Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: CP un likums
Autors | Ziņojums |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| man tādi kvalificētie raideri ir autosam pakaļā iepisuši, kad es pats biju tikai 2 gadu braucis pa ziemu, ceļš slidens. mans visus 170 KM līdz tai vietai nobrauca pat neizslīdot. te stāvot pie avārijas vietas lai mani palaistu gaidot, ieteš pieredzējis vecis, ar vairākām kategorijām, noteikti ne gonščegs. sāk atmazku ka ceļu nepabēra. acīs brutāli neteicu ka kujovs šoferis kad aiz agra vismaz 500M attālumā redz ka auto stāv kolonnā. nesaku ka visiem ir jādzen pāri atļautajam, bet vilkties nenozīmē droši braukt, lēni akurāti ieripot pagriezienā utt. lai pieņemtu lēmumu jābūt reakcijai to apstrādāt. nav sen jau padomija ar aparātiem kuri knapi 90 brauc. sen visa kustība ir paātrinājusies un tam ir jāseko, nekuj atmazkas ka kkas ne tā ar paaudzi utt, paši izaudzējāt. bremzes un motori jau sit pāri simtiem zirgu. tāpat kā tehnoloģijas, sūdzās tie kuri nespēj adaptēties jaunumiem. pie stūres tādi patur zemu raekciju, jo redz viņiem ir žigulis vēl, un citi tach ātrāk pa viņu nebrauks. man 25, neesmu pilnīgs, esmu bijis avārijās, un ar tām sirdzis, ka sēdēt autosā bij bail. tikai skatos uz priekšu lai pilnveidot prasmi vadīt auto un moto dažādos apstākļos. kur te man sacensties ar veciem bukiem, kuri zin ka 70 pa štrāsi ir ok, un nevienam netraucē, un neizraisa negatīvas sekas.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
xcio | |  Kopš: 21. Oct 2015
Ziņojumi: 101
Braucu ar:
|
Ko darit tad tiem kas brauc VW GOlf SDI motoru, kuram 16sec vajag 0-100km/h ?
Manuprat problemas ir to ka soferi ir parak neravozi, vienmer kkur steidzas un kko kave, ka rezultata visi jaapdzen, jaspiezas virsu un patiesiba doma ka visi citi nemak braukt...
http://www.autoevolution.com/cars/volkswagen-go...oors-2003-20-sdi
Es gan teiktu, ka problēma braucējs, kurš uz normāla (viegli mitra, viegli līkumaina, 1/2krēslā) nevar 20 sekunžu laikā uzņemt 95 km/h un tā nobraukt 10 minūtes.
Tāds ir jāaizsūta uz medkomisiju
Un vāģis - uz tehnisko apskati
Tā tīri "uz aci" kādiem 5 % mūsu braucējiem ir medicīniskas vai tehniskas problēmas. Nu viņi brauc piesardzīgi, bet nu tādiem nevajadzētu atrasties uz ceļa
| Offline
| | |
mdriver | |  Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1296
Braucu ar: BMW 1600 GTL
| Pieredzējuši ceļu satiksmes dalībnieki spēj paredzēt situāciju !!!
Līdz ar to reakcija ir otrā plānā.
Braukt un visu laiku izvairīties no bīstamām situācijām nav profesionāli !!!!
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline
| | |
|
mdriver | |  Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1296
Braucu ar: BMW 1600 GTL
|
Es gan teiktu, ka problēma braucējs, kurš uz normāla (viegli mitra, viegli līkumaina, 1/2krēslā) nevar 20 sekunžu laikā uzņemt 95 km/h un tā nobraukt 10 minūtes.
Tāds ir jāaizsūta uz medkomisiju
Un vāģis - uz tehnisko apskati
Tā tīri "uz aci" kādiem 5 % mūsu braucējiem ir medicīniskas vai tehniskas problēmas. Nu viņi brauc piesardzīgi, bet nu tādiem nevajadzētu atrasties uz ceļa
Un cik ir redzamība tajā puskrēslā, un kāpēc ir jābrauc uz 95 ?
