Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Čoppera kāpšļu pārnešana/ dublēšana
Autors | Ziņojums |
Valdez007 | | Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 348
Braucu ar: Intruder VS1400 custom
| Ahoi!
Vai kāds ir saskāries ar čopera kāpšļu dublēšanas īpatnībām, šobrīd izskatās kā bildē, bet vēlos paralēli arī oriģinālos kāpšļus ar bremžu/ātruma sviriņām lejā, tā lai abi vienlaicīgi šancē.
Vai kāds ir ko tādu taisījis? oriģinālā panna man ir, viens kāpslis un bremžu svira arī ir. Varbūt kādam mētājas oriģinālais kāpslis vai robu štepselētājsvira no VS Intrudera? Sarunāsim
Pagaidām izskatās, ka būs jātaisa drūmākā ķīmija
Pagaidām viss izskatās tā:
| Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
| neko tādu dabā redzējis neesmu...tev nav vieglāk uzlikt oriģinālos un izvirzīto vietā tikai uzlikt kāpšļus kur atpūtināt kājas kad brauc pa šoseju?... bet nu ganjau, ka uztaisīt var jebko
----------------- "No Club" club | Offline | | |
Valdez007 | | Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 348
Braucu ar: Intruder VS1400 custom
|
05 Apr 2011, 12:35:08 oss rakstīja:
neko tādu dabā redzējis neesmu...tev nav vieglāk uzlikt oriģinālos un izvirzīto vietā tikai uzlikt kāpšļus kur atpūtināt kājas kad brauc pa šoseju?... bet nu ganjau, ka uztaisīt var jebko
Intrudera orģinālie jau ir diezgan uz priekšu izvirzīti, principā zem priekšējā cilindra, bet šādai pārbūvei pamatā ir doma šos kāpšļus nolikt zem kājām (uzreiz aiz motora), lai, braucot pa mūsu superīgajiem ceļiem un citām vietām, kur nepieciešama stabilitāte un manevrabilitāte, varētu tieši iegūt šo stabilitāti un manevrabilitāti. Patiesībā, tas ir vienīgais reālais veids kā šo moci padarīt daudzmaz kontrolējamu. Vismaz man tā liekas | Offline | | |
|
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| kāpšļu iznešana uz priekšu vadāmību tikai pasliktina...visiem motocikliem... [ Šo ziņu laboja lomsz, 05 Apr 2011, 14:22:17 ] | Offline | | |
|
|