Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
tuchka
07. Jun 2013, 21:34#19281

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Toties man ar jautājums beidzot radies
Nomainīju bremžu eļļu gan sajūgam gan bremzēm, dot4 tā kā rakstīts. Pēc mēneša ievēroju, ka sajūga traukā eļļa kļuvusi melna. Kapēc? Man ir dažas idejas, kādas jums?

-----------------

Offline

mezamaris
07. Jun 2013, 21:39#19282

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Domāju,ka tie sūdi tur jau bija,tikai tagad tīrā šķidrumā ir pamanāmi.Neko taču nejauci un nemazgāji,pareizi?

Offline

tuchka
07. Jun 2013, 21:48#19283

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


07 Jun 2013, 21:39:45 mezamaris rakstīja:
Domāju,ka tie sūdi tur jau bija,tikai tagad tīrā šķidrumā ir pamanāmi.Neko taču nejauci un nemazgāji,pareizi?


Neskaloju, izvilku tik no trauka max cik varēja veco,un izdzinu kādus 150g cauri jauno.

-----------------

Offline

mezamaris
07. Jun 2013, 21:51#19284

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nu lūk,tā kā teicu.

Offline

tuchka
07. Jun 2013, 22:06#19285

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


07 Jun 2013, 21:51:13 mezamaris rakstīja:
Nu lūk,tā kā teicu.


Negrbu Tev piekrist, jo abi trauki bij vienāda satura un krāsas pirms eļļas maiņas. Sajūga puse tagad ir tumša.

-----------------

Offline

mezamaris
07. Jun 2013, 22:15#19286

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nu nepiekrīti,tas vienkārši bija optimistiskākais variants...

Offline

cipis4
07. Jun 2013, 22:32#19287

Kopš: 07. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

suzuki GSF 400
Pirms vārstu regulācijas nedarbojās viens cilindrs ik pa laikam
Pēc vārstu regulācijas nedarbojas 2 cilindri pirmais un otrais, ir 2 indukcijas spoles un katrai indukcijas spoei ir par vienu ejošu cilindru un neejošu, tas izslēdz to ka indukcijas spoles varētu būt beigtas, bet kā ir ar CDI bloku? nevarētu būt bojāts? vai ir kādi citi varianti?.

1un 2 cilindrs nejiet 3un4 ir ejošs

[ Šo ziņu laboja cipis4, 08 Jun 2013, 18:29:27 ]

Offline

cabriooo
07. Jun 2013, 22:46#19288

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


07 Jun 2013, 10:47:28 mezamaris rakstīja:
Onkam no laukiem vecam Saabam nebija miglinieku,neizlaida,jo vajagot tos caurumus aiztaisīt.Ņēmu vecu vācu nummura zīmi,pārgriezu uz pusēm un ar caurvelkamajām piekniedēju.Uzpūtu melno matēto un atpakaļ uz skati.Neredzēju tās sejas,bet izlaida bez vārdiem.Acīm redzot viss bija skaidrs-,,lauki,,

Nu jau kādu laiku, ja nedeg viens priekšējais miglenieks,tad 2,ja nav atbilstoši noregulēts, vai stars izplūdis arī 2, Bet ja nedeg abi priekšējie, tad ir 1!!! pats reāli esmu gājis tā un nekādu problēmu vai nu izņem drošinātāju vai štekerus nost, ja kko diršas, tad pie maiņas vecākā.
Bet caurumi nav jātaisa ciet, jo varbūt tie tev ir papildus dzesēšanai

[ Šo ziņu laboja cabriooo, 07 Jun 2013, 22:48:04 ]

Offline

mezamaris
08. Jun 2013, 13:24#19289

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


07 Jun 2013, 22:32:11 cipis4 rakstīja:
Pirms vārstu regulācijas nedarbojās viens cilindrs ik pa laikam
Pēc vārstu regulācijas nedarbojas 2 cilindri pirmais un otrais, ir 2 indukcijas spoles un katrai indukcijas spoei ir par vienu ejošu cilindru un neejošu, tas izslēdz to ka indukcijas spoles varētu būt beigtas, bet kā ir ar CDI bloku? nevarētu būt bojāts? vai ir kādi citi varianti?.

1un 2 cilindrs nejiet 3un4 ir ejošs
Nez kā jūs tos vārstus regulējāt,bet es tagad pārbaudītu kompresiju...

Offline

cipis4
08. Jun 2013, 15:17#19290

Kopš: 07. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


08 Jun 2013, 13:24:27 mezamaris rakstīja:

07 Jun 2013, 22:32:11 cipis4 rakstīja:
suzuki GSF 400
Pirms vārstu regulācijas nedarbojās viens cilindrs ik pa laikam
Pēc vārstu regulācijas nedarbojas 2 cilindri pirmais un otrais, ir 2 indukcijas spoles un katrai indukcijas spoei ir par vienu ejošu cilindru un neejošu, tas izslēdz to ka indukcijas spoles varētu būt beigtas, bet kā ir ar CDI bloku? nevarētu būt bojāts? vai ir kādi citi varianti?.

