Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Archy96
20. Jun 2015, 00:18#801

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jun 2015, 23:10:05 endurists rakstīja:

19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība jo ja padomā cik bieži ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt. Pieņemsim DRZ motora resurss ir ap 50 000 km, hondām xr, yamaha ttr domājams ir kaut kas līdzīgs. Lai nobrauktu tos 50 000 km padomājam cik reizes tas motors tam krosiniekam ir jāpārjauc un jāsaliek un pats galvenais cik ir jāiztērē.
resurss ir jebkam. Citam lielāks citam mazāks un

tas pats atkarīgs no simts citiem faktoriem. Domāju ka
nekādu dižu kompromisu nav, ja gribi braukt jestrāk skrūvē biežāk, ja skrūvēt gribi nedaudz mazāk brauc ar vecajiem xt tr xr kle lc4. Vispār nesaprotu pēdējo lapu spriedelējumus un mocis ir domāts naudas konvertācijai adrenalīnā un priekā nevis taupīšanai.


TRU, TRU!!!!

Es vispār nesaprotu, nahrenam ir vajadzīgs tāds motocikls, no kura tev mati neceļās stāvus, acis nesprāgst laukā un adrenalīna mērce biksēs neietek???? Lai arī cik viņš nebūtu lēts un ekonomisks, izmesta nauda vējā, jo mocis - tās ir emocijas, bet taupīšanai ir paredzēts e-talons vai trešais golfs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MotoV
20. Jun 2015, 01:35#802

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


https://www.youtube.com/watch?v=4W0vzUzLdlU

Offline

hla
20. Jun 2015, 11:34#803

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

Lc4 nav smags, smags ir Gloldwing...

Offline

MotoV
20. Jun 2015, 12:48#804

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

KTM LC4 - 150kg
TT600R - 131kg
XR600R - 128kg
XR650R - 131kg
DR-Z 400S - 132kg
XR400R - 121kg
XR250R - 110kg
XT600E - 156kg
DR350S - 130kg
TT350 - 120kg
XT350 - 120kg
KLR650 - 168kg
DR650 - 147kg
XR650L - 147kg
XT660R - 165kg

[ Šo ziņu laboja MotoV, 20 Jun 2015, 12:54:34 ]

Offline

chirkainais
20. Jun 2015, 13:04#805

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Un ko man tagad ar savu 164kg KLX'u darīt? Nebraukt vairs Berģu stigu ravēšanas ekspedīcijās un šņukstot vaidēt ikreiz, kad fizkultūrieši no grantenes purvā iebrauc?
Paņem aparātu un dod rorēs!
It's not about the bike you're riding but the fun you're having!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

soulfreak
20. Jun 2015, 13:45#806

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ko var čīkstēt par stundām? Tu ar to moci taisies regulāri purvā braukt un katru dienu 100km uz darbu? Resurs izkūp gaisā, ja dod ručkā kā pro MX braucējs, meža čunčināšanai tas mopēds kalpos mūžīgi. Labāk pievērs uzmanību svaram, jo vieglāks, jo vieglāk būs forsēt šķēršļus un vieglāk vadīt - lielāks prieks.

Offline

karlsons
20. Jun 2015, 14:28#807

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Vwfans vai arvis kaads pieduraas

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MotoV
20. Jun 2015, 15:01#808

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Jūs te baigi tos svarus skataties nu cik tad ir tas normālais svars un cik jau skaitās pārāk smags
tai pašai braukšanai pa mežu protams arī kādā nelielā kalnā uzrāpties.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 20 Jun 2015, 15:01:43 ]

Offline

hla
20. Jun 2015, 15:07#809

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

visu nosaka mīzējnervs nevis svars

Offline

kinigadners
20. Jun 2015, 17:50#810

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


20 Jun 2015, 15:07:17 hla rakstīja:
visu nosaka mīzējnervs nevis svars
Tieši tā,plus pieredzīte

[ Šo ziņu laboja kinigadners, 20 Jun 2015, 19:05:49 ]

Offline

andzh
20. Jun 2015, 19:15#811

Kopš: 22. Nov 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 146

Braucu ar: vēsturi


19 Jun 2015, 14:42:29 oskars87 rakstīja:

19 Jun 2015, 14:33:05 MotoV rakstīja:
Un kā ir ar tiem XR400R/XR600R salīdzinājumā ar DRZ400S, cik palsīju tad tie XR tiek uzskatīti par traktoriem.... ? Varbūt atrodās kāds XR ipašnieks kurš var pastāstīt kaut ko par Honda XR400R/XR600R.

Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?

Lietotājam andzh bija xr400 prasi viņam kas un kā. cik atceros viņš jau baigi slavēja viņu.

Jā bija tāda lieta!
Ja esi amatieris šajās lietās kā raksti,tad pilnīgi pietiks tev ar XR 250-400 vai Drz 400,liels pluss ir starteris,kgan man xr400 (kurbulis) leca bez problēmām un pa lielam bez piepūles sēdot.(jāzin knifs) Par Drz neko teikt nezinu,bet ar xr 250 vai 400 tev pietiks ar atliektiem galiem,iet viņi ļoti labi....kā Pirmais mocis,tiksi līdzi visiem gan mežā gan purvā gan smiltīs,tiesa gan,vajag mācēt rullēt. Zinu pāris dīdītājus kam ir...un izbrauc viņi visur. Pats esmu priecīgs ka sākumā nepaņēmu 250 2t,vai 450..530 ktm. Jo šamie man TĀS kļudas būtu nepiedevuši!
Sākumā paņem kko no šiem(ja atradīsi) XR..kam ir tie turās pie viņiem un Traktors jau nu toč nav,DRZ arī neslikts variants.... iemācīsies braukt un tad varēsi domāt par svaru,jaudu un gadu.

Offline

chirkainais
20. Jun 2015, 20:33#812

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


20 Jun 2015, 19:43:33 MotoV rakstīja:

Un ko tu vari pateikt par motora resursu par visu lietošanas laiku ko esi braucis un kā viņam tā eksplutācija cik bieži jāmaina eļļa, filtri un kā ir ar vārpstu regulāciju jeb ik pēc cik kilometriem tie ir jānoregulē?
Man tāds jautājums kādās cenās viņi apmēram iet precīzāk xr250r/xr400r ?


Lasot šo, man gribas citiem lietotājiem sniegt ieteikumu attiecībā uz šo jautātāju: Nod!rst nedrīkst atbildēt!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Archy96
20. Jun 2015, 20:48#813

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Jun 2015, 19:43:33 MotoV rakstīja:

20 Jun 2015, 19:15:06 andzh rakstīja:

19 Jun 2015, 14:42:29 oskars87 rakstīja:

19 Jun 2015, 14:33:05 MotoV rakstīja:
Un kā ir ar tiem XR400R/XR600R salīdzinājumā ar DRZ400S, cik palsīju tad tie XR tiek uzskatīti par traktoriem.... ? Varbūt atrodās kāds XR ipašnieks kurš var pastāstīt kaut ko par Honda XR400R/XR600R.

Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?

Lietotājam andzh bija xr400 prasi viņam kas un kā. cik atceros viņš jau baigi slavēja viņu.

Jā bija tāda lieta!
Ja esi amatieris šajās lietās kā raksti,tad pilnīgi pietiks tev ar XR 250-400 vai Drz 400,liels pluss ir starteris,kgan man xr400 (kurbulis) leca bez problēmām un pa lielam bez piepūles sēdot.(jāzin knifs) Par Drz neko teikt nezinu,bet ar xr 250 vai 400 tev pietiks ar atliektiem galiem,iet viņi ļoti labi....kā Pirmais mocis,tiksi līdzi visiem gan mežā gan purvā gan smiltīs,tiesa gan,vajag mācēt rullēt. Zinu pāris dīdītājus kam ir...un izbrauc viņi visur. Pats esmu priecīgs ka sākumā nepaņēmu 250 2t,vai 450..530 ktm. Jo šamie man TĀS kļudas būtu nepiedevuši!
Sākumā paņem kko no šiem(ja atradīsi) XR..kam ir tie turās pie viņiem un Traktors jau nu toč nav,DRZ arī neslikts variants.... iemācīsies braukt un tad varēsi domāt par svaru,jaudu un gadu.


