Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Pirmā dual sport moča izvēle

AutorsZiņojums
ab
02. May 2011, 20:55#1

Kopš: 02. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Ciskadrilli un 4x4

Kad ar 4x4 nepietiek, vajag arī 1x2 aparātu.

A kategorija vēl procesā, tātad tas būs pirmais mo, līdz ar to kaut kas tāds, kas nenogalina pirmajā līkumā.

Plānotie maršruti: mājas-darbs, 100-200km pārbraucieni, grantenes, meža ceļi, viegls dublis (ar uzsvaru uz viegls, jo smagam ir cita tehnika). 200+ km/h raķete arī NAV vajadzīga. Viss runā par labu dual sport vai kaut ko uz to pusi. Svarīga arī uzticamība, jo rokas neaug gluži no pareizās vietas un pavadīt romantiskus vakarus garāžā nav plānā.

Budžets: 2000-2500Ls.
Braucējs: garš, smags, tizls.

Līdz šim ir apskatīts BMW F650GS Dakar (2001. - 2003. gadi) - savstarpējās intereses pa lielam sakrīt, tikai biedē bēdīgi slavenā ķibele ar dakšu. Ja tam ir risinājumi (as in dakša no cita moča) - ieteikumus studijā.

Ko varat ieteikt vēl apčamdīt? Kam jāpievērš uzmanība šajā klasē?


Offline

nemidoff
02. May 2011, 21:01#2

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 481

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


02 May 2011, 20:55:58 ab rakstīja:
Kad ar 4x4 nepietiek, vajag arī 1x2 aparātu.

A kategorija vēl procesā, tātad tas būs pirmais mo, līdz ar to kaut kas tāds, kas nenogalina pirmajā līkumā.

Plānotie maršruti: mājas-darbs, 100-200km pārbraucieni, grantenes, meža ceļi, viegls dublis (ar uzsvaru uz viegls, jo smagam ir cita tehnika). 200+ km/h raķete arī NAV vajadzīga. Viss runā par labu dual sport vai kaut ko uz to pusi. Svarīga arī uzticamība, jo rokas neaug gluži no pareizās vietas un pavadīt romantiskus vakarus garāžā nav plānā.

Budžets: 2000-2500Ls.
Braucējs: garš, smags, tizls.

Līdz šim ir apskatīts BMW F650GS Dakar (2001. - 2003. gadi) - savstarpējās intereses pa lielam sakrīt, tikai biedē bēdīgi slavenā ķibele ar dakšu. Ja tam ir risinājumi (as in dakša no cita moča) - ieteikumus studijā.

Ko varat ieteikt vēl apčamdīt? Kam jāpievērš uzmanība šajā klasē?





Ja braucējam ir varens rumpis,tad ir jāskatās uz smagajiem enduro-touringiem.Sākot ar Afriku,Teneri,tālāk jau Varadero,DL1000 utt

Offline

MIGs
02. May 2011, 21:01#3

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4297

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Paprovē ar to moci pabraukt - man kautkā nepatika.
Braucu tiesa gan ar parasto - ne dakaŗu, bet tā pasatka un viss cits man liekas tizla.

Tas bembis manuprāt ir tāds ar ko var norbaukt no asfalts un aizpukšķina't pa meža taku, bet braukt pa meža taku nebūs forši.

Mans viedoklis.

Enduro veidīgie moči kuriem nevar sēsties uz priekšu manuprāt jau saknē NAV moči kas paradzēti jel kam citam kas nav asfalts.

-----------------

Offline

ValtersS
02. May 2011, 21:18#4

Kopš: 20. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: KTM Adventure 640 R

Parastais BMW F 650 ir sieviešu motocikls, Dakara ir augstāka. Par dakšām arī esmu lasījis, bet vienā vietā škiet bija minēts, ka līdz 2001, bet varbūt maldos. Ja man prasītu par dual sport motociklu, es teiktu. KTM Adventure 640-690. Pašam bija 98` Adventure 640 R. Pakaļa sāp, bet ar 28 litru bāku var nobraukt ~500km neapstājoties, tripmasters un WP amīši no rūpnīcas... Aizmugurē 18 collu rats. Man līdz 180cm pietrūks alus korķīsa tiesa, tāpēc bija problēmas ar zemes aizskaršanu, kas citreiz slikti beidzās slīpumos, bet viņam plastmasas bija mīkstas un nelūza, kā citiem endūriem. Lab sākās hoķis, ja interesē sīkāk uzrakstīšu rīt.

