Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kabaumanis
25. Aug 2015, 23:16#26181

Kopš: 14. Aug 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Kas varētu būt pa vainu, kamēr mocis tukšgaitā viss kārtībā, kā kaut par milimetru pagriež ručku apgriezieni ceļās līdz maksimālajiem, lai pazustu apgriezieni nākas asi iedot pilnu ručku un ātri alaist (Ja jau lieli apgriezieni tas vairs nelīdz)
Kad brauc nav tik milzīgi apgriezieni, bet vienkārši iet kā ar kruīz kontroli Bet braucot kā nospiež sajūgu tā atkal apgriezieni ceļas, kaut gan ručka atlaista. Mocītis: Husqvarna SM125 2t

[ Šo ziņu laboja kabaumanis, 25 Aug 2015, 23:17:33 ]

Offline

mexa
25. Aug 2015, 23:53#26182

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Brauc ka labaak pie kaada meistara lai saregulee karbi un noveersh gaisa piesuukshanu. Vainu vismaz pats noveers gaisa suukshanu. Jo izklausaas peec taa...

Maniac davai siikaak. Ir aizdoma uz kaadu geometrijas izmainju raamii deelj rupnicas defekta?


Eiss
A kam tev tas? Uz hebelja nebuus nr... Drusku liidz galam nerubiiju kam tev tas viss vajadzigs. Tev tipa atnaca uz 750 bet ne 600 vai 1000?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
26. Aug 2015, 00:07#26183

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Runajot par manu ieprieksejo piekares regulejumu. Principaa ir laikam kaads 1mm pacelta prieksha un ir itkaa vidus... Varu guldiit gan pulseetaa labaak, gan uz 180 vairs neshuupo pakalju pa arpilsetu. Rebound ir ok. Palika rear preload saregulet. Pa ziemu doma noraveet amortu un safrezet amorta augstuma regulacijai rievas lai var ar atslegu iztikt. Citaadi man tgad irbtikai rievas vienai atslegas pozicijai... 2 kantes ta teikt.
Pieversu lielaku uzmanibu piezemejoties pec gulosha menta. Briizham uz vienu pusi itkaa mocis saiet amortos. Itkaa prieksha buutu saanaa pista... Laikam tomer frontends bija dabuujis savu triecienu...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Eiss
26. Aug 2015, 09:30#26184

Kopš: 16. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Husky 701SM


25 Aug 2015, 23:53:44 mexa rakstīja:
Eiss
A kam tev tas? Uz hebelja nebuus nr... Drusku liidz galam nerubiiju kam tev tas viss vajadzigs. Tev tipa atnaca uz 750 bet ne 600 vai 1000?

Lab, mēģināšu pēdējo reizi paskaidrot Visiem manis minētajiem močiem iepriekšējā lapā der viens un tas pats sajūga hēbelis. Kods tā saucamajam "lever headam", kas der tiem moto ir S-35.
Attiecīgi man vajag kādu ar tādu moci, lai pamēģinātu to hēbeli ielikt, ja der, tad es zinu, kas man par hēbeli. Ja neder, tad ar izslēgšanas metodi es izsecinu, ka mans ir vēl jaunākiem modeļiem (teorētiski var būt arī vecākiem, bet čujs saka, ka tā nav ).

Tāpēc iepostošu vēlreiz, varbūt ir kāds īpašnieks kādam no sekojošiem moto GSXR600, GSXR750 (2006-2010) vai GSXR1000(2005-2006), ar, kuru varētu sarunāt pamēģināt sajūga hēbeli "piemērīt". Aliņš no manis.

Offline

Jurz
26. Aug 2015, 13:33#26185

Kopš: 25. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: KTM

Vai nu nemāku meklēt vai kā, bet kāda tautai pieredze ar ko vislabāk noņemt piķa/bitumena netīrumus (sanāca pabraukt pa svaigi piķotiem akmentiņiem).

Piķis ir visur (platmasas, gumija, motors, izplūde).

