Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 May 2010, 22:22:27 undo rakstīja:
Kads nevar ta populari(cainikam) izstastit, kur vienojas klat tas "gear indicator" un uz kada principa pamata vins darbojas.
Varianti ir vairāki - viens vads pie spidometra, otrs pie tahometra, un šis pats salīdzinot abus lielumus izštuko kurš pārnesums ieslēgts.
Otra variants - pie tahometra viens vads bet pie pakaļējā rata otrs ar magnētu un nolasītāju.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
ruu | | Kopš: 27. Aug 2008
Ziņojumi: 153
Braucu ar: melnu ekskluzīvo TL
|
25 May 2010, 22:22:27 undo rakstīja:
Kads nevar ta populari(cainikam) izstastit, kur vienojas klat tas "gear indicator" un uz kada principa pamata vins darbojas.
Piemēram http://www.bikehps.com/ProductFiles/DigitalGearIndicator.html
| Offline
| | |
vmx | | Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: V-max
| Kā jau iepriekš minēja - Ariels ! 25993322. Manam mo uzlika, 2 gadi bez problēmām. 
25 May 2010, 15:03:28 NOS rakstīja:
kas var uzstaadiit signalizaaciju mocim ?
| Offline
| | |
|
undo | |  Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1552
Braucu ar: FZ6 Fazer
| Tagad ierubijos darbibas principa, a to no sakuma domaju jasledzas klat caur kompi. Tikai manam ir "-" vads un viens stekeris ar 6 vadiem. Skatos normalajiem ir divi stekeri... 
----------------- homo homini lupus est | Offline
| | |
Atvars | | Kopš: 02. May 2008
Ziņojumi: 241
Braucu ar: BMW R65
| Spechoki ! Ko labu varat teikt par sho moci ?
[ Šo ziņu laboja Atvars, 28 May 2010, 22:44:12 ]
-----------------
| Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 May 2010, 23:00:27 Atvars rakstīja:
Spechoki ! Ko labu varat teikt par sho moci ?
Kas tas ir - Hyosungs? Tādu pērkot der iepriekš painteresēties par rezerves daļu pieejamību un piegādes termiņiem, bet godīgi sakot - nesaprotu, nehrenam eksperimentēt pašam uz savas galvas? Pērkam japāni un nezinām problēmu 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Viks | |  Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1259
Braucu ar: TLS Streetfighter
|
25 May 2010, 22:51:08 vmx rakstīja:
Kā jau iepriekš minēja - Ariels ! 25993322. Manam mo uzlika, 2 gadi bez problēmām. 
25 May 2010, 15:03:28 NOS rakstīja:
kas var uzstaadiit signalizaaciju mocim ?
Viennozīmīgi! ja kādreiz vajadzēs, braukšu tikai pie viņa!
----------------- www.Durka.lv
www.Streetfighters.lv
| Offline
| | |
dzeksis | |  Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Pastulbs jautājums, bet tomēr -
Cik liela atšķirība braucot ar KX 125 6robu kārbu salīdzinot,kaut vai ar 5robu CR125?? Kādas tās attiecības un spēki? Nesanāk baigi štepselēties ar Kx 6robu kārbu, ja mīcās uz vietas pa purviem, stigām? | Offline
| | |
endurists | |  Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 May 2010, 12:05:30 dzeksis rakstīja:
Pastulbs jautājums, bet tomēr -
Cik liela atšķirība braucot ar KX 125 6robu kārbu salīdzinot,kaut vai ar 5robu CR125?? Kādas tās attiecības un spēki? Nesanāk baigi štepselēties ar Kx 6robu kārbu, ja mīcās uz vietas pa purviem, stigām?
Pajautā lielotājam VOID, ja nemaldos, tad viņam ir tāds agreg. No savas pieredzes varu teikt (EXC - 6gang ) ka ar 6 robiem foršāka braukšana, jo var piemeklēt konkrētajam braukšanas ātrumam optimālāku robu, un uz vietas purvā mīcoties izmantosi tikai vienu vai divus robus nevis slēgāsi no 1-6, savam ar 14/50 sazobi sestajā lieku pie 95-100 km/h, ar 13/50 piekādiem 85 var brīvi likt.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
26 May 2010, 12:05:30 dzeksis rakstīja:
Pastulbs jautājums, bet tomēr -
Cik liela atšķirība braucot ar KX 125 6robu kārbu salīdzinot,kaut vai ar 5robu CR125?? Kādas tās attiecības un spēki? Nesanāk baigi štepselēties ar Kx 6robu kārbu, ja mīcās uz vietas pa purviem, stigām?
hvz ka i kx 125 bet klx 250 seshiniecei(pielauju ka i vienadas) 1 robs i prima pa baigi shauram,kalnainam un likumainam meza takam ar attiecibu 13/52,cr 250 pieciniecei samera agresivs 1 robs..rezume mezam kur loti precizi jaizbrauc 6niece i forshaka,kur jagaz un gruti atrast vispar parsledzeju labaka 5niece  | Offline
| | |
void | |  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
|
26 May 2010, 12:05:30 dzeksis rakstīja:
Pastulbs jautājums, bet tomēr -
Cik liela atšķirība braucot ar KX 125 6robu kārbu salīdzinot,kaut vai ar 5robu CR125?? Kādas tās attiecības un spēki? Nesanāk baigi štepselēties ar Kx 6robu kārbu, ja mīcās uz vietas pa purviem, stigām?