Offline

MIGs
02. May 2011, 21:20#5

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4297

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Adventūres priekšrocība liela bāka - visādi citādi man vairāk simpatizē parastie LC4 endūri.
Tur jau atšķirība principā dizainā.
Un ja var atrast sakarīgu 690 endūru šajā cenu kategorijā tad tas ir īstais mocis ! Es pabraucos testos ar 690R - nu ideāls aparāts.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 02 May 2011, 21:22:01 ]



-----------------

Offline

Archy96
02. May 2011, 21:26#6

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ramiresam ir Dakar versija f650gs, un mauc viņš pa mežu ar viņu bez maz vai kā ar krosinieku (jāprot braukt), domāju, ka dual-purpose mērķiem būs gana labs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ab
02. May 2011, 21:45#7

Kopš: 02. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Ciskadrilli un 4x4

F650GS Dakšām kaut kādi labojumi esot no 2003. gada. Visi vecākie vai nu spļaudās un klauvē pa galdu, vai arī maina uz Yamahas dakšām

[ Šo ziņu laboja ab, 02 May 2011, 21:47:23 ]

Offline

ab
02. May 2011, 22:25#8

Kopš: 02. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Ciskadrilli un 4x4

Afrika Twin salīdzinājumā ar šo ir vai ?
Skatos, ka motorolleri.lv šo to piedāvā no FR vestu, tikai tie gadi...

Offline

motoTurer
03. May 2011, 09:20#9

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560

1. Ja dualsport izmanto ne tikai pa asfalu bet arī pa granti, mežu, vieglu dubli, ar romantiskiem vakariem garāžā jārēķinās.
2. Africa Twin labs mo, bet iesācējam būs par smagu.
3. BMW Dakar - gaumes lieta (es neizvēlētos)
4. Pie jebkuras izvēles, ja tā lieta iepatiksies. būs arī otrais, trešais...mo

[ Šo ziņu laboja motoTurer, 03 May 2011, 13:41:26 ]

Offline

java
03. May 2011, 09:38#10

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3

Bija Suzuki DR650(old school dual sport) pirms kāda laika.. itkā viss ok, var iebraukt mežā, biju līdz Somijai aizbraucis(divatā).. visu izdarīt var, bet:
1)Gariem gabaliem pa šoseju īsti neder;
2)Salīdzinot ar 100-120kg mocīšiem fun faktors mežā/offroad ir vnk minimāls.
3)Pa Rīgu bija OK & nebija stress par to, ka nozags, tas +


Offline

Spool
13. Mar 2014, 00:21#11

Kopš: 09. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 301

Braucu ar: Versys

kāds moto būtu piemērotākais
gribas šoseju, bet arī dubļus
garus un īsus gabalus
arī divatā
gadam un markai nav nozīmes
ja augums 175
patiktu, ja kājas daudzmaz pie zemes nolikt varētu un svars nebūtu tāds, lai viens var pastumt arī pa smiltīm...ja vajag
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs

[ Šo ziņu laboja Spool, 13 Mar 2014, 00:23:33 ]



-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

Archy96
13. Mar 2014, 00:31#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Mar 2014, 00:21:44 Spool rakstīja:

lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs




Izvēlies vai nu vienu, vai otru, bet abi nebūs nekad

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Dartagnan
13. Mar 2014, 00:39#13

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


13 Mar 2014, 00:21:44 Spool rakstīja:
kāds moto būtu piemērotākais
gribas šoseju, bet arī dubļus
garus un īsus gabalus
arī divatā
gadam un markai nav nozīmes
ja augums 175
patiktu, ja kājas daudzmaz pie zemes nolikt varētu un svars nebūtu tāds, lai viens var pastumt arī pa smiltīm...ja vajag
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs




mani pilnībā apmierināja XTZ660. Var gan mežā gāzt, gan pasauli apceļot divatā, gan ar pumpenēm līdz kāpšļiem guldīt Tikai man ar augumu 1.86 dažreiz gribējās viņu zemāk palaist. Kad kādreiz nobraukšu vai pārdošu apriliu tad ņemšu jaunu XTZ660

-----------------

Offline

screwy
13. Mar 2014, 07:29#14

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 923

Braucu ar:


13 Mar 2014, 00:21:44 Spool rakstīja:
kāds moto būtu piemērotākais
gribas šoseju, bet arī dubļus
garus un īsus gabalus
arī divatā
gadam un markai nav nozīmes
ja augums 175
patiktu, ja kājas daudzmaz pie zemes nolikt varētu un svars nebūtu tāds, lai viens var pastumt arī pa smiltīm...ja vajag
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs




Man arī tikko bija tieši tāda pati izvēle jādara, beigās paņēmu KLE500 (2006.g.), tēmēju uz Āfriku, bet cena šīm nedaudz tomēr pa lielu bija priekš mana budžeta. Pagaidām liekas ļoti ok, kā pirmais ne PSRS mocis, liekas ka iet zvērā jau pat ir paspēts biki uz mutes nolikt, sanāca pārcensties offroudā, svars tomēr ir jūtams salīdzinot ar 125cc krosinieku. Ja būtu ņēmis Āfriku, iesākumā būtu ļoti grūti cīnīties ar to svaru.

Offline

eddie
13. Mar 2014, 08:43#15

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 653

Braucu ar: KTM 990 ADV

Vai screwy kā variantu izskatīja arī Transalpu? Un kā beigu galā nonāci pie KLE?

Nav gan tā, ka būtu baigi daudz variantu, ja vajadzības līdzīgas augstāk minētajām. Africa (toč pa lielu iesācējam), Tenere, Transalps, KLE.. Vēl kaut kas? Uz Kawasaki sākotnēji skatījos gaužām skeptiski, bet nupat man jāsaka, ka varbūt no saraksta tomēr izstrīpoju priekšlaikus.

Offline

screwy
13. Mar 2014, 08:58#16

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 923

Braucu ar:


13 Mar 2014, 08:43:35 eddie rakstīja:
Vai screwy kā variantu izskatīja arī Transalpu? Un kā beigu galā nonāci pie KLE?

Nav gan tā, ka būtu baigi daudz variantu, ja vajadzības līdzīgas augstāk minētajām. Africa (toč pa lielu iesācējam), Tenere, Transalps, KLE.. Vēl kaut kas? Uz Kawasaki sākotnēji skatījos gaužām skeptiski, bet nupat man jāsaka, ka varbūt no saraksta tomēr izstrīpoju priekšlaikus.


Jā, bija doma par Transalpu, bet tā arī nesanāca uz viņa pasēdēt, DM koncis visus plānus izjauca.
KLE cipars arī bija daudz patīkamāks, kā arī gads un nobraukums(servisa grāmatiņa ar visām apkopju uzskaitēm). Iespējams ka vajadzēja tomēr pamēģināt ar Hondu pavizināties, bet nu kā ir tā ir, pagaidām esmu apmierināts, neviens jau neliedz pēc gada vai diviem pārsēsties uz kaut ko lielāku

Offline

eddie
13. Mar 2014, 10:38#17

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 653

Braucu ar: KTM 990 ADV

Es gan uz KLE sēdēju salīdzinoši nesen, taču šķiet, ka ar Transalpu šie ir plus mīnus vienā kategorijā. Transalps vēl salīdzinoši nesen šķita milzīgs, bet domas krasi mainījās, kad uz tā apsēdos. Vienkārši perfekti manam 1.8m augumam! Izrādījās, ka sēdpozīcija ir pat nedaudz zemāka kā Dominator'am, pat prasītos augstāk.

Offline

ssandijss
13. Mar 2014, 13:24#18

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Es braucu ar KLE500. Man jau liekas, ka labākais price/performance variants.
Hondas ir labas, bet vai 2x labākas, kā liecina cenas, tad, manuprāt, nē.
Iesaku paņemt pirmo moci lētāku, lai saprastu kas vairāk interesēs - mežs vai asfalts.
Mans nākamais mocis būs Yamaha xt660z vai BMW 650GS Sertao.

Offline

Dartagnan
13. Mar 2014, 13:42#19

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Aizmirsti par sertao, pilnīga ķīna kuru dīleris pusgada laikā nespēj piegādāt!
Atkārtoju vēlreiz - problemātisks mo, RAŽOTS ĶĪNĀ

-----------------

Offline

ssandijss
13. Mar 2014, 16:17#20

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


13 Mar 2014, 13:42:09 Dartagnan rakstīja:
Aizmirsti par sertao, pilnīga ķīna kuru dīleris pusgada laikā nespēj piegādāt!
Atkārtoju vēlreiz - problemātisks mo, RAŽOTS ĶĪNĀ


Ir arī kāds pamatojums tām problēmām. Cik esmu lasījis forumus, tad viņš ir faktiski identisks Dakārai, kas bija faktiski bezproblēmu mocis. Ja nu vienīgi sūdīgi pr.amīši. Pārējais OK.

Offline

Top.LV