Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Motošoseja

AutorsZiņojums
ivo111
26. Aug 2009, 13:29#81

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: KTM 990 ADVENTURE, husqvarna 510 fe


26 Aug 2009, 10:38:10 pljavejs rakstīja:
varbut kads gatavojas braukshanai uz Igaunijas trasi??

man doma ir. mēģināšu dabūt busu. 2 mo tur varētu ielīst. bet pirmo reizi gan negribētu maisīties pa kājām zēniem kvalifikācijas laikā. gribētu kādā mierīgākā dienā, kad nenotiek gatavošanās mačiem. par cik tas būs darba dienā - grūti pateikt precīzus datumus, bet līdz septembra beigām gan gribētu. bet Tu dod ziņu, kā Tev iet - varbūt ka varu pievienoties!

Offline

pljavejs
26. Aug 2009, 16:42#82

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 923

Braucu ar: Honda CBR600RR `07

ok.
man mocis jau braucams

-----------------

Offline

Arturs
26. Aug 2009, 19:51#83

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


26 Aug 2009, 11:07:47 GR rakstīja:

mani arī nomāc doma par tiem iesācējiem, jo esmu iesācēju iesācējs bet gribētos pamēģināt to trasi


tad varbut neker karstu uz lielas trases un pavizinies pa 333 vai bikeru kartinga apli

Offline

ivo111
27. Aug 2009, 11:45#84

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: KTM 990 ADVENTURE, husqvarna 510 fe


26 Aug 2009, 16:42:19 pljavejs rakstīja:
ok.
man mocis jau braucams

varbūt rīt pēcpusdienā uz 333 aizlaižam!?

Offline

pljavejs
31. Aug 2009, 14:37#85

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 923

Braucu ar: Honda CBR600RR `07

Tātad no sis nedelas trenini tiks organizeti katru pirmdienu un iespejams ari piektdienu, laika gaita tiks pilnveidota sistema ka visi interesenti tiks laicigi un sistematiski informeti par treninu laikiem-

Sodien bikerniekos trenins no 18-00 lidz 20-00, trase bus tira un notirita.

Cenas sobrid ir tadas, kadas noraditas zemak, ja atsauciba bus lielaka neka lidz sim, tad tas ari tiks pakorigetas.

Viena stunda 6ls
Divas stundas 10s

Jautajumu gadijuma zvanit vai rakstit man vai organizatoram Jurgim - 27122228


Laiks atdzivinat treninu norisi!!!
Tiekamies trase!!!

-----------------

Offline

Archy96
31. Aug 2009, 19:16#86

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Aug 2009, 14:37:54 pljavejs rakstīja:
Tātad no sis nedelas trenini tiks organizeti katru pirmdienu un iespejams ari piektdienu, laika gaita tiks pilnveidota sistema ka visi interesenti tiks laicigi un sistematiski informeti par treninu laikiem-

Sodien bikerniekos trenins no 18-00 lidz 20-00, trase bus tira un notirita.

Cenas sobrid ir tadas, kadas noraditas zemak, ja atsauciba bus lielaka neka lidz sim, tad tas ari tiks pakorigetas.

Viena stunda 6ls
Divas stundas 10s

Jautajumu gadijuma zvanit vai rakstit man vai organizatoram Jurgim - 27122228


Laiks atdzivinat treninu norisi!!!
Tiekamies trase!!!

Tas ir labi, ka kaut kādas aktivitātes notiekās, keep on rollin!

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vecais_Archa
31. Aug 2009, 21:31#87

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:

Ja ir veelme uzreiz ielekt"lielajaa" motoshosejaa,uz priekshu ,tikai neaplauzhaas peec paaris gonkaam,galvenokaart finansiaali."Lielajaa"peedinjaas lietoju,jo neredzu pie mums shajaa jomaa ipashas dziiviibas paziimes.Latvijas chempiona titulu daudzaas klasees var ieguut iipashi neiesviistot,jaaizveelas iisto!
Chaliits,kas te intereseejaas,kas un kaa notiek gonkaas,saak no neriktiigaa gala.Saakumaa jaasaak braukt un ja aizies tas viss,tad turpinaajums sekos pamazaam it kaa pats no sevis.Nevajag aizmirst arii par saapiigiem krashiem.Katraa zinjaa pikji tur var kraameet neierobezhotaa daudzumaa.

-----------------
Durka uber alles!

