Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: BMW f650 netur eļļas spiedienu

AutorsZiņojums
asfalts
23. Nov 2010, 18:44#1

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

sveiki, vai kāds ir ņēmies ar bmw f650 dzinēju, ielikta jauna kloķene, slīdgultņi dzinēja korpusos, jauns eļļas sūknis, bet eļļas spiedienu netur... (mēģinātas ir dažādas eļļas) pēc kāda gabala sāk iedegties eļļas lampiņa... noslāpē, iedarbini un atkal kādu brīdi rūc... varbūt kādam kas līdzīgs ir bijis?

Offline

dzeksis
23. Nov 2010, 18:52#2

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Pārmet jautājumu TE!

Offline

grosha
23. Nov 2010, 19:01#3

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

Var pat nemest, pazudīs
Kura gada bembelāts?

Offline

osiic
23. Nov 2010, 20:34#4

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


23 Nov 2010, 18:44:14 asfalts rakstīja:
sveiki, vai kāds ir ņēmies ar bmw f650 dzinēju, ielikta jauna kloķene, slīdgultņi dzinēja korpusos, jauns eļļas sūknis, bet eļļas spiedienu netur... (mēģinātas ir dažādas eļļas) pēc kāda gabala sāk iedegties eļļas lampiņa... noslāpē, iedarbini un atkal kādu brīdi rūc... varbūt kādam kas līdzīgs ir bijis?


Baigi ozh peec kaa ta sieraa sagaajis redukcijas vaarsts. Vinju esi paarbaudiijis?

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Modrs
23. Nov 2010, 20:52#5

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

šitiem rotax bembelātiem ir šāles?

Offline

Archy96
23. Nov 2010, 20:53#6

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Nov 2010, 20:52:42 Modrs rakstīja:
šitiem rotax bembelātiem ir šāles?

Es ar nobrīnījos, domāju, ka pamatgultņi

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

asfalts
23. Nov 2010, 21:40#7

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

kas ir redukcijas vārsts?
nu ir viņiem šāles, kas presējas korpusos...

Offline

osiic
23. Nov 2010, 21:44#8

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


23 Nov 2010, 21:40:01 asfalts rakstīja:
kas ir redukcijas vārsts?
nu ir viņiem šāles, kas presējas korpusos...


Tas ir vaarsts kursh atbild par elljas paarspiedienu. Respektiivi kad spiediens ir pa lielu, tad vinjsh paveraas un lieko spiedienu izdzen atpakal elljas karterii Tachu es nezinu vai tavam mocim taads ira. Idejiski vajadzeetu buut. Mineeju to vaarstu taapeec, ka vienam savam chomam (arii Rotax motors) to vaarstu njeemu nost un tiiriiju - skaida bija iespruudusi starp darba cilindrinju un kopusu - rezultaataa par maz elljas spiediens, kad mocis straadaa tukshgaitaa un mazajos darba apgriezienos

[ Šo ziņu laboja osiic, 23 Nov 2010, 21:45:04 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

asfalts
23. Nov 2010, 21:52#9

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

jā, bet man ir pat tā, ka arī uzgāzējot, spiediens neparādās... dīvaini arī tas, ka tad kad nav eļļas spiediens, tad tajā mirklī rāmī ir pacēlies eļļas līmenis, respektīvi ir savākta visa eļļa no kartera, arī tā, kas paspējusi mazliet pat notecēties. tas nozīmē, ka eļļu pat neievelk sūknis (eļļas truba pirmā tika nomainīta)... vai tas vārsts varētu nelaist visu eļļu? domāju, ka nē...

Offline

osiic
23. Nov 2010, 22:24#10

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


23 Nov 2010, 21:52:24 asfalts rakstīja:
jā, bet man ir pat tā, ka arī uzgāzējot, spiediens neparādās... dīvaini arī tas, ka tad kad nav eļļas spiediens, tad tajā mirklī rāmī ir pacēlies eļļas līmenis, respektīvi ir savākta visa eļļa no kartera, arī tā, kas paspējusi mazliet pat notecēties. tas nozīmē, ka eļļu pat neievelk sūknis (eļļas truba pirmā tika nomainīta)... vai tas vārsts varētu nelaist visu eļļu? domāju, ka nē...


Kura gada tev ir tas mocis?

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

stirlics
23. Nov 2010, 22:52#11

Kopš: 06. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: bmw r1200gs

Tas ir normāli,kad eļļas līmenis paceļas karstam dzinējam.Var pat līt pāri lūpai pielieliem apgriezieniem!!!.Ja eļļa bačokā ir uzsilusi tad kko jau sūknis pumpē.
Man šķiet ,kad varētu arī eļļas datčiks gļučīt.

Offline

marcis
23. Nov 2010, 23:25#12

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Esmu redzējis, ka motoriem nav redukcijas vārsta pie eļļas sūkņa, bet kaut kas līdzīgs ir eļļas filtrā. Aizmirsu vai tas bija moča vai auto motoram..

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

marcis
23. Nov 2010, 23:27#13

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


23 Nov 2010, 22:52:48 stirlics rakstīja:
Tas ir normāli,kad eļļas līmenis paceļas karstam dzinējam.Var pat līt pāri lūpai pielieliem apgriezieniem!!!.Ja eļļa bačokā ir uzsilusi tad kko jau sūknis pumpē.
Man šķiet ,kad varētu arī eļļas datčiks gļučīt.


To devēju nevar diez pārbaudīt, izskrūvējot ārā, tā vietā ieskrūvējot parastu skrūvi un pielaist motoru un visādi izspaidot to devēju, pieliktu pie masas?

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Modrs
23. Nov 2010, 23:33#14

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


23 Nov 2010, 23:25:39 marcis rakstīja:
Esmu redzējis, ka motoriem nav redukcijas vārsta pie eļļas sūkņa, bet kaut kas līdzīgs ir eļļas filtrā. Aizmirsu vai tas bija moča vai auto motoram..


tas nav redukcijas vārsts, bet vārsts, kas laiž garām eļļu, ja filtrs ir mega aizkakājies ciet. sastopams gan autiņiem, gan mo.

un vai vispār močiem ir redukcijas vārsti sūkņiem...? manam zāģim, cik zinu un pētīju sūkņus, neredzēju. Un ja tā padomā, tolkam neviens saļņiks nav pa ceļam, kuru varētu izspiest

a viselementārākais ir devēja vietā ieskrūvēt manometru un pasavērties, ko tas rāda. gaužām elementāri!

[ Šo ziņu laboja Modrs, 23 Nov 2010, 23:34:45 ]

Offline

Modrs
23. Nov 2010, 23:39#15

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tev ir jāskatās sūknis nr 1. moš jams nedaudz aizrijās un tāpēc tev līmenis pieaug bačokā un tek pāri atpakaļ karterī...


1.Delivery pump
2.Oil tank
3.Check valve
4.Oil filter
5.Control valve
6.Low-pressure line (gearbox)
7.Low-pressure line (clutch)
8.High-pressure line (crankshaft)
9.High-pressure line (big end bearing)
10.High-pressure line (camshafts)
11.Chain tensioner
12.Spray nozzle (for piston)
13.Oil sump
14.Suction pump

značit ir kkāds redukcijas vārsts, hvz

[ Šo ziņu laboja Modrs, 23 Nov 2010, 23:43:30 ]

Offline

asfalts
24. Nov 2010, 16:35#16

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

eļļas filtrs arī gluži jauns tika ielikts! es tik iedomājos, vai nevar būt beigts tas vārsts, kas eļļu palaiž uz zobratiem... vai viņš visu eļļu nepalaiž tur, un uz kloķeni nekas vairāk netiek... mopēds ir 1995 gada metiens. laikam tiešām mehāniskais eļļas spiediena mērītājs jāpielik klāt un tad redzēs...

Offline

osiic
24. Nov 2010, 22:20#17

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Modram: jaa - mochiem ir redukcijas vaarsti un pie tam diezgan daudziem! Vareetu pat teikt ka lielaakajai daljai
Tas vaarstinjsh kas ir elljas filtram galaa (ja ir) arii tieshi darbojaas kaa redukcijas vaarsts. Ja taads filtrs ar vaarstinju tiek liekts iekshaa jauns, tad ir ljoti svariigi pirms ielikshanas to vaarstinju nospiest, jo biezhi vien vinji meedz buut pielipushi pie korpusa, kas arii peec tam var radiit galvassaapes
Un jaa - shitam motoram stokaa nenaak redukcijas vaarsts, taapeec iespeejams ka vinjsh ir elljas filtraa
Tachu pareizi teica Modrs. Vajag dabuut taa mocha servisa manuaali (vismaz motora), piesleegt pie elljas sisteemas manometru un pameeriit spiedienu (vadities peec graamatas)

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

vikings
24. Nov 2010, 22:48#18

Kopš: 11. Mar 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Dominator,Honda XR400R

Rāmī jābūt eļļas sietam.To vajadzētu izskrūvēt,varētu būt aizkakājies!

Offline

grosha
24. Nov 2010, 23:01#19

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

Tas siets atrodas aiz šļaukas štucera, trubs iet uz sūkni nr1.
Bildē šams ir, dabā rāmja kreisajā pusē, ja pareizi atceros

[ Šo ziņu laboja grosha, 24 Nov 2010, 23:27:50 ]

Offline

asfalts
24. Nov 2010, 23:23#20

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

aaa, nu tas jau padara visu lietu skaidrāku... par tāda sieta esamību pat nebiju iedomājies... tāpēc arī to eļļu nevelk uz leju, ja tas siets ir ciet! šonakt būs jau mierīgāks prāts, paldies liels par atsaucību!

Offline