Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Gaismas

AutorsZiņojums
andrejins
29. Oct 2013, 18:05#21

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


29 Oct 2013, 17:16:23 mexa rakstīja:
šķiet kad lasīju likumu DRL nebija aizliegts, ne arī atļauts, zvanīju uz csdd, teica ka nav teikts ka nedrīkst, bet tā kā nav teikts ka drīkst automātiski nedrīkst..... tad bija maindfaks, varbūt izlaboja lai ir saprotami


Ar pielikumu, kur shematiski visi lukturu novietojumi attēloti tas ir izlabots... DRL ir pie visiem četrriteņu, bet ne pie viena divriteņu transportlīdzekļa, tāpēc varam secināt tieši tāpat kā csdd inspektori, ka divriteņu transportlīdzekļiem tie nav paredzēti...

Tb, nav paredzēti, ja nav no rūpnīcas kā jaunajam adventuram...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
29. Oct 2013, 18:42#22

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nez vai to CP zin

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
29. Oct 2013, 18:50#23

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

CP jau nekad un neko nezina, tikai pieņem, ka viss ar lukturiem kārtībā, ja jau tehniskā izieta

Neviens tak decibelus un lukturu augstumu uz ielas nepārbauda

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
29. Oct 2013, 19:00#24

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu bet tad reali,ir jega uzlikt tadus dienas gaismas pariiti,un braukat.uz TA protams nonemt.CP nepiesiesies?nu kas peekshni var buut launakais?

Offline

mexa
29. Oct 2013, 23:17#25

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu hz, ja runa par taupīgumu spuldzei ta ok, bet regulatoram jau vieglāk kad ir slodze, to lieko jau jāšuntē, un sanāk lieks darbs kas "deldē" viņu. kad stāv mo ta cita lieta, bet braucot manuprāt(ne absolūti) labāk braukt ar gaismām. ja grib prišumu, ta derētu lai ir tas marķējums uz DRL, tad vismaz būs saziepēts mo jau tā īsti nekrata, vēl ja būs viss "oficiāli marķēts" tad domāju būs viss labi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Tomucis
30. Oct 2013, 07:55#26

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu skaidrs.doma to dariit ne jau tamdelj,ka es butu kapeiku pi***js,un spuldzes zeel.bet gan,konfiguracija mocim tada,ka (itcevishki) braucot pa pilseetu,akjis nepietiekami ladejas.in ta nav elektronikas vaina,bet gan tads modelis

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 30 Oct 2013, 09:07:02 ]

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 09:25#27

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 07:55:14 Tomucis rakstīja:
nu skaidrs.doma to dariit ne jau tamdelj,ka es butu kapeiku pi***js,un spuldzes zeel.bet gan,konfiguracija mocim tada,ka (itcevishki) braucot pa pilseetu,akjis nepietiekami ladejas.in ta nav elektronikas vaina,bet gan tads modelis


Paga paga, kā mocim aķis var sūdīgi lādēties? Parasti jau sprieguma rgulatoru varētu iestumt zem krēsla un no liekās strāvas vēl pakaļu sildīt!

Bet neiesaku tā darīt, jo tad viņš arī bieži būs jāmaina... Bet reālajā dzīvē, ja ar ģenģeri viss kārtībā, tad ir pat diezgan daudz liekas strāvas mocim. arī tukšgaitā stāvot.

Ja sākas problēmas ar pārāk mazu strāvu, bet viss ir kārtībā, tad pārbaudi masas kontaktus, ja tie nosūbē, tad arī spriegums visu laiku ir par mazu!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
30. Oct 2013, 09:50#28

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu saproti,shis aparats atshkiras no normaliem mochiem.tads nu tika talaja 82.gada izveidots,ar ljoti labiem tehniskajiem raditajiem,bet diemzeel nepietiekoshu ladeshanu.un tur nav iespejas neko uzlabot,un nav ari nekadu problemu ar to,vienkarshi ik pa laikam nakas uzladet akji majas apstaklos,lai zinatu,ka nepaliksi uz ielas.vari palasiit ridersofvision.net ,ja netici

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 30 Oct 2013, 09:52:58 ]

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 10:09#29

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 09:50:03 Tomucis rakstīja:
nu saproti,shis aparats atshkiras no normaliem mochiem.tads nu tika talaja 82.gada izveidots,ar ljoti labiem tehniskajiem raditajiem,bet diemzeel nepietiekoshu ladeshanu.un tur nav iespejas neko uzlabot,un nav ari nekadu problemu ar to,vienkarshi ik pa laikam nakas uzladet akji majas apstaklos,lai zinatu,ka nepaliksi uz ielas.vari palasiit ridersofvision.net ,ja netici


Zinu aparātu, kaut kad jau esi jautājis tepat forumā par ģenerātora problēmām...

Bet nepiekritīšu, ka tā ir aparāta vaina.

Tavam aparātam ģenģera jauda ir 20-25A, kas ir pilnīgi normāls ģenerators motociklasm bez elektronikas un iešprices

[ Šo ziņu laboja andrejins, 30 Oct 2013, 10:14:27 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

lenko
30. Oct 2013, 10:10#30

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

212. Dienas gaitas lukturi

212.1. Tips, skaits, krāsa un novietojums

212.1.1. Dienas gaitas lukturiem jābūt sertificētiem un marķētiem atbilstoši transportlīdzekļu sertifikācijas noteikumiem (2.29.att.). Ja transportlīdzeklis izgatavots līdz 2000.gada 31.decembrim, lukturi var būt sertificēti un marķēti atbilstoši prasībām, kas noteiktas tehniskajos normatīvos, kuri tika piemēroti, izgatavojot (sertificējot) transportlīdzekli, ar nosacījumu, ka lukturu marķējumā norādīts luktura tips.

212.1.2. Automobiļiem atļauts uzstādīt divus dienas gaitas [RL] lukturus, kas izstaro baltu gaismu.

212.1.3. Lukturiem jābūt uzstādītiem simetriski pret automobiļa vidējo garenplakni, ievērojot 2.30.attēlā norādīto izvietojumu.

212.2. Lukturi drīkst degt vieni paši un tiem jāizslēdzas, ieslēdzot galvenos lukturus, izņemot gadījumus, ja galvenie lukturi tiek izmantoti kā gaismas signalizācija (ieslēgt – izslēgt), lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību.

212.3. Dienas gaitas lukturu kopējais gaismas stiprums nedrīkst pārsniegt 800 kandelas.

212.4. Lukturiem jābūt nostiprinātiem pie nekustīgām automobiļa daļām tā, lai braukšanas laikā ceļa nelīdzenumi neizraisītu gaismas kūļa svārstības. Lukturu optiskajam elementam jābūt tīram, sausam, bezkrāsainam. Nav pieļaujama jebkādu šķidrumu, pārklājumu, gaismas filtru vai papildu elementu izmantošana. Izkliedētājam jābūt bez plaisām, izlūzumiem u.tml. bojājumiem.

Nekur nav rakstits,ka aizliegts.Uzstadi normali un viss bus kulee.Jaunajiem modeliem tadi jau stokaa nak

[ Šo ziņu laboja lenko, 30 Oct 2013, 10:10:31 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 10:13#31

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 10:10:11 lenko rakstīja:
212. Dienas gaitas lukturi

212.1. Tips, skaits, krāsa un novietojums

212.1.1. Dienas gaitas lukturiem jābūt sertificētiem un marķētiem atbilstoši transportlīdzekļu sertifikācijas noteikumiem (2.29.att.). Ja transportlīdzeklis izgatavots līdz 2000.gada 31.decembrim, lukturi var būt sertificēti un marķēti atbilstoši prasībām, kas noteiktas tehniskajos normatīvos, kuri tika piemēroti, izgatavojot (sertificējot) transportlīdzekli, ar nosacījumu, ka lukturu marķējumā norādīts luktura tips.

212.1.2. Automobiļiem atļauts uzstādīt divus dienas gaitas [RL] lukturus, kas izstaro baltu gaismu.

212.1.3. Lukturiem jābūt uzstādītiem simetriski pret automobiļa vidējo garenplakni, ievērojot 2.30.attēlā norādīto izvietojumu.

212.2. Lukturi drīkst degt vieni paši un tiem jāizslēdzas, ieslēdzot galvenos lukturus, izņemot gadījumus, ja galvenie lukturi tiek izmantoti kā gaismas signalizācija (ieslēgt – izslēgt), lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību.

212.3. Dienas gaitas lukturu kopējais gaismas stiprums nedrīkst pārsniegt 800 kandelas.

212.4. Lukturiem jābūt nostiprinātiem pie nekustīgām automobiļa daļām tā, lai braukšanas laikā ceļa nelīdzenumi neizraisītu gaismas kūļa svārstības. Lukturu optiskajam elementam jābūt tīram, sausam, bezkrāsainam. Nav pieļaujama jebkādu šķidrumu, pārklājumu, gaismas filtru vai papildu elementu izmantošana. Izkliedētājam jābūt bez plaisām, izlūzumiem u.tml. bojājumiem.

Nekur nav rakstits,ka aizliegts.Uzstadi normali un viss bus kulee.Jaunajiem modeliem tadi jau stokaa nak


Viņi atsaucās uz to vārdu ar ko sākas 212.1.2. punkts

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
30. Oct 2013, 10:33#32

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

diemzeel,bet nav pietiekoshi
vien lai pielaistu ir jabut 4ut ne virs akja normal voltaazhai.tada nu ir ta kapriza tehnika.tas nav Jawinja

piekam ir svaigi partits stators,un jauns r/r piekam,mosfet.
neesmu es liels meistars elektronika,bet saku ka ir,
bet nu runa nav par to.
galvenais ka tad likshu DRL un gan jau nepanjems aiz astes mani uz ta,protams nost

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 30 Oct 2013, 10:41:14 ]

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 10:56#33

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 10:33:44 Tomucis rakstīja:
diemzeel,bet nav pietiekoshi
vien lai pielaistu ir jabut 4ut ne virs akja normal voltaazhai.tada nu ir ta kapriza tehnika.tas nav Jawinja

piekam ir svaigi partits stators,un jauns r/r piekam,mosfet.
neesmu es liels meistars elektronika,bet saku ka ir,
bet nu runa nav par to.
galvenais ka tad likshu DRL un gan jau nepanjems aiz astes mani uz ta,protams nost


Tikai paskaties, lai tie DRL reāli arī tevi padara kaut tik pat pamanāmu kā tuvie, citādi nebūs īsti jēgas no viņiem

Visādi citādi katrai tehnikai savas kaprīzes, vienam 20A ģenģeris iet uz urrā un RR nepārtraukti karsts, citam pietrūkst sprieguma



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
30. Oct 2013, 14:15#34

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

mosfet ir izšķērdība šajā vietā, tur simistori ir way to go, vnk tas tāds modes kliedziens, mosfet, značit kruta a magnēts dod savus gausus?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Tomucis
30. Oct 2013, 14:50#35

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

es velreiz saku,neesmu elektrikis lai gudri runatu.bet zinu toties ka Yamahinja Vision ir kapriiza jaunkundze,un ne es viens to saka,bet amerika un kanaada,kur shis aparats sava laika bija wow =)ne velti ridersofvision.net par to ir daudz un dikti runas,un tiek mineets,ka viena no pirmajam lietam kas ir jaizdara iegustot sho dampi.nu kautka ta.bet ne par to ir runa

Offline

mexa
30. Oct 2013, 14:55#36

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu par slimību neviens nerunā, tā var būt, bet vai magnēts pietiekoši daudz dod ārā? tur jau var sanākt tā šaize, tad jau labāk piedomājot pārtīt ar citu koefu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 15:14#37

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 14:55:35 mexa rakstīja:
nu par slimību neviens nerunā, tā var būt, bet vai magnēts pietiekoši daudz dod ārā? tur jau var sanākt tā šaize, tad jau labāk piedomājot pārtīt ar citu koefu


Jā tas palielinātu amperāžu ko dod ārā ģenģeris, tikai jautājums, vai RR tas patiks

Ja man būtu mocis ar šādu problēmu, tad noteikti riskētu, jo stulbāk ir iziet ārā no rīta un saprast ka mo ir tukšs, nekā izdomāt kur ielikt RR tā, lai viņš neko nesakausē - pietiekami labi dzesējas un kalpo pietiekami ilgi arī pie lielākām slodzēm!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
30. Oct 2013, 15:55#38

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es savu turu zem priekšējiem plastmasiem ja ģenģeris tā jau nenod neko ārā, tad nekas trakāks tam RR nenotiks pēc pārtīšanas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 16:57#39

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 15:55:32 mexa rakstīja:
es savu turu zem priekšējiem plastmasiem ja ģenģeris tā jau nenod neko ārā, tad nekas trakāks tam RR nenotiks pēc pārtīšanas


Mans pārvācās no krēslapakšas uz vietu blakus aķim, zem sānu plastmasas, ja pirms tam brīžiem sāka rādīties, ka jāmaina RR, tad pēc nonākšanas vietā, kur tas normāli dzesējas un nepārkarst strādā vnk ideāli

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
30. Oct 2013, 18:27#40

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja vien būtu vairāk ar ierosmes tinumu būtu dzīve kudi vieglāka, atkristu šī ierastā kaite, tikai sukas mainītu,nu bet arīrotori laikam diltu, tomēr abaroti, nu ja neliek pārnesumu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline