Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Bandīts vai GS500E

AutorsZiņojums
Kriso
12. Mar 2014, 22:06#21

Kopš: 25. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 236

Braucu ar: kreklu pa rievu

Ir sanācis kādu brīdi kustināt Bandītu.

Tas man bija pirmais mo. Mocis manā uztverē ļoti OK. Priekš iesācēja, ja nav liliputa augums/izmēri ir labu labais, gan jaudas, gan svara ziņā.

Biežas problēmas ir ar svecēm. Tā kā vedā sev līdzi kādu rezervi un svečatslēgu. Man bija MK1 sērija, citiem pirmās/otrās paaudzes Bandītu īpašniekiem arī ir bijušas visādas epopejas ar svecēm.

Jā, no lietošanas izmaksām, neskaitot degvielu, man svecēm aizgāja visvairāk naudas

Tika baudīti vārsti, karbji, un viss pārējais, bet kā ārā bija aukstāks laiks (+3C) tad sākās izklaides ar stobriem un svecēm. Vasarā nebiju nekādu problēmu ar svecēm, tik aukstā laikā - agrā pavasarī.

Bet no otras puses, daudz kas ir atkarīgs kā mocis līdz šim ticis lietots un kopts.

Bet pa lielam, kā jau kārtīgs japāņu strīts, tīri tik ķēdi, maini eļļu, nomaini kādu kluci ik pa laikam un būs gerai! Internets arī ir pilns ar rezerves daļām, un citiem aftermarket "ķūniem".



-----------------
Nekaitini dvēseli, laid vaļā sajūgu...

Offline

ryii
13. Mar 2014, 00:37#22

Kopš: 12. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: draudzeni

brālis kā pirmo motociklu paņēma gs500, nesūdzējas bija ļoti apmierināts, ja kaut ko vajadzēja salabot elementāri un izmaksas bija smieklīgas. Jauda sākumam pietika, pēc sezonas jau sāka meklēt kaut ko jaudīgāku.

Offline

maniac
13. Mar 2014, 09:13#23

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


12 Mar 2014, 22:06:52 Kriso rakstīja:
Ir sanācis kādu brīdi kustināt Bandītu.
Biežas problēmas ir ar svecēm. Tā kā vedā sev līdzi kādu rezervi un svečatslēgu. Man bija MK1 sērija, citiem pirmās/otrās paaudzes Bandītu īpašniekiem arī ir bijušas visādas epopejas ar svecēm... man svecēm aizgāja visvairāk naudas

Tika baudīti vārsti, karbji, un viss pārējais, bet kā ārā bija aukstāks laiks (+3C) tad sākās izklaides ar stobriem un svecēm. Vasarā nebiju nekādu problēmu ar svecēm, tik aukstā laikā - agrā pavasarī...

Pilnīgi nepiekrītu! Moča modelis nav vainīgs, ja Tu "mokies ar svecēm". Tu jau pats atzīsti, ka "...pavasarī...aukstā laikā...utt.,utjpr."
Ja VISS ir kārtībā, mocim jālec.
P.S.Ja tiešām tikai pavasarī, visticamāk - vecs benzīns (ja bija bez kondicioniera).
P.P.S.Man arī bija bandīts un NE reizes pat "nenošķaudījās" pa kādām trim sezonām. Sveces mainīju ik pa 20000km.
P.P.P.S.Pēc Tavas loģikas es BMW k75 arī varētu ierindot moču kategorijā, kas "mokās ar svecēm". Jo vienreiz gadījās, ka kādus 30km pēc sveču nomaiņas (NGK) no trijām nosprāga divas vienlaicīgi!

-----------------

Offline

andrejins
13. Mar 2014, 09:21#24

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


13 Mar 2014, 09:13:57 maniac rakstīja:

12 Mar 2014, 22:06:52 Kriso rakstīja:
Ir sanācis kādu brīdi kustināt Bandītu.
Biežas problēmas ir ar svecēm. Tā kā vedā sev līdzi kādu rezervi un svečatslēgu. Man bija MK1 sērija, citiem pirmās/otrās paaudzes Bandītu īpašniekiem arī ir bijušas visādas epopejas ar svecēm... man svecēm aizgāja visvairāk naudas

Tika baudīti vārsti, karbji, un viss pārējais, bet kā ārā bija aukstāks laiks (+3C) tad sākās izklaides ar stobriem un svecēm. Vasarā nebiju nekādu problēmu ar svecēm, tik aukstā laikā - agrā pavasarī...

Pilnīgi nepiekrītu! Moča modelis nav vainīgs, ja Tu "mokies ar svecēm". Tu jau pats atzīsti, ka "...pavasarī...aukstā laikā...utt.,utjpr."
Ja VISS ir kārtībā, mocim jālec.
P.S.Ja tiešām tikai pavasarī, visticamāk - vecs benzīns (ja bija bez kondicioniera).
P.P.S.Man arī bija bandīts un NE reizes pat "nenošķaudījās" pa kādām trim sezonām. Sveces mainīju ik pa 20000km.
P.P.P.S.Pēc Tavas loģikas es BMW k75 arī varētu ierindot moču kategorijā, kas "mokās ar svecēm". Jo vienreiz gadījās, ka kādus 30km pēc sveču nomaiņas (NGK) no trijām nosprāga divas vienlaicīgi!

Jebkuru benzīna dzinēju var ierindot kategorijā, ka ir iespējamas problēmas ar svecēm

Tā kā par to toč nevajag uztraukties, bet pēc maiņas (ja maini visas reizē un tāpēc, ka jāmaina, ne nestrādā) pavadā vecās (100% ejošās) līdzi, ja nu gadās brāķis... Tādējādi problēmām nevajadzētu būt.

Bet, ja regulāri kādi stroķi, pie kam konkrētos apstākļos nestrādā, tad jājautā vai tiešām ar visu pārējo viss ir kārtībā - spoles, degmaisījums, svečvadi. Svecei ir jāstrādā neatkarīgi no temperatūras

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

bu
13. Mar 2014, 12:54#25

Kopš: 25. Jun 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Tas konkrētais bandīts iepriekšējās sezonas vidū nonāca pie manis. Problēmas ar svecēm viņam nebija, bet ar karbiņiem gan. Iztīrīju un iemontēju degvielas filtru. Braucu līdz oktobra vidum un arī aukstā laikā bez problēmām.

Offline

andrejins
13. Mar 2014, 17:08#26

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


13 Mar 2014, 12:54:58 bu rakstīja:
Tas konkrētais bandīts iepriekšējās sezonas vidū nonāca pie manis. Problēmas ar svecēm viņam nebija, bet ar karbiņiem gan. Iztīrīju un iemontēju degvielas filtru. Braucu līdz oktobra vidum un arī aukstā laikā bez problēmām.


Bu, tas tkai pierāda to, ka sveces nemēdz būt atkarīgas no temperatūras

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

peteris881
16. Apr 2014, 14:36#27

Kopš: 16. Apr 2014

No: Auce

Ziņojumi: 25

Braucu ar: dominator, gio250, RF600R

sveiki.
esmu iesacejs un nopirku banditu gsf600 96.gada.
problema tada ka man pie 6000 apriezieniem tik sak raut auksa kartigi.
es nezinu vai ta tam jabut?
un kad dod gaze vins biskit noristas lidz tiem 6000 apriezieniem.
varbut var kads kautko ieteikt??? karburatori tika iztiriti jau.
IEPRIEKS PALDIES.

