Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
Odium
23. Apr 2024, 18:14#781

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Man liekas, ka D.I.D ķēdes ir ok. Es savam mopēdam uzliku priekšējo zobratu ar dempferi, baigā lieta, bez vairs negribās. Runājot par zobu skaitiem, iespējams zobratu piedāvātājiem, jeb ražotājiem ir attiecīgas tabulas, cik un kas mainās pie kura zobu skaita priekšējam un aizmugurējam zobratam. Bet jāatceras, spēlējoties ar zobu skaitu zobratiem, samazināsi apgriezienu skaitu pie 120 kmh, varēsi sasniegt lielāku maks ātrumu, bet zaudēsi uzrāvienu, un otrādi.

Offline

Bagars
24. Apr 2024, 14:53#782

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4235

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Rotaļājoties ar zobratiem šajā virzienā, lielāku max ātrumu sasniegsi tikai no kalna un pa vējam.
Vai ir kāda argumentācija nepieciešamībai samazināt apgriezienus pie 120km/h? T.i. ir nepārvarama vēlme palielināt slodzi dzinējam, pasliktinot eļļošanu un normālu sadegšanu cilindros? Protams, katram izstrādājumam var būt savas nepilnības, bet ... ja izstrādājums ir vienā vecumā vai gandrīz sasniedzis lietotāja vecumu un līdz šim normāli darbojies, es saskatu vienīgi lietotāja skaudību, ka izstrādājums ir pārāks par lietotāju ....


Links uz Rakstiem

Links

http://www.gearingcommander.com/

[ Šo ziņu laboja Bagars, 24 Apr 2024, 15:14:06 ]

Offline

martinss
26. Apr 2024, 09:20#783

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Transalpam ir līdzīgs motors, tāpat 5 ātrumi... Bieži prasās pēc 6 ātruma. Motors ir vecs, lēns, ar gana labu griezes momentu. Tāpēc arī daudzi sāk domāt par zobratu attiecības maiņu. Kas gan nav īsti jēdzīgs pasākums, manuprāt.
Vienkārši tajos laikos bija tāda "prakse" auto/moto transporta ražotājiem- žņaugties ar pārnesumu skaitu ātrumkārbās. Man vēl ir to laiku autoss, tas pats, motoram jaudas pietiek vēl tiešākam pārnesumam, bet viņa nav.


24 Apr 2024, 14:53:43 Bagars rakstīja:
Rotaļājoties ar zobratiem šajā virzienā, lielāku max ātrumu sasniegsi tikai no kalna un pa vējam.
Vai ir kāda argumentācija nepieciešamībai samazināt apgriezienus pie 120km/h? T.i. ir nepārvarama vēlme palielināt slodzi dzinējam, pasliktinot eļļošanu un normālu sadegšanu cilindros? Protams, katram izstrādājumam var būt savas nepilnības, bet ... ja izstrādājums ir vienā vecumā vai gandrīz sasniedzis lietotāja vecumu un līdz šim normāli darbojies, es saskatu vienīgi lietotāja skaudību, ka izstrādājums ir pārāks par lietotāju ....


Links uz Rakstiem

Links

http://www.gearingcommander.com/


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline