Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
19 Jun 2015, 23:10:05 endurists rakstīja:
19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība jo ja padomā cik bieži ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt. Pieņemsim DRZ motora resurss ir ap 50 000 km, hondām xr, yamaha ttr domājams ir kaut kas līdzīgs. Lai nobrauktu tos 50 000 km padomājam cik reizes tas motors tam krosiniekam ir jāpārjauc un jāsaliek un pats galvenais cik ir jāiztērē.
resurss ir jebkam. Citam lielāks citam mazāks un
tas pats atkarīgs no simts citiem faktoriem. Domāju ka
nekādu dižu kompromisu nav, ja gribi braukt jestrāk skrūvē biežāk, ja skrūvēt gribi nedaudz mazāk brauc ar vecajiem xt tr xr kle lc4. Vispār nesaprotu pēdējo lapu spriedelējumus un mocis ir domāts naudas konvertācijai adrenalīnā un priekā nevis taupīšanai.
TRU, TRU!!!!
Es vispār nesaprotu, nahrenam ir vajadzīgs tāds motocikls, no kura tev mati neceļās stāvus, acis nesprāgst laukā un adrenalīna mērce biksēs neietek???? Lai arī cik viņš nebūtu lēts un ekonomisks, izmesta nauda vējā, jo mocis - tās ir emocijas, bet taupīšanai ir paredzēts e-talons vai trešais golfs
Un ko man tagad ar savu 164kg KLX'u darīt? Nebraukt vairs Berģu stigu ravēšanas ekspedīcijās un šņukstot vaidēt ikreiz, kad fizkultūrieši no grantenes purvā iebrauc?
Paņem aparātu un dod rorēs!
It's not about the bike you're riding but the fun you're having!
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Ko var čīkstēt par stundām? Tu ar to moci taisies regulāri purvā braukt un katru dienu 100km uz darbu? Resurs izkūp gaisā, ja dod ručkā kā pro MX braucējs, meža čunčināšanai tas mopēds kalpos mūžīgi. Labāk pievērs uzmanību svaram, jo vieglāks, jo vieglāk būs forsēt šķēršļus un vieglāk vadīt - lielāks prieks.
Jūs te baigi tos svarus skataties nu cik tad ir tas normālais svars un cik jau skaitās pārāk smags
tai pašai braukšanai pa mežu protams arī kādā nelielā kalnā uzrāpties.
19 Jun 2015, 14:33:05 MotoV rakstīja:
Un kā ir ar tiem XR400R/XR600R salīdzinājumā ar DRZ400S, cik palsīju tad tie XR tiek uzskatīti par traktoriem.... ? Varbūt atrodās kāds XR ipašnieks kurš var pastāstīt kaut ko par Honda XR400R/XR600R.
Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?
Lietotājam andzh bija xr400 prasi viņam kas un kā. cik atceros viņš jau baigi slavēja viņu.
Jā bija tāda lieta!
Ja esi amatieris šajās lietās kā raksti,tad pilnīgi pietiks tev ar XR 250-400 vai Drz 400,liels pluss ir starteris,kgan man xr400 (kurbulis) leca bez problēmām un pa lielam bez piepūles sēdot.(jāzin knifs) Par Drz neko teikt nezinu,bet ar xr 250 vai 400 tev pietiks ar atliektiem galiem,iet viņi ļoti labi....kā Pirmais mocis,tiksi līdzi visiem gan mežā gan purvā gan smiltīs,tiesa gan,vajag mācēt rullēt. Zinu pāris dīdītājus kam ir...un izbrauc viņi visur. Pats esmu priecīgs ka sākumā nepaņēmu 250 2t,vai 450..530 ktm. Jo šamie man TĀS kļudas būtu nepiedevuši!
Sākumā paņem kko no šiem(ja atradīsi) XR..kam ir tie turās pie viņiem un Traktors jau nu toč nav,DRZ arī neslikts variants.... iemācīsies braukt un tad varēsi domāt par svaru,jaudu un gadu.
Un ko tu vari pateikt par motora resursu par visu lietošanas laiku ko esi braucis un kā viņam tā eksplutācija cik bieži jāmaina eļļa, filtri un kā ir ar vārpstu regulāciju jeb ik pēc cik kilometriem tie ir jānoregulē?
Man tāds jautājums kādās cenās viņi apmēram iet precīzāk xr250r/xr400r ?
Lasot šo, man gribas citiem lietotājiem sniegt ieteikumu attiecībā uz šo jautātāju: Nod!rst nedrīkst atbildēt!
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
20 Jun 2015, 19:43:33 MotoV rakstīja:
20 Jun 2015, 19:15:06 andzh rakstīja:
19 Jun 2015, 14:42:29 oskars87 rakstīja:
19 Jun 2015, 14:33:05 MotoV rakstīja:
Un kā ir ar tiem XR400R/XR600R salīdzinājumā ar DRZ400S, cik palsīju tad tie XR tiek uzskatīti par traktoriem.... ? Varbūt atrodās kāds XR ipašnieks kurš var pastāstīt kaut ko par Honda XR400R/XR600R.
Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?
Lietotājam andzh bija xr400 prasi viņam kas un kā. cik atceros viņš jau baigi slavēja viņu.
Jā bija tāda lieta!
Ja esi amatieris šajās lietās kā raksti,tad pilnīgi pietiks tev ar XR 250-400 vai Drz 400,liels pluss ir starteris,kgan man xr400 (kurbulis) leca bez problēmām un pa lielam bez piepūles sēdot.(jāzin knifs) Par Drz neko teikt nezinu,bet ar xr 250 vai 400 tev pietiks ar atliektiem galiem,iet viņi ļoti labi....kā Pirmais mocis,tiksi līdzi visiem gan mežā gan purvā gan smiltīs,tiesa gan,vajag mācēt rullēt. Zinu pāris dīdītājus kam ir...un izbrauc viņi visur. Pats esmu priecīgs ka sākumā nepaņēmu 250 2t,vai 450..530 ktm. Jo šamie man TĀS kļudas būtu nepiedevuši!
Sākumā paņem kko no šiem(ja atradīsi) XR..kam ir tie turās pie viņiem un Traktors jau nu toč nav,DRZ arī neslikts variants.... iemācīsies braukt un tad varēsi domāt par svaru,jaudu un gadu.
Un ko tu vari pateikt par motora resursu par visu lietošanas laiku ko esi braucis un kā viņam tā eksplutācija cik bieži jāmaina eļļa, filtri un kā ir ar vārpstu regulāciju jeb ik pēc cik kilometriem tie ir jānoregulē?
Man tāds jautājums kādās cenās viņi apmēram iet precīzāk xr250r/xr400r ?
Onkulīt, tu problēmu centies risināt no pavisam otra gala, nekā vajadzētu. Varbūt vajag sākt ar to, ka atrodi sev cik necik apmaksātu darbu, savādāk tā izskatās, ka tas mocis tevi izputinās jebkurā gadījumā, arī pašam izturīgākajam aparātam būs kaut kas jāremontē, un ko tad??? Sūtīsi sms kredītu? Nesīsi vecāsmātes zelta zobus uz lombardu????
Īsāk sakot - no sākuma darbs, pēc tam mocis, jo šajā versijā tev tik un tā jebkurš variants būs pilnīgi garām, izņemot e-talonu
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/gkehp.html
Resurs Xr 400 liels...un tici man tu viņu nenobrauksi(ja dabūsi dzīvu) es savējo tā arī nedabūju piebeigt! eļļu mainīju kad likās ka jāmaina..izmaksas ap 20-30 eur. vārstus regulēju tikko kā nopirku. nobraucu pusotru gadu.
Kā jau te Vīri raksta...mocis domāts kaifa ķeršanai nevis kapeiku pišanai. Katram būs kkas jaieliek.
Taka sāc tik ar šiem,norausi vienreiz uz acīm un sapratīsi ko vēlies. Par ekipu neaizmirsti! tas arī maksā un nolietojas!
kas visiem ir ka dala stundu motors-nestundu
visi kas pērk moci baidās no stundu motoriem,bet drosvien 90% pec tam kad saprot kas ir kas un kāpj augstāk kad apnicis tas pats xr lc4 utt noperk jaunāku ar stundu motoru...
Tāpat piemēram lc4 saka nav stundu motors(kipa aptuveni bezgaliigais resurss ka xr klr dr-kā daži uzskata) tikai LC4 manuāli kur ir maintaince sadaļa kad kas jadara ir piemēram eļļas maiņai sx un sc modeļiem noraditas stundas uz kurām jamaina un egs modelim ir norādīts kilometros...motors ir pilnigi viens un tas pats gan vecajam 620sx gan egs un sc! tikai egs ir spidometrs kura apskatities savus km
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D