Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Psihologs | |  Kopš: 04. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 570
Braucu ar: 350 sx-f
| Saprotu, ka to nedarīs katrs, bet manā skatījumā saprātīgāk ieguldīt naudu vecās eļļas analīzē, lai noskaidrotu reālo eļļas un dzelža stāvokli, kā mēģināt skalot laukā mistiski nezināmus „sūdus”.
Niere, cik izmaksā vecās eļļas analīze? Caurmērā. | Offline
| | |
hrjaz | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
|
09 Apr 2012, 18:53:57 Niere rakstīja:
09 Apr 2012, 17:55:22 hrjaz rakstīja:
Vai drīkst gāzt iekšā sintētiku, ja iepriekš motorā bijusi pusīte, bez motora mazgāšanas? abas 10w40
aizvērtām acīm.... 

----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline
| | |
soulfreak | |  Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
09 Apr 2012, 16:29:24 Niere rakstīja:
07 Apr 2012, 18:23:29 soulfreak rakstīja:
No visām šim gudrībām jau galva dulla papētīju, kas tas pa C3 zvēru ir, tipa eļļa, kas paredzēta sistēmām ar katalizatoriem... a man ta tādu vairs nav tad uz ko es varu skatīties? Kam pievērst tagad uzmanību? kādam A3/B3. Man galva sajukusi...
šis būs Tavam Koijotam?
tam bija C3 prasīts vai tad?
režīms paredzēts tāds pats kā agrāk?
Jā, tieši tā, Koijotam. Slodzes noteikti vairs nebūs tādas, nedomāju vairs rullēt pa trasi, bet tikai braukāt ikdienā. Protams, regulāri atvelkot motoru redlainā. Tā kā benzīns kļuvis par luksusa preci, tad sporta režīms krietni tiks aizstāts ar sēņošanu. Rudenī tīri priekš ziemošanas tika iegāzta galīgi lētā gala Shell Helix Super 10W40 minerālene (ACEA A2/B2), nemainot eļļas filtru. Tā kā šis mēnesis man ir veltīts tehnikas atziemošanai (TA, OCTA, nodokļi etc.), tad sanāk, ka jāatstāj eļļas maiņa uz nākamo algas dienu. Vai ar šo eļļu es varu mierīgā gaitā braukāt vai akūti prasās pēc kaut kā atbilstoša?
P.S. Mocim šodien maHimā iepirkta Castrol 10W40 eļļa ar 40% atlaidi  | Offline
| | |
|
bucisnsr | |  Kopš: 25. Apr 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 79
Braucu ar: to, kas iet uz priekšu
| Esmu jauniņais moto lietās, tādēļ ir radies jautājums...
Priekš motocikla Honda NSR 125 2 taktu, kādu labāk ātrumkārbas eļļu ņemt?
cik esmu atradi, tad kaut ko min par 10w40. | Offline
| | |
liene | |  Kopš: 10. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 121
Braucu ar: gsf 600 [rock shox]
| Diezgan neerti jautat...bet vrbt kads var palidzet ar ellas un filtra mainu? Esmu pardaugava  | Offline
| | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 01:20:34 Niere rakstīja:
09 Apr 2012, 23:45:49 bucisnsr rakstīja:
Esmu jauniņais moto lietās, tādēļ ir radies jautājums...
Priekš motocikla Honda NSR 125 2 taktu, kādu labāk ātrumkārbas eļļu ņemt?
cik esmu atradi, tad kaut ko min par 10w40.
te instrukcija: www.nsr125.com/gearoil.htm
galīgi nereklamēju kādu konkrētu zīmolu, taču jocīgi, ka tur bildē tiek lieta 80W-90 transmisijas eļļa
Kam vajag speciali 2 takteriem vai krosiniekiem CRFiem raicing transmisijas ellu un nemulsina skaitlis ~12ls/litra tad PM vai 20205425[ Šo ziņu laboja mezavecis, 10 Apr 2012, 08:02:58 ] | Offline
| | |
aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
09 Apr 2012, 18:19:18 Psihologs rakstīja:
Saprotu, ka to nedarīs katrs, bet manā skatījumā saprātīgāk ieguldīt naudu vecās eļļas analīzē, lai noskaidrotu reālo eļļas un dzelža stāvokli, kā mēģināt skalot laukā mistiski nezināmus „sūdus”.
Niere, cik izmaksā vecās eļļas analīze? Caurmērā.
