Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Navigācija bezceļiem

AutorsZiņojums
G371
19. Sep 2019, 08:57#21

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=...mp;idPhone2=6990

Released 2019, July
Released 2015, April

Podziņas es tur arī sagaidu plastmasīgas. Kas mani maz satrauktu, ja tās nevar nejauši nospiest vai arī tās nesāk pašas spaidīties lietū ar ūdens pilēm.

[ Šo ziņu laboja G371, 19 Sep 2019, 09:07:35 ]

Offline

VATERLAND
19. Sep 2019, 09:24#22

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


19 Sep 2019, 02:19:18 G371 rakstīja:

17 Sep 2019, 16:19:14 Archy96 rakstīja:
Ja tu brauc pa iezīmētu treilu, kā tas ir Romaniakos, tad garmini vēl iet cauri, bet ja mauc frēraidā, kur acis rāda, tad tas ir totāli garām, jo mazajā ekrāniņā ne sūda nevar neko saprast. Normāls viedtālrunis ar IP klasi un lielāku ekrānu, vai sliktākajā gadījumā Garmin Montana.


+1, ūdensizturīgs telefons & OsmAnd. Un nekāda čakara kā Garminā iebakstīt GPX failus, kāpēc tie nestrādā utt. Kā reiz tajā pašā TET grupā katrs 10 jautājums ir Garmin problēma.

Starp citu, nupat ir iznācis Samsung Xcover 4s, kas pēc visiem parametriem lieliski der moto navigācijai - IP68 + MIL-STD-810G, vienīgās šaubas par ekrānu spilgtā saulē, jo nožmiegušies un šim nav Super AMOLED. Tam vēl ir nais fīča, ka sānos ir viena papildus fiziska poga, ko var ieprogrammēt kādai custom funkcijai - piemēram, atvērt OsmAnd, lai ar cimdiem nav jābaksta ekrānu. Arī tāds noderīgs retums kā maināms akumulators - jo arī ūdensizturīgiem telefoniem ir viena "problēma", kad tā USB ligzdā ir ūdens, nostrādā aizsardzība un neļauj lādēt, līdz tas ir sauss. Maksā ap 200 eur. Šonedēļ dabūšu šo patestēt.

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_xcover_4s-9730.php

Šobrīd lietoju A3 (2017) tam, tas ir kūleņojis ar moci un izmērcēts neskaitāmas reizes, dzīvs un vesels. Tik USB kabeļi iznīcināti kādi 5 gab.


Starp citu, praksē pārbaudīts uz TET Rumānijā, ka pat Ipone ar Osmand loti smuki vada pa gpx track, ko Osmand pārveido par marsrutu un iztrūkst Garmin čakarēšanās, ka visu laiku jāseko trackam.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

booo_kat
19. Sep 2019, 10:13#23

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


19 Sep 2019, 02:00:05 G371 rakstīja:

17 Sep 2019, 14:12:16 booo_kat rakstīja:
Pašlaik iekrita acīs:
1) https://ej.uz/bdtd
2) https://ej.uz/evsf


1) Tas slēdzis tur gan nav diži loģisks, ja vien pa taisno pie aķa to neliec (šis ir jāliek uz ACC izvada, lai tur elektrība ir tikai pie iedarbināta moča un nejauši nenosēdini aķi, ja aizmirsti manuāli to slēdzi izslēgt) un zilās diodes arī nez vai tur ļoti vajag. Un liels gabarītos.

2) Vari mēģināt

Īsumā vajag tādu, kurš lādē vismaz ar 2A (vēl labāk paskaties cik A ir tel. lādētājam), jo ar ieslēgtu ekrānu savādāk telefons tāpat sēdīsies. Kā arī ķēdē drošinātāju.

Un labāk šos nemaz pie stūres nestiprināt (kā otrajā variantā), ja brauc bezceļā. Jo noķerot neveiksmīgi kādu šķērsli ar priekšējo ratu - kāda bedre ir klasika, ar triecienu pret stūri, tiek nolocīts viss, kas tur ir saskrūvēts - USB gali pirmie, kas padodās (labs iemesls vairāk kā vienu USB kabeli līdzi vizināt).


