Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Dnepr K-750

AutorsZiņojums
elf
25. Jan 2010, 10:25#21

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Adrenanil.lv Dnepra

http://www.youtube.com/user/psssyh#p/a/u/1/XdUU09dFbvo

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Liinis
25. Jan 2010, 10:46#22

Kopš: 02. Jan 2010

No: Daugavpils

Ziņojumi: 10

Braucu ar: XV

Tomēr es neieteiktu tik ļoti uztraukties par lielāku oktānskaitli, it īpaši tehnikai, kas domāta jau 72 markas benzīnam. Atskatoties vēsturē, kaut vai tāds fakts kā tīra etilspirta lietošana dzinējos. To praktizēja valstis jau pirms otrā pasules kara, kurās bija dārga nafta, bet lēts spirts (arī Latvijā). Spirta oktānskaitlis ir virs 100 (ap 115). Tā laika liecības neko nerunā par spirta augstā oktānskaitļa kaitīgumu. Galvenā problēma bija tā efektīva denaturācija, lai to nevarētu lietot iekšķīgi. Jau 1917. gadā Henrijs Fords savu T modeli ar kompresiju 5,6 rekomendēja darbināt ar tīru spirtu, tikai ASV tas neieviesās sakarā ar 1920. gadā pieņemto sauso likumu.(citats)
Redz, spechukam ir ari tads viedoklis kadel neuzticeties?!

Offline

Difers
31. Mar 2010, 00:09#23

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: BMW K1600GT

Nezinu vispār kas ir izdomājis ka nedrīgst liet 95 dzinējos ar zemu pakāpi? 76 nevar liet dzinējos ar augstu pakāpi- tas skaidrs....

Offline