Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Piiiiii, bet ne politika
Autors | Ziņojums |
QQlis | |  Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
|
02 Aug 2013, 14:01:36 Arvis rakstīja:
eh,nekad nesapratīšu, ko viņi tur ķer adrenalīnua ar gumijām lecot, vai ar planieriem... Jeb es vienīgais,kam no šādām emocijām baigi nerausta. Mans tēvs vienmēr teicis gaisā nepaliks. Kad lecu ar gumiju nebija bail, jo ir tā sajūta, ka nu,viss taču ir droši u.t.t. Bet,kad izbrauc ar moci uz 140 starp mašīnām, pāri akmens tiltam (tagad jau,protams,zinu,ka tas bija stulbi), tad ir tāds adrenalīns, ka nu. Neesmu nekad niris ar zemūdeni vai ko tamlīdzīgu, bet no tā, gan man būtu adrenalīns un bailes, jo tur gravitācija velk uz leju,plus man vēl klaustrofobija,.. fuj, noteikti negribu noslīkt. Apskaužu cilvēkus,kas var ieiet jūrā un noslīcināties nelaimīgas mīlestības dēļ .. .Es noteikti no Vantinieka lektu, ātri un nesāpīgi 
Āber lūdzu izpaudies, atkal letiņiem būs šovs! 
----------------- | Offline
| | |
koleegjis | |  Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: R1200GS
| Kungi, mums, starp citu, te pilnīgs oftopiks panesies (jūtos līdzvainīgs, nokaunos )
----------------- Kokam ir vismaz divi gali. | Offline
| | |
Niere | |  Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8118
Braucu ar:
| Piiiii pats par sevi jau ir offtopiks.
vairāk piederas TVnet-am. | Offline
| | |
|
nBerts | |  Kopš: 31. Jul 2012
Ziņojumi: 263
Braucu ar:
|
02 Aug 2013, 13:06:21 Bonifacijs rakstīja:
Jopcik, un man ir neizmantota dāvanu karte lidojumam ar paraplānu. tagad kaut kā pārgribējās izmantot.. 
Ja nu nevēlies lidināties , tad vari man droši savu biļeti notirgot! 
-----------------
| Offline
| | |
eriksdrummer | |  Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Nesen sadaļā "Tehniskie jautājumi spečukiem" rakstīju, ka man ir problēma ar svaigi iegādāto RSV4 Aprilia moci. Favorīts beigās atklāja, ka pārkāršanas iemesls bija tomēr rūpnīcas defekts un tā bija galvas blīve, kas laida garām. Tagad itāļi protams gatavi sūtīt jaunu blīvi un Favorīts gatavs likt kopā motoru. Bet es sāku domāt, kad varbūt man ir jāpieprasa, lai man tiktu sūtīts jauns motors, nevis labots esošais. Mani māc šaubās tagad par motora uzticamību, ja bija tāda problēma!! Protams, tas būs laikietilpīgi un čakarīgi un itāļi sparosies pretīm - tā viņi teica, ka moci sataisīs 2 nedēļu laikā - bet ja es pieprasīšu motoru..hvz cik ilgi tas vilksies. Kādas ir jūsu domas par to?? Ļaut lai labo motoru vai cinīties par jaunu motoru? | Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
05 Aug 2013, 11:18:00 eriksdrummer rakstīja:
Nesen sadaļā "Tehniskie jautājumi spečukiem" rakstīju, ka man ir problēma ar svaigi iegādāto RSV4 Aprilia moci. Favorīts beigās atklāja, ka pārkāršanas iemesls bija tomēr rūpnīcas defekts un tā bija galvas blīve, kas laida garām. Tagad itāļi protams gatavi sūtīt jaunu blīvi un Favorīts gatavs likt kopā motoru. Bet es sāku domāt, kad varbūt man ir jāpieprasa, lai man tiktu sūtīts jauns motors, nevis labots esošais. Mani māc šaubās tagad par motora uzticamību, ja bija tāda problēma!! Protams, tas būs laikietilpīgi un čakarīgi un itāļi sparosies pretīm - tā viņi teica, ka moci sataisīs 2 nedēļu laikā - bet ja es pieprasīšu motoru..hvz cik ilgi tas vilksies. Kādas ir jūsu domas par to?? Ļaut lai labo motoru vai cinīties par jaunu motoru?
