Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » MOTOpower.lv

Tēma: Reģistrēt LV vai DE?

AutorsZiņojums
cabriooo
09. Oct 2011, 00:01#1

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

Sveiki,moto biedri...Ir pagājis kāds laiks,kad nebiju jūsu pulciņā, bet no pirmdienas esmu atkal ar moto-honda cbr 1000rr 2005 gada.
Situācija šāda: Tagad strādāju Vācijā-lidz jaungadam laikam noteikti te strādāšu un nevaru izdomāt,vai braukt uz Lv un reģistrēt vai tepat ar Vācu numuriem atstāt...

1)cik lielas ir izmaksas,lai moto piereģistrētu Lv? 2) ja atbraucu uz Lv ar Vācu numuriem, tad man var piesieties un uzlikt sodu,ja neesmu piereģisrējis uz Lv numuriem?

[ Šo ziņu laboja cabriooo, 09 Oct 2011, 00:16:11 ]

Offline

R1100R
09. Oct 2011, 00:04#2

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)

PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

[ Šo ziņu laboja R1100R, 09 Oct 2011, 00:04:47 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

cabriooo
09. Oct 2011, 00:13#3

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Offline

VATERLAND
09. Oct 2011, 00:17#4

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


09 Oct 2011, 00:13:05 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Tak busi no Vaterlandes kursee regulaari. Uzseedini un turpu-shurpu. Atpakall jau paarreggistreetu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

R1100R
09. Oct 2011, 00:18#5

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


09 Oct 2011, 00:13:05 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Tā kā - LT

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

cabriooo
09. Oct 2011, 00:37#6

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


09 Oct 2011, 00:17:50 VATERLAND rakstīja:

09 Oct 2011, 00:13:05 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Tak busi no Vaterlandes kursee regulaari. Uzseedini un turpu-shurpu. Atpakall jau paarreggistreetu.

it kā jā, bet negribas tā svešam savu moto uzticēt...

Offline

VATERLAND
09. Oct 2011, 00:45#7

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


09 Oct 2011, 00:37:13 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:17:50 VATERLAND rakstīja:

09 Oct 2011, 00:13:05 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Tak busi no Vaterlandes kursee regulaari. Uzseedini un turpu-shurpu. Atpakall jau paarreggistreetu.

it kā jā, bet negribas tā svešam savu moto uzticēt...


Tad jau vien kaa sakaamvaardaa ..."Jebnu-Jebnu"

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

R1100R
09. Oct 2011, 00:53#8

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


09 Oct 2011, 00:45:48 VATERLAND rakstīja:

09 Oct 2011, 00:37:13 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:17:50 VATERLAND rakstīja:

09 Oct 2011, 00:13:05 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Tak busi no Vaterlandes kursee regulaari. Uzseedini un turpu-shurpu. Atpakall jau paarreggistreetu.

it kā jā, bet negribas tā svešam savu moto uzticēt...


Tad jau vien kaa sakaamvaardaa ..."Jebnu-Jebnu"

Ko Waterland saka par k1200r.nebuus par traku peec mana r1100r?? Gribu izjust jaudu...

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

VATERLAND
09. Oct 2011, 01:32#9

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


09 Oct 2011, 00:53:36 R1100R rakstīja:

09 Oct 2011, 00:45:48 VATERLAND rakstīja:

09 Oct 2011, 00:37:13 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:17:50 VATERLAND rakstīja:

09 Oct 2011, 00:13:05 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 00:04:25 R1100R rakstīja:
PIEDRAZT,LIEC UZ LT. Te viens dzheks paliidz reistret..viss ir daudz léták - ar korupciju,bet daudz léták.

uz Lt laikam šoreiz nē...
Man plus būs tāds,ja reģistrēšu De, tad man nevajadzēs kavēt darbu,varēšu uzreiz braukāties pa De(te nav tik auksts,kā Lv)nekritīs acīs Lv numuri, bet mīnus,ka laikam visi fotoradaru sodi sasniegs manu pierakstu DE un būs dārgākas izmaksas(apdrošināšana utt)

Uz Lv pluss- ir lētākas izmaksas
mīnus-ka kavēju darbu, mazliet biedē 1300km,kas jānobrauc šajā laikā...

Tak busi no Vaterlandes kursee regulaari. Uzseedini un turpu-shurpu. Atpakall jau paarreggistreetu.

it kā jā, bet negribas tā svešam savu moto uzticēt...


Tad jau vien kaa sakaamvaardaa ..."Jebnu-Jebnu"

Ko Waterland saka par k1200r.nebuus par traku peec mana r1100r?? Gribu izjust jaudu...


Vaterland atbild - tad,kad uzkaapsi uz S/R Shmita, on zze - K1200R, sapratiisi, ka tas ir spridzeklis. Reekkinies ar to,ka Agregaats buus daudzkaartiiigi asaaks, niknaaks un agresiivaaks par R100R....nebuus nekaadas aiztures vai noveelojuma dodot virsuu un optimaalais kruiiza aatrums 130 kmh. ESA - nesaliidzinaama ar parasto amortizaaciju.....ar diviiti buus gruutaak,jo pilnaa buura truukums buus manaams. Beeeet....ir labs. Ne jau velti Sliktais, Maarcis un veel paaris ar tiem plivinaas apkaart. Ja vari - nnem ciet!

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

vacsons
09. Oct 2011, 06:14#10

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


09 Oct 2011, 00:01:44 cabriooo rakstīja:
Sveiki,moto biedri...Ir pagājis kāds laiks,kad nebiju jūsu pulciņā, bet no pirmdienas esmu atkal ar moto-honda cbr 1000rr 2005 gada.
Situācija šāda: Tagad strādāju Vācijā-lidz jaungadam laikam noteikti te strādāšu un nevaru izdomāt,vai braukt uz Lv un reģistrēt vai tepat ar Vācu numuriem atstāt...

1)cik lielas ir izmaksas,lai moto piereģistrētu Lv? 2) ja atbraucu uz Lv ar Vācu numuriem, tad man var piesieties un uzlikt sodu,ja neesmu piereģisrējis uz Lv numuriem?


Pats labu laiku DE esmu sabijis. Ja reģistrēsi Vācijā pirmo tr.līdzekli, tad cipars OCTAi būs nesalīdzināmi lielāks kā LV. Kā piemēru varu minēt to, ka par 3 gadīgu Renault busu maksāju ap 100 eur mēnesī, par 125 cm3 rolleri 120 eur gadā,
par 4 Golfu 70 eur mēnesī (cipars salīdzinoši neliels priekš jauna rezidenta DE, jo biju pieprasījis no LV iepriekšējo apdrošināšanas vēsturi)
Mocis tajā laikā DE nebija, nevaru komentēt. Ja cipars līdzīgs kā rollerim, tad jau prātīgāk atstāt DE Zulassungu. Tad, kad zināsi, ka brauc uz LV, tad arī noņem no uzskaites DE un transportē uz LV.
Vēl ilgi niansēs var rakstīt, ja vajag ko konkrētāk zināt, jautā!

Offline

lenko
09. Oct 2011, 12:09#11

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


09 Oct 2011, 00:01:44 cabriooo rakstīja:
Sveiki,moto biedri...Ir pagājis kāds laiks,kad nebiju jūsu pulciņā, bet no pirmdienas esmu atkal ar moto-honda cbr 1000rr 2005 gada.
Situācija šāda: Tagad strādāju Vācijā-lidz jaungadam laikam noteikti te strādāšu un nevaru izdomāt,vai braukt uz Lv un reģistrēt vai tepat ar Vācu numuriem atstāt...

1)cik lielas ir izmaksas,lai moto piereģistrētu Lv? 2) ja atbraucu uz Lv ar Vācu numuriem, tad man var piesieties un uzlikt sodu,ja neesmu piereģisrējis uz Lv numuriem?
Ja tev ir visi vajadzigie DE papīri kārtībā tad par ko lai tev piesietos
Ja sadomāsi reģistrēt LV tad reģistrācija būs ap 50 latiem,tehniskā apskate ap 15 lati +OCTA.
Pareizi jau viens minēja,negribi braukt pats,izmanto kurjerus,moci iekšā un brauc pats līdzi,atpakaļ tādā pašā veidā.(ir vēl arī prāmji)
Bet nu ja sanāk kavēt darbu tad gan stipri japiedomā ko zaudē un kas sanāk izdevīgāk.
Ka nesanāk "cik garš,tik plats".

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

cabriooo
09. Oct 2011, 16:25#12

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


09 Oct 2011, 12:09:38 lenko rakstīja:

09 Oct 2011, 00:01:44 cabriooo rakstīja:
Sveiki,moto biedri...Ir pagājis kāds laiks,kad nebiju jūsu pulciņā, bet no pirmdienas esmu atkal ar moto-honda cbr 1000rr 2005 gada.
Situācija šāda: Tagad strādāju Vācijā-lidz jaungadam laikam noteikti te strādāšu un nevaru izdomāt,vai braukt uz Lv un reģistrēt vai tepat ar Vācu numuriem atstāt...

