Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Dienesta auto nodoklis

AutorsZiņojums
Niksons
11. Jan 2011, 09:02#21

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


10 Jan 2011, 22:09:51 kasinsh79 rakstīja:
Neesiet nu tik pārliecināti, ka dienesta auto (transportlīdzekļa) nodoklis neattieksies uz motociklu, kas reģistrēts uz firmu. Runāju ar vienu lielu un VID acīs arīdzan respektablu grāmatvedības firmu, viņi apgalvoja, ka tas attieksies arī uz moci. Es kā reiz šobrīd esmu izvēles priekšā, pirkt uz firmu vai kā privātpersonai. Vēlmes iet uz VID man nav Vēlmes maksāt latru mēnesi mistiskus >20 LVL par neko arī nav
Bet vēlme Vāczemē nopirkt jaunu moci bez PVN ir liela jo liela Un tāpat nav slikta doma visi uzturēšanas izdevumi, kas varētu būt saistīti ar saimniecisko darbību. Kā te viens teica, iedvesmai pie klientiem braucot )

Kā tad īsti ir? Ir kāds tiešām 100% zinošs šajā jautājumā?


Lūdzu paskaidro, kādā mārrutkā tev vajag to moci reģistrēt te, ja mūsu valdītāji ir skaidri parādijuši, ka transporta reģistrācijai mums ir atvēlēta Lietuva ?

Nopērc uz LV SIA, ar 0 % pvn
Sia pārdod tev vai vecmammai, kura deklarēta Lietuvā, jau par 1/2 cenu un atmaksu pēc 3 gadiem, varbūt .
Reģistrē moci tur un vizinies laimīgs. Būsi ietaupijis palielu $ reģistrējot (ja moča motors ir liels) + skates katru otro gadu un mazāks nekā te...
Ārzemēs reģistrētiem močiem nav ierobežojumi LV teritorijā

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

muudzis
22. Jan 2011, 18:40#22

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


par to kā ir de facto varētu pastāstīt kāds, kuram mocis noreģistrēts uz firmu. atliek piereģistrēties e-csdd un paskatīties pie maksājumiem. man autiņam jaunais nodoklis stāv kā briedis un bez tā nomaksas tehapskati iziet nevar.

domāju, ka dienesta auto nodoklis uz mociem šobrīd neattiecas, jo nekur nav redzama speciāli moču motoru tilpumiem izstrādāta gradācija. minimālā summa ir 19LVL par tilpumu līdz 2000ccm - būtu neadekvāti maksāt identisku nodokli gan par 50ccm skūteri gan 1l+baiku..



arī pats plānoju šosezon gādāt kādu 125ccm aparātu apvienojot patīkamo (braukšana ar moci - ok ok - mopēdu ) ar lietderīgo (ekspluatācijas izmaksas).

p.s.
starp citu, uz lielā trokšņa par dienesta auto nodokli fona, esot klusiņām ieviesti tādi jaukumi kā
1) tikai 50%PVN norakstīšana iegādājoties auto (visi auto - arī kravas? arī moci, velosipēdi utt..?) un
2) degvielai varot norakstīt tikai 80%PVN.

bonusā - neesot jāpilda maršruta lapas.

Offline

spoks
03. Feb 2011, 10:46#23

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

Šodien saņēmu no Ģirta Avotiņa:


Fakti un mīti par auto nodokli un GPS maršruta kontroles sistēmām

2011. gadā Latvijā ir ieviests jauns Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likums, kas attiecas uz visiem uzņēmējiem, kuru īpašumā vai turējumā ir Latvijā reģistrēts vieglais automobilis. Tas paredz situācijas, kurās ekspluatācijas nodoklis nav jāmaksā un kurās var pieprasīt nodokļa atmaksu. Diemžēl steigā pieņemtais likums ir radījis jucekli un neizpratni uzņēmēju vidū. Līdz ar to sabiedrībā izplatījušies dažādi mīti gan par nodokļa maksāšanu, gan iespējām to apiet vai godīgi nemaksāt, ja tā paredzēts likumā.

Jāmaksā visiem, izņemot...
Likums paredz, ka nodoklis, kas atkarībā no automašīnas dzinēja tilpuma un 1. reģistrācijas datuma svārstās no 19 līdz 40 latiem, ir jāmaksā visiem uzņēmumiem, ja vien viņu īpašumā vai turējumā esošais auto nav operatīvais transports, taksometrs, automašīnu ražotāja demonstrācijas automobilis, īstermiņa nomas auto vai minētais automobilis netiek izmantots tikai un vienīgi savas saimnieciskās darbības vajadzībām. Neskatoties uz to, ka likums paredz nodokļa neiekasēšanu no uzņēmējiem, kuri savus transporta līdzekļus izmanto tikai saimnieciskās darbības vajadzībām, daudzi maldīgi uzskata, ka nodokļa nomaksa ir ekonomiski izdevīgāka, kā likumā izvirzīto prasību ievērošana.

Nemaksāt ir vienkārši
Uzņēmumiem, kuru automobiļi ir auto ražotāju demonstrācijas automobiļi vai īstermiņa iznomāšanai paredzēti transportlīdzekļi, tie jādeklarē Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD). Īstermiņa iznomāšanai paredzēto transportlīdzekļu saimniekiem jāatceras, ka likums paredz nodokļu atvieglojums attiecināms tikai un vienīgi uz uzņēmumiem, kuru vieglo transportlīdzekļu iznomāšanas pakalpojumi veido ne mazāk kā 90 procentus no kopējā apgrozījuma.

Automobiļi, kuri tiek izmantoti saimnieciskās darbības vajadzībām, papildu deklarēšanai CSDD ir jāaprīko ar maršruta kontroles sistēmu, kas uztver globālās pozicionēšanas sistēmas (GPS) satelītu raidītos signālus un nosaka automobiļa koordinātas reālā laikā un vietā, ļaujot veikt braucienu uzskaiti. Šādu sistēmu uzstādīšanu un apkalpošanu Latvijā piedāvā vairāki uzņēmumi.

SIA "Navirec" valdes loceklis Māris Priednieks skaidro: "Mūsu kompānija piedāvā maršruta kontroles sistēmas, kas kopā ar uzstādīšanas izmaksām, nepārsniedz divsimts latu, kā arī piedāvā dažāda līmeņa sistēmas abonēšanas programmas, kuru cena nepārsniedz desmit latu mēnesī. Vienkāršs aprēķins, saskaitot uzstādīšanas maksu un abonēšanas maksu un izdalot to uz divpadsmit mēnešiem, apliecina, ka visas investīcijas atmaksājas jau pirmā gada laikā. Šogad esam izstrādājuši arī izdevīgāku piedāvājumu tiem uzņēmumiem, kam nav vajadzīga komplicēta autotransporta vadības sistēma un pietiek tikai ar minimālo programmu atskaišu sagatavošanai Valsts ieņēmumu dienestam, šim pakalpojumam, kas sarežģītās atskaites ļauj pašiem autovadītājiem vienkārši izdrukāt no mūsu sistēmas, abonēšanas maksa ir nedaudz vairāk kā pieci lati."

Iespējams sasniegt lielāku ekonomiju
Maršruta kontroles sistēmu uzstādīšanas uzņēmumi un to klienti līdz šim ir saskārušies ar praksi, ka, pateicoties šīm sistēmām, tiek ieekonomēts daudz vairāk kā tikai nodokļi. Šādas sistēmas ļauj sekot līdzi autoparkam un izdarīt stratēģiskus lēmumus gan degvielas, gan nobraukto kilometru samazināšanai. Papildus pareizai plānošanai šādas sistēmas ļauj kontrolēt darbinieku maršrutus un patērēto laiku ceļā. Vairāki maršruta kontroles sistēmu uzstādīšanas uzņēmumi piedāvā arī daudz komplicētākas sistēmas, kas ļauj sekot līdzi gan autotransporta darbības režīmam un patērētajai degvielai, gan dažādu papildiekārtu darbībai.

"Pamatā GPS autoparka vadības sistēmas ir radītas, lai optimizētu uzņēmumu autoparkus, celtu darba ražīgumu, atvieglotu darbu un samazinātu izmaksas. Vairāki mūsu klienti ir panākuši līdz pat 30% lielu degvielas patēriņa samazinājumu, kā arī ievērojami samazinājuši sava autoparka nobraukumu. Par ievērojamiem ieguvumiem ziņo arī transporta kompānijas, kuras papildus ir uzstādījušas temperatūras kontroles sistēmas. Brīdinājuma īsziņas par temperatūras režīma izmaiņām, līdz šim no bojāejas ir glābušas nevienu vien pārtikas produktu vai ziedu kravu," atzīst M. Priednieks.

Deklarēšana CSDD tikai februārī
2011. gada 1. februārī CSDD savā e-pakalpojumu vietnē ir uzsākusi nomas, demo un tikai saimnieciskajām vajadzībām izmantoto automobiļu deklarēšanu, kas ilgs tikai līdz 28. februārim. Lai nemaksātu uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli, nepieciešams laicīgi deklarēties. Saskaņā ar likumu, pēc 28. februāra šobrīd reģistrētajām automašīnām nodokļa piemērošanas kārtību varēs mainīt tikai kalendārā gada beigās.

Mīts – GPS signāla slāpētāji
Iepriekš medijos ir izskanējušas baumas par to, ka par nelielu summu ir iespējams iegādāties GPS signāla slāpētājus. Taču līdz šim aptaujātajiem maršruta kontroles sistēmu speciālistiem vēl nav izdevies iegādāties nevienu iekārtu, kas nodrošinātu solīto rezultātu. Protams jebkuru radio signālu, jo sevišķi no kontroles sistēmas izejošo GPRS signālu ar koordinātēm, ir iespējams slāpēt, taču mūsdienu maršruta kontroles sistēmas ir pārāk modernas, lai ar to izdotos pilnībā noslēpt transportlīdzekļa atrašanās vietu un darbības režīmu.

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

muudzis
03. Feb 2011, 11:12#24

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee

tas viss skaidrs

1) vai zini firmu, kas piedāvā iespēju 'modificēt' GPS sistēmas datus?

2) vai tas nodoklis attiecas uz mo..

Offline

raivis
03. Feb 2011, 11:17#25

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Uz mo neattiecas

Offline

violator
03. Feb 2011, 15:51#26

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

Mīts – GPS signāla slāpētāji
Iepriekš medijos ir izskanējušas baumas par to, ka par nelielu summu ir iespējams iegādāties GPS signāla slāpētājus. Taču līdz šim aptaujātajiem maršruta kontroles sistēmu speciālistiem vēl nav izdevies iegādāties nevienu iekārtu, kas nodrošinātu solīto rezultātu. Protams jebkuru radio signālu, jo sevišķi no kontroles sistēmas izejošo GPRS signālu ar koordinātēm, ir iespējams slāpēt, taču mūsdienu maršruta kontroles sistēmas ir pārāk modernas, lai ar to izdotos pilnībā noslēpt transportlīdzekļa atrašanās vietu un darbības režīmu.


atklāšu noslēpumu- elementārākais GPS signāla slāpētajs ir GPS antenas apmešana otrādi vai pabāšana zem metāla virsmas. ko var dirst, ka GPS signālu var ir grūti slāpēt ja viņš nāk no 36000 km tāla satelīta. cita lieta GSM, kam bāzes stacijas uz katra jumta. i ta ir smuki jammerīši nopērkami. tikai nah tas viss vajadzīgs, ja tu tieši speciāļi gribi, lai VIDs redz, kur tu braukā, lai nav jāmaksā tas dienesta auto nodoklis

Offline

Narnis
21. Mar 2011, 20:56#27

Kopš: 19. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: VN1600 Mean Streak

Man darba mašīnai ir GPS,gandrīz katru otro mēnesi atskaitēs rāda-Latvijas robežas šķērsošana kaut no Rīgas rajona nekad neesmu izbraucis,utt un tā joprojām,gadās ka rāda dienas nobraukumu 280 km,80 vietā. Par mēneša kopsavilkumu nemaz nerunāsim. Vienvārdsakot-biju labākās domās. Pa lielam jau it kā rāda pareizi,bet kā paskaidrot tos gļukus,kas atskaitēs Neteikšu kurā uzņēmumā lika,tik pateikšu ka nopietna kompānija,tā kā naf&* tos visus GPS.

-----------------
A.Š.-"...es jūtos baigi okei !"

Offline

seriqous
05. Jan 2014, 00:39#28

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Kuram te ir mo uz firmu? Ir pāris jautājumi

Offline

Darkman
05. Jan 2014, 09:24#29

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci



-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

mexa
05. Jan 2014, 20:06#30

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

gps nojamot ka pamizt neizvelkot daiktu. viss oas radio viss jamojas diezgan viegli, ja nerunajam par aklas zonas veidoshanu lielaas teritorijas, tipa lai nevienam pilseetaa neker...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

seriqous
05. Jan 2014, 20:11#31

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto


05 Jan 2014, 09:24:33 Darkman rakstīja:




Kāds arī kautko noraksta saistībā ar mo?
Ceļa zīmes vajag?

Offline

h1tman
05. Jan 2014, 21:02#32

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


05 Jan 2014, 20:11:07 seriqous rakstīja:

05 Jan 2014, 09:24:33 Darkman rakstīja:




Kāds arī kautko noraksta saistībā ar mo?
Ceļa zīmes vajag?


cik es zinu diensesta nodoklis attiecas tikai uz automobīļiem ar konkrētu kategoriju, komerctransportam nodoklis nav jamakā.
moto transports nav pieminēts bet ja viņš ir uz kantori loģiski ka ir jāraksta ceļa zīmes.

-----------------

Offline

karlsons
05. Jan 2014, 21:06#33

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3415

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


05 Jan 2014, 20:06:45 mexa rakstīja:
gps nojamot ka pamizt neizvelkot daiktu. viss oas radio viss jamojas diezgan viegli, ja nerunajam par aklas zonas veidoshanu lielaas teritorijas, tipa lai nevienam pilseetaa neker...


Peec dazhiem vadybininku jautaajumiem sakaraa ar gps raadiijumiem esmu sapratis ka tam riikam var uzmiizt, uzdirst un veel vinju aizdedzinaat, jeegas nekaadas, precizitaate

[ Šo ziņu laboja karlsons, 05 Jan 2014, 21:06:48 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline