Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Suzuki GSXR 1000

AutorsZiņojums
shkapars
28. Jan 2012, 11:33#1

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Tā, skatos šādas sadaļas nav!

Un uzreiz pirmais jautājums. Vai, lūdzu, kāds K4 īpašnieks nevarētu apskatīties uz sava priekšējā radiālā bremžu cilindra no apakšas ir korpusā ieliets skaitlis, vai tas ir 3/4?

Offline

shkapars
28. Jan 2012, 11:43#2

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Tātad, man pašam ir iepircies K5, ko gatavoju trasei. pagaidām viss vēl ir kastēs, arī motors ir izjaukts līdz pēdējai skrūvītei. Bet info lasu un pastiprināti interesējos par šo moci.
Vājā vieta ir rāmis, bet tā kā Suzuki ir atsaucis šo rāmi, tad pārstāvjiem ir jāuzliek pastiprinājums. Nezinu vai LV tas darbojās, bet cik esmu lasījis citos forumos, tad citās valstīs visur to dara arī tagad. Manējam rāmim jau ir virsū pastiprinājuma skava.
Motors esot bullet proof un varot griezties 14 000 apgriezienus kaut visu dienu, ko nevarot darīt ar vēlākiem modeļiem. Šim nāk titāna vārsti gan ieplūdē, gan izplūdē. Tā ka tos nedrīkst pieslīpēt! Vienīgi, ja paaugstinot kompresiju un lietojot race degvielu, tad virzuļi mēdzot pārlūzt, bet arī tikai nopietnā race režīmā.

Offline

shkapars
28. Jan 2012, 11:52#3

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Par piekari. Dakša ir mīksta, bet ielejot 5wt eļļas vietā 7,5wt var novērst dažus trūkumus. labāk gan pāršaibot. Trasei labākie regulējumi ir priekšā dakša ārā no tiltiem 0mm (tātad ielaista tiltos max dziļi) un aizmugurē mēdz ielikt 5mm šaibu zem amortizatora stiprinājuma skavas, tādā veidā pastiepjot amīti garāku. Citiem gan tas nepatīk.

Offline

bekerisa
28. Jan 2012, 12:09#4

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

Nja labs aparāts tev iepircies, atliek tikai salikt kopā

Offline

shkapars
28. Jan 2012, 12:23#5

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

K7 jau esot labāks tik ekoloģisko normu ievērošana ir padarījusi to smagāku.

Offline

bekerisa
28. Jan 2012, 12:28#6

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

Cik zinu ar K5 esot vieglāk braukt īpaši līkumos, bet k7 asāks, nezinu droši ka tu ar abiem esi pa trasi braucis, kurš tad tev pašam likās labāks??

Offline

bekerisa
28. Jan 2012, 12:35#7

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7


28 Jan 2012, 12:31:49 Coool rakstīja:

28 Jan 2012, 12:28:16 bekerisa rakstīja:
Cik zinu ar K5 esot vieglāk braukt īpaši līkumos, bet k7 asāks, nezinu droši ka tu ar abiem esi pa trasi braucis, kurš tad tev pašam likās labāks??

Asāk. Tiec līdz tam.

Gan jau

Offline

shkapars
28. Jan 2012, 12:40#8

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

esmu braucis, bet nevarēju pabraukt, jo pilnībā cits mocis salīdzinot ar to, kas bij man nevaru neko komentēt. Būs pavasarī jāmācās braukt no jauna. tiesa manējais būs diezgan stipri pārveidots salīdzinot ar stock. gan ģeometrija, gan piekare, gan motors.

[ Šo ziņu laboja shkapars, 28 Jan 2012, 12:41:47 ]

Offline

Coool
28. Jan 2012, 12:55#9

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Varbūt laiks uzcept MotoCzysz C 1 - salīdzinot ar atstrādātajiem 4 cilindriniekiem!

P.S.
Kad saskrūvē savu džikser. Bildes studijā?

[ Šo ziņu laboja Coool, 28 Jan 2012, 12:58:06 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

shkapars
28. Jan 2012, 13:10#10

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

gan jau ka ielikšu kādu aprakstu par to, ko daru un kāpēc

Offline

bekerisa
28. Jan 2012, 13:21#11

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

ok gaidīsim aprakstu, lai veicas

Offline

matiss
13. May 2013, 23:16#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:

sen neviens nav ierakstījis neko šeit metu acis uz diviem močiem un nevaru izvēlēties, kuru labāk nopirkt ir doma par gsxr1000 K8... ko tauta domā par šo!? ir kādas aktuālas problēmas ar šo modeli!?

-----------------
... ja kas....

Offline

bekerisa
13. May 2013, 23:32#13

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

Esmu apmierināts ar savu k7... tas pats kas k8, paciets tikai ,bet iet lopā ņem ciet nenožēlosi... tikai neiesaku ceļošanai mugura būs beigta...

[ Šo ziņu laboja bekerisa, 13 May 2013, 23:33:59 ]

Offline

matiss
13. May 2013, 23:34#14

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:

piemirsu pierakstīt, ka otra izvēle ir cbr1000rr no 08gada. sc59

esot rūpnīcas atsaukums kloķenei.. un ēdot eļļu 1l uz 1000km... gandrīz tikpat kā benzīnu ir kādam salīdzinošais viedoklis no pieredzes!?

-----------------
... ja kas....

Offline

bekerisa
13. May 2013, 23:37#15

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

mans k7 neko neēd iesaku redline eļļas pie lietotāja mežavecis

Offline

matiss
13. May 2013, 23:39#16

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:


13 May 2013, 23:37:47 bekerisa rakstīja:
mans k7 neko neēd iesaku redline eļļas pie lietotāja mežavecis

tas eļļas ēdājs ir cbr nevis gsxr

-----------------
... ja kas....

Offline

bekerisa
13. May 2013, 23:44#17

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

To es sapratu un zinu ,ka Hondām garšo... tāpēc stājies vien ,ka nu džikseru pulciņā...

Ņem šito skaņa kā reaktīvajam... manējam ar jardine ir labs...

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/jigxk.html

sorry par offtopic...

[ Šo ziņu laboja bekerisa, 14 May 2013, 00:01:57 ]

Offline

Ivis
14. May 2013, 09:26#18

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Nu tā,problēma ar K5, varbūt kādam ir ieteikumi, mocis lielākos apgriezienos neiet, cik mēģināts maksimālais arī tikai 250km/h un pie jebkāda braukšanas režīma patēriņs tikai 6 litri, bija aizdomas par bendzīna sūkni, noņemu iztīriju, aizvedu pārbaudīt viss strādā labi.. mocim papildus ir uzstādīts sporta gaisa filtrs un yoshimura tricone sporta izspūtējs.. daži saka, ka jāliek uz stenda un jāregulē , kāds jūsu domas?

[ Šo ziņu laboja Ivis, 14 May 2013, 09:26:29 ]



-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

fixxs
14. May 2013, 11:47#19

Kopš: 22. Feb 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 138

Braucu ar: GSX-R1000 K6


14 May 2013, 09:26:13 Ivis rakstīja:
Nu tā,problēma ar K5, varbūt kādam ir ieteikumi, mocis lielākos apgriezienos neiet, cik mēģināts maksimālais arī tikai 250km/h un pie jebkāda braukšanas režīma patēriņs tikai 6 litri, bija aizdomas par bendzīna sūkni, noņemu iztīriju, aizvedu pārbaudīt viss strādā labi.. mocim papildus ir uzstādīts sporta gaisa filtrs un yoshimura tricone sporta izspūtējs.. daži saka, ka jāliek uz stenda un jāregulē , kāds jūsu domas?

Njā,kkas tad īsti nav,mans K6 iet lopā pie visiem apgriezieniem,spidometrā esmu dabūjis 299km/h,un jūtu,ka iet vēl.Ir uzriktēts arī KN un Jošimūra.Patēriņš gan atkarīgs no braukšanas stila 6-9l.Varbūt Tavējais pie kompja jāpieslēdz?Piem. Motofavorītā gan jau tas ir izdarāms.

Offline

Gacho
14. May 2013, 11:55#20

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Vēl jau iespējams ka zobrati ir mainīti. No tiem jau ar tie ātrumi atšķirīgi.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline