Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Traiks invalīdam

AutorsZiņojums
maniac
10. Apr 2011, 20:39#61

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


Gadījumā neder vieglo auto "plānie" rezerves riteņi!

Tad ir jāredz.
Ak jā! Pareizais izmērs ripuļiem būtu 145/65R15.
Man jau saka priekšā, ka priekšējās no smarta ir šitādas. Bet smarta riteņiem 3 caurumi. Ideāli būtu 4.

[ Šo ziņu laboja maniac, 11 Apr 2011, 11:16:16 ]



-----------------

Offline

maniac
12. Apr 2011, 08:20#62

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Nu jau drīz velorekša rāmis būs pielipināts pie bembelāta. Tad mēģināšu reģistrēt. Varbūt kādam ir draugi iekš tā kantora? Man bija, bet, diemžēl, jau citā saulē...
"Uz dullo" negribās bāzties. Paklausījos kā puiši reģistrēja divām Jawām blaķenes. Katru dienu cits piegājiens un prasības... Tas burtiski! Jo reģistrēja katru savā dienā!

[ Šo ziņu laboja maniac, 12 Apr 2011, 08:20:48 ]



-----------------

Offline

er673
12. Apr 2011, 16:35#63

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Negribu but pesimists vulgaris- bet drīkst zināt par plāniem kā pieregistrēsi to veloriksas/bmw motocikla mixu (tipa motocikls kam no rupnicas blakusvagis nav paredzets)? tur tacu bus visas techniskas parbaudes, nesertificeta parbuve, ramja konstrukciju parbuve u.t.t.
+
Ta veloriksas piekabe/blakusvagis tacu ir vispar bez nekadiem dokumentiem/sertifikatiem, izcelsmes...


Tiesam dzit registraciju/ TA caur LIT vai EST nav reālāk?

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

bluefire
12. Apr 2011, 19:44#64

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


12 Apr 2011, 16:35:41 er673 rakstīja:
Negribu but pesimists vulgaris- bet drīkst zināt par plāniem kā pieregistrēsi to veloriksas/bmw motocikla mixu (tipa motocikls kam no rupnicas blakusvagis nav paredzets)? tur tacu bus visas techniskas parbaudes, nesertificeta parbuve, ramja konstrukciju parbuve u.t.t.
+
Ta veloriksas piekabe/blakusvagis tacu ir vispar bez nekadiem dokumentiem/sertifikatiem, izcelsmes...


Tiesam dzit registraciju/ TA caur LIT vai EST nav reālāk?


Cerams viss izdosies, mani arī interesē tā sertifikācija, vai tāda ir plānota?

Offline

zet
12. Apr 2011, 20:52#65

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission
http://www.zr.ru/a/98931
http://www.onewheeldrive.net/2006/10/04/scoot-t...-suzuki-burgman/

[ Šo ziņu laboja zet, 12 Apr 2011, 21:19:01 ]

Offline

maniac
12. Apr 2011, 22:57#66

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Negribu but pesimists vulgaris- bet drīkst zināt par plāniem kā pieregistrēsi to veloriksas/bmw motocikla mixu (tipa motocikls kam no rupnicas blakusvagis nav paredzets)? tur tacu bus visas techniskas parbaudes, nesertificeta parbuve, ramja konstrukciju parbuve u.t.t.
+
Ta veloriksas piekabe/blakusvagis tacu ir vispar bez nekadiem dokumentiem/sertifikatiem, izcelsmes...

Doma ir piereģistrēt mo ar blaķeni. Blaķenei tagad vairs netiek prasīti dokumenti un VIN. Miera ielā kaut ko fleitēja par izziņu no dīlera (moča dīlera!) par to, ka VAR pielikt blaķeni. Es gan noteikumos neko tādu neatradu Mēģināšu bez visām izziņām. LT variants arī ir iespējams, bet pagaidām gribētos Dzimtenē.
Pēc pārbūves uz rokas vadību pie pašreizējām prasībām nekāda TA un sertifikācija nespīd
Jāgaida, kad Edijs ko iztiesās. Viņam gan tas braucamais mazāk atšķiras no standarta (ja kurš nav redzējis - Hārlis, kuram pakaļrata vietā ir tilts un vadība tikai ar rokām).

-----------------

Offline

maniac
12. Apr 2011, 23:00#67

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission
http://www.zr.ru/a/98931
http://www.onewheeldrive.net/2006/10/04/scoot-t...-suzuki-burgman/

Tas viss ir ļoti izglītojoši, bet kā šīs zināšanas pielietot konkrētajam aparātam?

-----------------

Offline

zet
13. Apr 2011, 16:08#68

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

Nezinu. Bet mani ļoti uztrauc tā lieta,ka draiveram būs pārslogotas rokas.Saprotu ka šifteri būs vienkāršāk un tt.Tas tā.Var būt...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=...ce=www.google.lv

[ Šo ziņu laboja zet, 13 Apr 2011, 16:53:45 ]

Offline

maniac
14. Apr 2011, 08:37#69

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


13 Apr 2011, 16:08:57 zet rakstīja:
Nezinu. Bet mani ļoti uztrauc tā lieta,ka draiveram būs pārslogotas rokas.Saprotu ka šifteri būs vienkāršāk un tt.Tas tā.Var būt...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=...ce=www.google.lv

Domā - kreisā roka? Jāspiež sajūgs un pogas? Nedomāju, ka tas būs pārāk grūti. Pie tam - ja piešaujas, var slēgt neizspiežot sajūgu. Pašam ir gadījies ar pārtrūkušu sajūga trosi braukt mājup. Ar līdzīgu aparātu (k75RT).
Atradu vēl ražotāju:
http://www.translogicuk.com/powershift-system-hd-st.htm
Aprakstā redzams, ka var nespiest sajūgu. Vēl kaut kur redzēju video ar līdzīgiem šifteriem. Tur arī sajūgs netika aiztikts.

[ Šo ziņu laboja maniac, 14 Apr 2011, 08:37:35 ]



-----------------

Offline

Zelch
14. Apr 2011, 12:59#70

Kopš: 10. Nov 2008

Ziņojumi: 24

Braucu ar: CBR600F4

Bez elektriska atrumparsledzeja varetu ari iztikt ,uzmontejot sviru kaut kur augsa pec iespejas ertaka vieta ,pec principa ka vecajiem iziem.

Offline

maniac
14. Apr 2011, 14:31#71

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


14 Apr 2011, 12:59:57 Zelch rakstīja:
Bez elektriska atrumparsledzeja varetu ari iztikt ,uzmontejot sviru kaut kur augsa pec iespejas ertaka vieta ,pec principa ka vecajiem iziem.

Tā ir Edija hārlim. Un varētu arī šim, bet ļoti tālu tas kloķis sanāks. Garas sviras un vairāki šarnīri. Jāslēdz taču ar labo roku! Iznāk ne tikai mocim otrā pusē, bet vēl pāri blaķenei.

-----------------

Offline

Zelch
14. Apr 2011, 14:50#72

Kopš: 10. Nov 2008

Ziņojumi: 24

Braucu ar: CBR600F4

To visu var diezgan vienkarsi uztaisit. Ja pa smuko ,tad var likt moto atrumparsledzeju regulejamos sarnirus ,ja grib letak (bet ne mazak funkcionali) var likt tadus ka naca padomju laika tehnikai(motoblokiem ,traktoriem,moto utt.) vienigi ,tad nedaudz lielaka brivkustiba noteikti bus.

Offline

zet
14. Apr 2011, 16:52#73

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

Viņam ar rokām būs jātur arī savu torsu, vot kas par lietu. Bez sajūga diez vai izdosies+ el.šifters+ jātur torsu+ jārulē. Pie kājas šifteru nevar pielāgot?

[ Šo ziņu laboja zet, 14 Apr 2011, 17:00:39 ]

Offline

maniac
14. Apr 2011, 19:55#74

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


14 Apr 2011, 16:52:18 zet rakstīja:
Viņam ar rokām būs jātur arī savu torsu. Bez sajūga diez vai izdosies.

Torsu turēs ratu balsti. Mašinā Dainis pats var ierāpties un braukt. Bez sajūga - nav mērķis! Bet domāju, ka varētu (protams, izņemot pirmo robu).
Piemēram:
http://www.youtube.com/watch?v=60xmKGh1OYk&NR=1
Un nav nemaz tik sarežģīti ar sajūgu:
http://www.youtube.com/watch?v=DNEH5pDnbRM&feature=related

-----------------

Offline

maniac
18. Apr 2011, 09:01#75

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Blaķenes rāmis ir piekabināts!
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7127
Diemžēl amortiņš ir beigts
Varbūt kādam kas līdzīgs mētājas? Un riepa arī... nekāda

[ Šo ziņu laboja maniac, 18 Apr 2011, 09:15:36 ]



-----------------

Offline

undo
27. Oct 2011, 11:15#76

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Iespējams esmu ko palaidis garām. Šis projekts ir pabeigts vai tomēr kas nesanāca? Galerijā pēdojo ko atradu bija tikai piekabinātā blaķene.

-----------------
homo homini lupus est

Offline

bluefire
27. Oct 2011, 12:22#77

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


27 Oct 2011, 11:15:54 undo rakstīja:
Iespējams esmu ko palaidis garām. Šis projekts ir pabeigts vai tomēr kas nesanāca? Galerijā pēdojo ko atradu bija tikai piekabinātā blaķene.


Jāgaida kad maniac uzradīsies,no viņa tad atbildi gaidam. Jā, man ar tas process interesē, cik tāl i tikuš?

Offline

maniac
27. Oct 2011, 12:58#78

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Nolēmām nemainīt meistaru un viņa aizņemtības dēļ projekts bija "iesaldēts" uz motosezonas laiku. Tagad atsākusies darbība, bet vēl nav "uzrādāmu" razultātu. Gatavam vajadzētu būt uz sezonas atklāšanu.

-----------------

Offline

motoinstruktors
27. Oct 2011, 22:17#79

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4




...VISU CIEŅU!!!

[ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 27 Oct 2011, 22:18:27 ]

Offline

maniac
06. Nov 2011, 19:22#80

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Taaaaks! Atsākas darbi pie šī:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7127
Šodien tikos ar Meistaru. Atrunājām turpmākos darbus un vajadzības.
Lūgums: varbūt kāds var noziedot (pārdot par simbolisku cenu) vai pačukstēt, kur ir -
-alumīnija lokšņu materiāls blaķenes grīdai (vajag divus gabalus apmēram 1x1m);
-riteni-"dokatku" 15-16 collu(t.i. šauru, līdz 4 collām platumā) no Audi B4, ar 4 caurumiem, attālums starp kuriem 110 mm;
-riepu minētajam ritenim.


-----------------

Offline