Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
lupinu21
24. May 2012, 12:55#1

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

Tā kā mani interesē viss kas saistīts ar šo modeli ,tad atļāvos izveidot jaunu sadaļu kur laimīgie ,un topošie īpašnieki var atrast ,vai uzdot jautājumus par interesējošam vai saskrāpējošām problēmām atrisinājumu. Būtu labi arī piebiedroties tiem kas zina,kaut ko par šiem modeļiem . Pievienojiet bildes ,un aiziet.

manuāļi
http://www.carlsalter.com/ktm-service-manuals.asp

motociklu sēdpozīcijas ,jeb moto ergonomiskais simulators
http://cycle-ergo.com/

[ Šo ziņu laboja lupinu21, 12 Jun 2012, 20:46:46 ]



-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

endurists
24. May 2012, 17:36#2

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 May 2012, 12:55:01 lupinu21 rakstīja:
Tā kā mani interesē viss kas saistīts ar šo modeli ,tad atļāvos izveidot jaunu sadaļu kur laimīgie ,un topošie īpašnieki var atrast ,vai uzdot jautājumus par interesējošam vai saskrāpējošām problēmām atrisinājumu. Būtu labi arī piebiedroties tiem kas zina,kaut ko par šiem modeļiem . Pievienojiet bildes ,un aiziet.



Ir bijuši pāris, un arī patreiz viens LC4 ģimenes apgādībā. Vecais 620(609cc) nāca līdz 98.gadam pēc tam jau 640 (625cc). Abi manuprāt pārāki par citiem Dual sport viencilindriniekiem. Dēļ svara, piekares un dzinēja rakstura. Vieglāk ir atbildēt uz konkrētiem jautājumiem!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

lockhead
24. May 2012, 18:40#3

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Vot, konkrēts jautājums, vai eļļas mainīšanai LC4 '00 gads, ir vajadzīga austākā tehniskā izglītība vai ne? Pašlaik studēju manuāli, izskatās ka ir vajadzīga gan...

Offline

lupinu21
24. May 2012, 21:01#4

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.


24 May 2012, 18:40:37 semjonoff rakstīja:
Vot, konkrēts jautājums, vai eļļas mainīšanai LC4 '00 gads, ir vajadzīga austākā tehniskā izglītība vai ne? Pašlaik studēju manuāli, izskatās ka ir vajadzīga gan...


nav tik traki ,atcereties ka lejot eļlu ārā arī izr jāizlaiž eļla no motocikla rāmja ,tur tā arī ir un lielākā problēma ka mainot pašam to visu atstāj.
ja vajag manuāļus varu kādu aizsūtīt.
PM

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lupinu21
24. May 2012, 21:05#5

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

Cik man pieredze ar KTM nu piekare tiešām uzrunā ,nu no labās puses,ne pa cietu ne pa mīkstu ,ejot uz 80 km/h pāri guļošajiem policistiem ,uzrunā piekares un amortizatoru elastīgums ka var motociklu savākt.pamēģināju ar parastu 2010 gada ielinieku nu uz 30km/h sita cauri piekare.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

Psihologs
24. May 2012, 23:14#6

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


24 May 2012, 18:40:37 semjonoff rakstīja:
Vot, konkrēts jautājums, vai eļļas mainīšanai LC4 '00 gads, ir vajadzīga austākā tehniskā izglītība vai ne? Pašlaik studēju manuāli, izskatās ka ir vajadzīga gan...


Diezgan vēsi.

1. Izlaid eļļu no motora.
Motora apakšā izskrūvē skrūves 13 un 14.
Skrūvi A izskrūvēt nevajag.



2. Noņem filtra plastmasas aizsargu 15, noskrūvē filtru 6.



3. Izlaid eļļu no rāmja.
Izskrūvē skrūvi 16.



4. Skrūvē atpakaļ skrūves motora apakšā.
Pirms atpakaļ skrūvēšanas, notīri metāla skaidiņas no skrūves 14 magnētiskā "ķērāja", iztīri metāla skaidiņas no skrūves 13 sietiņa. Nomazgā skrūves un skrūvē ciet. Neaizmirsti, ka skrūvei 13 ir vara šeibe (es aizmirsu)

5. Salej eļļu motorā.
Izskrūvē korķi un lej iekšā eļļu. 1.3 litri.

5. Skrūvē virsū jaunu filtru.
Pirms tam ieskrūvē skrūvi 16 "zem filtra".
Notīri no netīrumiem korpusu pie kura skrūvējas filtrs 17, pielej filtru ar eļļu (~ 100 grami) apsmērē filtra gumiju ar eļļu 18.



6. Salej eļļu rāmi.
Lai to izdarītu - izskrūvē rāmī skrūvi 1.
Sagatavo kanniņu, līdzīgi kā bildē - korķī caurums + šļauciņa. Lai būtu vieglāk liet eļļu, svarīgi lai šļauciņa ir mazliet tievāka par caurumu B (pretējā gadījumā trūks gaisa un eļļa liesies ĻOTI lēni).

Ielej kanniņā 0.6 litrus eļļu un lej iekšā rāmī.



Manuālī stāv rakstīts, ka salejot rāmī eļļu, jāpiestartē motors un jāpadarbina ~ 20 sekundes, kamēr izsit eļļu no cauruma B, tad slāpē nost. Manā gadījumā pietika ar burtiski 2-3 sekundēm!

7. Samaini filtra elementu motorā.
Atskrūvē skrūvi 2, noņem vāciņu 3.
Samaini filtru.



Liekot kopā, atceries, ka uz skrūves 2, starp eļļas šļauku galiem ir vara šeibes, kopā 3 gab.

Gatavs
Nesteidzīgā režīmā darbs aizņems ~ 30-40 minūtes.

[ Šo ziņu laboja Psihologs, 24 May 2012, 23:23:15 ]

Offline

shiirs
25. May 2012, 00:06#7

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

LC4 nav gadijuma tas mocis kuram 6 meneshus gada ir beigts starteris?

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

klaidon
25. May 2012, 01:22#8

Kopš: 16. Jun 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Jawa sidecar, XJ900S, F800ST

Es par starteri, kā vājo vietu, biju dzirdējis pirms moča iegādes. Grūti izskaidrot. Pirms startēšanas paārliecinos, vai dekompresors atspiedies, lai starterim vieglāk uzsākt. Pagaidām pusotrs gads ikdienā (arī ziemā)vienīgā problēma bija otra vājā vieta - izskrūvējās skrūves, kas sabeidz ģeneratora tinumus.

Offline

endurists
25. May 2012, 09:59#9

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


25 May 2012, 00:06:49 shiirs rakstīja:
LC4 nav gadijuma tas mocis kuram 6 meneshus gada ir beigts starteris?


Diezgan tuvu patiesībai!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

lupinu21
25. May 2012, 11:03#10

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.


25 May 2012, 09:59:13 endurists rakstīja:

25 May 2012, 00:06:49 shiirs rakstīja:
LC4 nav gadijuma tas mocis kuram 6 meneshus gada ir beigts starteris?


Diezgan tuvu patiesībai!

Drošības pēc skrūves es arī pārvilku,bija dzirdēts ka var no vibrācijas atskrūvēties.
Bet skrūves ir pie tinumiem,starteris griež ka zvērs.

[ Šo ziņu laboja lupinu21, 25 May 2012, 11:04:19 ]



-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lupinu21
25. May 2012, 11:13#11

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

Pārvilkt nevajag. Ar to viss tikai sākas...
Uzliec uz līmītes un pievelc


Laba ideja,jo daudzas lietas KTM nāk uz līmes,nu kaut vai rokturi stūrei.

[ Šo ziņu laboja lupinu21, 25 May 2012, 11:14:06 ]



-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lockhead
25. May 2012, 11:37#12

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Psiholog, tas otrs filtrs jāmaina jau kad eļļa ielieta iekšā? Visp paldies par aprakstu, šito izdrukās.

Offline

Psihologs
25. May 2012, 11:42#13

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


25 May 2012, 11:37:22 semjonoff rakstīja:
Psiholog, tas otrs filtrs jāmaina jau kad eļļa ielieta iekšā? Visp paldies par aprakstu, šito izdrukās.


Pieņemu, ka to otro filtru var mainīt arī pirms eļļas liešanas, bet pats darīju tā kā rakstīts (manuālī)

P.s. man savējam (640 LC4, 2006.g) ar norādīto eļļas daudzumu 1.3 + 0.6 + ~ 100g filtrā = sanāca eļļa lodziņā pāris mm virs max līmeņa.

Offline

lockhead
25. May 2012, 11:46#14

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kādu eļļu lēji?
Jāpošas uz rīg' pēc filtriem

Offline

Psihologs
25. May 2012, 11:50#15

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

Putoline
OFF ROAD NANO TECH 4+ 10W50
Eļļa

Pirku iekš Dino & Co.

[ Šo ziņu laboja Psihologs, 25 May 2012, 11:51:45 ]

Offline

lupinu21
25. May 2012, 13:33#16

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.


25 May 2012, 11:50:03 Psihologs rakstīja:
Putoline
OFF ROAD NANO TECH 4+ 10W50
Eļļa

Pirku iekš Dino & Co.


Vai tik cenās putoline nano nesanāk dārgāk par parastu sintētiku.Tāpat uz 5 tūkst.jāmaina?

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

lupinu21
25. May 2012, 13:37#17

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

ja kādam ir priekšējais lukturis jāmaina ,vai vecs un slikti izgaismo ceļu,NRcentrā par 25.50 redzēju.Ar stikla priekšu,oriģinālie iet par 50-60ls.
Ja kas tad nrcentrā pretimnākoši cilvēki.
links.
http://www.nrcentrs.lv/lukturis-5/#!prettyPhoto

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

Psihologs
25. May 2012, 15:32#18

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


25 May 2012, 13:33:29 lupinu21 rakstīja:

25 May 2012, 11:50:03 Psihologs rakstīja:
Putoline
OFF ROAD NANO TECH 4+ 10W50
Eļļa

Pirku iekš Dino & Co.


Vai tik cenās putoline nano nesanāk dārgāk par parastu sintētiku.Tāpat uz 5 tūkst.jāmaina?


Droši vien, ka sanāk. Par rapšu eļļu un saulespuķu eļļu arī dārgāk..

Offline

hla
25. May 2012, 22:05#19

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


25 May 2012, 09:59:13 endurists rakstīja:

25 May 2012, 00:06:49 shiirs rakstīja:
LC4 nav gadijuma tas mocis kuram 6 meneshus gada ir beigts starteris?


Diezgan tuvu patiesībai!


...un kurbuleeshanas reizju skaits ir tieshi proporcionaals skatiitaaju skaitam....

Offline

lockhead
25. May 2012, 22:19#20

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Vienreiz mēģināju savu ar kikstarteri pierūcināt. Nospļāvos un nopriecājos ka ir starters

Offline