieši tur ir sarežģīts? Varbut zini arī par to spiediena lampiņu?
P.S. kaut kāds gļuks vai ir izdzēsti mans un iepriekšējā jautātāja posti 
----------------- Nunc est bibendum |
Offline
| |
|
kawaracer | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
08 Nov 2012, 22:51:43 krauklis rakstīja:
08 Nov 2012, 22:34:38 kawaracer rakstīja:
Šis ir vienīgais mocis, kam eļļas maiņu labāk es uzticu profesionāļiem! Tas nemaksā tik daudz, lai pats čakarētos, kā arī ir pietiekoši sarežģīti!
Kas tieši tur ir sarežģīts? Varbut zini arī par to spiediena lampiņu?
P.S. kaut kāds gļuks vai ir izdzēsti mans un iepriekšējā jautātāja posti 
Tavs posts ir augstāk un pārnests uz pareizo topiku! Nevajag veidot jaunus topikus - par tēmām, kas jau ir forumā!
Yamaha-TDM850-99-ServiceEN
–19–
ENGINE OIL REPLACEMENT
CAUTION:
The engine should be filled with oil in twosteps. First fill the engine with 3.2 liters of oil.Then start the engine and race it five or sixtimes. Continue idling the engine a few min-utes. Stop the engine and fill it with oil to the specified level.
Oil quantity:
Total amount:4.2 L
Periodic oil change:3.5 L
With oil filter replacement:3.6 L
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline
| |
|
krauklis | |
 Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Paldies par info!
Es gan to jauno topiku neuzcepu !
----------------- Nunc est bibendum |
Offline
| |
|
krauklis | |
 Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Vai vēl kāds Liepājā vai tās apkaimē nebrauc ar TDM 850? Ja kas, padodiet ziņu, interesē daži specifiski jautājumi, respektīvi, gribu paklausīties dzinēja skaņu, salīdzināt. Parādā nepalikšu!
----------------- Nunc est bibendum |
Offline
| |
|
spoks | |
 Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
| pajautā tepat Kawaracer 
viņš visu zin!
ja kas, tad TDM ir parocīgākais mocis, ar ko esmu braucis  [ Šo ziņu laboja spoks, 16 Feb 2013, 01:02:27 ]
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline
| |
|