Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Klaņa izgatavošana
Autors | Ziņojums |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Kaparošana ir daudz primitīvāka nekā klaņa izgatavošana,kur problēma? 
Vara vitriols,sērskābe,ūdens,gabals vara stieples,mobīlā lādētājs,plastmasas vannīte...
Klanim darbgaldi vajadzīgi,te virtuvē uz galda aliņu sūcot.[ Šo ziņu laboja mezamaris, 24 Feb 2018, 23:43:49 ] | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Paizglīto mani arī - priekš kam kapars? Esmu to pamanījis gan, bet nekad neesmu iedziļinājies tā nozīmē. [ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Feb 2018, 23:44:41 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Domāju vienkārši virsmas pretkorozijas apstrāde.Kaparo,anodē,nedara neko...
Jēgas loģiskās tam manuprāt nav. | Offline
| | |
|
kba-pro | |  Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| https://www.youtube.com/watch?v=ac5qiSDA1Xo | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Feb 2018, 02:03:21 kba-pro rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=ac5qiSDA1Xo
Baigi interesanti. Kapara kārtiņa neļauj klaņa kātam nocementēties, attiecīgi tas nepaliek trausls, nav riska notrūkt, norūdās tikai kakliņi, kur augsta cietība nepieciešama. Viltīga tehnoloģija.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Ok,tātad nekaparotajiem tiek izmantota cita tehnoloģija,vai matereāls.
Cik atceros,agrāk vietas kuras nevajadzūja cementēt pārklāja ar krītu,vai ko līdzīgu. | Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| VEFa laikos ūdens motosporta skuterim 350cm motoram tiga izgatavoti klaņi no 12XN3A..kaparoti tika lai nocementējas tikai urbumi...sanāca labi ,čoms vilka ka prieks...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Feb 2018, 11:04:03 elf rakstīja:
VEFa laikos ūdens motosporta skuterim 350cm motoram tiga izgatavoti klaņi no 12XN3A..kaparoti tika lai nocementējas tikai urbumi...sanāca labi ,čoms vilka ka prieks...
Šo materiālu joprojām izmantoju ikdienā 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
26 Feb 2018, 11:19:12 Archy96 rakstīja:
26 Feb 2018, 11:04:03 elf rakstīja:
VEFa laikos ūdens motosporta skuterim 350cm motoram tiga izgatavoti klaņi no 12XN3A..kaparoti tika lai nocementējas tikai urbumi...sanāca labi ,čoms vilka ka prieks...
Šo materiālu joprojām izmantoju ikdienā 
Mēs ar izmantojam....Vaztussa vaza bagažniekā ir nostiprināti 2 stieņi (12XN3A) balastam, diametrā 120mm...katrs 30kg.
VEFa laikos savam bagijam izgatavoju ātrumkārbas zobratus....nekas nelūza,kulakiem kantes ar neapsta...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
aivarsk | |  Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
| vis pēdējos postos pilnīga taisnība. tie arī ir iemesli kādēļ tā kaparošana ir tik svarīga.
P.S. par to atsvaru žigulī arī  | Offline
| | |
|
|