Tencinu,
Jurz

[ Šo ziņu laboja Jurz, 26 Aug 2015, 13:33:42 ]

Offline

mexa
26. Aug 2015, 13:39#26186

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

eiss
tobiš gribi zināt kāds hēbelis tev atnāca? lai nogrūst tālāk? es vis nevaru iebraukt...

jurz

noņemas ar spec ķīmiju no veikala plaukta. uz metāliskām detaļām palīdzēs benža vai attaukotājs vai šķīdinātājs. treknu pili es ar nagiu nokasu lai nav jāizsmērē pa visu virsmu... var provēt silikona attaukotāju, kādreiz kad ņēmos ar krāsošaju bija labs tīrāmais.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

_ix_
26. Aug 2015, 14:05#26187

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


26 Aug 2015, 13:33:24 Jurz rakstīja:
Vai nu nemāku meklēt vai kā, bet kāda tautai pieredze ar ko vislabāk noņemt piķa/bitumena netīrumus (sanāca pabraukt pa svaigi piķotiem akmentiņiem).

Piķis ir visur (platmasas, gumija, motors, izplūde).

Tencinu,
Jurz


Pats gan neesu provējis bet veci krāsotāji runā ka ar terpentīnu esot labākais rezultāts

-----------------

Offline

mexa
26. Aug 2015, 14:14#26188

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

arī var... bet šķiet ne uz matētas virsmas, piem savu balto plēvi ar terpentīnu nemazgātu. šķiet silikona attaukotajs bija OK, nopirkt var krāsošanas bodēs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

ghost_az
26. Aug 2015, 14:46#26189

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"

Jā, silikona noņēmējs būs īstais. Ja neliesi litriem virsū un neberzīsi pus stundu, tad krāsai nekaitēs.

Offline

Eiss
26. Aug 2015, 15:03#26190

Kopš: 16. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Husky 701SM


26 Aug 2015, 13:39:25 mexa rakstīja:
eiss
tobiš gribi zināt kāds hēbelis tev atnāca? lai nogrūst tālāk? es vis nevaru iebraukt...

Gribu gan, bet ne lai nogrūstu, bet uzliktu sev, atsevišķi piepērkot pareizo "rāmīti" vai kā nu viņu pareizi nosaukt, kur to hēbeli iespraust.

Offline

andrejins
26. Aug 2015, 15:08#26191

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Aug 2015, 14:46:01 ghost_az rakstīja:
Jā, silikona noņēmējs būs īstais. Ja neliesi litriem virsū un neberzīsi pus stundu, tad krāsai nekaitēs.


Krāsai, ja tā ir vairāk kā mēnesi veca nekaitēs arī, ja ar attaukotāju (silicone remover) berzīs pusstundu :P Bet jā, piekrītu, ka tas būtu labākais variants ar ko attaukot un notīrīt virsmu, pēc tam, gan iesaku ievaskot, lai tīrītās un netīrītās vietas būtu daudz maz līdzīgā spīdumā

Terpentīns ir sveķu produkts un ir eļļains, neiesaku ar to tīrīt no plastmasām bitumu nost. Ir arī speciāls līdzeklis asphalt remover, ar to gan neesmu pārliecināts vai nav tas pats attaukotājs tikai sapildīts flakonos un ar uzskrūvētu cenu.

Attaukotājs maksā ap 5l litrs un tas pietiek ilgam laikam, tajā šķīdinātājs ir tik maz, ka var aprautu krāsu attaukot pirms lakas slāņa klāšanas, tāpēc diezgan droši ir tas, ka laku un krāsu tas nebojās

Lai noņemtu atbildību no saviem pleciem darīšu to pašu ko ražotāji un ieteikšu tev kādā neredzamā stūrī pamēģināt sākotnēji ar viņu padarboties, lai arī pac būtu 100% pārliecināts, ka viss ir un būs gerai

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

zhenox
26. Aug 2015, 20:08#26192

Kopš: 04. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 99

Braucu ar: eR1

Gribēju izmērīt kompresiju savam R1, bet sapratu ka nesanāks , jo nav pārejas uz mazo vītni


Kāds labs baikers, negrib izpalīdzēt brālim baikeram ar pāreju, ja protams tāda ir...?

Offline

VATERLAND
26. Aug 2015, 20:15#26193

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


26 Aug 2015, 20:08:07 whiteman rakstīja:



Uzprasi Naitam, viņam bija, jo pats ņemu mērīt kompresiju gadu iepriekš.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Naits
26. Aug 2015, 21:54#26194

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


26 Aug 2015, 20:15:44 VATERLAND rakstīja:

26 Aug 2015, 20:08:07 whiteman rakstīja:



Uzprasi Naitam, viņam bija, jo pats ņemu mērīt kompresiju gadu iepriekš.

Tie ko toreiz ņēmi, bij ekspermenti ar dažādu ražotāju instrumentiem, kuri abi tika atzīti par sliktiem, un tika iegādāts kvalitatīvs Motion pro izstrādājums

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
26. Aug 2015, 22:44#26195

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ar attaukotaju pirms lakas nedrikst. Bet te atkal dazadas bazes utt. Tam ir paredzetas spec lupatas...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mooo
27. Aug 2015, 16:16#26196

Kopš: 11. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Yamaha RN12


30 Jul 2015, 23:59:16 mooo rakstīja:
Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries?


Ja, kādam interesē, tad ar savu problēmu esmu ticis galā. Mocīts ir no francijas un bija rūpnieciski ierobežots uz 73kw. Devos pie Muižnieka, kurš sagriozija smadzenes, kā parastam eiropietim. Ieguvums 60kw klāt uz pakaļejā rata.

Offline

kidd
27. Aug 2015, 16:30#26197

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


25 Aug 2015, 13:06:03 sandors rakstīja:
Tiek meklēts ZX9R 2001 g. rāmis, izskatāmi varianti:
-vesels bez dokumentiem
-vesels ar dokumentiem
-mocis, nekāds, ar veselu rāmi
-rāmja remonta iespējas....kur kas kā...



ss.lv vēl pirms 2 nedēļām mētājās 2 rāmji. čaļi gribēja ap 300 jevrikus. Bet iesaku uzzvanīt uz Ādmiņu ielu, es tur točna redzēju vienu zx9r pasistu, bet ar veselu rāmi. Nezinu - jauks vai nejauks ārā, bet čaļi tur var rāmi safīrēt ātri. tie 500 eu, kas tika pieminēti iepriekš, ir vnk pzdc cipars priekš tik veca mopēda.

Offline

sandors
27. Aug 2015, 17:39#26198

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


27 Aug 2015, 16:30:12 kidd rakstīja
Bet iesaku uzzvanīt uz Ādmiņu ielu, es tur točna redzēju vienu zx9r pasistu, bet ar veselu rāmi. Nezinu - jauks vai nejauks ārā, bet čaļi tur var rāmi safīrēt ātri.


Kas tas ir, kontakts?

Offline

RenegadeX
01. Sep 2015, 10:27#26199

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Spidometrs atteica Hornetam PC34 Sāka peldēt bultiņa, tad vakarā trijniekos uz taisnites otro izgriežot lidz galam radija tikai 80km/h lai gan reāli bija pāri simtiņam. un tad jau pēc trijniekiem vairāk par 40 nerādīja. Kas varētu būt pie vainas? Trose vai kkas mehanisma?

Offline

mexa
01. Sep 2015, 13:47#26200

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tev trose stāv ja? ja tā tad pēti otru galu kur trose ieiet tev pr. ritenī cik zinu? ja mani apgalvojumi pareizi tad vainu trose nezkapēc sāka izlekt no savas vietas vainu piedziņas zobrullis kas atrodas uz riteņa ass ir nograuzts. tikai izjaucot visu redzēsi. noņem spido galu un pagriez trosi, ja brīvi iet tad skaties to piedziņu. ja pazustu ātri spido varētu vainot plīsušu trosi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline