Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Problēma ar degvielu+motora temperatūru

AutorsZiņojums
STeeL
29. Sep 2009, 17:21#1

Kopš: 14. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 165

Braucu ar: KAWASAKI ZX7R 750

Sveiki !

Ceru kad mācēšu izskaidrot savu TEH. ķibeli ! Man ir mocītis SUZUKI BANDIT 400 ! Lieta tāda kad īsti nesaprotu kur tad īsti ir tā ķibele Bet centīšos to raksturot !
Tātad visu laiku braukāju kopš nopirku ar BENZINA REZEVI, nekad nebija ienākusi doma likt uz NORMALO BENZINA PADEVI ( Kaut gan džeks no kura pirku teica labāk braukā uz rezervi, tā arī nezipratu kas un kpc )! Tad nu šodien izmēģināju ( uzliku uz normālo degv.padevi), un kas notika Izbraucot pa savu mazo piemājas ieliņu 3x-4x ( kkur 500m vis kopā, braucu ar 1,2 ātrumu, nju ta gribēju pastīties kā verās ja ir normālā padeve), izbraucu, tad iebraucu mājās nolieku mocīti, un klausos VENTILATORS strāda ! PSC pats izbrinījos 1x un tik ātrā laikā jau :O kaut kas nebij labi, pastījos apakšā, jā mocis vēl izpūta ārā TOSOLU, nju es sapratu kkas anv lāgā un slēdzu atpakal uz REZERVI! Tad kad bija atdzisis izbraucu visu to pašu 3-4x un motors auksts !
Tad jautājums, sakat vai tas iespējams kad mocim, tiek piegādāta pa daudz degviela, un viņš nespēj tik ātri sadedzināt, vai tieši otrādi viņš ritīgi to visu sadedzina un konkrēti spridzina, jo kad biju izbraukajies tad apkart izputējam bija slapjums, nju redz kad nav konkrēti sadedzis, un arī pēc bendzīna smirdēja! Sakat vai tas varētu tā būt, vai vaina ir kkur citur ?


Ceru kad šito visu brīnumu ko uzrakstīju sapratīsiet

-----------------
Viri no zeniem atskiras ar to kad ir guvusi macibu !

Offline

krisis
29. Sep 2009, 17:28#2

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: velosipēdu

manam nsr ar kkas tamlīdzīgs. Vecais saimnieks bija nogriezis padevi jo jauna motora galva, un tagad es nevaru noregulēt uz normaalo režīmu vienu reizi uzliku, ka gāja 140, vēl divtik atskrūvēju un tagad iet tikai 130 un mitrs izpūtējs, bet toties uz pirmā ātruma iet uz nebēdu man ar padaudz atskrūvēts? vēlāk būs foto, jo es nezinu vai tā vispār ir degvielas padeve

Offline

tom_b
29. Sep 2009, 17:32#3

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 770

Braucu ar: V2 & V6

32.posts un joprojām neesi iebraucis foruma noteikumos? Tehniskiem jautājumiem ir domāts šis topiks:
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...5&start=3800

Offline

STeeL
29. Sep 2009, 17:38#4

Kopš: 14. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 165

Braucu ar: KAWASAKI ZX7R 750

Ups bet nju - Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts tas pats gendriz :P

-----------------
Viri no zeniem atskiras ar to kad ir guvusi macibu !

Offline

tom_b
29. Sep 2009, 17:47#5

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 770

Braucu ar: V2 & V6


29 Sep 2009, 17:38:54 STeeL rakstīja:
Ups bet nju - Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts tas pats gendriz :P


Kā pats redzi, foruma sākumlapā parādās noteikts skaits ar tēmām, ja katrs tagad piedirsīs ar savām sāpēm, tad nekas lādzīgs nesanāks

Offline

Modrs
29. Sep 2009, 17:52#6

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nu bet tas ir pilnīgs absurds. būt tā nevar, vai arī vnk sakritība. Ja tev ir treknais, tad degšanas temperatūra ir zemāka. un ja arī tik traki lietu iekšā, tev motors burbuļotu un noslāptu.
un kam ir tā benzīna padeve - bākā, vai karburatoram, un vai točna zini, ka rezerve. nav gadienā kkāds karstais čoks utt...?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 29 Sep 2009, 17:54:51 ]

Offline

STeeL
29. Sep 2009, 17:53#7

Kopš: 14. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 165

Braucu ar: KAWASAKI ZX7R 750

Ups, varbut kāds no foruma adminiem var pārcelt ? :P

-----------------
Viri no zeniem atskiras ar to kad ir guvusi macibu !

Offline

STeeL
29. Sep 2009, 17:54#8

Kopš: 14. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 165

Braucu ar: KAWASAKI ZX7R 750


29 Sep 2009, 17:52:59 Modrs rakstīja:
nu bet tas ir pilnīgs absurds. būt tā nevar, vai arī vnk sakritība. Ja tev ir treknais, tad degšanas temperatūra ir zemāka. un ja arī tik traki lietu iekšā, tev motors burbuļotu un noslāptu


Ja tu domā es te pasakas izdomāju, lai savāktu vairāk postus ? MAn tiešam ir šāda ķibele un reku arī ""krisis"" ir tiesi tada pati problema ! TA kā es neko nespraužu ! VAig risinājumu tik

VAru nofočēt un tad redzēsi kas tas par REGULĒTAJU !

[ Šo ziņu laboja STeeL, 29 Sep 2009, 17:56:45 ]



-----------------
Viri no zeniem atskiras ar to kad ir guvusi macibu !

Offline

zet
29. Sep 2009, 17:56#9

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

Benzinkrāns ar vakuma piedziņu? Moš pa turieni karburators dābun +

Offline

Modrs
29. Sep 2009, 17:58#10

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

uztaisi bildes visam
a vai tad ir ar vakuuma piedziņu benzīnkrāns :O

Offline

STeeL
29. Sep 2009, 18:02#11

Kopš: 14. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 165

Braucu ar: KAWASAKI ZX7R 750

Tikko svaigas bildes Šis ir tas brīnumanais benzīna krānins, kas rada neizprašanu !



-----------------
Viri no zeniem atskiras ar to kad ir guvusi macibu !

Offline

Sasha
29. Sep 2009, 18:05#12

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

Pārbaudi, vai ieslēdzot "normālo" režīmu neesi kopā ar benzīnu ietecinājis karbūžos dažādus netīrumus no bākas. Iespējams, ka benzīna krāns ir sapists un aizsargsietiņš ir tikai "rezerves" stāvoklī. "normālā" versijā tek visi netīrumi pa tiešo karburatoros.

Offline

krisis
29. Sep 2009, 19:05#13

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: velosipēdu

es ar kad nofo'tografēšu ielikšu foto, tikai man motors nekarst, man problēma ar noregulēšanu.

Offline

_ix_
29. Sep 2009, 19:19#14

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu

STeeL
hvz kamdeelj tev tas motors karst bet ideja tam kraaninjam ir sekojosha
piegaaz pilnu baaku ar zupu -> uzsleedz kraanu uz normaalu rezhiimu -> brauc -> peec kautkaadiem dahuja kilometriem (kad zupa tjipa ir beigusies) tev vinsh saak spraagt nost -> paarsleedz uz rezervi un vari nobraukt veel kaadus 20km


-----------------

Offline

Modrs
29. Sep 2009, 19:40#15

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

varbūt na abarot egons sajaucis rezervi ar normālo padevi, vai arī krančiks slims un tev vnk trūka benzīns, dēļ kura gan varētu sākties visādi čp

Offline

Maar4a
29. Sep 2009, 19:44#16

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1083

Braucu ar: 636 stunt edition

Šis ir tas brīnumanais benzīna krānins, kas rada neizprašanu !


-----------------

Offline

_ix_
29. Sep 2009, 19:45#17

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


29 Sep 2009, 19:44:51 Maar4a rakstīja:
Šis ir tas brīnumanais benzīna krānins, kas rada neizprašanu !


it iipashi briizhos kad kaads, tev nezinot, uzsleedz vinju uz off rezhiimu

-----------------

Offline

STeeL
30. Sep 2009, 07:46#18

Kopš: 14. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 165

Braucu ar: KAWASAKI ZX7R 750

da jā labi es nopietni prasu!

-----------------
Viri no zeniem atskiras ar to kad ir guvusi macibu !

Offline

eds
30. Sep 2009, 09:19#19

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


30 Sep 2009, 07:46:08 STeeL rakstīja:
da jā labi es nopietni prasu!


liec uz rezervi un vālē. nah meklēt problēmas tur, kur to nav?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

xmax
30. Sep 2009, 09:38#20

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660

neredzu starpību starp On nu reserve... jābūt tač vienādai padevei abos gadījumos...
piekrītu _ix_, ka tā rezerve domāta tieši tam momentam, ka zupa uz beigām iet...
Paņem un nomaini krančiku un redzēsi kas un kā... Nezinu kā ir mo, bet ir vērts paskatīties vai laiž tosolu pa lielo apli, kad kraņčiks ir uz On... - pačamdi radiatoru, vai tas silst tajā momentā...?

Offline