Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda Dominator

AutorsZiņojums
viesic
24. Oct 2014, 11:53#121

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: cbr900 un xr600

Iespējams, ka cdi "aukstie lodējumi" uzradušies.

Offline

Valdings
24. Oct 2014, 16:29#122

Kopš: 24. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki DRZ 400


24 Oct 2014, 11:31:32 screwy rakstīja:

24 Oct 2014, 11:26:49 Valdings rakstīja:
Sveiki! Palīdziet atrisināt problēmu ar Dominatora noslāpšanu pie zemiem apgriezieniem. Pie katra piektā luksafora noslāpst. Karburators ir tīrīts, svece mainīta. MAX motorā nezin, Honda Salonā nezin vai negrib atbildēt. Cik saprotu, tā ir bieža kaite.
Paldies.


Lielos apgriezienos viss strādā kā vajag? Neraustās? Nešķauda?

Lielos apgriezienos viss strādā.

Offline

screwy
24. Oct 2014, 16:42#123

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Skatos, ka Dominatoriem tā ir standarta slimība.
Links

Vairāki varianti - jāuzregulē augstāki tukšgaitas apgriezieni, padeve jāparegulē un jāskatās kas notiksies, vārsti jāregulē...

[ Šo ziņu laboja screwy, 24 Oct 2014, 16:46:00 ]

Offline

metrix
24. Oct 2014, 18:09#124

Kopš: 08. Jul 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 990's Dakar


24 Oct 2014, 11:26:49 Valdings rakstīja:
Sveiki! Palīdziet atrisināt problēmu ar Dominatora noslāpšanu pie zemiem apgriezieniem. Pie katra piektā luksafora noslāpst. Karburators ir tīrīts, svece mainīta. MAX motorā nezin, Honda Salonā nezin vai negrib atbildēt. Cik saprotu, tā ir bieža kaite.
Paldies.

vienpodīgajiem tā ir norma. Jāceļ tukšgaitas apgriezieni

Offline

jurciks000
24. Oct 2014, 19:02#125

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 86

Braucu ar: -700cm3 4x4 ; Iž Ju-3 ka

Manam kāreiz arī tā gadijās noslāpt, pagriez nedaudz augstākus tukšgaitas apgriezienus un viss OK

Offline

Valdings
25. Oct 2014, 11:58#126

Kopš: 24. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki DRZ 400

Tukšgaita regulēta ir līdz 1700 RPM, tik un tā slāpst. CDI es iekšā nelīdīšu, nav pieredze darboties ar karburatora regulēšanu un vārstiem.
Varbūt kāds var ieteikt sakarīgu meistaru kurš atrisinātu šo problēmu?
Paldies.

Offline

RadekSkylark
26. Oct 2014, 02:12#127

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).

Nu kkā tā

P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 26 Oct 2014, 02:13:31 ]

Offline

Valdings
26. Oct 2014, 13:34#128

Kopš: 24. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki DRZ 400


26 Oct 2014, 02:12:12 RadekSkylark rakstīja:
Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).

Nu kkā tā

P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav

Apkopojot forumu, čupā ir viss iespējamais, darbs visai ziemai . Paldies par atbildi. Es esmu amatieris un varu pārbaudīt vienkāršas lietas, nezinu kā pārbaudīt vakumu insulatorā . MaxMoto man teica, ka irīdija sveces rekomendējamas augstu RPM motoriem.

Offline

Shaundi
26. Oct 2014, 13:37#129

Kopš: 11. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Dārza ķerru

A moš tie katri piektie luksafori vainīgi ?

Offline

andrejins
26. Oct 2014, 19:39#130

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Oct 2014, 13:34:57 Valdings rakstīja:

26 Oct 2014, 02:12:12 RadekSkylark rakstīja:
Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).

Nu kkā tā

P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav

Apkopojot forumu, čupā ir viss iespējamais, darbs visai ziemai . Paldies par atbildi. Es esmu amatieris un varu pārbaudīt vienkāršas lietas, nezinu kā pārbaudīt vakumu insulatorā . MaxMoto man teica, ka irīdija sveces rekomendējamas augstu RPM motoriem.


Irīdija sveces paredzētas šauram temperatūras diapazonam, tās drīzāk paredzētas sacensībām, nevis ikdienai. Tas tā, mans subjektīvais viedoklis.

Ieteiktu sadabūt manuāli un pilotskrūves saregulēt pēc rūpnīcas prasībām... Pēc tam pieregulē tukšgaitu (ieteiktu rūpnīcas RPM +100) tad arī var rakņāties tālāk...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

agrais
26. Oct 2014, 19:47#131

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


26 Oct 2014, 13:34:57 Valdings rakstīja:

26 Oct 2014, 02:12:12 RadekSkylark rakstīja:
Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).

Nu kkā tā

P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav

Apkopojot forumu, čupā ir viss iespējamais, darbs visai ziemai . Paldies par atbildi. Es esmu amatieris un varu pārbaudīt vienkāršas lietas, nezinu kā pārbaudīt vakumu insulatorā . MaxMoto man teica, ka irīdija sveces rekomendējamas augstu RPM motoriem.


Vakumu insulatorā var pārbaudīt elementāri- iedarbini moci, papūt uz insulatoru starta gāzi. Ja apgriezieni paceļas, nu tad sūc gaisu... Pārbaudīts variants, gan pie auto...

Offline

RadekSkylark
27. Oct 2014, 00:10#132

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Par tām irīdija svecēm - protams, parastam mocim tādas nav vajadzīgas. Minu vienkārši no pieredzes, jo, kad es meklēju atrisinājumu šai problēmai pa ārvalstu forumiem arī ieminējās čupa džeku, kas katrs savādāk bija radis risinājumu savai problēmai. Manā gadījumā sākumā arī nebija nekāda poņa, pilota skrūve bija saregulēta, karburators tīrs, dzinējs svaigi salikts utt., bet problēma bija un tad, kad jau nevienam nebija vairs varianti, kas par šaizi, tik praktiski iziets uz visiem iespējamajiem sīkumiem, kas vien nāca prāta

Offline

Voicha
13. Nov 2014, 20:59#133

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Mezha Kapli

Vajadzētu atrast Dominatoram aizmugurējos spieķus!

varbūt kāds zin kur meklēt? (Honda moto nepiedāvāt)

Offline

andrejins
14. Nov 2014, 10:28#134

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

No pieredzes par Irīdija svecēm!

Tās precīzi strādā šaurā temperatūras diapazonā un ir paredzētas sacensībām. Tāpēc ikdienas pļurkšķinātājam galīgi neieteiktu ko tādu likt.

Daudzi salikuši Irīdija sveces gāzes autiņiem un nevar saprast kur problēma, bet, pat nenojauš, ka pārslēgšanās brīdī cilindrā temperatūra krītas, kā rezultātā gāze nesadeg... Gaisa dzeses motoram temperatūra svārstās lielākā amplitūdā, kā šķidrumdzeses motorā un, reti tiek sasniegta un noturēta temperatūra ~100 grādiem, tāpēc Dominatoram - Aizmirstam par Irīdija brīnumiem!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
14. Nov 2014, 10:29#135

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


13 Nov 2014, 20:59:50 Voicha rakstīja:
Vajadzētu atrast Dominatoram aizmugurējos spieķus!

varbūt kāds zin kur meklēt? (Honda moto nepiedāvāt)




Paskaties bikeshop.lv, moto-parts.lv vai motoland (dusk). Pieļauju, ka visi trīs var uzsūtīt vajadzīgos spieķus par normālu ciparu un būs ar garantiju, ka viss ir atbilstoši specifikācijai!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Agris
26. Jun 2015, 09:40#136

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

Vai kāds var izpalīdzēt un aizdot dominatora aizmugurējo labo kāplsi uz pāris dienām? Vajag smukumam priekš ta. Parādā nepalikšu.

Ja ir varianti, uzmet, lūdzu, pm ar tel numuru un es uzzvanīšu.

tnx

Offline

Dartagnan
26. Jun 2015, 23:06#137

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

vajag dominatora motoru, čoms nomauca bez eļļas

-----------------

Offline

Naits
27. Jun 2015, 06:46#138

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ādmiņ ielā interesējies

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Benzingalva
19. Jul 2015, 21:17#139

Kopš: 19. Jul 2015

No: Bauska

Ziņojumi: 60

Braucu ar: KTM 520 SX

Sveiki, varbūt kāds var ko pastastit tieši par šo moci?
Varbūt zināms dambis

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...honda/hbooj.html

Offline

Agris
19. Jul 2015, 21:47#140

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


19 Jul 2015, 21:17:53 Benzingalva rakstīja:
Sveiki, varbūt kāds var ko pastastit tieši par šo moci?
Varbūt zināms dambis

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...honda/hbooj.html


Ir zināms
Mans mocis ko pārdodu. Par remontiem - iesaku uzdot ziņu lietotājam Zigmunds, kurš saveda kārtībā pāris mēnešus atpakaļ. Domāju tas būs objektīvākais viedoklis.

Offline