Offline

andrejins
16. Apr 2014, 14:41#28

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


16 Apr 2014, 14:36:06 peteris881 rakstīja:
sveiki.
esmu iesacejs un nopirku banditu gsf600 96.gada.
problema tada ka man pie 6000 apriezieniem tik sak raut auksa kartigi.
es nezinu vai ta tam jabut?
un kad dod gaze vins biskit noristas lidz tiem 6000 apriezieniem.
varbut var kads kautko ieteikt??? karburatori tika iztiriti jau.
IEPRIEKS PALDIES.


Pēc jaudas līknēm izskatās, ka ir vienmērīga jauda līdz 5000 rpm un tad ir bedre starp 5000 un 6250 un tad atkal straujš kāpums... Tikai nezinu cik pareiza ir šī līkne, bet ja tas tā ir, tad normāli ka pie 6000 rauj aukšā priekšu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
16. Apr 2014, 14:46#29

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

domāji ka vilks vienādi visos RPM? sveces mainītas tev? tas var radīt lieko diskomfortu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

elf
16. Apr 2014, 14:49#30

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Problēmas ar svecēm rodas pilota dēļ...nevajag uzreiz pēc pielaižšanas gāzēt...pagaidat tač lai uzsilst!!!


-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

QQlis
16. Apr 2014, 16:09#31

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Pats arī jau otro gadu dīdu Bandītu 600s 2003 gada, tiešām ir tā, ka jauda rodas tikai no 5 tk RPM un uz augšu. Bet pēc parametriem paskaties - griezes moments maksimālais arī bija krietni augstu - ja nemaldos, tad ap 9.5-10 tk RPM.
Specifikācija


Kad tikko biju nopircis, likās, ka kaut kas nav nu neiet, jo mācību mocim (Kawasaki ER6n) bija savādāka raksturlīkne un jauda likās ir vairāk jau no apakšas. te kāds aparāta īpašnieks var pakomentēt droši vien vairāk zinās!

Bet vēl ko iesaku silti pačekot ir gaisa filtrs (principā tas būtu pirmais, kas jāskatās), ko vajag vismaz izpūst, ja ir oridžinal, ja K&N vai līdzīgi, tad attiecīgās tam paredzētās apkopes darbības. Kad man tas aizgāja ciet arī bija tā ka zemajos apgriezienos vispār jaudas nebija, arī tāda kā raustīšanās bija vērojama gadījumos, kad strauji iedevu ručkā!
Ja tas nepalīdz tad skaties dziļāk!

Sezona jau sen klāt, jāsāk kaplēt!

[ Šo ziņu laboja QQlis, 16 Apr 2014, 16:20:06 ]



-----------------

Offline

Negantelis
16. Apr 2014, 16:46#32

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


16 Apr 2014, 14:36:06 peteris881 rakstīja:
sveiki.
esmu iesacejs un nopirku banditu gsf600 96.gada.
problema tada ka man pie 6000 apriezieniem tik sak raut auksa kartigi.
es nezinu vai ta tam jabut?
un kad dod gaze vins biskit noristas lidz tiem 6000 apriezieniem.
varbut var kads kautko ieteikt??? karburatori tika iztiriti jau.
IEPRIEKS PALDIES.



Gribēji lai iet no apakšas vajadzēja pirkt citu moci.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
16. Apr 2014, 17:16#33

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tad ņem V2 vai V4 motoru, V2 protams labāk ņems no apakšas un ratā raus ar domu palīdzību

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

panika_
16. Apr 2014, 17:49#34

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: bandit

paprasi čomam, lai iedod ar citu 600 izbraukt, sapratīsi. vai servisā aizved, lai izbrauc. varu arī es izbraukt, pateikšu, vai tā jābūt

-----------------
www.fotOblog.lv

Offline

peteris881
16. Apr 2014, 20:19#35

Kopš: 16. Apr 2014

No: Auce

Ziņojumi: 25

Braucu ar: dominator, gio250, RF600R

paldies par informaciju.
sveces es saliku jaunas.

[ Šo ziņu laboja peteris881, 16 Apr 2014, 20:21:55 ]

Offline