Un ko tu vari pateikt par motora resursu par visu lietošanas laiku ko esi braucis un kā viņam tā eksplutācija cik bieži jāmaina eļļa, filtri un kā ir ar vārpstu regulāciju jeb ik pēc cik kilometriem tie ir jānoregulē?
Man tāds jautājums kādās cenās viņi apmēram iet precīzāk xr250r/xr400r ?




Onkulīt, tu problēmu centies risināt no pavisam otra gala, nekā vajadzētu. Varbūt vajag sākt ar to, ka atrodi sev cik necik apmaksātu darbu, savādāk tā izskatās, ka tas mocis tevi izputinās jebkurā gadījumā, arī pašam izturīgākajam aparātam būs kaut kas jāremontē, un ko tad??? Sūtīsi sms kredītu? Nesīsi vecāsmātes zelta zobus uz lombardu????

Īsāk sakot - no sākuma darbs, pēc tam mocis, jo šajā versijā tev tik un tā jebkurš variants būs pilnīgi garām, izņemot e-talonu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

andzh
20. Jun 2015, 21:53#814

Kopš: 22. Nov 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 146

Braucu ar: vēsturi

Pēc visa kas sarakstīts tad neko vairāk par šiem tev nevajag-Kā Pirmo enduro Moci.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...uzuki/dxmnj.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...honda/ipgdk.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/gkehp.html
Resurs Xr 400 liels...un tici man tu viņu nenobrauksi(ja dabūsi dzīvu) es savējo tā arī nedabūju piebeigt! eļļu mainīju kad likās ka jāmaina..izmaksas ap 20-30 eur. vārstus regulēju tikko kā nopirku. nobraucu pusotru gadu.
Kā jau te Vīri raksta...mocis domāts kaifa ķeršanai nevis kapeiku pišanai. Katram būs kkas jaieliek.
Taka sāc tik ar šiem,norausi vienreiz uz acīm un sapratīsi ko vēlies. Par ekipu neaizmirsti! tas arī maksā un nolietojas!

Offline

karlsons
20. Jun 2015, 21:58#815

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Zaabaki, bikses jaka aizsargi, kjivere cimdi brunjas mozz nevajag mo?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

dzhanis
20. Jun 2015, 22:26#816

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

2:15min


Offline

Archy96
20. Jun 2015, 22:38#817

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

PRO braucēja rokās jebkurš motocikls kļūst par sporta motociklu, tikai cik mums ir tādu pro braucēju????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

andzh
20. Jun 2015, 22:49#818

Kopš: 22. Nov 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 146

Braucu ar: vēsturi

Jopcik....tak būs par smagu! atrast...dārgi!

Offline

SemteX
21. Jun 2015, 11:39#819

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

kas visiem ir ka dala stundu motors-nestundu
visi kas pērk moci baidās no stundu motoriem,bet drosvien 90% pec tam kad saprot kas ir kas un kāpj augstāk kad apnicis tas pats xr lc4 utt noperk jaunāku ar stundu motoru...
Tāpat piemēram lc4 saka nav stundu motors(kipa aptuveni bezgaliigais resurss ka xr klr dr-kā daži uzskata) tikai LC4 manuāli kur ir maintaince sadaļa kad kas jadara ir piemēram eļļas maiņai sx un sc modeļiem noraditas stundas uz kurām jamaina un egs modelim ir norādīts kilometros...motors ir pilnigi viens un tas pats gan vecajam 620sx gan egs un sc! tikai egs ir spidometrs kura apskatities savus km


-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
21. Jun 2015, 11:40#820

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

ja EGS modelim saplīst spidometrs tad taču viņš arī kļūst par stundnieku?

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline