09 Jun 2016, 20:46:22 Ki rakstīja:
A ja mentiem tiešām nebija signāla, tad par dubultās šķērsošanu droši var sniegt iekšā. IDB gariem zobiem to sodu izraksta. Pārbaudīts.
Kaut kur bija info....mentu videregistratora paradas burti, kad tiek ieslegta disene...atseviķi, gan gaisma gan skaņa....palurat video augšējā stūrī...
Jābut ieslegtam kaut kam, jo vāgi parkartojās mentiem dodot ceļu
09 Jun 2016, 20:02:05 Spool rakstīja:
citāds no komentāriem, kam piekrītu
"Kāda tur pakaļdzīšanās? Motociklists kā brauca, tā brauca.... Ja menti arī ko pa savu skaļruni bļāva- kas video nav dzirdams, tad ķiverē to dzirdēt ir gandrīz neiespejami....
Motociklists sabremzējās slapjā laikā un krāsotajām līnijām pa daudz ar priekšējās bremzēm...
Bez kategorijas braukt un tik ļoti pārsniegt ātrumu arī nevajadzētu..."
Tieši tā. Un par to ātrumu....tur radara darbības zonā ir daudzi kustoši objekti! Tas viņa ātrums vēl ir jāpierāda tilta epizodē. Citur vispār nav fiksēts viņa ātrums.
Par kategoriju nezinu- ja nav tad sods.
Un vēl, neveiksmīga bremzēšana uz slapja seguma,iespējams izlijusi kāda viela uz ceļu, kā rezultātā pārslīdēts uz "sarkanā"....
Bet vispār neskatās spoguļos....un prātiņš
Video augšējā labajā stūrī parādās burti B un S kas norāda par bākugunīm un skaņu signālu.
Bēgšanu gan būs grūti piešūt, jo nebija parasības apturēt motociklu, jo, ja būtu ieslēgts skaļrunis, tad būtu jāparādās vēl citiem burtiem.
----------------- ...nakts, migla un kaut kādi tanki.
09 Jun 2016, 22:12:42 Kudinsky rakstīja:
Video augšējā labajā stūrī parādās burti B un S kas norāda par bākugunīm un skaņu signālu.
Bēgšanu gan būs grūti piešūt, jo nebija parasības apturēt motociklu, jo, ja būtu ieslēgts skaļrunis, tad būtu jāparādās vēl citiem burtiem.
Pietam atalums lidz mocim 100-200 metri, ko tur var dzirdet ? pat ar auto braucot un nornali muziku kalusoteis neko nedzirdesi... normalu juristu panemt un nomierinas tos brašulus vienos vartos.
09 Jun 2016, 22:12:42 Kudinsky rakstīja:
Video augšējā labajā stūrī parādās burti B un S kas norāda par bākugunīm un skaņu signālu.
Bēgšanu gan būs grūti piešūt, jo nebija parasības apturēt motociklu, jo, ja būtu ieslēgts skaļrunis, tad būtu jāparādās vēl citiem burtiem.
Pietam atalums lidz mocim 100-200 metri, ko tur var dzirdet ? pat ar auto braucot un nornali muziku kalusoteis neko nedzirdesi... normalu juristu panemt un nomierinas tos brašulus vienos vartos.
Brašuļiem par 180km/h apdzīvotā vietā gan jau ka ir norīkojums satiksmi regulēt.
----------------- ...nakts, migla un kaut kādi tanki.
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
09 Jun 2016, 18:05:56 Teiksmaqq rakstīja:
08 Jun 2016, 10:46:58 QQlis rakstīja:
kad ir braukšana kaut vai pa granteni - tur bišķiņ vairāk uzspied pakaļbremzi un arī priekša aiziet slīpi, par kaut kādiem dubļiem nemaz nerunājot
Pēc teorijas un pieredzes praksē, uz grantenes kā reizi kārtīgi jāstrādā ar pakaļu un priekšu tikai nedaudz. Dubļos par priekšu vienkārši jāaizmirst ka tāda ir.
es tur puspagastam cauri izšļūktu pielietojot šādu metodi
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
09 Jun 2016, 22:12:42 Kudinsky rakstīja:
Video augšējā labajā stūrī parādās burti B un S kas norāda par bākugunīm un skaņu signālu.
Bēgšanu gan būs grūti piešūt, jo nebija parasības apturēt motociklu, jo, ja būtu ieslēgts skaļrunis, tad būtu jāparādās vēl citiem burtiem.
Pie tam no paša sākuma redzams ka ir ieslēgts režims FASTEST, kas visdrīzakais nozīme ka radars dabojās režīma korš mēra obektu kas pārvietojās visātrāk. Neesmu eksperts, bet variants - 'daudz objektu, nevar saprast kam tas ātrums ir' nederēs. pie tam strīdīgus video diez vai publicētu netā.
09 Jun 2016, 22:12:42 Kudinsky rakstīja:
Video augšējā labajā stūrī parādās burti B un S kas norāda par bākugunīm un skaņu signālu.
Bēgšanu gan būs grūti piešūt, jo nebija parasības apturēt motociklu, jo, ja būtu ieslēgts skaļrunis, tad būtu jāparādās vēl citiem burtiem.
Pietam atalums lidz mocim 100-200 metri, ko tur var dzirdet ? pat ar auto braucot un nornali muziku kalusoteis neko nedzirdesi... normalu juristu panemt un nomierinas tos brašulus vienos vartos.
Brašuļiem par 180km/h apdzīvotā vietā gan jau ka ir norīkojums satiksmi regulēt.
Kāpēc jūs domājat, ka kādam par to, ka dara savu darbu, kāds liek kaut ko regulēt?
huļigān-tak tur taču nebija "pakaļdzīšanās" ko vispār tiesa var piespriest? nu rāda ātrāko to es nojaušu arī, BET tur izskatās ka autoss pēdējā brīdī arī sadzēsās target lock simboja taču nav
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Visu laiku biju pārliecībā, ka šis ir veču nevis bābu, tirliņu un "mīkstmišu-kā-tik-izbēgt-no-soda" portāls. Ar VEČI es domāju godavīrus, kas tur godā 'vīrs un vārds' principu, stingru rokasspiedienu un spēju aizstāvēt savu sievieti. Nevis shēmošanu, likuma robu meklēšanu un vēlmi pa visām varītēm saskatīt skabargu mentūras darba acī neredzot to baļķi ar kādu kadrā iepeld tas papandoss. Bļaģ, ko var p1sties un īdēt, cik menti glupi, kad skaidri redzams - mocis velk uz 140+ pa pilsētu!? Kur ir jūsu pašcieņa, vīrišķība un izpratne par cienīgu izturēšanos gan uz ceļa, gan netā?
Ja velc divreiz virs atļautā un redzi diseni sev pretī, tad nav tur divu domu, ka stādina tevi. Protams, es pats arī teju vienmēr braucu virs atļautā, taču to daru izvērtējot iespējas tikt pieķertam un eventuālo traucējumu pārējiem satiksmes dalībniekiem (tai skaitā motociklistu tēla bojāšanu autobraucēju acīs) pretī liekot ķerto kaifu no ātruma vai steidzoties vinnēto laiku. Vienkārši jāievēro princips 'atbildi par tirgu' - ja pārkāp, spēj par to arī atbildēt. Un tam tirliņam ir, par ko atbildēt. Tā vietā, lai vaidētu "es mazs un pūkains, biju apjucis, nestrādāja spidometrs, ķiverē neko nedzirdēju utt." būtu izrādījis spēju uzņemties atbildību par savu rīcību.
Nebrīnīšos, ja Džeriņš būs pirmais, kurš šim lohatronam steigs palīgā. Taču es mentūras vietā šo keisu neatstātu kādam demotivētam plānā galdiņa urbējam, bet koncentrētu visus resursus, lai šo uztaisītu par paraugprāvu.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)