1un 2 cilindrs nejiet 3un4 ir ejošs
Nez kā jūs tos vārstus regulējāt,bet es tagad pārbaudītu kompresiju...


visiem cilindriem kompresija ir vienāda 9-10 atmosfēras

[ Šo ziņu laboja cipis4, 08 Jun 2013, 18:30:01 ]

Offline

mezamaris
08. Jun 2013, 16:09#19291

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tas jau ir labi,bet īstenībā nenorāda uz to,ka vārsti atveras.bet norāda uz to,ka tie vismaz aizveras.Jāpadomā

Offline

cipis4
08. Jun 2013, 17:35#19292

Kopš: 07. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


08 Jun 2013, 16:09:34 mezamaris rakstīja:
Tas jau ir labi,bet īstenībā nenorāda uz to,ka vārsti atveras.bet norāda uz to,ka tie vismaz aizveras.Jāpadomā


cik nu es domāju iespējams tas varētu būt cdi bloks tik neesmu pāriecināts, pirkt negribu mazums vaina ir citur. itkā varētu sākt ar svecēm pīpītēm un svečvadiem, kur lai tālāk iet uzskatu ka spoles ir ejošas, varbūt kļūdos.

Offline

mezamaris
08. Jun 2013, 19:50#19293

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Samaini vietām vadus,kas pienāk ind.spolēm no vadības bloka.Vienlārši pārspraud štekerus no labās spoles uz kreiso.

Offline

pukainite24
09. Jun 2013, 12:29#19294

Kopš: 03. Jul 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Honda CBR

Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?

-----------------
BURN IT DOWN...

Offline

cipis4
09. Jun 2013, 12:43#19295

Kopš: 07. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?


nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā

Offline

cipis4
09. Jun 2013, 17:14#19296

Kopš: 07. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Mocis: Suzuki GSF400
Sākot no sākuma shēmā ir Dačiks,-> CDI bloks,-> 2 indukcijas spoles,-> svečvadi,-> sveces,-> cilindri. Pirmais un otrais cilindrs nedarbojas žebe pienāk.

Tātad
ir kāds variants ar ko īsti sākt, varbūt ir kāds variants ar ko var kko pārbaudīt?

[ Šo ziņu laboja cipis4, 09 Jun 2013, 17:15:42 ]

Offline

xxxx
09. Jun 2013, 18:24#19297

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:


09 Jun 2013, 18:16:18 Bagars rakstīja:

09 Jun 2013, 12:43:38 cipis4 rakstīja:

09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?


nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā

Cik "nedaudz"? Vairāk par "bišķi" vai mazāk?
Idiots arī pie staba piečakarēsies. Uz TA labāk ka nekustas nemaz. Bet... man ir bijuši krietni pabraukti br.diski, kas nekustas nemaz un pilnīgi jauni ar jau nelielu lufti.
Lai skatē nepiečakarētos, vēlams diskiem vismaz negrabēt. Varianti atkarībā no konstrukcijas: izjaucamam mezglam pāris kniedēs ielikt kādu atsperšaibu, valcētās kniedes pieklapēt "ar izjūtām" - vnk ar dorni kādu maliņu kniedei palocīt vai ar tērauda lodi kniedes vidū. Bet tas viss jādara uz gludas, stabilas virsmas, disks, protams, noņemts...


Otrs variants, aizbrauc uz TA, ja neizlaiz tad aizved pie teikas Arna lai parprese, vai uzreiz ved. Ka pats velies.

Offline

Archy96
09. Jun 2013, 18:26#19298

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Jun 2013, 18:16:18 Bagars rakstīja:

09 Jun 2013, 12:43:38 cipis4 rakstīja:

09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?


nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā

Cik "nedaudz"? Vairāk par "bišķi" vai mazāk?
Idiots arī pie staba piečakarēsies. Uz TA labāk ka nekustas nemaz. Bet... man ir bijuši krietni pabraukti br.diski, kas nekustas nemaz un pilnīgi jauni ar jau nelielu lufti.
Lai skatē nepiečakarētos, vēlams diskiem vismaz negrabēt. Varianti atkarībā no konstrukcijas: izjaucamam mezglam pāris kniedēs ielikt kādu atsperšaibu, valcētās kniedes pieklapēt "ar izjūtām" - vnk ar dorni kādu maliņu kniedei palocīt vai ar tērauda lodi kniedes vidū. Bet tas viss jādara uz gludas, stabilas virsmas, disks, protams, noņemts...

Tiem idiotiem iekš TA vajag paskaidrot, kad ir tāda lieta, kā peldošie bremžu diski, kuriem zināma brīvkustība ir obligāta

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zet
09. Jun 2013, 19:02#19299

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 858

Braucu ar: 525exc autobusu


09 Jun 2013, 17:14:14 cipis4 rakstīja:
Mocis: Suzuki GSF400
Sākot no sākuma shēmā ir Dačiks,-> CDI bloks,-> 2 indukcijas spoles,-> svečvadi,-> sveces,-> cilindri. Pirmais un otrais cilindrs nedarbojas žebe pienāk.

Tātad
ir kāds variants ar ko īsti sākt, varbūt ir kāds variants ar ko var kko pārbaudīt?

Sveču vadi pareizi pienāk pie svecem?

Offline

cipis4
09. Jun 2013, 19:54#19300

Kopš: 07. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


09 Jun 2013, 19:02:37 zet rakstīja:

09 Jun 2013, 17:14:14 cipis4 rakstīja:
Mocis: Suzuki GSF400
Sākot no sākuma shēmā ir Dačiks,-> CDI bloks,-> 2 indukcijas spoles,-> svečvadi,-> sveces,-> cilindri. Pirmais un otrais cilindrs nedarbojas žebe pienāk.

Tātad
ir kāds variants ar ko īsti sākt, varbūt ir kāds variants ar ko var kko pārbaudīt?

Sveču vadi pareizi pienāk pie svecem?


jā pareizi.

Offline