Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Motocikla atdzīvināšana pēc stāvēšanas

AutorsZiņojums
oss
17. Feb 2009, 17:51#1

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950

Neatradu taadu topiku...man teema aktuaala un domaaju, ka peec ziemas miega veel kaadam buus probleemas...

Lieta taada, ka esmu panjeemis pastaaveejushu gpz500s 1990. gada. Pieliekot uzladeetu akji moci gandriiz var pielaist, tipa var dabuut ka ruuc nepiedodot gaazi, bet tiko pagriezh rucku taa slaapst nost...Bet visu peec kaartas.

1. Ieskatoties baakaa redzams, ka iekshaa ir ruusa, jautaamjums-ar ko skalot baaku, lai to drazu dabuutu araa?
2. Skaidrs, ka jaatiira karbji. Esmu dzirdeejis par speciaaliem airosoliem ar ko to izdariit? Varbuut ir kaadi citi veidi? Vai peec tam arii obligaati jaasinhronizee?
3. Cik saprotu, tad ir jaanomaina sveces un svechvadi?

Saakumam pietiks. Peec tam noteikti buus jautaajumi par troseem, bremzeem utt.

Dalieties pieredzee. Gribu liidz pavasarim sakaartot, lai sieva var pamaaciities braukt


-----------------
"No Club" club

Offline

Destructo
17. Feb 2009, 17:53#2

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki


17 Feb 2009, 17:51:35 oss rakstīja:
Neatradu taadu topiku...man teema aktuaala un domaaju, ka peec ziemas miega veel kaadam buus probleemas...

Lieta taada, ka esmu panjeemis pastaaveejushu gpz500s 1990. gada. Pieliekot uzladeetu akji moci gandriiz var pielaist, tipa var dabuut ka ruuc nepiedodot gaazi, bet tiko pagriezh rucku taa slaapst nost...Bet visu peec kaartas.

1. Ieskatoties baakaa redzams, ka iekshaa ir ruusa, jautaamjums-ar ko skalot baaku, lai to drazu dabuutu araa?
2. Skaidrs, ka jaatiira karbji. Esmu dzirdeejis par speciaaliem airosoliem ar ko to izdariit? Varbuut ir kaadi citi veidi? Vai peec tam arii obligaati jaasinhronizee?
3. Cik saprotu, tad ir jaanomaina sveces un svechvadi?

Saakumam pietiks. Peec tam noteikti buus jautaajumi par troseem, bremzeem utt.

Dalieties pieredzee. Gribu liidz pavasarim sakaartot, lai sieva var pamaaciities braukt



Bāku maini uzreiz! Karbi viegli tīrīt ar tamponu un speciālu līdzekli, sveces maini uzreiz, pēc tam redzēsi vai vajag svečvadus1

Offline

oss
17. Feb 2009, 17:55#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950

tipa baaku jaamaina, izskalot nevar?


-----------------
"No Club" club

Offline

Modrs
17. Feb 2009, 18:35#4

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

es jau nu izskalotu un pēc tam na vsjak sluč filtru starp karbiķiem un bāku. i vsjo

Offline

oss
17. Feb 2009, 19:34#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


17 Feb 2009, 19:10:00 Galileus rakstīja:
Man tāds bij, kāreiz Peeča vecais, arī bij laikam gadus 3 nomētājies, dabūju 3maisos un rāmi.
Bākai noskrūvē krančiku izjauc, iztīri ar bendzīnu, bāku kārtīgi izskalo un kā teica Modrs, vēl filtru uzliec. Karbiķus izjauc un vienkārši iztīri ar bendžu, par to man Laurichh veslu lekciju un laboratorijas darbu novadīja Sinhronizēt vajag noteikti, ja pats nemēģināsi padod ziņu. sveces un svečvadus protams arī.


Kaut kut internetaa samekleeju, ka ir variants vispirms izliet araa veco suudu...tad iebeert ceturtdalju rupju smilshu+4dalja uudens un kratiit kameer zajebs...taa vairaakas reizes...beec tam 4dalju kvarca smilshu ar uudeni...atkal kratiit...peec tam var veel meeginaat ar kiimiju vai arii vienkaarshi izskalot ar benziinu+uzlikt filtru un aidaa...laikam taa arii meeginaashu. Kad tikshu pie sinhronizaacijas, tad atcereeshos par tevi

-----------------
"No Club" club

Offline

Destructo
17. Feb 2009, 19:43#6

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki

Mlje es nesaprotu, ko var jāties, filtrs dirsīsies ciet pastāvīgi, ja nav ko darīt, tad protams var mainīt - un rūsa filtru aizdirs izcili ātri, tās te nav nogulsnes no degvielas. + vēl vecam modelim filtri maksā normālu ciparu un ilgi meklējami!

Offline

osiic
17. Feb 2009, 19:49#7

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Destructo - nespazmojam Savaa laikaa man bija choms kursh tiiriijaa baaku ar smilshu struuklu, peec tam 5reiz izskaloja un izmazgaaja un aidaa - brauc veel shodien un beedu neredz

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

peecis
17. Feb 2009, 19:58#8

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


17 Feb 2009, 19:10:00 Galileus rakstīja:
Man tāds bij, kāreiz Peeča vecais, arī bij laikam gadus 3 nomētājies, dabūju 3maisos un rāmi.
Bākai noskrūvē krančiku izjauc, iztīri ar bendzīnu, bāku kārtīgi izskalo un kā teica Modrs, vēl filtru uzliec. Karbiķus izjauc un vienkārši iztīri ar bendžu, par to man Laurichh veslu lekciju un laboratorijas darbu novadīja Sinhronizēt vajag noteikti, ja pats nemēģināsi padod ziņu. sveces un svečvadus protams arī.


3?
man shkjiet ka vairaak - peedeejo reizi es ar to braucu 2002. gadaa
btw, baakaa veel bij palicis shell v-power

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Destructo
17. Feb 2009, 20:08#9

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki


17 Feb 2009, 19:49:30 osiic rakstīja:
Destructo - nespazmojam Savaa laikaa man bija choms kursh tiiriijaa baaku ar smilshu struuklu, peec tam 5reiz izskaloja un izmazgaaja un aidaa - brauc veel shodien un beedu neredz


Smilshu struukla jau ir cita lieta un parasti, ja ir normaali izruuseejusi, tad smilsu struukla noeed veel dalju baakas!

Offline

osiic
17. Feb 2009, 20:12#10

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


17 Feb 2009, 20:08:38 Destructo rakstīja:

17 Feb 2009, 19:49:30 osiic rakstīja:
Destructo - nespazmojam Savaa laikaa man bija choms kursh tiiriijaa baaku ar smilshu struuklu, peec tam 5reiz izskaloja un izmazgaaja un aidaa - brauc veel shodien un beedu neredz


Smilshu struukla jau ir cita lieta un parasti, ja ir normaali izruuseejusi, tad smilsu struukla noeed veel dalju baakas!


Jaa protams, bet nu tas jau no iekshpuses buutu redzams ja ir taada mega ruusa Nu bet ja ir uzmetusies tikai tajaa virsslaanii - tad poh

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

peecis
17. Feb 2009, 20:23#11

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


17 Feb 2009, 20:06:16 Galileus rakstīja:

17 Feb 2009, 19:58:45 peecis rakstīja:
3?
man shkjiet ka vairaak - peedeejo reizi es ar to braucu 2002. gadaa
btw, baakaa veel bij palicis shell v-power

Njā, tanī tāvoklī viņš bij fosīlija.
A kur Tu viņu tā nošķīli?


ko nozīme "tā nošķīli?"
nekas baisi šķilts tur nebij, vienkārši daudzu nelielu kritienu rezultātā plastmasas vairs bez savilcējiem neturējās klāt

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Archy96
17. Feb 2009, 20:41#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Feb 2009, 17:51:35 oss rakstīja:
Neatradu taadu topiku...man teema aktuaala un domaaju, ka peec ziemas miega veel kaadam buus probleemas...