Es toč kasītos! Jā laiku tas aizņems, bet tikai blīvi nomainot ne visi defekti var tikt novērsti, turklāt kur teikts, ka blīve pati bija vainīga?
Turklāt, ja ražotājs izgatavo nekvalitatīvu tehniku, viņam būtu jāuzņemās pilna atbildība par to 
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
deMarco | |  Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Te būtu vajadzīgs jurista komentārs- ko paredz garantija un ko patērētāju tiesību aizsardzības likums. Manuprāt, ja defekts ir rūpnīcas - būtu jāmaina motors.
Vismaz datortehnikai ir tā bijis - defekts jaunam kompism - bez ierunām nomaina visu dzelzi, nevis mēģina ko labot.
Jautājums arī - kā to nokontrolēt - tipo "Jā, viss jauns!", bet īstenībā tikai izņēma motoru un nomainīja blīves  [ Šo ziņu laboja deMarco, 05 Aug 2013, 11:31:38 ]
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
05 Aug 2013, 11:18:00 eriksdrummer rakstīja:
Nesen sadaļā "Tehniskie jautājumi spečukiem" rakstīju, ka man ir problēma ar svaigi iegādāto RSV4 Aprilia moci. Favorīts beigās atklāja, ka pārkāršanas iemesls bija tomēr rūpnīcas defekts un tā bija galvas blīve, kas laida garām. Tagad itāļi protams gatavi sūtīt jaunu blīvi un Favorīts gatavs likt kopā motoru. Bet es sāku domāt, kad varbūt man ir jāpieprasa, lai man tiktu sūtīts jauns motors, nevis labots esošais. Mani māc šaubās tagad par motora uzticamību, ja bija tāda problēma!! Protams, tas būs laikietilpīgi un čakarīgi un itāļi sparosies pretīm - tā viņi teica, ka moci sataisīs 2 nedēļu laikā - bet ja es pieprasīšu motoru..hvz cik ilgi tas vilksies. Kādas ir jūsu domas par to?? Ļaut lai labo motoru vai cinīties par jaunu motoru?
Risks reāli ir tikai par to vai bloks un galva ir tikuši pārkarsēti.
Ja nav tikuši pārkarsēti, un ja eļļā nav bijis dzesēšanas šķidrums, tad visam būtu jābūt 100% ok.
To vai tika pārkarsēts vai nē zini vai vari minēt tikai tu pats.
Tāpat, jau skaidrs tas, ka karstā dzelzī nedrīkstēja gāzt vēsu ūdeni/dzesēšana sšķdirumu.
VVZ vai ir kādi priekšraksti kas nosaka, ka būtu jāmaina viss motors. 
Vienīgaids veids, kā nokontrole't darba gaitu ir pieprasīt bildes vai klātienē apskatīt kqatru procesu.
To vai ir mainīts motors var noteikt apskatot motora nummuru. Neticu, ka kāds speciāli ražos bloku ar identisku numuru lai tikai tev to nomainītu. Atiecīgi, ja nr ta spats, tad motors nav mainīts.
Tas protams būtu zolīgi, ja šitik dārgam mocim nomainītu visu motoru, bet tie ir itāļi un šeit ir mūsu paši bāleliņi...
Der atcerēties, ka PATĒRĒTĀJS ir tikai un vienīgi fiziska persona. ja tas ir jebkāda veida uzņēmums, tad uz viņu vairs neatiecas patērētāja aizsardzības likums. Nemāku komentē tkas notiek kad tehniku nopērk banka, bet tālāk jau dod līzingā privātpersonai...[ Šo ziņu laboja MIGs, 05 Aug 2013, 11:47:27 ]
-----------------
| Offline
| | |
martinss | |  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Nereti parkarsetam motoram problemas meedz izliist peec ilgaka laika un jau citaas vietaas... respektivi, var saakt plaisaat taa pati galva motoram, vai ari bliivi var izshaut atkal, jo galva pec paarkarshanas "aiziet".
Es censtos vismaz, izciiniit arii jaunu galvu, ja ne visu motoru...
Protam, ja neparkarsa nezheeliigi, var jau buut, ka viss buus oki arii tapat. Bet nu blives izlidoshana liek aizdomaties cik tur viss ir kartibaa jau ar esosho galvu...
05 Aug 2013, 11:18:00 eriksdrummer rakstīja:
Nesen sadaļā "Tehniskie jautājumi spečukiem" rakstīju, ka man ir problēma ar svaigi iegādāto RSV4 Aprilia moci. Favorīts beigās atklāja, ka pārkāršanas iemesls bija tomēr rūpnīcas defekts un tā bija galvas blīve, kas laida garām. Tagad itāļi protams gatavi sūtīt jaunu blīvi un Favorīts gatavs likt kopā motoru. Bet es sāku domāt, kad varbūt man ir jāpieprasa, lai man tiktu sūtīts jauns motors, nevis labots esošais. Mani māc šaubās tagad par motora uzticamību, ja bija tāda problēma!! Protams, tas būs laikietilpīgi un čakarīgi un itāļi sparosies pretīm - tā viņi teica, ka moci sataisīs 2 nedēļu laikā - bet ja es pieprasīšu motoru..hvz cik ilgi tas vilksies. Kādas ir jūsu domas par to?? Ļaut lai labo motoru vai cinīties par jaunu motoru?
[ Šo ziņu laboja martinss, 05 Aug 2013, 11:53:05 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
Ozols | |  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Pazvani: http://www.ptac.gov.lv/page/324
Ar jaunu mashinu, ko uzņēmums ņēma, ar bij līdzīga problēma, mainīja motoru, bet citai problēma ar kārbu, to tikai remontēja, jo izspiedēj gultnis bij kirdik, citam turbīna un augstspiediena sūknis, tad nomainīja tikai šo!
Secinājums, maina tikai to, kas nav jājauc vaļā, kā saka, maina visu bez obveski.
[ Šo ziņu laboja Ozols, 05 Aug 2013, 12:02:03 ] | Offline
| | |
tom_b | |  Kopš: 16. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 770
Braucu ar: V2 & V6
| Šim modelim tā nav iedzimta kaite Atvara testa modelim arī bija līdzīga šaize. Raksts
Tā kā mocis ir jauns, es noteikti spiestu uz jaunu motoru, kā tas pieņemts autiņiem. Nešaubos par servisa censoņu spējām, bet tomēr rūpnīcā saskrūvēts motors iedrošina vairāk, ka nākotnē nebūs jaunas problēmas. Garantijas laiks ātri paskries un tad būs par vēlu ko pierādīt.
Plus, kamēr savu neesi dabūjis veselu, no MF puses būtu tikai normāli, ja Tev iedotu pagaidu moci ar ko pārvietoties, jo gaidot savējo atpakaļ stipri kritīsies tā vērtība. | Offline
| | |
eriksdrummer | |  Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Man 2as reizes bija situacija, kad temp. uzkapa lidz 115 gradiem un tad es braucu tikai kadas pars minutes pirms motors tika noslapets... ta ikdiena motora temperatura turejas virs normas.. ap 100-105 gradi. To vai eļļā bija tosols ieksa to es nezinu vel.. un ja es tiesi baidos par to kad beigsies garantija un tad izlidis kada cita problema un man remonts apiesies loti dargi. | Offline
| | |
MIGs | |  Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Pēc būtības to vai galva un bloks ir taisns ir jāmēra KATRU REIZI kad motoram ir izspiesta blīve vai tas ir ticis pārkarsēts !
Saki, ka ja nedod jaunu motoru tad vēlies ar viņiem rakstisku līgumu, ka jebkādas vainas kas parādīsies motorā arī pēc garantijas laika beigām un pēc 150000km viņi remontē bez ateikumiem.  [ Šo ziņu laboja MIGs, 05 Aug 2013, 12:25:27 ]
-----------------
| Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
05 Aug 2013, 12:25:11 MIGs rakstīja:
Pēc būtības to vai galva un bloks ir taisns ir jāmēra KATRU REIZI kad motoram ir izspiesta blīve vai tas ir ticis pārkarsēts !
Saki, ka ja nedod jaunu motoru tad vēlies ar viņiem rakstisku līgumu, ka jebkādas vainas kas parādīsies motorā arī pēc garantijas laika beigām un pēc 150000km viņi remontē bez ateikumiem. 
Pēc manas info, ko, domāju, PTAC apstiprinās. Ja bloks, nav jaukts vaļā, tad to ir tiesības pieprasīt nomainīt, ja vienreiz remontē, nevis maina, tad jāremontē 3 reizes, pie kam ir tiesības remonta gadījumā pieprsīt jaunu garantiju elementam (šajā gadījumā elements Motors)
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
eriksdrummer | |  Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Saņēmu šadu ziņu no dīlera "Pasuutiitas abas galvas bliives vaaku bliives un skruuves veel papildus kas nepiecieshams nomainiit , galvas shobriid ir uz paarbaudi bet meistars jau zinjpja mutiski ka viss ok ar taam nekaadas deformaacijas nav notikushas
Pilnu taami vareeshu tev iedot kad buus viss atnaacis un salikts paarbaudiits , shobriid jau nekas nav pabeigts un varu tikai pateikt ka ir probleema bijusi ar galvas bliivi , ja veelies taadu lapeli varu tev iedot bet taa taapat neko nedod
Shobriid kaa jau rakstiiju ieprieksh izlem pats ko daram , jo ja neliekam motoru kopaa tad lai neraustiitu mehus jaasaprot taalaakaa darbiiba , detaljas jau uzsuutiitas un kad atnaaks taa uzreiz varam salikt 2 dienaas un gatavs braukt , ja iesim citu celju tad iespeejams liidz sept beigaam un ilgaak pie skaidriibas netiksim" | Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Izvēle ir tava vai kasies vai nē, MF jau ir vienalga, jo šajā gadījumā viņi tāpat naudu nokāsīs no ražotāja, vai nu par daļām un remontu, vai arī par jaunu motoru un remontu (tb motora ielikšanu).
Un jā tas process arī auto gadījumā nav ātrs, jo neviens ražotājs negribēs sūtīt jaunu motoru, īpaši šādu bojājumu gadījumā, jo kā jau arī te rakstīja nekad nevar zināt, ja esi uzkarsējis to motoru, kas ar viņu notiks tālāk!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 Aug 2013, 16:23:59 eriksdrummer rakstīja:
Saņēmu šadu ziņu no dīlera "Pasuutiitas abas galvas bliives vaaku bliives un skruuves veel papildus kas nepiecieshams nomainiit , galvas shobriid ir uz paarbaudi bet meistars jau zinjpja mutiski ka viss ok ar taam nekaadas deformaacijas nav notikushas
Pilnu taami vareeshu tev iedot kad buus viss atnaacis un salikts paarbaudiits , shobriid jau nekas nav pabeigts un varu tikai pateikt ka ir probleema bijusi ar galvas bliivi , ja veelies taadu lapeli varu tev iedot bet taa taapat neko nedod
Shobriid kaa jau rakstiiju ieprieksh izlem pats ko daram , jo ja neliekam motoru kopaa tad lai neraustiitu mehus jaasaprot taalaakaa darbiiba , detaljas jau uzsuutiitas un kad atnaaks taa uzreiz varam salikt 2 dienaas un gatavs braukt , ja iesim citu celju tad iespeejams liidz sept beigaam un ilgaak pie skaidriibas netiksim"
Es teicu, ka galvas blīve.
Ja Tu to moci neesi kapitāli pārkarsējis, tad varbūt neķer kreņķi un lai maina tās blīves. Atnāks jaunais motors.......pēc pusgada..............ar tādām pašām problēmām, un atkal viss no gala
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
koleegjis | |  Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: R1200GS
| Grūti iedomāties, kā lai čalis, kurš atspiedis tādu piķi par TĀDU moci, tagad neķertu kreņķi. Škrobe tak! Domā, jāsāk meditēt? 
----------------- Kokam ir vismaz divi gali. | Offline
| | |
eriksdrummer | |  Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Jep, Archy, tev bija pilnīga taisnība!!! Un man ir dilemma par to ko darīt. Gribās jau arī braukt ar moci, kaut līdz sezonas beigām nav tālu. Un par to pārkarsēšanu arī tā - kā jau teicu bija tikai 2as reizes, kad motoram pie 115 gradiem iedegas engine lampina un tad uzreiz partraucu braukt. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 Aug 2013, 16:45:20 koleegjis rakstīja:
Grūti iedomāties, kā lai čalis, kurš atspiedis tādu piķi par TĀDU moci, tagad neķertu kreņķi. Škrobe tak! Domā, jāsāk meditēt? 
Vajadzēja ņemt mazlietotu, kam visas ķibeles jau novērstas, ja tādas bijušas, un nebūtu galvassāpju, un nebūtu pa dārgo 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
|