1)cik lielas ir izmaksas,lai moto piereģistrētu Lv? 2) ja atbraucu uz Lv ar Vācu numuriem, tad man var piesieties un uzlikt sodu,ja neesmu piereģisrējis uz Lv numuriem?
Ja tev ir visi vajadzigie DE papīri kārtībā tad par ko lai tev piesietos
Ja sadomāsi reģistrēt LV tad reģistrācija būs ap 50 latiem,tehniskā apskate ap 15 lati +OCTA.
Pareizi jau viens minēja,negribi braukt pats,izmanto kurjerus,moci iekšā un brauc pats līdzi,atpakaļ tādā pašā veidā.(ir vēl arī prāmji)
Bet nu ja sanāk kavēt darbu tad gan stipri japiedomā ko zaudē un kas sanāk izdevīgāk.
Ka nesanāk "cik garš,tik plats".

skatijos prāmjus un sanāk tā,ka uz Rīgu vairs neiet, bet iet tikai uz liepāju un Ventspili...bet nekur nevarēju atrast precīzu adresi ostai Travemundē-no kurienes iet uz lv..

Offline

R1100R
09. Oct 2011, 17:16#13

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


09 Oct 2011, 16:25:25 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 12:09:38 lenko rakstīja:

09 Oct 2011, 00:01:44 cabriooo rakstīja:
Sveiki,moto biedri...Ir pagājis kāds laiks,kad nebiju jūsu pulciņā, bet no pirmdienas esmu atkal ar moto-honda cbr 1000rr 2005 gada.
Situācija šāda: Tagad strādāju Vācijā-lidz jaungadam laikam noteikti te strādāšu un nevaru izdomāt,vai braukt uz Lv un reģistrēt vai tepat ar Vācu numuriem atstāt...

1)cik lielas ir izmaksas,lai moto piereģistrētu Lv? 2) ja atbraucu uz Lv ar Vācu numuriem, tad man var piesieties un uzlikt sodu,ja neesmu piereģisrējis uz Lv numuriem?
Ja tev ir visi vajadzigie DE papīri kārtībā tad par ko lai tev piesietos
Ja sadomāsi reģistrēt LV tad reģistrācija būs ap 50 latiem,tehniskā apskate ap 15 lati +OCTA.
Pareizi jau viens minēja,negribi braukt pats,izmanto kurjerus,moci iekšā un brauc pats līdzi,atpakaļ tādā pašā veidā.(ir vēl arī prāmji)
Bet nu ja sanāk kavēt darbu tad gan stipri japiedomā ko zaudē un kas sanāk izdevīgāk.
Ka nesanāk "cik garš,tik plats".

skatijos prāmjus un sanāk tā,ka uz Rīgu vairs neiet, bet iet tikai uz liepāju un Ventspili...bet nekur nevarēju atrast precīzu adresi ostai Travemundē-no kurienes iet uz lv..

Vnk brauc pa Traveveg un tur jau bús noráde...Ir vel tas pats DFDS vai nav ,to gan nepateikšu,bet noráde uz LV točna ir.

[ Šo ziņu laboja R1100R, 09 Oct 2011, 17:17:39 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

vacsons
09. Oct 2011, 17:34#14

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Braukt pa LV vari droši, ja Tev kabatā ir DE Anmeldungs - pieraksta adrese. Ja notur CP iekš LV, tad vari pateikt, ka tikko iebrauci uz pāris dienām un nav laika piefiksēties CSDD.
Ja jau būsi paspējis Abmeldēties - izrakstīties no DE, tāpat Tev uz rokas vēl būs arī Anmeldunga papīrs. Parasti neviens to nost neņem. To arī cēpistiem vari uzrādīt. Tāpat DE datubāze viņiem nav pieejama.
Par niansēm (jautāji PM), daudz nezināmo:
jāskatās cik ilgi vēl derīga DE tehniskā, vai vērts jaunu DE iet, vai labāk uzreiz LV TA
vēsturi LV var dabūt uzrakstot pieprasījumu
šeit . Sūta vēstulē arī uz DE, ja pareizi atminos, tad bija pat par velti.
kad atnācis papīrs vari paķemmēt vairākus Versicherung kantorus, jo cenas un % viņi tulko diezgan plašā diapazonā. Ja izdodās sarunāt no 60-100% esi jau zirgā, jo Auslanderiem parasti piemēro 200%,kas gadā uz desmitgadīgu Vojāgeri man bija ~2000eur. Kāmēr nesapratu, ka mani jāj caur DE krieviem sarunāts poļu apdrošinātāju kantoris . Nevajag baidīties iet pie vācieša, jo viņi vēl nav izkoduši, a Auslanderi neko nerubī
vēl jāņem vērā litrāžas nodoklis reģistrējot, rēķina, ja pareizi atceros, 16 centus gadā uz katru cm3 benzīnniekiem, dfīzeļiem bija 3x vairāk.
visi šie neizmantotie nodokļi un adrošināšanas atgriežas tavā bankas kontā tikko esi noņēmis tr.līdzekli no uzskaites DE. Nevis kā LV hren ko atpakaļ dabūsi