Lieta taada, ka esmu panjeemis pastaaveejushu gpz500s 1990. gada. Pieliekot uzladeetu akji moci gandriiz var pielaist, tipa var dabuut ka ruuc nepiedodot gaazi, bet tiko pagriezh rucku taa slaapst nost...Bet visu peec kaartas.

1. Ieskatoties baakaa redzams, ka iekshaa ir ruusa, jautaamjums-ar ko skalot baaku, lai to drazu dabuutu araa?
2. Skaidrs, ka jaatiira karbji. Esmu dzirdeejis par speciaaliem airosoliem ar ko to izdariit? Varbuut ir kaadi citi veidi? Vai peec tam arii obligaati jaasinhronizee?
3. Cik saprotu, tad ir jaanomaina sveces un svechvadi?

Saakumam pietiks. Peec tam noteikti buus jautaajumi par troseem, bremzeem utt.

Dalieties pieredzee. Gribu liidz pavasarim sakaartot, lai sieva var pamaaciities braukt


Izlej veco bendžu, ielej jaunu. Neklausi ko tie nenormālie par smiltīm stāsta, tu tās smiltis nekad mūžā vairs ārā nedabūsi. Pohuj, neko netīri, lai ir tā rūsa, katram otrajam mocim rūsa ir bākā un SO WHAT????
Noņem gaisa filtra kastei vāku, izņem filtru, noņem gaisa filtra kasti tā lai karbiķu rīkles varētu redzēt, pielaid moci, lai darbojās kamēr uzsilst un TAD griez ručku līdz galam, bet tā lai nenoslāpst un fiksi liec klāt plaukstu karbiķim, tā dari visiem pēc kārta, vairākas reizes, liec tā, lai nosedzās viss ieplūdes trakts un mocis var arī noslāpt....... Šādā veidā viss benzīns no pludiņkameras ar vakuumu, ko rada cilindrs, raujās uz augšu un pa ceļam iztīra aizaugušās dīzes Varbūt šādā veidā iztiksi bez karbiķu jaukšanas, sveces poļubomu nomaini. Svečvadus neaiztiec, un neklausi ko tie nenormālie tur murgo

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

peecis
17. Feb 2009, 20:44#13

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


17 Feb 2009, 20:35:35 Galileus rakstīja:
Kad es viņu ieraudzīju tur bij plastmasas, kā saspiesta olas čaumala un lukturis sasists.

tādā gadijumā mok pa ceļam bij nogāzies, jo lukturis pilnīgi un noteikti bija veselas un plastmasas bija viengabalainas, bet dazādās vietās ar apdauzītiem stiprinājumiem un shvīkām.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

martinss
17. Feb 2009, 20:46#14

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3659

Braucu ar: QWERTY...


Padomju laikos dariijaam taa- loti rupja smilts vai smalki oliishi sajaukti ar zaagju skaidaam (lai savaac smalkos suudus), plus udens. Atkariibaa no taa, cik bediigi, lidz kadai pusei var piebeert. Talak baaku nostiprina betona maisitajaa un aiziet... Baka jaa jauna.



17 Feb 2009, 19:34:10 oss rakstīja:
Kaut kut internetaa samekleeju, ka ir variants vispirms izliet araa veco suudu...tad iebeert ceturtdalju rupju smilshu+4dalja uudens un kratiit kameer zajebs...taa vairaakas reizes...beec tam 4dalju kvarca smilshu ar uudeni...atkal kratiit...peec tam var veel meeginaat ar kiimiju vai arii vienkaarshi izskalot ar benziinu+uzlikt filtru un aidaa...laikam taa arii meeginaashu. Kad tikshu pie sinhronizaacijas, tad atcereeshos par tevi


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
17. Feb 2009, 20:52#15

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3659

Braucu ar: QWERTY...


Jaa, pirms ko bakaa beert, tik tiesham japarliecinaas cik vieli buus araa ko dabuut- tapat labaak oljus/smalkus akmentinjus...
BTW, man mocim nav ruusa bakaa, jo pec braukshanas baku vienmer pieleju pilnu.

Attiecibaa uz karbikjiem- nekas nav janem nost, bet peec ilgaakas staveshanas vajag izliet araa to, kas palicis pludinkameraa. Tie paarpalikumi ir tadi "pasmagi" un "spruust" diizees un suudiigi deg. Bija man transalps reiz tieshi gadu nostavejis (uz ielas!), izleju visu araa no karbjiem, kaa pieduros pie startera pogas, pieleca momentaani kaa tiko ruucis... Bet ja taa nedara, piedarbinaat looti gruuti un var tiesham nakties izveikt zemak minetas darbiibas...


17 Feb 2009, 20:41:42 Archy96 rakstīja:
Izlej veco bendžu, ielej jaunu. Neklausi ko tie nenormālie par smiltīm stāsta, tu tās smiltis nekad mūžā vairs ārā nedabūsi. Pohuj, neko netīri, lai ir tā rūsa, katram otrajam mocim rūsa ir bākā un SO WHAT????
Noņem gaisa filtra kastei vāku, izņem filtru, noņem gaisa filtra kasti tā lai karbiķu rīkles varētu redzēt, pielaid moci, lai darbojās kamēr uzsilst un TAD griez ručku līdz galam, bet tā lai nenoslāpst un fiksi liec klāt plaukstu karbiķim, tā dari visiem pēc kārta, vairākas reizes, liec tā, lai nosedzās viss ieplūdes trakts un mocis var arī noslāpt....... Šādā veidā viss benzīns no pludiņkameras ar vakuumu, ko rada cilindrs, raujās uz augšu un pa ceļam iztīra aizaugušās dīzes Varbūt šādā veidā iztiksi bez karbiķu jaukšanas, sveces poļubomu nomaini. Svečvadus neaiztiec, un neklausi ko tie nenormālie tur murgo


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mouss
17. Feb 2009, 21:02#16

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli



Vēl varētu mēģināt bākai cauri izlaist asīti un iekšā ielaist kāmīti smilšpapīra jaciņā.


blja,nu dailjdirseejs....

-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

Archy96
17. Feb 2009, 21:07#17

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Feb 2009, 20:52:44 martinss rakstīja:

Jaa, pirms ko bakaa beert, tik tiesham japarliecinaas cik vieli buus araa ko dabuut- tapat labaak oljus/smalkus akmentinjus...
BTW, man mocim nav ruusa bakaa, jo pec braukshanas baku vienmer pieleju pilnu.

Attiecibaa uz karbikjiem- nekas nav janem nost, bet peec ilgaakas staveshanas vajag izliet araa to, kas palicis pludinkameraa. Tie paarpalikumi ir tadi "pasmagi" un "spruust" diizees un suudiigi deg. Bija man transalps reiz tieshi gadu nostavejis (uz ielas!), izleju visu araa no karbjiem, kaa pieduros pie startera pogas, pieleca momentaani kaa tiko ruucis... Bet ja taa nedara, piedarbinaat looti gruuti un var tiesham nakties izveikt zemak minetas darbiibas...


17 Feb 2009, 20:41:42 Archy96 rakstīja:
Izlej veco bendžu, ielej jaunu. Neklausi ko tie nenormālie par smiltīm stāsta, tu tās smiltis nekad mūžā vairs ārā nedabūsi. Pohuj, neko netīri, lai ir tā rūsa, katram otrajam mocim rūsa ir bākā un SO WHAT????
Noņem gaisa filtra kastei vāku, izņem filtru, noņem gaisa filtra kasti tā lai karbiķu rīkles varētu redzēt, pielaid moci, lai darbojās kamēr uzsilst un TAD griez ručku līdz galam, bet tā lai nenoslāpst un fiksi liec klāt plaukstu karbiķim, tā dari visiem pēc kārta, vairākas reizes, liec tā, lai nosedzās viss ieplūdes trakts un mocis var arī noslāpt....... Šādā veidā viss benzīns no pludiņkameras ar vakuumu, ko rada cilindrs, raujās uz augšu un pa ceļam iztīra aizaugušās dīzes Varbūt šādā veidā iztiksi bez karbiķu jaukšanas, sveces poļubomu nomaini. Svečvadus neaiztiec, un neklausi ko tie nenormālie tur murgo


Jā, pareizi, izlej no pludiņkamerām veco bendžu no sākumā, tur karbiķiem apakšā tādas speciālas skrūvītes ir un tad mēģini.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Feb 2009, 21:07:18 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
17. Feb 2009, 21:10#18

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


17 Feb 2009, 20:41:42 Archy96 rakstīja:

17 Feb 2009, 17:51:35 oss rakstīja:
Neatradu taadu topiku...man teema aktuaala un domaaju, ka peec ziemas miega veel kaadam buus probleemas...

Lieta taada, ka esmu panjeemis pastaaveejushu gpz500s 1990. gada. Pieliekot uzladeetu akji moci gandriiz var pielaist, tipa var dabuut ka ruuc nepiedodot gaazi, bet tiko pagriezh rucku taa slaapst nost...Bet visu peec kaartas.

1. Ieskatoties baakaa redzams, ka iekshaa ir ruusa, jautaamjums-ar ko skalot baaku, lai to drazu dabuutu araa?
2. Skaidrs, ka jaatiira karbji. Esmu dzirdeejis par speciaaliem airosoliem ar ko to izdariit? Varbuut ir kaadi citi veidi? Vai peec tam arii obligaati jaasinhronizee?
3. Cik saprotu, tad ir jaanomaina sveces un svechvadi?

Saakumam pietiks. Peec tam noteikti buus jautaajumi par troseem, bremzeem utt.

Dalieties pieredzee. Gribu liidz pavasarim sakaartot, lai sieva var pamaaciities braukt


Izlej veco bendžu, ielej jaunu. Neklausi ko tie nenormālie par smiltīm stāsta, tu tās smiltis nekad mūžā vairs ārā nedabūsi. Pohuj, neko netīri, lai ir tā rūsa, katram otrajam mocim rūsa ir bākā un SO WHAT????
Noņem gaisa filtra kastei vāku, izņem filtru, noņem gaisa filtra kasti tā lai karbiķu rīkles varētu redzēt, pielaid moci, lai darbojās kamēr uzsilst un TAD griez ručku līdz galam, bet tā lai nenoslāpst un fiksi liec klāt plaukstu karbiķim, tā dari visiem pēc kārta, vairākas reizes, liec tā, lai nosedzās viss ieplūdes trakts un mocis var arī noslāpt....... Šādā veidā viss benzīns no pludiņkameras ar vakuumu, ko rada cilindrs, raujās uz augšu un pa ceļam iztīra aizaugušās dīzes Varbūt šādā veidā iztiksi bez karbiķu jaukšanas, sveces poļubomu nomaini. Svečvadus neaiztiec, un neklausi ko tie nenormālie tur murgo


Archy - nepizģeij, ja neesi meegjinaajis

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
17. Feb 2009, 21:14#19

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Es vienreiz no ZX9R bākas rezerves krāna trubiņu 2 stundas ķeksēju laukā visos veidos, turklāt bākas mēdz būt dažādu formu un konstrukcijas un ne vienmēr caurums, kur krāniņš skrūvējās ir tas zemākais punkts, pa kuru viss izbirst, izskalojās, bet ja gribi pavadīt 2 dienas skalojot un purinot, tad WELCOME!!!

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
17. Feb 2009, 21:17#20

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Nu labi labi - tu visu zini, bet es esmu

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline