Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: CSN jautājums
Autors | Ziņojums |
DUNCIS | |  Kopš: 14. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Ducati
|
04 Jun 2015, 16:57:02 Teiksmaqq rakstīja:
04 Jun 2015, 16:16:52 WR125X rakstīja:
ir iedota pareizā atbilde, izpratnes par to, kāpēc tā un kāpēc ne savādāk, tāpat nav
Man laiakm grūta galva, bet nekādi nevaru izprast, kā zaļais mo tiks garām fūrei, ja tā ir iebraukusi krustojumā 
Es protams nezinu visus Latvijas krustojumus, bet es neēsmu redzējis, ka vietās, kur šāda izmēra fūrēm ir atļauts braukt, nebūtu uzstādīti luksafori, vai vismaz priekšrocības zīmes, takā beidzam cepties, šī situācija es atļaušos apgalvot - nav reāla. Bet dzīvojamajā zonā gan skatamies un ievērojam "labo roku" jo tur šādas zīmes ne vienmēr ir sastopamas. | Offline
| | |
Lisiy | |  Kopš: 30. Jul 2014
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300
|
04 Jun 2015, 16:57:02 Teiksmaqq rakstīja:
Man laiakm grūta galva, bet nekādi nevaru izprast, kā zaļais mo tiks garām fūrei, ja tā ir iebraukusi krustojumā 
Tikpat grūti saprast, kā mocis tiek cauri sastrēgumam, ja tur tak priekšā mašīnas 
Nu un, var jau izbraukt arī vairākos soļos. Iebrauc fūre krustā, tad līdz fūrei iebrauc zaļais mocis, tad sarkanais gar zaļo, tad fūrei brīvs un beigās tiek zaļais ar pie braukšanas . Nu, vai, ja visiem grūtas galvas, tad smuki sabrauc krustā un var patērzēt par dzīvi, kamēr situācija atrisinās.[ Šo ziņu laboja Lisiy, 04 Jun 2015, 17:55:51 ]
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!! | Offline
| | |
mrGrant | |  Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 213
Braucu ar: HD
|
Nu un, var jau izbraukt arī vairākos soļos. Iebrauc fūre krustā, tad līdz fūrei iebrauc zaļais mocis, tad sarkanais gar zaļo, tad fūrei brīvs un beigās tiek zaļais ar pie braukšanas . Nu, vai, ja visiem grūtas galvas, tad smuki sabrauc krustā un var patērzēt par dzīvi, kamēr situācija atrisinās.
Kaut reizi dzīvē kāds no klātesošajiem šādus manevrus ir redzējis?[ Šo ziņu laboja mrGrant, 04 Jun 2015, 18:55:43 ] | Offline
| | |
|
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 748
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Jautājums par CSN - pieņemsim, ka 5 auto brauc kolonnā viens aiz otra. Pirmās auto bremzē un otrais auto ieskrien pirmajā (distances neievērošana, vainīgs otrais auto). Secīgi visi pārējie auto arī saskrienas (izveidojas vilcieniņš). Vai kolonnas pēdējais auto ir vainīgs par sadursmes izraisīšanu ar priekšā esošo auto (4turto auto)? Vai arī kolonnas pēdējais auto nav vainīgs? Kā tur sanāk?  | Offline
| | |
ghost_az | |  Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 428
Braucu ar: vienu "R"
| Katrs atbild par to, ko ir sasitis ar savu auto (t.i. par priekš esošā auto bojājumiem).
Jā, arī pēdējais ir vainīgs.
("Jābrauc tā, lai vari jebkurā brīdī apstāties, ja priekšā braucošā auto vietā uzrodas stabs!" - neatceros vairs, kas to teica...) | Offline
| | |
Pufaix | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 341
Braucu ar: DCT
| Manuprāt, šādos gadījumos tie kas ir astes galā nav vainīgi, jo viņiem netiek dots bremzēšanas ceļš...
Ex šefam uz vanšinieka sanāca ielikt aizmugurē autiņam, kas tikko bija samīcījies ar priekšā esošo, vņam octa nogludināja visu 100%
pieļauju gan, ka šādos gadījomos ir nianses un rezultāts atkarīgs no tā ko CP saraksta protokolā...[ Šo ziņu laboja Pufaix, 05 Jun 2015, 16:38:06 ] | Offline
| | |
DUNCIS | |  Kopš: 14. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Ducati
|
05 Jun 2015, 16:37:11 Pufaix rakstīja:
Manuprāt, šādos gadījumos tie kas ir astes galā nav vainīgi, jo viņiem netiek dots bremzēšanas ceļš...
Ex šefam uz vanšinieka sanāca ielikt aizmugurē autiņam, kas tikko bija samīcījies ar priekšā esošo, vņam octa nogludināja visu 100%
pieļauju gan, ka šādos gadījomos ir nianses un rezultāts atkarīgs no tā ko CP saraksta protokolā...
Neviens cits jau tev nedos bremzēšanas ceļu.. Tas tev pašam ir jākontrolē. Es ļoti saprotu tos gadījumus (arī šo konkrēto, kad bembis bez vajadzības šosejas vidū nometa mēmos) man pašam ir bijis līdzīgi, pēc teorijas tu esi vainīgs, neatkarīgi cik vel daudz priekšā sabučojās, bet vajadzētu likumā ierakstīt kādos gad. šoferis nav vainīgs iebraucot pakaļā, mēs taču ikdienā nebrauksim visi ar tādu domu, ka visi priekšā esošie ir debīli un tulit varetu mest pa mēmajiem, vai vel nez ko darīt, tas nav reāli tā dzīvot. Vienkārši jābūt piesardzīgam un jāskatās kā situācija uz ceļa varētu notikt pāris soļus uz priekšu, piem. Ja kāds tuvojas no estakādes attālumā jau vajag skatīties cik masinas aizmugure, kas blakus, ja nu vajag izvairīties, vai tas šoferis tevi varētu nepamanīt, jo fūre labajā joslā tevi aizsedz un gatavoties jebkura bridi bremzet ja nu nepamana tiešam. No visiem lošiem tāpat neizdosies izvairīties  | Offline
| | |
Teiksmaqq | |  Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
05 Jun 2015, 17:05:49 DUNCIS rakstīja:
kad bembis bez vajadzības šosejas vidū nometa mēmos
Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:
118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.
Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline
| | |
DUNCIS | |  Kopš: 14. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Ducati
|
15 Jul 2015, 15:30:05 Teiksmaqq rakstīja:
05 Jun 2015, 17:05:49 DUNCIS rakstīja:
kad bembis bez vajadzības šosejas vidū nometa mēmos
Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:
118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.
Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?
Tu pārprati (es mazliet neskaidri uzrakstīju).
Tā doma bija, ka saprotu to, kurš ietriecās tajā bembī un tie, kas pēc tam attiecīgi nākamajā... | Offline
| | |
suricat | |  Kopš: 22. Jun 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar: Smuku mopēdu :)
|
15 Jul 2015, 15:30:05 Teiksmaqq rakstīja:
Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:
118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.
Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?
Diskutabls jautājums. Attaisnojums var būt arī sirdsklauves, pēkšņi uznācis reibonis vai citas tikpat nepierādāmas kaites, kuru rezultātā, lai neierautu pretējā joslā, šoferis strauji apstājies. | Offline
| | |
DUNCIS | |  Kopš: 14. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Ducati
|
15 Jul 2015, 18:18:29 suricat rakstīja:
15 Jul 2015, 15:30:05 Teiksmaqq rakstīja:
Piekrītu, ka katrs pats sev veido vajadzīgo distanci, bet bez vajadzības metot mēmos var ierubīties pilns rublis a.k.a. 100% vaina, jo:
118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.
Par ko pārvērtīsies satiksme, ja katrs cirvis, kam ienāk prātā, metīs pa mēmajiem?
Diskutabls jautājums. Attaisnojums var būt arī sirdsklauves, pēkšņi uznācis reibonis vai citas tikpat nepierādāmas kaites, kuru rezultātā, lai neierautu pretējā joslā, šoferis strauji apstājies.
Tapēc jau minētajā pantā arī ir teikts "aizliegts,ja tas nav nepieciešams CS drošībai". Tas, ka cilvēkam paliek slikti un tiek strauji bremzēts, skaitās, kā attaisnojošs iemesls, bet nu no visiem šiem gadījumiem es nedomāju tādi gadījumi sastāda lielu procentu.
Vienkārši jāpērk reģistrators, KASKO un domājot ar galvu, jātrennē sevi skatīties, kas notiek arī aiz priekšā braucošajām mašīnām, citu braukšanas ētiku mēs tāpat neviens neizmainīsim, jāsāk ar sevi. Nav ko te vairs daudz par šo tēmu diskutēt, tai reāli nav gala un to var malt mūžīgi, jēga? | Offline
| | |
suricat | |  Kopš: 22. Jun 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar: Smuku mopēdu :)
|
15 Jul 2015, 21:13:25 DUNCIS rakstīja:
Tapēc jau minētajā pantā arī ir teikts "aizliegts,ja tas nav nepieciešams CS drošībai". Tas, ka cilvēkam paliek slikti un tiek strauji bremzēts, skaitās, kā attaisnojošs iemesls, bet nu no visiem šiem gadījumiem es nedomāju tādi gadījumi sastāda lielu procentu.
Vienkārši jāpērk reģistrators, KASKO un domājot ar galvu, jātrennē sevi skatīties, kas notiek arī aiz priekšā braucošajām mašīnām, citu braukšanas ētiku mēs tāpat neviens neizmainīsim, jāsāk ar sevi. Nav ko te vairs daudz par šo tēmu diskutēt, tai reāli nav gala un to var malt mūžīgi, jēga?
Es jau vairāk par to, ka šāds aizbildinājums ir gandrīz nepārbaudāms un var tikt izmantots ļaunprātīgi. Kas savukārt nozīmē praktiski neiespējamu bremzētāja sodīšanu. Vismaz tajos gadījumos, kad nav reģistratora ieraksta. | Offline
| | |
Juritis | |  Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
| Sveiki ta nu manā praksē šis ir pirmais gadījums un ceru ka pēdējais, padalieties pieredzē par to kas un kā labāk darāms?
Pavasarī tiku csn rezultātā mocis lupatās, pats slimnīcā. pēc ilgām izmeklēšanām saņēmu atziņu kurā norādīts ka otras puses vaina pierādīta pilnībā, bet tā savu vainu neatzīst un runāšot tik tiesā ar advokātu, ta nu iesakiet kādu labu juristu csn lietās
Vēl jautājums par morālās atlīdzības saņemšanu, pie kā vērsties un kā to aprēķina, papētot noprotu ka to izmaksā vainīgās puses octa, jeb tomēr tā tiek piedzīta no vainīgās puses, konkrētajā gadījumā man nodarīti smagi miesas bojājumi
paldies jav iepriekš | Offline
| | |
Darkman | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: policijas moci
| No BMW Powera jurists Jānis Pūce
http://janispuce.lv/lv/
Ja ne pats, tad varbūt ieteiks kādu kas uz šo specializējas.
Par nemateriālajiem zaudējumiem, saskaņā ar OCTA likumu vari vērsties pie otras puses OCTA apdrošinātāja. Bet viņi maksās tikai pēc tiesas sprieduma.
Atlīdzības apmēru nosaka MK Noteikumi Nr. 340
Ja gribi vairāk prasīt, tad vari pret vainīgo tiesā vērsties ar prasību, bet nedomāju, ka tiesa piespriedīs kaut ko vairāk, kā paredzēts MK Nr. 340.
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline
| | |
sapnis | |  Kopš: 25. Apr 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
| manuprāt nekorekts jautājums , jo nav jautājumā norādīts kam kādā virzienā atļauts braukt , tiek jautāts par to kādos vispār var braukt . saprotu ka piesienos burtiem , bet tik pat labi aiz nepārtrauktās var pārkārtoties un braukt jebkur  | Offline
| | |
Geduss | |  Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| atradis par ko piesieties.
Un no kuras joslas var pa kreisi un apgriezties?
Nav jau fūre pēc bildes itkā 
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) | Offline
| | |
sapnis | |  Kopš: 25. Apr 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
| pa kreiso joslu var braukt jebkur , nekas to neaizliedz , gan bilde gan jautājums ir malidinoši | Offline
| | |
Gunman | |  Kopš: 24. Apr 2011
Ziņojumi: 486
Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;
|
31 Dec 2015, 02:32:41 sapnis rakstīja:
pa kreiso joslu var braukt jebkur , nekas to neaizliedz , gan bilde gan jautājums ir malidinoši
Un ko nozīmē papildus sekcija luksoforā?
----------------- Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs | Offline
| | |
Inc | | Kopš: 11. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar:
| Jāvērtē jautājums pēc tās situācijas, kas fiksēta konkrētajā attēlā. Citādi var zibenīgi sapīties meistarībā.
Atmetam domas par to, kur auto/moto var būt pēc kāda brīža (pat ja attēlā redzams kadrs no dzīvas satiksmes). Skātāmies konkrēti kur tas ir pašlaik un tad atbildam uz jautājumu.
56.6. zaļas bultas (bultu) signāls uz melna fona atļauj braukt norādītajā virzienā (virzienos). Tāda pati nozīme ir zaļai bultai luksofora papildsekcijā, turklāt bulta, kas atļauj nogriezties pa kreisi, atļauj arī apgriezties braukšanai pretējā virzienā. Ja zaļās bultas signāls luksofora papildsekcijā ir izslēgts, transportlīdzekļu braukšana attiecīgajā virzienā ir aizliegta;
--------
Konkrēti attēlā redzamajā brīdī var braukt tikai taisni, jo:
1. Motocikls atrodās pirmajā joslā, kura atdalīta no pārējām ar nepārtraukto līniju.
2. Luksoforā ir ieslēgts zaļais signāls (atļauta kustība visos virzienos) un papildsekcija, kas atļauj braukt taisni.
Bet jautājumā ir norādīts "pārbraukt krustojumu". Tātad tiek pieņemts, ka motocikls turpina kustību un krustojumu šķērso.
Balstoties uz to un izvērtējot attēlā redzamo, var pieļaut ka motocikls paspēs droši pārkārtoties uz kreiso malējo joslu un būs iespējama apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, kā arī nogriešanās pa kreisi.
Būtu interesanti uzzināt jautājuma autora(-es) viedokli. | Offline
| | |
Darkman | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: policijas moci
| Kārtējais fantazētājs, kas grib vētru ūdens glāzē uz pārdesmit lapām sataisīt? 
Jautājumā skaidri un gaiši rakstīts "attēlotajā situācijā" - tas ir visā bildē ir tikai viens transportlīdzeklis, kas stāv labajā joslā. UN VISS.
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline
| | |
|
|