Offline

cabriooo
09. Oct 2011, 17:39#15

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


09 Oct 2011, 17:34:00 vacsons rakstīja:
Braukt pa LV vari droši, ja Tev kabatā ir DE Anmeldungs - pieraksta adrese. Ja notur CP iekš LV, tad vari pateikt, ka tikko iebrauci uz pāris dienām un nav laika piefiksēties CSDD.
Ja jau būsi paspējis Abmeldēties - izrakstīties no DE, tāpat Tev uz rokas vēl būs arī Anmeldunga papīrs. Parasti neviens to nost neņem. To arī cēpistiem vari uzrādīt. Tāpat DE datubāze viņiem nav pieejama.
Par niansēm (jautāji PM), daudz nezināmo:
jāskatās cik ilgi vēl derīga DE tehniskā, vai vērts jaunu DE iet, vai labāk uzreiz LV TA
vēsturi LV var dabūt uzrakstot pieprasījumu
šeit . Sūta vēstulē arī uz DE, ja pareizi atminos, tad bija pat par velti.
kad atnācis papīrs vari paķemmēt vairākus Versicherung kantorus, jo cenas un % viņi tulko diezgan plašā diapazonā. Ja izdodās sarunāt no 60-100% esi jau zirgā, jo Auslanderiem parasti piemēro 200%,kas gadā uz desmitgadīgu Vojāgeri man bija ~2000eur. Kāmēr nesapratu, ka mani jāj caur DE krieviem sarunāts poļu apdrošinātāju kantoris . Nevajag baidīties iet pie vācieša, jo viņi vēl nav izkoduši, a Auslanderi neko nerubī
vēl jāņem vērā litrāžas nodoklis reģistrējot, rēķina, ja pareizi atceros, 16 centus gadā uz katru cm3 benzīnniekiem, dfīzeļiem bija 3x vairāk.
visi šie neizmantotie nodokļi un adrošināšanas atgriežas tavā bankas kontā tikko esi noņēmis tr.līdzekli no uzskaites DE. Nevis kā LV hren ko atpakaļ dabūsi


Paldies par detalizētāku aprakstu...tagad tad tikai jāuzzin kur un kādi tie apdrošināšanas kantori ir
TA ir vēl pusotru gadu...

[ Šo ziņu laboja cabriooo, 09 Oct 2011, 17:40:45 ]

Offline

vacsons
09. Oct 2011, 17:43#16

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Tad jau vēl droši vari pa DE dragāt
Kurā galā DE esi? Ja neesi tuvu pie transporta ceļiem, LV-DE-UK, tad jau nav vērts uz LV reģistrēties, kamēr esi DE.

Offline

cabriooo
09. Oct 2011, 17:53#17

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


09 Oct 2011, 17:43:12 vacsons rakstīja:
Tad jau vēl droši vari pa DE dragāt
Kurā galā DE esi? Ja neesi tuvu pie transporta ceļiem, LV-DE-UK, tad jau nav vērts uz LV reģistrēties, kamēr esi DE.

Berlin

Offline

janzi
10. Oct 2011, 12:14#18

Kopš: 30. Jun 2009

Ziņojumi: 201

Braucu ar:


09 Oct 2011, 17:34:00 vacsons rakstīja:
Braukt pa LV vari droši, ja Tev kabatā ir DE Anmeldungs - pieraksta adrese. Ja notur CP iekš LV, tad vari pateikt, ka tikko iebrauci uz pāris dienām un nav laika piefiksēties CSDD.
Ja jau būsi paspējis Abmeldēties - izrakstīties no DE, tāpat Tev uz rokas vēl būs arī Anmeldunga papīrs. Parasti neviens to nost neņem. To arī cēpistiem vari uzrādīt. Tāpat DE datubāze viņiem nav pieejama.

Pa LV ar ārzemēs reģistrētu moci vari braukt droši tev nekur nevajag piefiksēties. Tas ierobežojums attiecas tikai uz vieglajām automašīnām.

Ceļu satiksmes likums; 9.pants (4)

-----------------
http://www.mezataksacija.lv

Offline

vacsons
10. Oct 2011, 21:03#19

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


09 Oct 2011, 17:53:54 cabriooo rakstīja:

09 Oct 2011, 17:43:12 vacsons rakstīja:
Tad jau vēl droši vari pa DE dragāt
Kurā galā DE esi? Ja neesi tuvu pie transporta ceļiem, LV-DE-UK, tad jau nav vērts uz LV reģistrēties, kamēr esi DE.

Berlin


Berlīne jau pavisam mums blakus, tikai riktīgi jāizguļās un pēc stundām 12-14 esi LV
Transportnieki no R-eiropas visi caur Berlīni uz LV nāk, arī noteikti nav problēma.

Offline

vacsons
10. Oct 2011, 21:09#20

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Tiešām par moci nekas nav minēts

(4) Personai, kura ir Latvijas pilsonis vai nepilsonis, kā arī tādai personai, kura ir saņēmusi Latvijā izdotu reģistrācijas apliecību, pastāvīgās uzturēšanās apliecību vai uzturēšanās atļauju, aizliegts Latvijas teritorijā ceļu satiksmē vadīt ārvalstīs pastāvīgi reģistrētu vieglo automobili, izņemot šā panta piektajā daļā minētos gadījumus.

(5) Šā panta ceturtajā daļā minētās personas Latvijas teritorijā var vadīt ārvalstīs pastāvīgi reģistrētu vieglo automobili šādos gadījumos:

1) persona vada vieglo automobili, ko iznomājis (izīrējis) ārvalstīs reģistrēts uzņēmējdarbības veicējs, kas nodarbojas ar autoiznomāšanu (autoizīrēšanu), un to transportlīdzekļa vadītājs apliecina ar transportlīdzekļa nomas (īres) līgumu un ārvalstīs izdotu transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību, kurā kā īpašnieks (turētājs, valdītājs) norādīts transportlīdzekļa iznomātājs (izīrētājs);

2) persona vada vieglo automobili, klāt­esot tādam transportlīdzekļa īpašniekam (turētājam, valdītājam) vai viņa pilnvarotai personai, kas nav šā panta ceturtajā daļā minētā persona;

3) persona strādā algotu darbu ārvalstīs vai mācās tādā mācību iestādē vai uzņēmumā, kurš atrodas ārvalstīs, vai ārvalstīs veic uzņēmējdarbību kā individuālais komersants vai pašnodarbinātā persona;

4) persona ir tāda ārvalstīs reģistrēta tiesību subjekta īpašnieks (dalībnieks) vai amatpersona, kurš veic uzņēmējdarbību;

5) persona ieņem vēlētu amatu citas Eiropas Savienības dalībvalsts pašvaldības lēmējinstitūcijā;

6) personai izsniegta uzturēšanās atļauja (reģistrācijas apliecība) ārvalstīs;

7) vieglo automobili vada tāda persona, kura ir laulātais, pirmās pakāpes radinieks (tai skaitā adoptētais vai adoptētājs) vai otrās pakāpes radinieks tādam attiecīgā vieglā automobiļa īpašniekam (turētājam, valdītājam), kurš saskaņā ar šā panta noteikumiem minēto transportlīdzekli varētu vadīt Latvijas teritorijā;

gadījumā, kas nav minēts šīs daļas 1., 2., 3., 4., 5., 6. vai 7.punktā, bet ne ilgāk par piecām dienām, skaitot no dienas, kad persona atbilstoši šā panta sestajā daļā minētajiem Ministru kabineta noteikumiem ir saņēmusi atļauju piedalīties ceļu satiksmē un ne biežāk kā divas reizes kalendārajā gadā.

(6) Lai šā panta piektās daļas paredzētajos gadījumos ceturtajā daļā minētā persona varētu Latvijas teritorijā ceļu satiksmē vadīt vieglo automobili, tai Ministru kabineta noteiktajos gadījumos Ceļu satiksmes drošības direkcijā jāsaņem atļauja piedalīties ceļu satiksmē. Ministru kabinets nosaka, kādos gadījumos un kādā kārtībā Ceļu satiksmes drošības direkcijā šā panta ceturtajā daļā minētajām personām piešķir un anulē atļauju piedalīties ceļu satiksmē.
(08.07.2003. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 26.05.2005., 19.02.2009., 13.05.2010. un 09.06.2011. likumu, kas stājas spēkā 13.07.2011. Piektās daļas 8.punkts stājas spēkā 01.08.2011. Sk. Pārejas noteikumu 20. un 24.punktu)

Offline