Offline

Archy96
31. Aug 2009, 22:07#88

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Aug 2009, 21:31:54 Vecais_Archa rakstīja:
Ja ir veelme uzreiz ielekt"lielajaa" motoshosejaa,uz priekshu ,tikai neaplauzhaas peec paaris gonkaam,galvenokaart finansiaali."Lielajaa"peedinjaas lietoju,jo neredzu pie mums shajaa jomaa ipashas dziiviibas paziimes.Latvijas chempiona titulu daudzaas klasees var ieguut iipashi neiesviistot,jaaizveelas iisto!
Chaliits,kas te intereseejaas,kas un kaa notiek gonkaas,saak no neriktiigaa gala.Saakumaa jaasaak braukt un ja aizies tas viss,tad turpinaajums sekos pamazaam it kaa pats no sevis.Nevajag aizmirst arii par saapiigiem krashiem.Katraa zinjaa pikji tur var kraameet neierobezhotaa daudzumaa.

Manuprāt secība, kādā vajadzētu sākt mēģināt braukt šosejā būtu sekojoša:
1) Aizbrauc uz kartodromu, iemācies pašus pamatus, ja redzi, ka sanāk un ir āķis lūpā, tad...
2) Nobrauc kādu Durkas posmu, tā būs pirmā īstā saceņu pieredze un tas ļaus saprast kas ir kas un arī pašam savas spējas novērtēt.
3) Ja esi pietiekami izbraukājies Durkā un spēj stabili pabraukt A grupā, un ja velk uz "lielo" motošoseju, tad..
4) Baltijas čempja C klase, iesācēju amatieru klase, kurā ļoti demokrātiska dalības maksa, minimālas prasības pret tehniku un līmenis ir pietiekami piezemēts, lai smagi neapdirstos jau pirmajā reizē.
5) Ja vari pabraukt C klasē stabiji trijniekā, nu tad tik uz priekšu...
6) B 1000, B600, šeit jau viss ir nopietni un pa dārgo. Vislielākā aktivitāte , ātrākie braucēji un lielākais dalībnieku skaits Igaunijā, Pērnavā uz kurieni arī visbiežāk braucam piedalīties. Īsta motošoseja ar riktīgu "mērci" biksēs un visām izrietošajām pozitīvajām un negatīvajām sekām
7) SUPERBIKE, SUPERSPORT - dullākās klases, kur Baltijā iespējams pabraukt ļoti dārgi un ļoti bīstami
Tas manuprāt būtu tāds...normāls attīstības ceļš uzsākot motosportista gaitas

[ Šo ziņu laboja Archy96, 31 Aug 2009, 22:09:00 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
31. Aug 2009, 22:16#89

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Jā, un lielā motošoseja Latvijā ir stipri nosacīta, šosezon B 1000 esam TIKAI 4 braucēji, B 600 kādi 5, C klasē 4. Tas ir ĻOTI maz, un ļoti ceru, ka cilvēkiem tomēr radīsies ar laiku vēlme un interese pievērsties šim sporta veidam, atiecīgi būs labāki rezultāti, spraigāka čīņa un lielāks UGĀRS

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

emigrants
31. Aug 2009, 22:43#90

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 235

Braucu ar: KTM RC8

jautajums- kadi fziskie treninji javeic lai labaka sagatavotiba tieshi motoshosejai? ir kadas specialas muskulju grupas? utt..

-----------------
Face down, ass up, that's the way i like my chassis set up.

Offline

Archy96
31. Aug 2009, 22:56#91

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Aug 2009, 22:43:49 emigrants rakstīja:
jautajums- kadi fziskie treninji javeic lai labaka sagatavotiba tieshi motoshosejai? ir kadas specialas muskulju grupas? utt..

Motošoseja nav tik ļoti fiziski grūts sporta veids, kā piemēram motokross, kur nepieciešams ļoti lielu vērību piegriezt tieši fizuhas kačāšanai, bet tomēr sava fiziskā sagatavotība nepieciešama, ja būsi tizls - rezultāta nebūs. Galvenais - izturība, tev ir jāspēj nobraukt sacenēs pēdējo apli tik pat ātri, kā pirmo, jo ātrāk nogursi, jo vairāk kļūdu sāksi pieļaut, attiecīgi nocrashosi vai vienkārši zudēsi apļa laikus.
Pagājušogad braucot C klasē, konstatēju, ka nespēju pilnvērtīgi gonku līdz beigā nopbraukt, tas ir 12 apļus, jo jau 7 - 8 aplī rokas un kājas bija sagurušas tiktāl, ka nespēju vairs īsti moci kontrolēt un laža , ne braukšana vien sanāk.
Apmēram 4 mēnešus pa ziemu apmeklēju sporta zāli, 3 reizes nedēļā pa 2 stundām, pārsvarā skriešana pa 5 - 7, kilometri, dažreiz 10. Paši elementārākie roku un kāju muskuļu vingrojumi, speciāli izturības vingrinājumi, ko treneris man ieteica, nu kaut kā tā. Nav vajadzības speciāli sevi nenormāli kačāt, nu tā - saprāta robežās.
Razultātā šogad B klases gonku ( 20 apļi) varu nobraukt easy, un pat pēdējā aplī ir gadījies labāko laiku uzrādīt
Un pats galvenais, regulāri ar moci braukt trennēties, tad arī pareizās muskuļu grupas tiks uzturētas formā.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 31 Aug 2009, 22:58:46 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vecais_Archa
31. Aug 2009, 23:02#92

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:


31 Aug 2009, 22:43:49 emigrants rakstīja:
jautajums- kadi fziskie treninji javeic lai labaka sagatavotiba tieshi motoshosejai? ir kadas specialas muskulju grupas? utt..
Nu braukt vajag,braukt.Ziemu,vasaru,ar krosa,enduro,baiku,tas ir labaakais treninjs.

-----------------
Durka uber alles!

Offline

Archy96
31. Aug 2009, 23:04#93

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Aug 2009, 23:02:00 Vecais_Archa rakstīja:

31 Aug 2009, 22:43:49 emigrants rakstīja:
jautajums- kadi fziskie treninji javeic lai labaka sagatavotiba tieshi motoshosejai? ir kadas specialas muskulju grupas? utt..
Nu braukt vajag,braukt.Ziemu,vasaru,ar krosa,enduro,baiku,tas ir labaakais treninjs.

Skijorings ir ahuuni labs trenniņš, kājas ļoti pamatīgi uzkačājās un izturība arī

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shkapars
01. Sep 2009, 08:28#94

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Archy, Tev vajag piedomāt pie pozīcijas uz moča, rokām nevajag piekust nemaz (ja nu vienīgi ahu..nnākā bremzēšana visu laiku). stūre baikam ir domāta nevis pie kā turēties, bet gan kur uzlikt rokas, jo tur piestiprināti pāris hēbeļi un gāzes ručka

Offline

deMarco
01. Sep 2009, 09:25#95

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nu no vienas puses tev var piekrist, bet pat pa 333 braukājoties man rokas nogurst no bremzēšanas tā ka maz neliekas. Piekrītu, ka man vēl daudz jo daudz jāmācas un sēžu es arī ne 100% pareizi, bet tāpat slodze man liekas baigi liela. Pēc trenniņa no drēbēm var izgriezt spaini sviedrus

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

shkapars
01. Sep 2009, 09:42#96

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

100% pareizi sēž Rossi

333 rokas nepiekūst

Offline

Archy96
01. Sep 2009, 11:10#97

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Sep 2009, 08:28:40 shkapars rakstīja:
Archy, Tev vajag piedomāt pie pozīcijas uz moča, rokām nevajag piekust nemaz (ja nu vienīgi ahu..nnākā bremzēšana visu laiku). stūre baikam ir domāta nevis pie kā turēties, bet gan kur uzlikt rokas, jo tur piestiprināti pāris hēbeļi un gāzes ručka

Sēdi, kā gribi, bet rokas tik un tā drusku nogurst, protams, ja sēdi izteikti nepareizi, tās nogurs ātrāk, itsevišķi kartodromos.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

pljavejs
01. Sep 2009, 12:13#98

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 923

Braucu ar: Honda CBR600RR `07

es atkal bremzejot maksimali censos visu slodzi novirzit uz kajam, saspiezhot ar tam moci.
rokas varbut minimali nogurst, bet ne ta lai traucetu braukshanai.

-----------------

Offline

Ekimons
01. Sep 2009, 12:18#99

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM


01 Sep 2009, 12:13:39 pljavejs rakstīja:
es atkal bremzejot maksimali censos visu slodzi novirzit uz kajam, saspiezhot ar tam moci.
rokas varbut minimali nogurst, bet ne ta lai traucetu braukshanai.


daru tapat, bet poļubomu rokas nogurst
+ neljauj pavisam atslaabinaaties, un nav arī demfera it ka jau baigi neko neitekmee, bet nu nopurinajais paariiti reižu ir pamatiigi

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 01 Sep 2009, 12:20:08 ]



-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

shkapars
01. Sep 2009, 12:23#100

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

lai rokas bremzējot negurtu, jau pirms bremzēšanas sākšanas braucējam ir jāieņem poza, kādā ies līkumā. rokas nogurst tāpēc, ka mēģini pārvietot svaru tad, kad jau bremzē, tad sanāk viss svars uz stūri un līdz ko vairāk pārnes svaru uz stūri, jo vairāk mocim ceļās augšā pakaļa, jo sanāk svirai lielāks plecs, nekā tad, ja max svaru saglabā uz ārējo kāju un bāku. bremzējot bāku saspiest nevar, jo iekšējās kājas ceļgals jau ir atvērts uz līkuma pusi. viens no iemesliem kāpēc motoGp noņem to iekšējo kāju bremzējot, it kā esot tieši, lai viss svars būtu uz ārējo kāju

Offline