Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: 250 cc izvēle

AutorsZiņojums
Archy96
10. Nov 2011, 12:13#1

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ne viens , ne otrs - aprilia RS250, Suzuki RGV 250, Yamaha TZ250, vo tie ir riktīgie

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

spoks
10. Nov 2011, 12:15#2

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

kkur dzirdēju, ka šitie mazie Aprilia mēdzot noklemmēt

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

ParaTr00per
10. Nov 2011, 12:27#3

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


10 Nov 2011, 12:08:45 Coool rakstīja:
Ninja 250R vs CBR 250R!? Viedokļi utt.
Lūgums nenosist mani

kaa tad taa? vai tad zem litra arii mochi ir?

ja intereseejies par pateerinju, pashkjirsti shito tabulu.

es gan braucu ar 125cc / 8zs un 2.6l/100kmh pateerinju un nesuudzos

Offline

Robciks97
10. Nov 2011, 12:48#4

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: SUZUKI DRZ400

Gunča no Durkas tirgo aprīli 250, cik zinu tad ideāla stavoklī, jābrauc tik uz apskati.

-----------------
Braucu Gāžu un Vērpju

Offline

Renarsa
10. Nov 2011, 14:16#5

Kopš: 31. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Sherco 450i, Sherco 2.9 racing

Manuprāt pilsētai nav nekā labāka par 125cc 4t supermoto izpildījumā ir labākais rīks pilsētas vajadzībām

-----------------
Play with Gravity

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 17:26#6

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Bez litra nav aršanas,arī pa pilsētu.

125 4t ? Tak tur jau pat autobuss pārbrauks pāri

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Renarsa
10. Nov 2011, 17:53#7

Kopš: 31. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Sherco 450i, Sherco 2.9 racing


10 Nov 2011, 17:26:19 Negantelis rakstīja:
Bez litra nav aršanas,arī pa pilsētu.

125 4t ? Tak tur jau pat autobuss pārbrauks pāri


tipisks Latvieša teiciens, kā nekā visi iekš LV tak pro braucēji

-----------------
Play with Gravity

Offline

Archy96
10. Nov 2011, 17:56#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Nov 2011, 17:53:50 Renarsa rakstīja:

10 Nov 2011, 17:26:19 Negantelis rakstīja:
Bez litra nav aršanas,arī pa pilsētu.

125 4t ? Tak tur jau pat autobuss pārbrauks pāri


tipisks Latvieša teiciens, kā nekā visi iekš LV tak pro braucēji


Pilsētai pats komfortablākais un ārtākais transports ir maxi-skūters ar vismaz 400 kubikiem, bez pretenzijām uz baigo sportiskumu, ņemot vērā tikai tādus parametrus kā ērtums/komforts/ekonomija/dinamika/praktiskums.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Nov 2011, 17:57:14 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Renarsa
10. Nov 2011, 18:02#9

Kopš: 31. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Sherco 450i, Sherco 2.9 racing


10 Nov 2011, 17:56:51 Archy96 rakstīja:

10 Nov 2011, 17:53:50 Renarsa rakstīja:

10 Nov 2011, 17:26:19 Negantelis rakstīja:
Bez litra nav aršanas,arī pa pilsētu.

125 4t ? Tak tur jau pat autobuss pārbrauks pāri


tipisks Latvieša teiciens, kā nekā visi iekš LV tak pro braucēji


Pilsētai pats komfortablākais un ārtākais transports ir maxi-skūters ar vismaz 400 kubikiem, bez pretenzijām uz baigo sportiskumu, ņemot vērā tikai tādus parametrus kā ērtums/komforts/ekonomija/dinamika/praktiskums.


Visam varētu piekrist neskaitot to, ka manevre viņš štruntīgi, bet nu to var pieciest

Taču vienalga, es paliktu pie super moto 125cc

-----------------
Play with Gravity

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 18:53#10

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Esmu braucis ar pajaunu ņinu 250.
Nu normāls mocītis. Protams cēliens baigais nav un ja ļoti vajadzētu transportu TIKAI pilsētai tad skatītos uz kādu 125 rolleri.Jo ar to toč ir ērtāk,tīrāk braukt.Un nav jāimitē motocikls.
Patika bremzes.Pēc skata prastas bet priekša bremzēja tā ka maz nelikās.Laikam tāpēc ka viegls.

Bet paskaties cenu par tādiem 250cc un tad par teiksim sv650.

Neesmu nekad pētījis,taču mazie drapaki parasti ir nesen ražoti un cena parasti ir nedaudz vecāka taču reāla motocikla izmērā.

Varbūt pēdējais būs lētāks.

Un nafig vajag to plastmasas skatu?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

maniac
10. Nov 2011, 19:15#11

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Es tikko palietoju mazo Dominatoru (NX250). Protams, ka pēc 600-1300 cm3, tāds mopēds vien ir. Bet kādus 115 km/h iet. Pa pilsētu ērts. Benzīnu praktiski neēd Mainīju eļļu. Ielīda 1,3 litri . Ak jā! Bremzes baigi labas. Kaut gan aizmugurē trumulis.

-----------------

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 19:20#12

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

vispār baiks pilsētai-nu i nah.
Vajag kautko augstāku lai var tālāk redzēt.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 19:30#13

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


10 Nov 2011, 19:25:21 Coool rakstīja:

10 Nov 2011, 18:53:45 Negantelis rakstīja:
Esmu braucis ar pajaunu ņinu 250.
Nu normāls mocītis. Protams cēliens baigais nav un ja ļoti vajadzētu transportu TIKAI pilsētai tad skatītos uz kādu 125 rolleri.Jo ar to toč ir ērtāk,tīrāk braukt.Un nav jāimitē motocikls.
Patika bremzes.Pēc skata prastas bet priekša bremzēja tā ka maz nelikās.Laikam tāpēc ka viegls.

Bet paskaties cenu par tādiem 250cc un tad par teiksim sv650.

Neesmu nekad pētījis,taču mazie drapaki parasti ir nesen ražoti un cena parasti ir nedaudz vecāka taču reāla motocikla izmērā.

Varbūt pēdējais būs lētāks.

Un nafig vajag to plastmasas skatu?

Nezinu, vai fizikas stundas bastoji un pīpēji pa stūriem, bet ir tādal ieta kā airodinamika, kas ietekmē patēriņu. Un aparāts nav domāts pa pilsētu.


ar mazmotoru pa šosseju? un lai iet uz 150?un benzīnu neēd?

Tad meklē kautkādu saules enerģijas divplāksni ar 0,4" riepām.Tie parasti ir arī ļoooti aerodinamiski,vienmēr.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

ParaTr00per
10. Nov 2011, 19:55#14

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


10 Nov 2011, 19:25:21 Coool rakstīja:

Nezinu, vai fizikas stundas bastoji un pīpēji pa stūriem, bet ir tāda lieta kā airodinamika, kas ietekmē patēriņu. Un aparāts nav domāts pa pilsētu.

nezinu ko tu dariiji fizikas stundaas, bet latvieshu valodas stundas bastoji pavisam noteikti

uz 150kmh un ekAnomija - tur visdriizaakais kautkaaads "sweet spot" buus 400-600 ccm, ieshprice un daudz plastmasas. 250cc nevarees straadaa ekonomiski shaadaa slodzee. vajadzees augsti forseetu dzineeju ar lielu jaudu -> visa ekonomija veejaa... es ieteiktu neiecikleeties uz dzineeja tilpumu, tas nav vieniigais dzineeja ekonomiskuma priekshnosaciijums. piemeeram, bmw f650gs >2001. ar 650cc dzineeju un ieshprici braucot uz 90kmh pateeree ~3.5l/100km. tas pats dzineejs ljoti liidziigaa apriilja pegazaa, bet ar karburatoru, eediis 5.5-6l...

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 20:07#15

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

ā bļ.

Tikko atcerējos.Tas bija kautkad 3 gadus atpakaļ.

Bij vienam 'dzekiņam kle 250 Anhelo vai kautkā tā saucās.

Braucām uz lietuvu kopā ātrums apmēram 120 brīziemiem 170.
Es ar Magnu VF750C 4karburatori
Džeks ar zx6r karburatori
un pieminētais kle250(kurš protams visu laiku reāli atpalika)

Tak viņam bija jāpildās 2reiz biežāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Bond
10. Nov 2011, 20:15#16

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:

ja nevajag baigo cēlienu un lielu max ātrumu, tak paņem kādu 650 bmw, tiem tak patēriņš 4-5L, pietam vidēji ņemot, normāli velkot.

[ Šo ziņu laboja Bond, 10 Nov 2011, 20:15:56 ]

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 20:18#17

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


10 Nov 2011, 20:15:15 Bond rakstīja:
ja nevajag baigo cēlienu un lielu max ātrumu, tak paņem kādu 650 bmw, tiem tak patēriņš 4-5L, pietam vidēji ņemot, normāli velkot.


jā man te draugam iepriekš tāds bija(pirms nopirka tādu pat maci kā man)

Teica ka esot normāli vilcis un kā nav vairāk par 5 tā nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
10. Nov 2011, 20:18#18

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nopērc labāk kādu II Golfu ar 1.4 motoru, uzliec gāzi un būs tev nenormālākā ekonomija, bet mēģināt ietaupīt naudu ar 2 riteņu transportu ir diezgan sarežģīti, vienīgais laiku.



Bet ja gribās pa katru cenu 2 riteņus, tad var izskatīt arī tādu variantu, kā er6. Es šīs sezonas laikā pa 6000km esmu tikai uzlicis jaunu pakaļējo riepu un mainījis eļļu. Viss Nu un protams, degviela, kura, mierīgi braucot tērējas gaužām maz. Motora jauda nav mežonīga, svars arī nav liels, līdz ar to riepas ātri nedilst, ķēde nestiepjās utt. Relatīvi lēts braucamais gan uzturēšanā gan pats par sevi

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Nov 2011, 20:22:52 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
10. Nov 2011, 20:29#19

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

tad jau lai ņem er5.
Maksā 3reiz lētāk,tērē ar visiem karbūžiem mazāk,nu jā-iet arī uz pusi sūdīgāk.bet nu par 250cc jau labāk būs tā pat.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Bond
10. Nov 2011, 21:06#20

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:


10 Nov 2011, 20:32:40 Coool rakstīja:
ParaTr00per, latviešu stundās točna zbē. Sūtīju nahuj visus lielos Raiņus, Aspazijas u.c.

No iepriekš rakstītā sanāk, ka bmw f650gs > 2001 g. ja negriež virs 100 km/h ēd ap 3,5 l, bet kas notiek virs?

Kas tur ar to er6?!


pat vecajam f650 braucot pa šoseju vidēji 120-150 patēriņš bija ~ 5L. ta kā domāju, ka šis variants ir way to go.

Offline