Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Gaisa filtri

AutorsZiņojums
Arturs
07. Apr 2011, 12:21#21

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:

ja nu kādam noder infa gaisa filtru lietošanas pamācība

Offline

vovchikss
07. Apr 2011, 14:53#22

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni

K&N pret parasto. Pārbaudīts uz jaudas stenda - starpība mērījumus nebija Tā kā braucot to točna nesajutīs, ja nu vienīgi iepriekšējais nebūs tā aizaudzis ka gaisu nelaiž cauri Par termiņiem gan nepiekrītu ka pa ielu braucot var mainīt reizi 3 gados. Pagājušo vasar nobraucu 3 t km bet pēc filtra likās ka 30... Ja nemaina tad vismaz ar kompresoru noteikti vajag padarboties . Ja ar moci ir doma braukt ilgāk par vienu sezonu tad noteikti ir vērts iepirkt mazgājamo. Bet nu tas tikai mans viedoklis

Offline

vovchikss
07. Apr 2011, 14:57#23

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni

Ir dabūnams 200 Km lietots oriģinālais Suzuki filtrs no Gsxr 600, 750 K6, K7. Varbūt der arī citiem, bet īsti nezinu. Cena jūsu piedāvātā. Vovchikss@inbox.lv, 26018923 vai PM

Offline

Arturs
07. Apr 2011, 15:02#24

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


07 Apr 2011, 14:53:40 vovchikss rakstīja:
K&N pret parasto. Pārbaudīts uz jaudas stenda - starpība mērījumus nebija


pats mērīji? Kādam mocim?

ja lasīji "forumā" - sūdīgs arguments

jaudu varbūt arī tiešam neizmaina, taču izmaina darbības līkni, padara to vienmērīgāku. Ielai varbūt arī tiešām nav aktuāli, bet trasē "vecajiem kleperiem" viss skaitas

Offline

vovchikss
07. Apr 2011, 15:05#25

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni

Mērījums pie Dzintara Muižnieka Biķerniekos. Mocis 2007 gada Gsxr 600. Gala jauda kā bij 115 Zs uz pakaļriteni tā arī palika.

Offline

Arturs
07. Apr 2011, 15:13#26

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


07 Apr 2011, 15:05:11 vovchikss rakstīja:
Mērījums pie Dzintara Muižnieka Biķerniekos. Mocis 2007 gada Gsxr 600. Gala jauda kā bij 115 Zs uz pakaļriteni tā arī palika.

priekš 600 zuzuki pat neslikts rādījums

līkni izdrukāji? tur kaut kas mainījās vai nē - tas gan būtu incanti

Offline

Zigmunds
07. Apr 2011, 15:29#27

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

nu viens pats filtras arī neko nedos.. no k&N un citiem vairāklietojamamjiem filtriem ir jēga no tā ka tos var izmazgāt un lietot visu motocikla mūžu (ekonomija ilgtermiņā), un ja gribas jaudas pielikumu tad ar vienu filtru vien nepietiks, vajadzēt uarī regulēt kompi un komplektā ar izplūdi dabūt tos papildu zirgus klāt.

Offline

vovchikss
07. Apr 2011, 15:33#28

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni


07 Apr 2011, 15:13:09 Arturs rakstīja:

07 Apr 2011, 15:05:11 vovchikss rakstīja:
Mērījums pie Dzintara Muižnieka Biķerniekos. Mocis 2007 gada Gsxr 600. Gala jauda kā bij 115 Zs uz pakaļriteni tā arī palika.

priekš 600 zuzuki pat neslikts rādījums

līkni izdrukāji? tur kaut kas mainījās vai nē - tas gan būtu incanti


Par līknēm gan nemācēšu pateikt...

Offline

vovchikss
07. Apr 2011, 15:42#29

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni


07 Apr 2011, 15:29:03 Zigmunds rakstīja:
nu viens pats filtras arī neko nedos.. no k&N un citiem vairāklietojamamjiem filtriem ir jēga no tā ka tos var izmazgāt un lietot visu motocikla mūžu (ekonomija ilgtermiņā), un ja gribas jaudas pielikumu tad ar vienu filtru vien nepietiks, vajadzēt uarī regulēt kompi un komplektā ar izplūdi dabūt tos papildu zirgus klāt.


Un tanī brīdī atbrauc divas paaudzes jaunāks un ar stock izkabina taisnītē tūnēto brīnumu... Manuprāt nāv baigā jēga pirkt visādus brīnumus vecam mocim lai dabūtu 10 Zs klāt, labāk pārdot veco + pielikt klāt un paņemt tādu kam jau stockā zirgi vairāk.
p.s. Ja vien protams naudiņa atļauj..

Offline

bluefire
07. Apr 2011, 15:45#30

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13

Sanāca diskusija par K&N daudzkārt lietojamo filtru.Vai jaunu liekot vajag eļļot vai tikai pēc pirmās mazgāšanas?

Offline

TB
07. Apr 2011, 15:48#31

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


07 Apr 2011, 15:45:25 bluefire rakstīja:
Sanāca diskusija par K&N daudzkārt lietojamo filtru.Vai jaunu liekot vajag eļļot vai tikai pēc pirmās mazgāšanas?
K&N jaunu liekot nav jāeļļo, jo tur viss jau ir izdarīts rūpnīcā. Jā eļļo tas ir pēc KATRAS mazgāšanas - OBLIGĀTI!!!

Offline

Gacho
07. Apr 2011, 15:56#32

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

KNam nāk līdzi tā eļļa vai pēc tam pašam būs jāpērk "speciālā KāeNna" par lielumlielām naudām- jo tač oriģinālā?

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

vovchikss
07. Apr 2011, 15:58#33

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni

Kaut kas ap 5Ls burciņa. Pietiek vairākām lietošanas reizēm.

Offline

bluefire
07. Apr 2011, 16:15#34

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


07 Apr 2011, 15:48:59 TB rakstīja:

07 Apr 2011, 15:45:25 bluefire rakstīja:
Sanāca diskusija par K&N daudzkārt lietojamo filtru.Vai jaunu liekot vajag eļļot vai tikai pēc pirmās mazgāšanas?
K&N jaunu liekot nav jāeļļo, jo tur viss jau ir izdarīts rūpnīcā. Jā eļļo tas ir pēc KATRAS mazgāšanas - OBLIGĀTI!!!


Paldies,tad mana procedūra bija pareizā.

Offline

TB
07. Apr 2011, 16:35#35

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


07 Apr 2011, 15:56:16 Gacho rakstīja:
KNam nāk līdzi tā eļļa vai pēc tam pašam būs jāpērk "speciālā KāeNna" par lielumlielām naudām- jo tač oriģinālā?
mazgāšanas komplekts maksā 10LVL orģinālais, kurā ietilpst gan pazgājamais līdzeklis, gan eļļojamā eļļa... un jā, pietiek vairākām reizēm

Offline

diversantss
10. Aug 2011, 11:49#36

Kopš: 06. Aug 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 78

Braucu ar: xj600

Vai K&N filtru eļļas un mazgājamie atšķiras?Tiek piedāvāts ESCT firma,kura ir uz pusi lētāka,bet saka ,ka eļļa ir šķidrāka par orģinālo,vai kādam ir bijusi saskare?

-----------------
Nebrauc ātrāk, kā lido tavs sargeņģelis.

Offline

eriksdrummer
06. May 2014, 21:18#37

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Kāda būt izvēlē starp gaisa filtriem?

1.BMC
2.K&N
3.Pipercross

Pieredze tikai ar K&N ir bijusi

Offline

Sliktais
06. May 2014, 21:24#38

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


06 May 2014, 21:18:01 eriksdrummer rakstīja:
Kāda būt izvēlē starp gaisa filtriem?

1.BMC
2.K&N
3.Pipercross

Pieredze tikai ar K&N ir bijusi

Pieredze uz mo tikai ar BMC. Pēc eļļas analīzēm nekādus silīcija oksīda un citus mehāniskus piejaukumus, kas būtu tikuši iekšā caur gaisa filtru vecajā eļļā neuzrādīja.
Gan jau pa lielām šaibām starp šiem ražotājiem liela aršķirība nav, līmenis vienāds.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Naits
06. May 2014, 21:35#39

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Risks dabūt smiltis eļļā pastāv nepareizi tīrot un eļļojot šos filtrus. Pārsvarā tas ir mēģinot taupīt uz kopšanas līdzekļiem vai mēģinot taupīt laiku, palīdzot žūšanas procesam.

Pirmie divi manuprāt ir līdzvērtīgi, par trešo nav info.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

eriksdrummer
06. May 2014, 21:47#40

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Ta jau ir , ka tie filtri ir daudz maz līdzīgi. Vienīgi tas Pipercross tiek ražots no švammes "foam" , bet K&N un BMC no kokvilnas "cotton". Es uzliku atpakaļ savam RSV4 pilno Akras izplūdi un tagad domāju, kuru filtru labāk likt pirms to dot stendēt. Katrs ražotājs piedāvā parasto un racing filtru. Racing jau itkā būtu labāk, jo laiž gaisu cauri daudz labāk, bet ta kā es pārsvarā esmu uz ielas nevis trasē, vai racing būtu pareizā izvēle, jo noteikti nefiltrēs ļoti labi sīkos putekļus utt..

Offline