Nav ne vainas 6robu kārbai, šosezon uzliku jaunu sajūga trosi, vairāk nav tā ka sajūga pirksti atsaka pēc pāris stundām mežā  | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Vīri, kautkādi sitieni jūtami caur pekām, kad brauc. Tādi asi, ne pārāk ritmiski. Bet tikai tad kad gāze ir pagriezta, itkā pārējos momentos nav gandrīz vai nav vispār.
Zīlējot alus putās kāds diagnozi var noteikt kurā virzienā skatīties 
Viens man teica, ka varētu būt dzenošās zvaigznes gultnis, jeb pareizāk laikam tās ass gultnis nezinu kas tur pa sistēmu | Offline
| | |
void | |  Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Ķede/zobrati ir OK? | Offline
| | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
| Bremžu dozēšana kļuvusi problemātiska. Spiežu normāli - nebremzē, paspiežu stiprāk, pārdozē un strauji pieķer. Vienkārši spaidot hēbeli šis tāds kā gurkstošs kļuvis. Bremzmašīna?  | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
26 May 2010, 23:22:13 void rakstīja:
Ķede/zobrati ir OK?
Tur jau tā lieta, ka nezinu kā ir ok 
Bet vispār pati ķēde melna, bet sānos augšdaļai un apakšdaļai nostrīķēta spīdīga mala. Nevaru ierubīt kur varētu strīķēt. Varbūt kautkur pie bleķa skarās 
Būs vien kautkad jāizbrīvē laiks izpētīt kārtīgi. | Offline
| | |
Ruuu | |  Kopš: 14. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 275
Braucu ar: PC34
| Man bija identiski - viens posms ķēdei bija "iestindzis" pagrozi ratu, paļurini posmus un gan jau atradīsi vainīgo. Bet vispār jau gatavojies mainīt ķēdi un zvaigznes, ja tas ir tā...
P.S. Ķēdi eļļo reizēm??
27 May 2010, 00:44:43 Exciter rakstīja:
26 May 2010, 23:22:13 void rakstīja:
Ķede/zobrati ir OK?
Tur jau tā lieta, ka nezinu kā ir ok 
Bet vispār pati ķēde melna, bet sānos augšdaļai un apakšdaļai nostrīķēta spīdīga mala. Nevaru ierubīt kur varētu strīķēt. Varbūt kautkur pie bleķa skarās 
Būs vien kautkad jāizbrīvē laiks izpētīt kārtīgi.
| Offline
| | |
garfs | |  Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| šitāda pati h* manai kawai pēc apraksta kamēr auksts viss ok, kad uzsilst, pieņemu, ka tieši ķēde..arī parādas "sitoša" skaņa.. itkā jau sasmērēta ar to x-ceramic balto smāķi bet tāpat.. - būs jānočeko 
----------------- Iznomāju piekabi | Offline
| | |
Exciter | |  Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
27 May 2010, 00:49:44 Ruuu rakstīja:
Man bija identiski - viens posms ķēdei bija "iestindzis" pagrozi ratu, paļurini posmus un gan jau atradīsi vainīgo. Bet vispār jau gatavojies mainīt ķēdi un zvaigznes, ja tas ir tā...
P.S. Ķēdi eļļo reizēm??
Ķēdi eļļoju utt. Paldies par padomu. Sākšu ar detalizētu ķēdes izpēti.
Kādu laiku atpakaļ spriegoju, varbūt tas par iemeslu, lai gan diez ko stingra viņa nav, pat uzsēžoties :hvz
| Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
26 May 2010, 23:34:00 Subbis rakstīja:
Bremžu dozēšana kļuvusi problemātiska. Spiežu normāli - nebremzē, paspiežu stiprāk, pārdozē un strauji pieķer. Vienkārši spaidot hēbeli šis tāds kā gurkstošs kļuvis. Bremzmašīna? 
Standarta vaina vecākiem močiem. Noņem ručku (ne pašu bremžmašīnu) un ieeļļo (ar kādu smēri) ābas sānu virsmas (tipo augša un apakša). Tur sakrājas visādi Sū un tad ķeras. Pēc tam viss būs čikiniekā 
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
27 May 2010, 08:35:44 Exciter rakstīja:
27 May 2010, 00:49:44 Ruuu rakstīja:
Man bija identiski - viens posms ķēdei bija "iestindzis" pagrozi ratu, paļurini posmus un gan jau atradīsi vainīgo. Bet vispār jau gatavojies mainīt ķēdi un zvaigznes, ja tas ir tā...
P.S. Ķēdi eļļo reizēm??
Ķēdi eļļoju utt. Paldies par padomu. Sākšu ar detalizētu ķēdes izpēti.
Kādu laiku atpakaļ spriegoju, varbūt tas par iemeslu, lai gan diez ko stingra viņa nav, pat uzsēžoties :hvz
Ja var atļauties maini nost ķēdi.Zin cik maigi un klusi iet ar jaunu ķēdi+zobrati!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
|
|