Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: "Power Command" ar vai bez "Quick Shifter"?

AutorsZiņojums
Archy96
24. Mar 2010, 19:37#61

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies braukt ar tiem komandieriem un shifteriem??? Pa Rīgas/Latvijas ielām/ceļiem??? Ar auto ir bail braukt kur nu vēl ar moci!!!! Vietas, kur varēs atvilkt, būs uz pirkstiem skaitītas!!! Ja nebrauc sacensībās, tad nahuj tas viss ir vajadzīgs!!! Tirliņi - paskatieties kādi ir ceļi!!! Un ja nu tik ļoti gribas iztērēt naudu, tad komandieru vietā, aizbrauciet kādā moto ceļojumā. Varu garantēt, ka emocijas/Ls būs daudz lielākas, nekā ar komandieri pa salinieku.

Tas točna - paši īsti braukt vēl nemāk bet nu tik tūnēs un nu tik būs, tūnēt jāsāk tad, kad jūti, ka ir smagi pa īsu un savādāk vairs nevar

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

grosha
24. Mar 2010, 19:39#62

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies bla, bla, bla

Viedi vārdi .

Offline

kidd
24. Mar 2010, 20:28#63

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


24 Mar 2010, 17:28:15 SteelRat rakstīja:
bet galu gala ssanak traki dargi to PC uzlikt rezultata jaliek filtrs, sveces, elja jamaina, jasinhronizee, jaabokje vlaves (nu labi, to Arturs pie PC tuneshanas daris) bet visaa visumaa es esmu beedigs un tas vis vel bez jaudasstenda


taaks - par cik ir arii gaazts ar Tavu mopedku, tad es ieteiktu sekojosho:
a)ellju mainam poljube - zinot, kaa k-k brauca ar Tavu moci = vinsh 100 punkti tika paspiidzinaats.. nez - es katru sezonu mainu elljas = poh - spiidzinaats vai nee...
b) Sveces nomaini gan - nemaksaa tas viss nemaz tik daargi - Tu neesi buuries iekshaa zarnaas - hvz kas Tev tur ir = hotja - pagaajusho gad atvelkot ar tavu cbrku - tur viss bija normaljok..
c) filtri jaamaina pats par sevi - gaisa filtru nemaini - nav vajadziigs Tev
d) un dur vien pie Trezora, lai noregulee/nosinhronizee visu - tomeer ir patiikami braukt, kad viss ir chotka

- es pats pie vinja miishu uz apriilja otro nedeelju = kad atklaashu sezonu - vari piebiedroties

Offline

Indo
24. Mar 2010, 20:44#64

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


24 Mar 2010, 17:14:20 Modrs rakstīja:
kāds man var paskaidrot, kā sinhrionizē sprauslas


Elementāri! Iedod man 20Ls es tev arī nosinhronizēšu

-----------------

Offline

StraiF
24. Mar 2010, 21:58#65

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

Steel, kad uz 333 brauksim ? jo cik sapratu pec spam-drišanas tev bus m5poWer commander

[ Šo ziņu laboja StraiF, 24 Mar 2010, 21:59:14 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Modrs
24. Mar 2010, 22:02#66

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


24 Mar 2010, 20:44:12 Indo rakstīja:

24 Mar 2010, 17:14:20 Modrs rakstīja:
kāds man var paskaidrot, kā sinhrionizē sprauslas


Elementāri! Iedod man 20Ls es tev arī nosinhronizēšu


dalabi, bet ja nopietni...?
smagajiem ECU sinhronizē un de-sinhronizē sprauslas, bet paļurkai.

bet vispar, cik tad ir tas jaudas pieaugums. man domāt, ka nekas dižs tur nav, izmesta nauda un sirmi mati mapojot degvielas/aizdedzes kartes

Offline

princis
24. Mar 2010, 22:27#67

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies braukt ar tiem komandieriem un shifteriem??? Pa Rīgas/Latvijas ielām/ceļiem??? Ar auto ir bail braukt kur nu vēl ar moci!!!! Vietas, kur varēs atvilkt, būs uz pirkstiem skaitītas!!! Ja nebrauc sacensībās, tad nahuj tas viss ir vajadzīgs!!! Tirliņi - paskatieties kādi ir ceļi!!! Un ja nu tik ļoti gribas iztērēt naudu, tad komandieru vietā, aizbrauciet kādā moto ceļojumā. Varu garantēt, ka emocijas/Ls būs daudz lielākas, nekā ar komandieri pa salinieku.


Protams tev taisnība. Bet tūnēt un eksperimentēt ar visām tām lietām jau arī ir interesanti neskatoties ka praktisks ieguvums ir minimāls. Tādus piemērus jau var saukt bezgalīgi, kam vajadzīgs X5 pilsētā, sporta auto vispār jo drīkst taču braukt uz 90, utt...

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

motoaddict
24. Mar 2010, 22:47#68

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


24 Mar 2010, 22:27:46 princis rakstīja:

24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies braukt ar tiem komandieriem un shifteriem??? Pa Rīgas/Latvijas ielām/ceļiem??? Ar auto ir bail braukt kur nu vēl ar moci!!!! Vietas, kur varēs atvilkt, būs uz pirkstiem skaitītas!!! Ja nebrauc sacensībās, tad nahuj tas viss ir vajadzīgs!!! Tirliņi - paskatieties kādi ir ceļi!!! Un ja nu tik ļoti gribas iztērēt naudu, tad komandieru vietā, aizbrauciet kādā moto ceļojumā. Varu garantēt, ka emocijas/Ls būs daudz lielākas, nekā ar komandieri pa salinieku.


Protams tev taisnība. Bet tūnēt un eksperimentēt ar visām tām lietām jau arī ir interesanti neskatoties ka praktisks ieguvums ir minimāls. Tādus piemērus jau var saukt bezgalīgi, kam vajadzīgs X5 pilsētā, sporta auto vispār jo drīkst taču braukt uz 90, utt...

Nē!!! Te ir jautājums par lietu kārtību smadzenēs!!! Tas jaunizceptais tūneris ir tikai gadu braucis ar motociklu, trasē braukt un trenēties viņš netaisās! Es varu saderēt, ka ļoti daudziem no šiem ārprāta "tūneriem" nav ne mazākās sajēgas kā savaldīt motociklu standarta izpildījumā. Visi tikai domā kā ātrāk ieskrieties, bet aizmirst, ka būs arī jābremzē!!! Un tad kad to saprot, tad ir jau par vēlu, jo uztrenēta ir tikai gāzēšanas kustība. Par ko ir vislielākās dusmas - tajā brīdī, protams, ka uz moča ir arī zaķis, kurš vispār ne pie kā nav vainīgs. Vai arī tiek ieskriets kādā auto, kurā cieš nevainīgi braucēji. Lai tie jaunizceptie tūneri katrs nopērk ieroci un nošaujās. Tad necietīs apkārtējie!!!
P.S. Es pagājušo rudeni biju ļoti tuvu taj vietai, kur sezonas noslēgšanas dienā nošķīlās zilais R1 ar pasažieri. Sirds sažņaudzas no traģēdijas abās ģimenēs. Un tikai tāpēc, ka vienam vajādzēja atvērt ručku vietā, kur āpgriežas mašīnas.

[ Šo ziņu laboja motoaddict, 24 Mar 2010, 22:51:58 ]

Offline

Archy96
24. Mar 2010, 22:51#69

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Mar 2010, 22:47:53 motoaddict rakstīja:

24 Mar 2010, 22:27:46 princis rakstīja:

24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies braukt ar tiem komandieriem un shifteriem??? Pa Rīgas/Latvijas ielām/ceļiem??? Ar auto ir bail braukt kur nu vēl ar moci!!!! Vietas, kur varēs atvilkt, būs uz pirkstiem skaitītas!!! Ja nebrauc sacensībās, tad nahuj tas viss ir vajadzīgs!!! Tirliņi - paskatieties kādi ir ceļi!!! Un ja nu tik ļoti gribas iztērēt naudu, tad komandieru vietā, aizbrauciet kādā moto ceļojumā. Varu garantēt, ka emocijas/Ls būs daudz lielākas, nekā ar komandieri pa salinieku.


Protams tev taisnība. Bet tūnēt un eksperimentēt ar visām tām lietām jau arī ir interesanti neskatoties ka praktisks ieguvums ir minimāls. Tādus piemērus jau var saukt bezgalīgi, kam vajadzīgs X5 pilsētā, sporta auto vispār jo drīkst taču braukt uz 90, utt...

Nē!!! Te ir jautājums par lietu kārtību smadzenēs!!! Tas jaunizceptais tūneris ir tikai gadu braucis ar motociklu, trasē braukt un trenēties viņš netaisās! Es varu saderēt, ka ļoti daudziem no šiem ārprāta "tūneriem" nav ne mazākās sajēgas kā savaldīt motociklu standarta izpildījuma. Visi tikai domā kā ātrāk ieskrieties, bet aizmirst, ka būs arī jābremzē!!! Un tad kad to saprot, tad ir jau par vēlu, jo uztrenēta ir tikai gāzēšanas kustība. Par ko ir vislielākās dusmas - tajā brīdī, protams, ka uzmoča ir arī zaķis, kuršvispār ne pie kā nav vainīgs. Vai arī tiek ieskriets kādā auto, kurā cieš nevainīgi braucēji. Lai tie jaunizceptie tūneri katrs nopērk ieročus un nošaujās. Tad necietīs apkārtējie!!!
P.S. Es pagājušo rudeni biju ļoti tuvu taj vietai, kur sezonas noslēgšanas dienā nošķīlās zilis R1 ar pasažieri. Sirds sažņaudzas no traģēdijas abās ģimenēs. Un tikai tāpēc, ka vienam vajādzēja atvērt ručku vietā, kur āpdriežas mašīnas.

Lūk risinājums visiem lielajiem "tūneriem" un "gāzētājiem":
http://www.motoaplis.lv/notmiizing.php

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

JZ
25. Mar 2010, 00:50#70

Kopš: 15. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar:


24 Mar 2010, 17:29:21 oss rakstīja:
vnk mazāk lasi internetā visādus sūdus un vairāk brauc just do it


+1

Offline

GR
25. Mar 2010, 01:13#71

Kopš: 10. Apr 2009

Ziņojumi: 805

Braucu ar: zx6r

Po tak vai māk braukt vai nē, galvenais ir pačotnijs drapaks lai bariņā var izpildīties

Offline

SteelRat
25. Mar 2010, 09:35#72

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: F11 un ZX10R


24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies braukt ar tiem komandieriem un shifteriem??? Pa Rīgas/Latvijas ielām/ceļiem??? Ar auto ir bail braukt kur nu vēl ar moci!!!! Vietas, kur varēs atvilkt, būs uz pirkstiem skaitītas!!! Ja nebrauc sacensībās, tad nahuj tas viss ir vajadzīgs!!! Tirliņi - paskatieties kādi ir ceļi!!! Un ja nu tik ļoti gribas iztērēt naudu, tad komandieru vietā, aizbrauciet kādā moto ceļojumā. Varu garantēt, ka emocijas/Ls būs daudz lielākas, nekā ar komandieri pa salinieku.


man max atrums glaigi po man paatrinajums ir svarigs emkai ari reduktors partaisic, max atrums vairs nav 300 bet toties rivaks labaks par stock un man komandieris nostajas ap 50 latiem taka nav tak tik traki

-----------------
NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija

Offline

SteelRat
25. Mar 2010, 09:36#73

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: F11 un ZX10R


24 Mar 2010, 21:58:54 StraiF rakstīja:
Steel, kad uz 333 brauksim ? jo cik sapratu pec spam-drišanas tev bus m5poWer commander



kad uzliks bus jagazh

-----------------
NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija

Offline

SteelRat
25. Mar 2010, 09:38#74

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: F11 un ZX10R


24 Mar 2010, 22:47:53 motoaddict rakstīja:
...


kapec gan tu doma ka netaisos protams taisos treneeties trasee bet kauko tunet vaig, savadak nav interesanti, un emkai jau viss ir izdaric ko uzskatu par vajadzigu kur ta lai to naudu liek


bet visa visuma es nejautaju jusu uzksatus vai man to vaig vai nee es jautaju kaa pareizak uzzlikt, kur un kas vel butu jaizdara, paldies tiem kas atbildeja dirseeji kas labak zina ko citam vajag jau vienmer bus jebkura foruma
ak jaa, un cita naudu tak skaitit nav smuki mozh kaac var uzlikt PC, zelta diskus, platina kjedi un vel celojuma aizhsaut kaac, citam tikmer ari bendzam nesanak un jams saka ka tas viss otram nah nav vajadzigs imo tas galigi nav pareizi vopshem argumenc par naudas ttereshanu netiek njemc vera, par celjiem piekritu

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Mar 2010, 09:42:50 ]



-----------------
NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija

Offline

se7en
25. Mar 2010, 10:03#75

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E34 M5

Mans nekam nederīgais viedoklis - būtu pilnīgi normāli, ja ir baiks, tad trennējas trasē salīdzinoši regulāri, lai zin ko ar to moci iesākt un kā viņš uzvedas, jo p*st taisni tak visi māk. Ir taču patīkami, ka makī normāli manevrēt ar moci, zini ko darīt, ja stūri izsit, vai kādā nestandarta situācijā adekvāti noreaģēt, jo tas viss ir trasē piedzīvots, nevis ar slapjām bikšelēm censties savākties.
Bet nu vienmēr tādi ir bijuši un būs.

-----------------
In case if I die, I'm leaving you a message: "F*** you all!"

Offline

SteelRat
25. Mar 2010, 10:09#76

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: F11 un ZX10R

jep, vaig trasee treneeties, ar mashinu ari katram ir noderigi pa trasem padziivoties, ja velas parvietoties atrak par videejo vaditaju vulgaris uz ielas

-----------------
NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija

Offline

se7en
25. Mar 2010, 10:14#77

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E34 M5

jep, true true
Pēc personīgās pieredzes varu pateikt, ka tas palīdz

-----------------
In case if I die, I'm leaving you a message: "F*** you all!"

Offline

SteelRat
25. Mar 2010, 10:18#78

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: F11 un ZX10R

blja vel tagad atceros ka tu kraamejot pie sava kroga likuma iegraavjoji nu nevar tur ar tik lielu atrumu ieksha nakt pasham ar jauniba gadijas sashuties, bet kad padzivojos pa trasem tadi gadijumi krietni retak bija

-----------------
NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija

Offline

kidd
25. Mar 2010, 10:36#79

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


24 Mar 2010, 22:47:53 motoaddict rakstīja:

Nē!!! Te ir jautājums par lietu kārtību smadzenēs!!! Tas jaunizceptais tūneris ir tikai gadu braucis ar motociklu, trasē braukt un trenēties viņš netaisās! Es varu saderēt, ka ļoti daudziem no šiem ārprāta "tūneriem" nav ne mazākās sajēgas kā savaldīt motociklu standarta izpildījumā. Visi tikai domā kā ātrāk ieskrieties, bet aizmirst, ka būs arī jābremzē!!! Un tad kad to saprot, tad ir jau par vēlu, jo uztrenēta ir tikai gāzēšanas kustība. Par ko ir vislielākās dusmas - tajā brīdī, protams, ka uz moča ir arī zaķis, kurš vispār ne pie kā nav vainīgs. Vai arī tiek ieskriets kādā auto, kurā cieš nevainīgi braucēji. Lai tie jaunizceptie tūneri katrs nopērk ieroci un nošaujās. Tad necietīs apkārtējie!!!
P.S. Es pagājušo rudeni biju ļoti tuvu taj vietai, kur sezonas noslēgšanas dienā nošķīlās zilais R1 ar pasažieri. Sirds sažņaudzas no traģēdijas abās ģimenēs. Un tikai tāpēc, ka vienam vajādzēja atvērt ručku vietā, kur āpgriežas mašīnas.


taa ir dabiskaa atlase = es nekad neesmu nevienu seedinaajis aizmuguree un neseedinaashu - jo ikdienaa braucu uz celja ar domu 50/50 - buus/nebuus crash = braukt es maaku, bet tas neatbriivo no situaacijas, kad kaads mudaks var mani nonest = un taa iemesla peec arii neriskeeshu ar sievas/druskas dziiviibu/veseliibu seedinot aizmuguree = ja norakstiishos, tad norakstiishos pats... Un katrs ir atbildiigs par sevi - gribi gaazt pa pilseetu 150+, pa preteejo joslu, paari nepaartrauktajaam = dari to, tikai reekjinies, ka agraak vai veelaak Tavaa maajaa muuzika skanees peedeejo reizi.. Un nekas tur nebuus tam brauceejam kuraa tu ielidosi - sirmi mati tik varbuut, kad kasiis smadzenes no kapota nost..

P.S - jaa, es lidoju , jaa es gaazhu pa preteejo joslu = gluzhi kaa 80% citi moto brauceeji..

P.P.S - ble = pilniigs chernis uzrakstiijaas..

Offline

sebs
25. Mar 2010, 11:18#80

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu


25 Mar 2010, 09:35:28 SteelRat rakstīja:

24 Mar 2010, 19:11:42 motoaddict rakstīja:
Kur jūs visi esat sataisījušies braukt ar tiem komandieriem un shifteriem??? Pa Rīgas/Latvijas ielām/ceļiem??? Ar auto ir bail braukt kur nu vēl ar moci!!!! Vietas, kur varēs atvilkt, būs uz pirkstiem skaitītas!!! Ja nebrauc sacensībās, tad nahuj tas viss ir vajadzīgs!!! Tirliņi - paskatieties kādi ir ceļi!!! Un ja nu tik ļoti gribas iztērēt naudu, tad komandieru vietā, aizbrauciet kādā moto ceļojumā. Varu garantēt, ka emocijas/Ls būs daudz lielākas, nekā ar komandieri pa salinieku.


man max atrums glaigi po man paatrinajums ir svarigs emkai ari reduktors partaisic, max atrums vairs nav 300 bet toties rivaks labaks par stock un man komandieris nostajas ap 50 latiem taka nav tak tik traki

Malacis stīl paātrinājum no 0-100 pa 2.9sek vai 2.7 ir ļoti nozīmīga vienība

Offline