Ja kāds brauc ar 90, un uzņem ātrumu , neizgriežot līdz galam motoru, ir jāsūta uz med., un teh. apskatēm !?
Pie sarkanā jābūt pirmajam? Krutāk ????
Pilna pilsēta ar tādiem mazajiem krāniņiem 
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nervozs ari paliek nervozs. pieredze dod to paredzesanas speeju, bet reakcija ir primarais. izlec uz celja alnis, kad tu atskaties uz magji, vai pagriez galvu aklo zonu parbaudit par piemeru, te hujaks staav vai virsuu per, kur pieredze? jaa tik strauji meedz izskriet taadi un citaadi suudi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
mdriver | |  Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1296
Braucu ar: BMW 1600 GTL
|
21 Dec 2015, 16:23:02 mexa rakstīja:
nervozs ari paliek nervozs. pieredze dod to paredzesanas speeju, bet reakcija ir primarais. izlec uz celja alnis, kad tu atskaties uz magji, vai pagriez galvu aklo zonu parbaudit par piemeru, te hujaks staav vai virsuu per, kur pieredze? jaa tik strauji meedz izskriet taadi un citaadi suudi
Braucu ar moci, rakstu sms, a te alnis, pa visu ceļu, tā arī trennēju reakciju 
Var paredzēt (zināt, nojaust) arī vietas, kur lopiņi staigā.
Nesaku , ka 100% var visu paredzēt, bet 95 gan.
Aklā zonā neviens nedrīkst būt, ja visu laiku kontrolē spoguļus.
Nē vecais, primārais ir paredzēt, laicīgi pieņemt lēmumu, bet ja kkas nesanāca, tad meistarība.
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| laicīgi var palikt mājās. es nesaku ka situācijas paredzēšana ir nevietā utt, tas ir de facto, un tam ir jābūt sinhroni ar visu, nav kkas pirmajā vietā.
tas tā pat kā softs kurš rakstīts lai prediktētu un gatavs lietot jau esošus scenārijus izmanto dzelzi kurš mēdz lēni apstrādāt vai vispār uzkārties agresīvā situācijā. tā uzparikte nekam nebūs vajadzīga.
refleksi ir muļķības, tās jau ir iegaumētas kustības noteiktai ārkārtas darbībai. kā tiko viens faktors pamainās iestājas strupceļš un hz ko darīt, vai dara nepareizi un nevietā. spēt momentāli tikt galā ar radušos situāciju ir way to go. bet šī prasme prasa lielu resursu, it īpaši vēsu prātu, nevis tjap ljap un enter.
tāds mans uzskats ir veidojies pēc grāmatas un sportistu sarunām, arī personīgām.
un tieši tādēļ ka kāds vecāks (nesaku ka slikts, ļāundaris utt) cilvēks spēj izmantot vairs tikai jau iepriekš izveidotus patternus, un iespējams ne būt ne krāšņākos un daudzveidīgākos, izraisa aizdomu-vai tev te būtu jābūt uz ceļa?
gonščegi uz ceļa nebūt nav visi ideāli, un ne visi labi iegaumē uz apstrādā iegūto pieredzi, bet ir tādi kuri ātri apjēdz ko dara un kā to vadīt. ir pazīstami daži atsaldēti tipiņi, liekas ka kāds pajoliņš pie stūres, bet reāli ar cilvi braucot rodas uzticības sajūta, ka kaut arī viņš gāž, bet uzsver visus aspektus, arī ātrumu. citam veļļa ātruma pietiek, cits gatavs adrenalīnu špricēt lai tik labi justos... kas protams slimība dafaultā.. bet nu ne pa to
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
21 Dec 2015, 16:08:36 xcio rakstīja:
Ko darit tad tiem kas brauc VW GOlf SDI motoru, kuram 16sec vajag 0-100km/h ?
Manuprat problemas ir to ka soferi ir parak neravozi, vienmer kkur steidzas un kko kave, ka rezultata visi jaapdzen, jaspiezas virsu un patiesiba doma ka visi citi nemak braukt...
http://www.autoevolution.com/cars/volkswagen-go...oors-2003-20-sdi
Es gan teiktu, ka problēma braucējs, kurš uz normāla (viegli mitra, viegli līkumaina, 1/2krēslā) nevar 20 sekunžu laikā uzņemt 95 km/h un tā nobraukt 10 minūtes.
Tāds ir jāaizsūta uz medkomisiju
Un vāģis - uz tehnisko apskati
Tā tīri "uz aci" kādiem 5 % mūsu braucējiem ir medicīniskas vai tehniskas problēmas. Nu viņi brauc piesardzīgi, bet nu tādiem nevajadzētu atrasties uz ceļa
Nu tad jau viss sanāk - ja tas vāģis ceļ 16 sec līdz 100 km/h tad līdz 95 būs 14 sec [minot grīdā]. Un 20 sec limits tad ir pilnībā adekvāti 
Lab, tas bija tāds eifēmisms, ne jau kād ieviesīs ne ko. Bet, MANUPRĀT, laime un drošība ir PLŪSMĀ. un plūsmu uzlabot vajag trenkājot gan ātrākos gan lēnākos
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
Par pieredzi ir vecs teiciens - suns skatās, vilks - redz.
Modernās skaņās, mocikletistu valodā tas teiciens ir pārfrāzējams - ABS sāk strādāt 30 cm PĒC uzbraukšanas uz ledus. LABS šoferis ledu pamana 30 metrus pirms tā .
Nav grūti pateikt, kas uzvarēs - labs šofers vai ABS 
Bet pieredze nenāk automātiski ar gadiem un stāžu. Nē tā pilnīgi noteikti nenāk bez sastītajiem km, bet tā nenāk tām noripinātajām jūdzēm līdzi pašsaprotami. Ir uz mūsu ceļiem ļoti daudz "šofera darba darītāju". Ar sirmām bārdām, un pilnīgu biezpienu starp ausīm...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Dusmulacis | |  Kopš: 09. May 2012
Ziņojumi: 270
Braucu ar: ..atbraucu jau
| Lopiem un reakcijai kas kopējs ir tikai līdz brīdim, kad lops izskrien par tuvu, lai noreaģētu. Varu nejauši krītošai glāzei palikt kāju apakšā un piezemēt to nesaplēstu. Varu paspēt izdomāt, ka ar krītošu nazi nav jādara tā pat, bet paspēt/paredzēt naktī stirnu, kura izskrien metru pirms riteņiem- muļķības neviens to nevar- arī F1 pilots. Tikai prātīgāk brauksi tālāk tiksi variants darbojas. Jo ja ir savādāk- kāpēc šogad motogp Doviciozo sabrauca to kaiju? Kas viņam sūdīgāka reakcija kā motopower monstriem? [ Šo ziņu laboja Dusmulacis, 21 Dec 2015, 19:14:16 ] | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kapeec iejauci sacenes? nobrauca kaiju... vainu vinsh nenoreageeja vainu nebija pieredzes paredzeet. tu to gribeeji pateikt? tobish eniivei tu vinju pielidzinaji pie slikta raidera. kapeec?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| aa lai pateiktu ka nehuj skriet? mums te neiet apspriede par diviiti vilceejiem, bet leenajiem pukpukiem.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
kidd | |  Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
21 Dec 2015, 19:10:51 Dusmulacis rakstīja:
Lopiem un reakcijai kas kopējs ir tikai līdz brīdim, kad lops izskrien par tuvu, lai noreaģētu. Varu nejauši krītošai glāzei palikt kāju apakšā un piezemēt to nesaplēstu. Varu paspēt izdomāt, ka ar krītošu nazi nav jādara tā pat, bet paspēt/paredzēt naktī stirnu, kura izskrien metru pirms riteņiem- muļķības neviens to nevar- arī F1 pilots. Tikai prātīgāk brauksi tālāk tiksi variants darbojas. Jo ja ir savādāk- kāpēc šogad motogp Doviciozo sabrauca to kaiju? Kas viņam sūdīgāka reakcija kā motopower monstriem?
