Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Grab automātiskais dekompresators - KTM LC4 640

AutorsZiņojums
endurists
10. Jul 2008, 11:37#1

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Sveiki, nesen sāka grabēt autodekompresators LC4 640, kamēr ir auksts un tukšgaita ap 1500 rpm negrab, apmēram pēc 30 sek uzsilstot sāk grabeklis pārādīties, ja tur apgriezienus 2500 rpm un uz augšu tad ir klusums, bet nu vajag to kaiti novērst. Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu viencilindra motoram, kas varētu būt par iemeslu, ko darīt lai novērstu????

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shiirs
10. Jul 2008, 14:39#2

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

ka tu zini ka tas ir dekompresators? varbut kautkas cits?

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Andreits
10. Jul 2008, 15:09#3

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


10 Jul 2008, 14:39:53 shiirs rakstīja:
ka tu zini ka tas ir dekompresators? varbut kautkas cits?


varbūt kautkas cits. Gluži manas domas

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

endurists
10. Jul 2008, 15:46#4

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Jul 2008, 15:09:04 Andreits rakstīja:

10 Jul 2008, 14:39:53 shiirs rakstīja:
ka tu zini ka tas ir dekompresators? varbut kautkas cits?


varbūt kautkas cits. Gluži manas domas


Nu vismaz man tā šķiet, jo skaņa ir tieši tāda pati, kā pie pārāk zemas tukšgaitas, kad tas vārsts sāk nostrādāt, tikai tagad sāk skanēt pie arvien lielākiem apgriezieniem.

bet var jau būt ka kau kas cits, negribas pašā sezonas karstumā jaukt ārā, bet sāk grabināt arvien cītīgāk

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shiirs
10. Jul 2008, 16:22#5

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

es jaunu tava vietaa jauktu valjaa un skatiitos. vairak riskesi ja taa nedariisi.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

endurists
10. Jul 2008, 17:31#6

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Jul 2008, 16:22:36 shiirs rakstīja:
es jaunu tava vietaa jauktu valjaa un skatiitos. vairak riskesi ja taa nedariisi.


Rīt kraušu busā, vedīšu uz Talsiem un jaukšu vaļā
īss gan bija prieks pa Rīgu pabraukāt

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
10. Jul 2008, 17:36#7

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

ņa, lielākais čakars ir ap motoru, motorā tikt iekšā jau var ātri
sorī par offtopic, bet tas auto vārsts ir arī manam husim un citiem močiem
itkā jau manuālī un bildēs redz tikai sadaleni, rokerus un vārstus, a kkaadu dekompresijas vārstu kan nesaskatīju.
P.S. zinu kas ir dekompresijas vārsts un viņa darbības principu

Offline

endurists
10. Jul 2008, 17:43#8

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Jul 2008, 17:36:40 Modricimus rakstīja:
ņa, lielākais čakars ir ap motoru, motorā tikt iekšā jau var ātri
sorī par offtopic, bet tas auto vārsts ir arī manam husim un citiem močiem
itkā jau manuālī un bildēs redz tikai sadaleni, rokerus un vārstus, a kkaadu dekompresijas vārstu kan nesaskatīju.
P.S. zinu kas ir dekompresijas vārsts un viņa darbības principu


Modri, varēsi man nākt palīgā

re ku viš i' Nr. 12



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
10. Jul 2008, 17:48#9

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

kkāda šizo sistēma
tad dekompresijas vārst ir tas, kas taisa tādu kā klakšķi noslāpējot

Offline

endurists
10. Jul 2008, 17:53#10

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Jul 2008, 17:48:33 Modricimus rakstīja:
kkāda šizo sistēma
tad dekompresijas vārst ir tas, kas taisa tādu kā klakšķi noslāpējot


Sistēma diezgan idio

Te somu braucējs raksta, ka viņam līdzīgi simptomi esot bijuši pie beigta rokera gultņa:


Sorry to say, but it sounds a lot like mine when the rocker arm roller was starting to go bad. It developed some play between the roller's shaft and bearing needles which in turn caused a quiet ticking sound when the roller was moving relative to the shaft. When the engine was cold I couldn't hear the sound, but once the engine warmed up the ticking could be heard at all rpms.

If I were you I would check the rocker arms/rollers. Pay special attention to the intake's roller, which is the one that usually fails. It shouldn't have any play and should turn smoothly. If not then it needs to be replaced. The new roller costs about 20 euros and the whole operation takes about 1-2 hours plus the time it takes for the sealant to dry.

The roller with worn shaft or needles lasts for a surprisingly long time. Mine lasted about 1000km since it first started making the ticking sound.. after which it failed with LOUD CLACKING noise

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shiirs
11. Jul 2008, 11:13#11

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

tikai uzraksti kas tur beigas bija. un ja tev vajag kadas detaljas, tad raksti man PM.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

endurists
28. Jul 2008, 12:53#12

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Jul 2008, 17:48:33 Modricimus rakstīja:
kkāda šizo sistēma
tad dekompresijas vārst ir tas, kas taisa tādu kā klakšķi noslāpējot


Sestdien daļēji izārdījām motoru, tātad viens sadalenes gultnis (lodīšu) izjucis un brīvkustība bija ap 3-4mm, otrā galā bija adatgultni un izskatās vēl OK, bet ja nemaksās miljonu tad nomainīšu, pie reizes sadalenei lēkājot sapists autodekompresators (nu tā vismaz izskatās), kā arī ģeneratora puses pamatnieks biaj izdilis, ka jau rotos reizēm bija sities klāt pie statora, šīs puses pamatnieks ar jāmaina, otra puse likās stingra. Vēl arī zobrats ar kuru sajūgts kikstarteris nedabīgi kustas uz augšu nevis griežas, dabūšu palīgierici sajūga kurvja neņemšanai un tad reportu turpināšu.

Mocim 22000 km noskrējiens, Dominatoram un DR650 un TT600 tādas kaites pat pie 60'000 nerādījās

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
28. Jul 2008, 13:56#13

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nu labi, ka izjauci motoru
citādi būtu kirdikt

Offline

endurists
28. Jul 2008, 14:08#14

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Jul 2008, 13:56:27 Modricimus rakstīja:
nu labi, ka izjauci motoru
citādi būtu kirdikt


Bija jau pilns ar skaidām, tik izbrīns, ka pie relatīvi maza nobraukuma tādas šaizes parādās, jācer, ka nav problēmas ar eļļošanu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

peecis
28. Jul 2008, 14:36#15

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Jul 2008, 12:53:30 endurists rakstīja:

10 Jul 2008, 17:48:33 Modricimus rakstīja:
kkāda šizo sistēma
tad dekompresijas vārst ir tas, kas taisa tādu kā klakšķi noslāpējot


Sestdien daļēji izārdījām motoru, tātad viens sadalenes gultnis (lodīšu) izjucis un brīvkustība bija ap 3-4mm, otrā galā bija adatgultni un izskatās vēl OK, bet ja nemaksās miljonu tad nomainīšu, pie reizes sadalenei lēkājot sapists autodekompresators (nu tā vismaz izskatās), kā arī ģeneratora puses pamatnieks biaj izdilis, ka jau rotos reizēm bija sities klāt pie statora, šīs puses pamatnieks ar jāmaina, otra puse likās stingra. Vēl arī zobrats ar kuru sajūgts kikstarteris nedabīgi kustas uz augšu nevis griežas, dabūšu palīgierici sajūga kurvja neņemšanai un tad reportu turpināšu.

Mocim 22000 km noskrējiens, Dominatoram un DR650 un TT600 tādas kaites pat pie 60'000 nerādījās


vajadzeeja dominatoru atstaat kaa otro moci, lai peec ktm daljaam nav jaabraukaa ar auto

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

shiirs
28. Jul 2008, 15:05#16

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

a ko jus gribejat no 10gadiga LC4, tas ir pavisam normali ka jarakajas pa motoru, vaitad ieprieksh nebijat jau shausmu stastinjus dzirdejushi? driz jau starteris arii nokritiis

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

endurists
29. Jul 2008, 08:14#17

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Jul 2008, 15:05:29 shiirs rakstīja:
a ko jus gribejat no 10gadiga LC4, tas ir pavisam normali ka jarakajas pa motoru, vaitad ieprieksh nebijat jau shausmu stastinjus dzirdejushi? driz jau starteris arii nokritiis


Starteris nost nekrīt, bet plati ar oglēm gan laikam nāksies nomainīt

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lupinu21
08. Jun 2012, 23:44#18

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

saprotu
KTM sāpe

cik tad jaunu stopikus ceps ,būtu ielikuši šeit

KTM LC4 620/640

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=15742





-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

Psihologs
09. Jun 2012, 17:28#19

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


08 Jun 2012, 23:44:24 lupinu21 rakstīja:
saprotu
KTM sāpe

cik tad jaunu stopikus ceps ,būtu ielikuši šeit

KTM LC4 620/640

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=15742


Negudrējies, apskaties, kad šis topiks izveidots

Offline