Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
maniac
25. May 2023, 16:29#681

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5103

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


25 May 2023, 15:32:23 ansizzz rakstīja:

24 May 2023, 17:49:09 DeLuush rakstīja:

24 May 2023, 16:56:37 budzis rakstīja:

24 May 2023, 14:36:11 raimob rakstīja:
Diemzel nesuta uz Latviju!


Izmanto starpnieku. Būs bišku dārgāk, toties dabūsi ar garantiju. Pozitīva pieredze ir bijusi ar lbss.de

+1
man pozitīva pieredze gan ar ebaypiegade.lv gan perceu.lv
reizi nedēļā izsūta no DE noliktavas
perceu 5 eur atlaide pirmajam sūtījumam, bet ir sūtījumu administrēšanas maksa, ebaypiegade.lv = 7eur no DE


Ebaypiegade.lv strādā, tik fricim ar zābaku jāiesper vismaz divreiz , lai viņš norādītu tavu tālruņa numuru adresāta informācijā. Citādi tā tava paciņa pie ebaypiegāde Rīgas noliktavā stāvēs ilgi un vēl dažus einārus par to piemetīs klāt (no pieredzes).

Ja caur LBSS, pietiek ar klienta Nr. Pat ar vārdu, uzvārdu. Viņi atrod.

-----------------

Offline

Jarix
29. May 2023, 13:20#682

Kopš: 23. Feb 2009

Ziņojumi: 46

Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max

KTM adv 950 dikti niķojas aizmugures bremžu galvenais cilindrs.
1. variants - nopirkt remkomplektu (ap 60e), bet pie 100 000 noskrējiena liels risks ka izdilis arī pats galvenais cilindrs
2. Nopirkt citu jaunu adv950/990 galveno bremžu cilindru
3. internetā pieejama informācija ka der no ktm krosa un exc modeļiem

Jautājums kāda pieredze mūsu foruma dalībniekiem šajā jautajumā? Varbūt der arī no 1190 vai 1290 adv versijas bez galvenā cilindra stiprinajuma vietas pārbūves? Paldies

Offline

ksneps
29. May 2023, 14:51#683

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Nezinu vai der no citiem modeļiem.

Ieteiktu:
- izjaukt galveno cilindru un mēğināt novērtēt situāciju. Cik liela bēda, cik izdilis, kas jāmaina,
- papētīt un vairāk salīdzināt cenas jaunam/lietotam/citas alternatīvas,
- paskatīties interneta katalogus dažádiem modeļiem un mēğināt novērtēt vai vispār derētu,
- apvaicāties servisā par remonta cenām, kādi ir remonta varianti. Kaut vai tas pats ksm.

Ja tā cenas atšķirība no citiem modeļiem nav liela, kādēļ sarežīt sev dzīvi. Pērc to, kas atbilst tavam mocim.

Offline

RapidBelge
31. May 2023, 11:41#684

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

Manam arī 100k odometrā - pēc vienas ziemas vispār bija pazudis spiediens aizmugures bremzēs, vnk bremžu nebija, bet netecēja. Ieliku remkomplektu un viss kārtībā.
Ar EXC un SXC cilindru tieši uz 950 no forumiem saprotu, ka tur vēl ir mazliet jāpačakarējas ar bremžu pedāļa stoperi un hand made sviru.
Jauns protams ir labākais risinājums, bet padārgi.

Offline

Jarix
04. Jun 2023, 15:22#685

Kopš: 23. Feb 2009

Ziņojumi: 46

Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max

Vai kāds varētu nomērīt un šeit publicēt attālumu starp stiprinājuma skrūvēm aizmugures galvenajam bremžu cilindram tādiem adventure modeļiem kā 1290, 1190, 1050, utt. Internetā šadus datus neatradu, bet iespejams kādam mani ieskaitot var noderēt... Paldies!

Offline

RapidBelge
02. Aug 2023, 17:51#686

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

Kādam ir 950 karburators daļām? Vajag 60031041000 labā stāvoklī.

Offline

ksneps
03. Aug 2023, 12:36#687

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

KSM vai Motofavorītā?

Offline

RapidBelge
03. Aug 2023, 13:55#688

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

Noņemts no ražošanas, stoka nav.
Mans laika gaitā deformējies un uztaisījis spraugu savienojumā ar droseli, var smuki iesūkt putekļus un smiltis pirms filtra.
Bada gadījumā mēģinās sildīt un formēt atpakaļ esošo.

Offline

ksneps
03. Aug 2023, 15:42#689

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Likt uz hermetiķi nevar?

Vēlams sarkano...

Offline

RapidBelge
03. Aug 2023, 16:26#690

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

Jā, kko domās, ja neko neatradīšu

Offline

SauleSaule
04. Aug 2023, 08:22#691

Kopš: 19. Oct 2020

Ziņojumi: 29

Braucu ar: DL650 V-Strom


02 Aug 2023, 17:51:11 RapidBelge rakstīja:
Kādam ir 950 karburators daļām? Vajag 60031041000 labā stāvoklī.


Tas no kāda materiāla? Ja plastmasa, varbūt ir vērts pameklēt kādu, kas var izprintēt?

Offline

RapidBelge
07. Aug 2023, 17:02#692

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: 950 Adv

Jā, plastmasa. Printēšana arī ir viens no variantiem

Offline

D4v3
10. Apr 2024, 15:28#693

Kopš: 07. Apr 2024

Ziņojumi: 1

Braucu ar: KTM 990 ADV

Latvijā kāds tirgo oberon vai kāda cita ražotāja aftermarket sajūga cilindrus ?

Offline

alnis
11. Apr 2024, 08:15#694

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 512

Braucu ar:

...kāds, kuram gadījies būt KTM rūpnīcā pastāstīja, ka redzējis līniju vecāku modeļu detaļu padarīšanai par nederīgām, lai tās patiešām nonāktu utilizācijā, nevis tirgū...

Offline

Odium
11. Apr 2024, 20:44#695

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


11 Apr 2024, 08:15:55 alnis rakstīja:
...kāds, kuram gadījies būt KTM rūpnīcā pastāstīja, ka redzējis līniju vecāku modeļu detaļu padarīšanai par nederīgām, lai tās patiešām nonāktu utilizācijā, nevis tirgū...


"Zaļā" domāšana. Bet vispār jau daudz lietas, konfiscētās, nenotirgotās vnk iznīcina, lai gan varēja laist tirgū, būtu daudz zaļāk.

Offline

alnis
12. Apr 2024, 10:59#696

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 512

Braucu ar:


11 Apr 2024, 20:44:23 Odium rakstīja:

11 Apr 2024, 08:15:55 alnis rakstīja:
...kāds, kuram gadījies būt KTM rūpnīcā pastāstīja, ka redzējis līniju vecāku modeļu detaļu padarīšanai par nederīgām, lai tās patiešām nonāktu utilizācijā, nevis tirgū...


"Zaļā" domāšana. Bet vispār jau daudz lietas, konfiscētās, nenotirgotās vnk iznīcina, lai gan varēja laist tirgū, būtu daudz zaļāk.

Viss banālāk - tiek mērķtiecīgi darīts tā, lai tirgū detaļas pietiktu tikai garantijas laikam, un pēc tā, lai detaļas remontam tirgū nebūtu dabūnamas, piespiežot ļautiņus pirkt jaunu drapaku... Mocim ir visai daudz metāla detaļu, kuras nokopēt principā nav iespējams.

Offline

Odium
12. Apr 2024, 19:16#697

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


12 Apr 2024, 10:59:42 alnis rakstīja:

11 Apr 2024, 20:44:23 Odium rakstīja:

11 Apr 2024, 08:15:55 alnis rakstīja:
...kāds, kuram gadījies būt KTM rūpnīcā pastāstīja, ka redzējis līniju vecāku modeļu detaļu padarīšanai par nederīgām, lai tās patiešām nonāktu utilizācijā, nevis tirgū...


"Zaļā" domāšana. Bet vispār jau daudz lietas, konfiscētās, nenotirgotās vnk iznīcina, lai gan varēja laist tirgū, būtu daudz zaļāk.

Viss banālāk - tiek mērķtiecīgi darīts tā, lai tirgū detaļas pietiktu tikai garantijas laikam, un pēc tā, lai detaļas remontam tirgū nebūtu dabūnamas, piespiežot ļautiņus pirkt jaunu drapaku... Mocim ir visai daudz metāla detaļu, kuras nokopēt principā nav iespējams.


Nu jā, tagad jau viss tiek ražots pēc principa: sabojājas - pērc jaunu. Un viss tiek ražots, lai nokalpotu tikai noteiktos garantijas laikus, un pēc tam, izmešana, un jauna verķa iegāde.

Offline

feciic
18. Apr 2024, 17:51#698

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


12 Apr 2024, 10:59:42 alnis rakstīja:

11 Apr 2024, 20:44:23 Odium rakstīja:

11 Apr 2024, 08:15:55 alnis rakstīja:
...kāds, kuram gadījies būt KTM rūpnīcā pastāstīja, ka redzējis līniju vecāku modeļu detaļu padarīšanai par nederīgām, lai tās patiešām nonāktu utilizācijā, nevis tirgū...


"Zaļā" domāšana. Bet vispār jau daudz lietas, konfiscētās, nenotirgotās vnk iznīcina, lai gan varēja laist tirgū, būtu daudz zaļāk.

Viss banālāk - tiek mērķtiecīgi darīts tā, lai tirgū detaļas pietiktu tikai garantijas laikam, un pēc tā, lai detaļas remontam tirgū nebūtu dabūnamas, piespiežot ļautiņus pirkt jaunu drapaku... Mocim ir visai daudz metāla detaļu, kuras nokopēt principā nav iespējams.

Šis kautkas no plakanzemes un chemtrail operas, rezerves daļu tirgošana ir gana ienesīgs bizness lai to norakstītu par labu jauniem izstrādājumiem.
Papildus tam ES diezgan aktīvi bīda regulas par iekārtu un mehānismu remontējamību un pat tik tālu ka ražotājam 10 gadus pēc ražošana beigām ir jānodrošina detaļu pieejamība.
Ja nu tas cehs tur arī bija tad noliktavas nelikvīdu iznīcināšanai jo nu gana bieži tiek konstatētas kļūdas konstrukcijā, kļūda izlabota bet noliktavā esošās detaļas vienkārši nav izmantojamas. Papildus tam ir uzglabāšanas izmaksas jebkurai vienībai un jo ilgāk tā detaļa guļ plauktā jo vairāk resursa tās glabāšanai ir iztērēts-noteiktu laika periodu nav bijus kustība-utilizējam.

Offline

karlsons
18. Apr 2024, 22:17#699

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3415

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


11 Apr 2024, 08:15:55 alnis rakstīja:
...kāds, kuram gadījies būt KTM rūpnīcā pastāstīja, ka redzējis līniju vecāku modeļu detaļu padarīšanai par nederīgām, lai tās patiešām nonāktu utilizācijā, nevis tirgū...
visticamāk jau kautkādu brāķa sēriju, kura neatbilda standartiem, iznīcināja.
p.s. trakotrus arī liekot uz konveijera, tur blakus stāv divas kastes ar detālijām, uz vienas rakstīts EU, uz otras - for Latvia

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline