Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki ER5

AutorsZiņojums
mexa
20. Aug 2019, 10:54#41

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Pa druskai viss jaabauda, piesuksanu ar brake clean pushot uz savienojumiem, droselju asiim. Ja ir reakcija-remonts. Talak jau ar treneetu aci diagnozejam vai viss ir kaa nakas saskruvets...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

partijnieks
20. Aug 2019, 23:21#42

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


20 Aug 2019, 08:23:50 aidzhON rakstīja:
Sajūga slēdzis bija bojāts jā.
Nākamais jautājums. Mocim manāmi trūkst jaudas. Uz šosejas ar grūtībām ieskrienas līdz 90km/h. Stāvot var iegriezt līdz redline bez problēmām, bet gaitā virs 7000 praktiski nekāpj. Vienmērīgi braucot liekas tā kā raustās mazliet motors.
Kur sākt meklēt vainu? Karburatoriem vajadzētu būt ok (meistars regulēja, sinhronizēja). Kaut kur piesūc gaisu, degvielas filtrs jāmaina, ja tas vispār ir vai būtu jāsāk ar kompresijas mērīšanu?


Vai pirms meistara mocis gāja labāk?, ja jā, tad dzen apakaļ pie maistera lai reguē vēl. Un nē, tam ar kompresiju var nebūt sakara, sāc ar karburatoru savienojumiem kā mexa teica. ja darīsi pats, nokačā manuāli un sagriez karbjiem skrūves pēc tā, pa ceļam pārbaudot kā tie karburatori bijuši uzmaukti uz gumijām. kas to lai zin, ko maisters tur būs saregulējis...

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline