Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Yamaha XT 125 X

AutorsZiņojums
aivisas
11. Aug 2009, 18:55#1

Kopš: 11. Aug 2009

No: Valka

Ziņojumi: 5

Braucu ar: kawasaki brute force 750, yamaha xt125 x



kāds varbuut var palīdzēt un izstāstīt kas tas tāds ir kas ir redzams abās bildēs un ko viņš dod motoram, nu ko viņš vispār dara un vai ir vajadzīgs vispār?

Offline

EEriks
11. Aug 2009, 19:24#2

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

varbut vakuma sledzis,kur ta maza trubinja iet talak?

-----------------
mezi rulle

Offline

Kennyy
11. Aug 2009, 19:46#3

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Manualii nav rakstits???

Offline

aivisas
11. Aug 2009, 20:35#4

Kopš: 11. Aug 2009

No: Valka

Ziņojumi: 5

Braucu ar: kawasaki brute force 750, yamaha xt125 x


11 Aug 2009, 19:24:44 EEriks rakstīja:
varbut vakuma sledzis,kur ta maza trubinja iet talak?

mazā trubiņa aiziet starp karburatoru un cilindru

Offline

EZ
11. Aug 2009, 20:49#5

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

pa mojamu gaazu recirkulaacijas vaarsts kaarteejaa EKO uzparikte mo nau no asv?

Offline

aivisas
11. Aug 2009, 21:16#6

Kopš: 11. Aug 2009

No: Valka

Ziņojumi: 5

Braucu ar: kawasaki brute force 750, yamaha xt125 x


11 Aug 2009, 20:49:07 EZ rakstīja:
pa mojamu gaazu recirkulaacijas vaarsts kaarteejaa EKO uzparikte mo nau no asv?

es to pasu iedomājos, un ja tas ir gāzu recirkulācijai tad jau tas tikai slāpē motoru un neko citu nedod, ja pareizi saprotu.
tas nav no asv.

Offline

Kennyy
11. Aug 2009, 21:37#7

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


11 Aug 2009, 20:49:07 EZ rakstīja:
pa mojamu gaazu recirkulaacijas vaarsts kaarteejaa EKO uzparikte mo nau no asv?


Tatad,drosi amputejams verkjis

Offline

EZ
11. Aug 2009, 21:40#8

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


11 Aug 2009, 21:37:02 Kennyy rakstīja:

11 Aug 2009, 20:49:07 EZ rakstīja:
pa mojamu gaazu recirkulaacijas vaarsts kaarteejaa EKO uzparikte mo nau no asv?


Tatad,drosi amputejams verkjis
es jau par to pashu suuds kaukaads

Offline

Kennyy
11. Aug 2009, 21:47#9

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


11 Aug 2009, 21:40:09 EZ rakstīja:

11 Aug 2009, 21:37:02 Kennyy rakstīja:

11 Aug 2009, 20:49:07 EZ rakstīja:
pa mojamu gaazu recirkulaacijas vaarsts kaarteejaa EKO uzparikte mo nau no asv?


Tatad,drosi amputejams verkjis
es jau par to pashu suuds kaukaads


Nedo MOdievs,ja sitads murkjis ir vainigs pie neparedzetas MO apstashanaas,ej tad nu piipe,kas pa shaizi...

Offline

_CERS_
11. Aug 2009, 21:47#10

Kopš: 03. Apr 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 113

Braucu ar: Husqvarna TE450

Viena truba no tā aparāta aiziet uz gaisa filtra kasti, otra truba iet uz kolektoru
Tad kad es savai vecajai yamahai noņēmu, tad nekāda atšķirība nebija

-----------------
Practice_Makes_Perfect

www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana

Offline

EZ
11. Aug 2009, 21:51#11

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


11 Aug 2009, 21:47:33 _CERS_ rakstīja:
Viena truba no tā aparāta aiziet uz gaisa filtra kasti, otra truba iet uz kolektoru
Tad kad es savai vecajai yamahai noņēmu, tad nekāda atšķirība nebija
protams taa eeropa un kalifornija galiigi sajaajusies ar saviem eko meesliem visdriizak pat motors kljuva asaaks un iespejams mazaak zupu rij.

Offline

aivisas
11. Aug 2009, 21:58#12

Kopš: 11. Aug 2009

No: Valka

Ziņojumi: 5

Braucu ar: kawasaki brute force 750, yamaha xt125 x

no sākuma pamēģināsu galveno trubu atvienot, biski pabraukāšu un tad jau redzēs kas notiks.
viss sitai jau tik aiz tā ka vasrā nav ko dariit, riit vēl mēģināšu no izpūtēja vienu paplatinājuma gabalu izgriezt ārā. kkas jāķimerējās

Offline

EZ
11. Aug 2009, 22:09#13

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

ispuuteeju gan bez vajadziibas neaistiec!!

Offline

uldens2
11. Aug 2009, 22:11#14

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Nekas tur nepalielinasies.Motoram paliks vieglak kad negrudis dumus atpakaļ otreizejai sadedzinašanai.Ampute droši

Offline

aivisas
11. Aug 2009, 22:18#15

Kopš: 11. Aug 2009

No: Valka

Ziņojumi: 5

Braucu ar: kawasaki brute force 750, yamaha xt125 x


11 Aug 2009, 22:11:41 uldens2 rakstīja:
Nekas tur nepalielinasies.Motoram paliks vieglak kad negrudis dumus atpakaļ otreizejai sadedzinašanai.Ampute droši

a kāpēc nepalielināsies ja motoram paliek vieglāk??

Offline

uldens2
11. Aug 2009, 22:49#16

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


11 Aug 2009, 22:18:15 aivisas rakstīja:

11 Aug 2009, 22:11:41 uldens2 rakstīja:
Nekas tur nepalielinasies.Motoram paliks vieglak kad negrudis dumus atpakaļ otreizejai sadedzinašanai.Ampute droši

a kāpēc nepalielināsies ja motoram paliek vieglāk??
Es biju domajis degvielas pateriņš nepalielinasies ko piemineja saatans.Jaudu nejutisi ja ari pieaugs

Offline

aivisas
11. Aug 2009, 23:14#17

Kopš: 11. Aug 2009

No: Valka

Ziņojumi: 5

Braucu ar: kawasaki brute force 750, yamaha xt125 x


11 Aug 2009, 23:06:32 saaatans rakstīja:
Uz skūteriem Eiropa ražotiem ir tādi atzari, viņos vienkārši ieplūst gaiss un labāk sadedzinās degmaisījums un izplūde tīrāka lai E3 normām! Bija gadījumi, kad grieza nost un metināja ciet tos atzarus, ka rezultāta cilindri sadega dažiem skuteriem pēc pāris 100km! Nezināju vienkārši ka tādus liek arī uz 4 takta motoriem, pirmo reizi ko tādu redzu, princips praktiski tas pats kas bija uz 2 taktu motoriem!

Ulden tu gan izcelies

man tieši skūteru tjūnētājs teica, ka tas ir labāk ja noravē to fignju nost

Offline

EZ
11. Aug 2009, 23:26#18

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


11 Aug 2009, 23:06:32 saaatans rakstīja:
Uz skūteriem Eiropa ražotiem ir tādi atzari, viņos vienkārši ieplūst gaiss un labāk sadedzinās degmaisījums un izplūde tīrāka lai E3 normām! Bija gadījumi, kad grieza nost un metināja ciet tos atzarus, ka rezultāta cilindri sadega dažiem skuteriem pēc pāris 100km! Nezināju vienkārši ka tādus liek arī uz 4 takta motoriem, pirmo reizi ko tādu redzu, princips praktiski tas pats kas bija uz 2 taktu motoriem!

Ulden tu gan izcelies
cik man zinaams virzulis nodeg tikai tad ja ir liesais iemeties noraujot to fignju nost taadam skuuteram iepejams karbulis jaapaaregulee aa un shitas uzpariktes liek uz auto jau no 80 gadu beigaam takaa nekas jauns..

[ Šo ziņu laboja EZ, 11 Aug 2009, 23:29:39 ]

Offline

uldens2
11. Aug 2009, 23:46#19

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


11 Aug 2009, 23:06:32 saaatans rakstīja:
Uz skūteriem Eiropa ražotiem ir tādi atzari, viņos vienkārši ieplūst gaiss un labāk sadedzinās degmaisījums un izplūde tīrāka lai E3 normām! Bija gadījumi, kad grieza nost un metināja ciet tos atzarus, ka rezultāta cilindri sadega dažiem skuteriem pēc pāris 100km! Nezināju vienkārši ka tādus liek arī uz 4 takta motoriem, pirmo reizi ko tādu redzu, princips praktiski tas pats kas bija uz 2 taktu motoriem!

Ulden tu gan izcelies
Tadeļ nevajag ar likam rokam gramstities gar 2t motoru.Nerubi par ko iet runa tad nedod padomus

Offline

uldens2
11. Aug 2009, 23:53#20

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Tapec ka gvelz dumibas

Offline