Hei, Izdevumi analīzei, lielā skaitā gadījumu, runājot par mototehniku, pārsniedz normālas kvalitātes eļļas iegādes izmaksas. Ko darīt? Nodot dārgas un bezcerīgas analīzes, vai sākt jaunu dzīvi? Protams, pievienojos, ka ir šaubīgi lielizmaksas gadījumi dzīvē, kad ir jēga to iepriekšējo lubrikantu analizēt. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Apr 2012, 07:47:27 liene rakstīja:
Diezgan neerti jautat...bet vrbt kads var palidzet ar ellas un filtra mainu? Esmu pardaugava 
Malacīte Tieši pirms šī lūguma avatarčiks daudzsološais uzlikts - gan jau palīdzētāji rindā sastājušies
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Niere>>>
Mēģināju, kādu pusstundu, radīt atbildes ziņu. Uzradīju. Un tad, sapratu, ka esmu izsperts ārpus foruma. Šoreiz neizdevās glābt sevis radīto, otrreiz spēka vairs nav. Bet šī piebilde- lai saprastu, ka manējais vēl dzīvs! Lai veicās! | Offline
| | |
envy | |  Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| Vajag 1l motoreļļas 4t krosačam un 1l eļļu dakšai, piecinieci.
Ja kādam ir ko piedāvāt pa labākiem cipariem kā veikalā - dodiet ziņu! 
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline
| | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Jautājums mūsu eļļu Guru - Nierem. 
Kā domā, vai ir vērts lietot to dārgāko, ja krosiniekam eļļu mainu apmēram pēc 5-6Mh? Tehniskie parametri, manuprāt, ir ļoti līdzīgi.
Kautkādi tehniskie dati ir. Abi no Putoline ražotāja. Liela atšķirība cenā 4L - 32Ls pret 23Ls.
Tātad:
1. Off Road Nano Tech 4+ 10W40 (32Ls)
Description:
Putoline Oil Off Road Nano Tech 4+ is the most advanced, 100% synthetic fourstroke
oil ever produced by Putoline Oil. These motor oils guarantee full
compatibility with modern clutch friction materials and provide unparalleled
clutch engagement.
Properties:
·High level of wear protection for engine and transmission;
·Extreme low oil consumption
·Excellent fluidity, even at low temperatures ·Maximum, constant performance
·Excellent cleaning properties
·Permanent high quality during whole life span
Application:
Putoline Oil Off Road Nano Tech 4+ contains Putoline Oils 'pure bike' Nano
Tech additive system. This 100% synthetic four stroke motor oil is extremely
suitable for off road motorcycles, performing under the most extreme conditions.
Specifications: Jaso MA2,API SL
Typical standard
analyses:
Colour - BLUE
Density at 15 °C, kg/l - 0,860
Viscosity -25 °C, mPa.s - 4800
Viscosity 40 °C, mm²/s - 94,50
Viscosity 100 °C, mm²/s - 14,60
Viscosity Index - 163
Flash Point COC, °C - 212
Pour Point, °C - -33
Total Base Number, mgKOH/g - 7,8
Sulphate Ash, % - 0,96
2. Technomoto Off Road 4 10W40 (23Ls)
Description Technomoto Offroad 4 synthetic four stroke offroad engine oil contains
Putolines revolutionary “pure bike” TECHNOMOTO additive system. This
ensures total compatibility with modern clutch friction material. Developed
exclusively for offroad motorcycle use.
Application: - (nekas nav minēts)
Specifications: JASO MA2 (level), API SL
Typical standard
analyses:
Density at 15 °C, kg/l - 0,873
Viscosity -25 °C, mPa.s - 5920
Viscosity -20 °C, mPa.s - 2960
Viscosity 40 °C, mm²/s - 95,90
Viscosity 100 °C, mm²/s - 14,90
Viscosity Index - 163
Flash Point COC, °C - 216
Pour Point, °C - -29
Total Base Number, mgKOH/g - 6,8
Sulphate Ash, % - 0,83
Ručku jau kādreiz atgriežu, bet nekāds sacīkšu braucējs ar' neesmu.
Te links no mājas lapas:
http://putoline.com/en/products/catalogue/segp_...ff-road-4-10w40/
| Offline
| | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
12 Apr 2012, 13:28:24 Niere rakstīja:
12 Apr 2012, 10:24:34 jancels rakstīja:
Kā domā, vai ir vērts lietot to dārgāko, ja krosiniekam eļļu mainu apmēram pēc 5-6Mh? Tehniskie parametri, manuprāt, ir ļoti līdzīgi.
Ručku jau kādreiz atgriežu, bet nekāds sacīkšu braucējs ar' neesmu.
ja ļoti lakoniski, tad Coool droši vien jau būs atbildējis.
visādi citādi no datu lapām var izlobīt, ka dārgākais produkts satur nedaudz vairāk piedevu, ko apliecina Sulphated Ash content %. Tas ir pelnu pārpalikums, ja eļļu sadedzina pa tīro. Attiecīgi, šie pelni veidojas no piedevām. Šīs piedevas lielā mērā ir virsmu aizsardzības piedevas, taču API SL un Tavs režīms nodrošina pilnīgi pietiekamu motora aizsardzību (vismaz teorētiski).
Lielam pelnu daudzumam, protams, var būt pretēja problēma - tas veido uzdegumus virzulim, gredzenu iedegšanu, tālāk jau cilindra pulēšanos un virzuļa vadvirsmas nodilumu utt. Bet tas gadījumā, ja eļļas dispersantu/detergentu paka netiek galā ar šo palielināto "ash" daudzumu.
Vārdu sakot, kā vienmēr kokam divi gali un visur tiek meklēti kompromisi.
Man gan neskaidrības rodas ar Putoline MSDS jeb datu drošības lapām, bet nu tā būtu jau cita opera. nejaukšu galvu.
vārdu sakot, uz papīra no saprāta viedokļa Tev lētākais produkts izskatās piemērotāks.
Kad prasīju pārdevējam ar ko tad tās eļļas tā atšķiras, tad atbilde skanēja apmēram tā; "nu, šī dārgākā (nano tehn) ir jaunums ar dažādām papildus piedevām. Kādreiz, kad šis produkts vēl nebija visi brauca ar iepriekšējo un neviens nesūdzējās. Tagad visi pērk jauno". 
Radās pārdomas. Kad mainīju virzuli, viens zinošs cilvēks teica, ka virzulis tā kā pa daudz apaudzis. Drošvien ka, sakarības ir.
Paldies, par atbildēm. Būs ko galvu pagrozīt  | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Niere, tas jau ir jebkurā jomā. Viss ir atkarīgs kā mēra un ko mēra 
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Drošvien, ka no viena virzuļa nevar gan spriest, bet man iešāvās prātā doma, ka TOP braucējiem to motoru pārjauc diezgan regulāri un visus mēslus no detaļām (vārsti, virzulis) ar karcheri atmazgā 
Tā, ka tie piedegumi, iespējams, daudz nekaitē, bet aizsargfunkcija eļļai godam! 
| Offline
| | |
Toliks | | Kopš: 02. Apr 2012
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Kādi komenti par šo eļļu- ''DENICOL Biker 4 Stroke S.A.E 10W40 ??????????? [ Šo ziņu laboja Toliks, 19 Apr 2012, 09:07:08 ] | Offline
| | |
VATERLAND | |  Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Shodien biju aizbraukaajies liidz vieteejai BM anshtaltei....un gadiijaas pa rokai Castrol ellu prospektinsh ar Rekomendaacijaam Maarcim, Peeci,sliktajam,Niksoonam un paareejiem Motorradu diidiitaajiem.
Jaushu,ka Nierem te buutu ko bilst
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline
| | |
dieselboy | |  Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Yzf R6 "12
| Varbūt kāds var piedāvāt Motul 5100 10W40 4l? PM  [ Šo ziņu laboja dieselboy, 19 Apr 2012, 20:37:42 ] | Offline
| | |
cbx650e | |  Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Sveiks Niere !
Ko saki par ROWE ellju SAE 10W40 TS-Z
It kaa JASO MA un API SJ
Made in Germany
Shodien saneemu jo nopirku ebajaa ar visu piesuutiishanu ( vaacijaa )25 € un 5 litru kanninja . | Offline
| | |
VATERLAND | |  Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
19 Apr 2012, 20:10:55 Niere rakstīja:
19 Apr 2012, 19:16:56 VATERLAND rakstīja:
Jaushu,ka Nierem te buutu ko bilst
ko tieši tur bilst?
Ir ražotāji, kuri maksā daudz, lai tiktu pie dažu OEM smērēšanas, konkrētais pat pie VW un Scania. Bet samaksā jau to ne jau viņi, bet eļļu pircējs.
Vai eļļas ar to ir izcilākas par citām, kurām analoģiskas specenes?....nē.....dārgākas gan.
tas tāpat kā F1 sponsorēšana par milzu miljoniem, ko samaksā tie, kas ienīst reklāmu, bet paši pērk produktus šīs reklāmas iespaidā.
tātad...kāds konkrēti bija jautājums?
Konkreetais jautaajms - mistiskaa 3zoonu aizardziiba kaa to Lobijs Castrol ir uzcepis. Vai taa buutu domaata -pretberze,pretkorozija un X?! 
Un vispaar,kaada vaina/labums no "jaunieviestajiem" castrola izstraadaajumiem,ja jau existee arii iprieksheejo seeriju produkti? Sensenais Maarketinga triks ar tiem pashiem Veezziem? 
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline
| | |
Coool | |  Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
|
19 Apr 2012, 20:22:06 cbx650e rakstīja:
Sveiks Niere !
Ko saki par ROWE ellju SAE 10W40 TS-Z
It kaa JASO MA un API SJ
Made in Germany
Shodien saneemu jo nopirku ebajaa ar visu piesuutiishanu ( vaacijaa )25 € un 5 litru kanninja .
Interesanti mājas lapā neko nevar atrast - HIGHTEC FORMULA 10W-40 TS-Z
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline
| | |
|
|