tapēc, ka sacensībās un vispār trasē Tu koncentrājies uz trajektorijām un citiem braucējiem - Tu esi veicis pāris apļus un zini, ka bedres nav un tām nevajag pievērst uzmanību, Tu piefiksē, kur ir kādreiz palijusi eļļa vai tosols un pēc atmiņas tajā vietā brauc mazliet lēnāk. Trasē Tu nemeklē kaijas, gājējus bez atstarotājiem vai nomalē nosviestus auto. Tapēc arī to kaiju nepamanīja - jo tai tur nebija jābūt. Uz ceļa vadītājs koncentrējas citiem uzdevumiem | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Nākamgad ”šoferīšus” skars vairākas izmaiņas ceļu satiksmes noteikumos
nolūriet video!
būtiskākais:
* 5m stāvēšana pirms krusta turpmāk tiek mērīta citādi [no apmales noapaļojuma]
* pa grunteni - 80km/h | Offline
| | |
Staris | |  Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Par grants ceļu ātruma ierobežojumiem nesaprotu. Man uz laukiem jābrauc pa psrs laika bedrainu asfalta ceļu un regulāri greiderētu platu granteni. Ja pa asfaltu jābrauc uzmanīgi un jālavierē starp bedrēm, tad pa granteni var vasarā arī 130km/h braukt taisnēs. Izrādās, pa labākas kvalitātes ceļa posmu nāksies braukt lēnāk nekā sliktākas kvalitātes ceļa posmu  | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| same here, pie manis pa laikam patrapas grunts celji kur ar baiku var 130 iet pilniigi mieriigi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
UDT | |  Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
29 Dec 2015, 14:37:26 Staris rakstīja:
Par grants ceļu ātruma ierobežojumiem nesaprotu. Man uz laukiem jābrauc pa psrs laika bedrainu asfalta ceļu un regulāri greiderētu platu granteni. Ja pa asfaltu jābrauc uzmanīgi un jālavierē starp bedrēm, tad pa granteni var vasarā arī 130km/h braukt taisnēs. Izrādās, pa labākas kvalitātes ceļa posmu nāksies braukt lēnāk nekā sliktākas kvalitātes ceļa posmu 
Nu tajaa vietaa uzliks ziimi 130 
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline
| | |
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
29 Dec 2015, 14:37:26 Staris rakstīja:
Par grants ceļu ātruma ierobežojumiem nesaprotu. Man uz laukiem jābrauc pa psrs laika bedrainu asfalta ceļu un regulāri greiderētu platu granteni. Ja pa asfaltu jābrauc uzmanīgi un jālavierē starp bedrēm, tad pa granteni var vasarā arī 130km/h braukt taisnēs. Izrādās, pa labākas kvalitātes ceļa posmu nāksies braukt lēnāk nekā sliktākas kvalitātes ceļa posmu 
Ko njemaas, taapat tur policistu nav un nebuus..
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
|
29 Dec 2015, 21:44:29 karlsons rakstīja:
Ko njemaas, taapat tur policistu nav un nebuus..
problēmas būs tad, kad ierullēsi grāvī. tad apdrošinātājiem būs krietni vieglāk pierādīt, ka nemāki braukt.  | Offline
| | |
eddie | |  Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Vāks, reizēm pa granti tik tuvāk simtam riteņi sāk atrauties no zemes un tik ļoti nejūt trepi. 
Lūk, piemērs, piemājas grantene - http://ej.uz/GarciemaGrantene taisns, pārskatāms, krūmu un koku pa malām nav. Nu kāds tur 80 kmh...  | Offline
| | |
|
|