Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki Z750

AutorsZiņojums
vilx2
01. May 2016, 10:02#661

Kopš: 16. May 2014

Ziņojumi: 19

Braucu ar: z800

Zetka ir, bet 800. Labprāt paripinātu bariņā.

Offline

virsnieks
01. May 2016, 10:44#662

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA

Šodien uz 333 trasi tur ir gonka!

-----------------
ko gribu to daru

Offline

Staris
11. May 2016, 12:28#663

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Kā nomainīt gabarītu lampiņas?
http://www.bildites.lv/images/s30wt6g2prajypf8axwe.jpg
Vai tiešām tikai lamājoties un ar ķirurga instrumentiem? nav paredzēts lukturi jaukt ārā?
Es tur 2 pirkstus līdz tam štekerim dabūt iekšā nevaru.

Offline

almis
11. May 2016, 12:49#664

Kopš: 24. Sep 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 112

Braucu ar: .....


11 May 2016, 12:28:26 Staris rakstīja:
Kā nomainīt gabarītu lampiņas?
http://www.bildites.lv/images/s30wt6g2prajypf8axwe.jpg
Vai tiešām tikai lamājoties un ar ķirurga instrumentiem? nav paredzēts lukturi jaukt ārā?
Es tur 2 pirkstus līdz tam štekerim dabūt iekšā nevaru.

Ja pareizi atceros tad to varēja izdarīt tikai niņemot lampu kas bija vienkārši izdarāms.

Offline

k-750
19. May 2016, 12:16#665

Kopš: 27. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 200

Braucu ar: fz6n

Sveiki!Varbūt izklausīsies stulbs jautājums,bet kāda jēga ir no čoka kas pie stures kawām Z750 2004.g?kādam mērķim tas ir domāts, ir jēga to izmantot?

Offline

arnijs_e39
19. May 2016, 12:42#666

Kopš: 09. Jul 2015

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Klau, tā tiešām ir, ka esot ātrumā ar izspiestu sajūgu nevar piestartēt? var to kaut kā atlsēgt/apiet?

Offline

envy
19. May 2016, 13:03#667

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

sajūga sviras devējs beikts.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

virsnieks
19. May 2016, 13:56#668

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


19 May 2016, 12:42:53 arnijs_e39 rakstīja:
Klau, tā tiešām ir, ka esot ātrumā ar izspiestu sajūgu nevar piestartēt? var to kaut kā atlsēgt/apiet?

Var iedarbināt tikai tad ja noņemta sāna peka, ja stāv uz pekas tad nevar. Ja nevar vienalga tad atbilde ir iepriekš

-----------------
ko gribu to daru

Offline

arnijs_e39
19. May 2016, 16:30#669

Kopš: 09. Jul 2015

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Paldies! Problēma novērsta,bija iesūbējis sajūga slēdzis!

Offline

El_Camino
19. May 2016, 22:09#670

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

2008.g Z750 tukšgaita navienmērīga un uzgāzējot virs +/-6-7K un atmetot, noslāpst.
Ir kādampieredze?
Vai viņu var pieslēgt pie kompja, kautkā saregulēt šprices?

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

mexa
19. May 2016, 22:20#671

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja vinjam ir shprice tad meeri spiedienu rampaa. saaksim ar galveno. tad iesim talak

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

El_Camino
23. May 2016, 09:04#672

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Problēma tāda ka ir daudz par treknu maisījums.

Varētu būt ka zonde beigta?

EDIT
Beigās izrādijās ka Skābeļā sensora truba pārspiedusies un droseles spiediena sensoram trubiņa nebij nemaz uzlikta. Tagd viss zaibis.

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 27 Jul 2016, 17:59:50 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

RaimondsD
03. Jun 2016, 13:44#673

Kopš: 03. Jun 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

z750
varbūt kāds no jums ir bijis skatīties šo aparātu vai arī kaut ko vairāk zin?

Offline

sirmais_vilks
02. Nov 2016, 19:25#674

Kopš: 09. Sep 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Kawasaki Z750

Varbūt ir kāds kas vēlas notirgot savu "tūninga" izpūtēju?
Iespējams ir Hurric MP ONE?
Zetka 2008.gada

Offline

lietotajvards
08. Mar 2017, 18:18#675

Kopš: 10. Jan 2017

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Kā var noņemt to oriģinālo asti z750 2008.g? Vienai skrūvei mierīgi tiek klāt, bet lai otru dabūtu vaļā jājauc ārā viss tas bloks kur vadi ieiet? Esmu iesācējs

Offline

mexa
08. Mar 2017, 20:29#676

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nokachaa service manual, tur buus infa. Un daudz kaa cita kas noderees

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

chaikowskis
12. Mar 2017, 07:23#677

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

kādas ir z750 izplatītākās slimības, kurām būtu jāpievērš uzmanība pie iegādes? Vai varat padalīties ar pieredzi?

Offline

Staris
13. Mar 2017, 05:27#678

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Z750 2008. šobrīd gribas teikt, ka neviena. Nomainīts ir tikai amortizatora atbalsts ar maziem un dārgiem gultnīšiem 2 gadu laikā. Ja ilgi nav braukts, tad izpūtēja butterfly vārsts met erroru. Ja izgriež pāris reizes ručku līdz galam, tad vārsts izkustas kārtīgi un kļūdu nemet. Pieņemu gan, ka tas ir man specifiski, jo iepriekšējais saimnieks bija uzlicis nestandarta "skaļinātāju" un kaut ko tur sačakarējis.
Ja nopirksi labu eksemplāru, kurš nav no MOGO nācis, tad visticamāk brauksi bēdu nezinot.

Offline

monahss
13. Mar 2017, 09:01#679

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 735

Braucu ar: motocikletu


08 Mar 2017, 18:18:58 lietotajvards rakstīja:
Kā var noņemt to oriģinālo asti z750 2008.g? Vienai skrūvei mierīgi tiek klāt, bet lai otru dabūtu vaļā jājauc ārā viss tas bloks kur vadi ieiet? Esmu iesācējs

Tur taču ir četras skrūves ar seškanšiem, un visām mierīgi tiek klāt no augšas noņemot pakaļējo beņķi Tur pat blakus ir štekeri astes gaismu atvienošanai

Offline

chaikowskis
14. Mar 2017, 15:08#680

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


13 Mar 2017, 05:27:29 Staris rakstīja:
Z750 2008. šobrīd gribas teikt, ka neviena. Nomainīts ir tikai amortizatora atbalsts ar maziem un dārgiem gultnīšiem 2 gadu laikā. Ja ilgi nav braukts, tad izpūtēja butterfly vārsts met erroru. Ja izgriež pāris reizes ručku līdz galam, tad vārsts izkustas kārtīgi un kļūdu nemet. Pieņemu gan, ka tas ir man specifiski, jo iepriekšējais saimnieks bija uzlicis nestandarta "skaļinātāju" un kaut ko tur sačakarējis.
Ja nopirksi labu eksemplāru, kurš nav no MOGO nācis, tad visticamāk brauksi bēdu nezinot.


paldies

Offline