Labi ieteikumi, paldies!
Slēdzis ķēdē ir vitāli nepieciešama lieta, jo tas tiks stiprināts uz drūmās klasikas ((C)VATERLAND), kam nav nekādas aizsardzības. Loģiska rīcība, ir likt caur aizdzedzes atslēgu, tomēr zinot cik labi un precīzi tur viss ir uztaisīts, papildus slēdzi gribu noteikti, drošinātāju arī obligāti, protams. Līdz ar ko izriet, ka arī nav baigi paredzēt kūleņot ar mo, mērķis ir maksimāli askētiska(zilās diodes vienkārši var izvākt, esmu darījis vairākiem mašīnas lādētājiem), neliela figņa, kas spēj pielādēt tos pašus nelaimīgos 2A(manam Galaxy A3(2016) kā reiz tik arī vajag, bet nu labāk vairāk, jo trubu var gadīties nomainīt. Pielietojums: vieglais tūrisms pa Latvijas un Baltijas ceļiem (kaut sliktiem meža, bet tomēr ceļiem) un brīvi braucamām takām.
Vai ar ACC tu domā sprieguma regulatoru/taisngriezi (šim dzelzim vienā korpusā un tupi primitīvs)?
P.S.-
Vienam mazam bezmotora mo bija uztaisīts ļoti primitīvs, gaterisks bet strādājošs risinājums: Aķa kastē pa taisno ar slēdzi+drošinātāju pievienots izjaukts(jo vajadzēja pielodēt vadus) mašīnas USB lādētājs un uz stūri aizvilkts USB pagarinātājs. Vajadzēja nākamā rīta pēkšņajiem plāniem, tika uztaisīts no tā, kas pa rokai. Visu weekendu nobrauca, telefonu lādēja labi, viss pārējais gan jau ka slikti, pēc tā pasākuma tika novākts uz neatgriešanos, negribu tādu vairs, tāpēc apjautājos par cilvēcīgiem, permanentiem risinājumiem.

Offline

motoTurer
19. Sep 2019, 10:52#24

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560

Jebkurš android telefons ar Locus aplikāciju strādā daudz labāk kā Garmin. Garmins bija ok pirms 10 un vairāk gadiem, jo nebija citas alternatīvas.

Offline

G371
19. Sep 2019, 11:42#25

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm


19 Sep 2019, 10:13:58 booo_kat rakstīja:
Vai ar ACC tu domā sprieguma regulatoru/taisngriezi (šim dzelzim vienā korpusā un tupi primitīvs)?
P.S.-


Moderniem motocikliem ir tāpat kā auto, speciāli izvadi provodkā, kas ir paredzēti aksesuāriem - pāris vadi ar štekeriem galā, kur pienāk elektrība, kad aizdedze ieslēgta. KTM parasti kaut kur pie lampas ielocīti. Es sameklēju el. shēmu mocim un pēc tās arī var pateikt, kur tie dzīvo/kādā krāsā.

[ Šo ziņu laboja G371, 19 Sep 2019, 11:47:25 ]

Offline

booo_kat
19. Sep 2019, 11:52#26

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


19 Sep 2019, 11:42:58 G371 rakstīja:

19 Sep 2019, 10:13:58 booo_kat rakstīja:
Vai ar ACC tu domā sprieguma regulatoru/taisngriezi (šim dzelzim vienā korpusā un tupi primitīvs)?
P.S.-


Moderniem motocikliem ir tāpat kā auto, speciāli paredzēti izvadi provodkā, kas ir paredzēti aksesuāriem - pāris vadi ar štekeriem galā, kur pienāk elektrība, kad aizdedze ieslēgta. KTM parasti kaut kur pie lampas ielocīti.

Atslēgas vārds šeit ir "moderniem motocikliem". Sapratu. Mans pacients galīgi nav moderns, ražots vēl plaukstošajā Padomju savienībā un sarežģītākā elektronika tam ir 3fāzu taisngriezis, ko var savākt pāris stundu laikā no saujas detaļu pēc shēmas un radiodetaļu veikala apmeklējuma.
Neatliks nekas cits kā lādētāju likt:
a) Caur aizdedzi kopā ar, piemēram, gabarītiem (tad nu būtu dubults slēdzis drošībai, drošinātājs tāpat aktuāls)
b)Pa taisno pie akumulatora ar savu slēdzi.

P.S. Šim mocim bez elektroshēmas rokā pat klāt nevar iet, kur nu vēl iedomāties kaut kur braukt.

[ Šo ziņu laboja booo_kat, 19 Sep 2019, 11:53:10 ]

Offline

G371
19. Sep 2019, 11:55#27

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Lūk problēma, kurai es neesmu atradis risinājumu ir kā pasargāt telefonu no aukstuma, ja nav mocim vēja aizsardzības. Jo vēsā laikā tas tiek skaisti atdzesēts braucot un mirst nost arī lādējot. Telefona stikla aizmugure tam arī necik nenāk par labu.

[ Šo ziņu laboja G371, 19 Sep 2019, 12:02:02 ]

Offline

booo_kat
19. Sep 2019, 12:07#28

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Par aukstumu, līdz šim nav novērota problēma ar miršanu vismaz ne starp +5 - +10 braucot, baterija ar navigāciju tur +/- tik pat cik iekš auto papildus nelādējot. Arī man telefonam ir stikla aizmugure un nav vēja aizsardzības, tiesa virsū ir kkāds vāciņš un izmantoju attēlā redzamā stila telefona turētāju.

Offline

G371
19. Sep 2019, 12:13#29

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Nu jā, šis materiāls varētu sliktāk vadīt siltumu kā arī, ja tas ir noslēgts, tad lādējot vēl uztaisa mazu siltumnīcu. Būs jāpamēģina.

Offline

G371
19. Sep 2019, 12:20#30

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm


19 Sep 2019, 09:24:48 VATERLAND rakstīja:
Osmand loti smuki vada pa gpx track, ko Osmand pārveido par marsrutu un iztrūkst Garmin čakarēšanās, ka visu laiku jāseko trackam.


Esmu testējis desmitiem aplikācijas, finālā paliku pie OsmAnd, kad atšifrē tā miljons funkcijas un sakonfigurē kā vajag, perfekti. Piemēram, tur var vairākas kartes vienu virs otras uzlikt ar caurspīdību (man ir Yandex satelīta kartei pa virsu OpenStreetMap), cik uziet GPX failus vienlaicīgi rādīt, navigācija pēc GPX, likt markerus utt. Vienīgā sūdzība, ka varētu ieviest interfeisā pogas, ar kurām rotēt karti, jo nudien nav ērti to darīt ar cimdiem, bet līdz tam vēl neviens nav aizdomājies. Tik vēl GPSies papildus lietoju, lai ierakstītu maršrutus, jo tur pa taisno ir uploads uz viņu saitu, kas ir super ērti, lai pēc tam uz kompja tos pielabotu.

[ Šo ziņu laboja G371, 19 Sep 2019, 12:28:47 ]

Offline

Archy96
19. Sep 2019, 21:37#31

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Sep 2019, 12:20:41 G371 rakstīja:

19 Sep 2019, 09:24:48 VATERLAND rakstīja:
Osmand loti smuki vada pa gpx track, ko Osmand pārveido par marsrutu un iztrūkst Garmin čakarēšanās, ka visu laiku jāseko trackam.


Esmu testējis desmitiem aplikācijas, finālā paliku pie OsmAnd, kad atšifrē tā miljons funkcijas un sakonfigurē kā vajag, perfekti. Piemēram, tur var vairākas kartes vienu virs otras uzlikt ar caurspīdību (man ir Yandex satelīta kartei pa virsu OpenStreetMap), cik uziet GPX failus vienlaicīgi rādīt, navigācija pēc GPX, likt markerus utt. Vienīgā sūdzība, ka varētu ieviest interfeisā pogas, ar kurām rotēt karti, jo nudien nav ērti to darīt ar cimdiem, bet līdz tam vēl neviens nav aizdomājies. Tik vēl GPSies papildus lietoju, lai ierakstītu maršrutus, jo tur pa taisno ir uploads uz viņu saitu, kas ir super ērti, lai pēc tam uz kompja tos pielabotu.


Ir varbūt kāda lietošanas instrukcijas Osmandam kaut kur atrodama, gribās iedziļināties tajā visā.?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

G371
20. Sep 2019, 14:04#32

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Es pavadīju stundas bakstot opcijas, eksperimentējot un pēc nedēļas bija sakonfigurēts, ka viss apmierina, lai gan tur vēl ir fīčas, kurās pat neesmu vēl paspējis iedziļināties. Bet krutākais, ka vari visu laiku kartē rādīt n-tās GPX rūtes dažādās krāsās, man pa visu LV ir attēloti mani bezceļu maršruti, kas kaut kur savienojās + TET kā "šoseju" izmantoju.

Turu rokās Xcover 4s, nu viss man tur šķiet jauki. Protams, ir plastmasīgāks kā fancy S10, bet tas ir darba telefons. Tā dedicated poga ir lieliska, tai var ieprogrammēt, ko tā dara nospiežot un ko turot. Var atvērt aplikāciju arī kad tel ir nolockots, kas ir super navigācijai. Arī tas, ka apakšējās pogas ir fiziskas, izlēdz to, ka gaitā bakstot OsmAnd, nejauši to vari aizvērt. Nav spilgtas saules, lai ekrānu patestētu, bet šo nopirku sencim, paņemšu patestēt, kad saule izlīdīs.

[ Šo ziņu laboja G371, 20 Sep 2019, 14:10:14 ]

Offline

Padre
20. Sep 2019, 14:09#33

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Nez, es izmantoju Garmin navigāciju bezceļiem un kā pārliecinājos, ar defaulto karti, kas nāk līdzi - rāda takas tur, kur fiziski takas nav... nē nu ir, bet ir bijusi gadus 10 atpakaļ, jeb traktors ir braucis un atstājis risi aiz sevis un satelīts to uzskata par taku... izbraukt var.
Izmantoju Montana 610, bračkam ir Montana 681t - abas funkcija pilda ļoti labi, ir ātras, negļuko.
Neredzu vajadzību izmantot telefonu kā nafigatoru. + Garmin var saplānot maršrutu jebkurā valstī, ja ir vēlme tāda.
Šī nav Garmin reklāma


-----------------
Ou Yess.

Offline

G371
20. Sep 2019, 14:12#34

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Man personīgi, ja neskaita visus citus mīnusus, neapmierinātu kaut vai tas, ka Garmin ir jālieto kaut kāda viņu karte - praksē visādās nekurienēs es mēdzu pārslēgties starp piecām dažādām kartēm, lai mēģinātu ieraudzīt kaut ko. Piemēram tādus pašus neiezīmētos ceļus atver Google Maps, iezūmo max satelītu un skaties, kur ir vārga līnijiņa.

Plus es izmantoju ķiverēm comm sistēmas, kas savienotas ar telefonu - mūzika, zvani. Viss no vienas ierīces. Ā un arī ar OsmAnd, kad uzliec navigāciju pēc GPX vari kā rallijā vilkt pa mežu - balss instrukcijas, nedaudz pa labi, nedaudz pa kreisi, strauji pa labi Ar Waze pilsētā tas pats, priceless ārzemēs, kur vāji orientējies.

Man visu laiku stāv instalētas karšu aplikācijas:

OsmAnd
Waze
Locus Maps
Google Maps
GPSies
Here Maps - ar novilktām offline kartēm

Jā, un, protams, izbraucot uz asfalta, mani interesē, kur ir policija Ko Garmin nevar nosegt. Dažās vietās es vēl pilnīgi nelegāli šķērsoju šosejas pa gājēju infrastruktūru, tad es arī vispirms paskatos Waze vai čomi neganās rajonā.

[ Šo ziņu laboja G371, 20 Sep 2019, 14:37:57 ]

Offline

G371
20. Sep 2019, 14:17#35

Kopš: 12. Sep 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 250exc/690sm

Comm sistēma arī reiz paglāba kaut kādā dibenā Latgalē, kad trāpīju nenormālā lietū un aizlēja telefonam mikrofonu un nevarēja neko dzirdēt. No ķiveres piezvanīju uzgooglētam viesu namam. Tur no zābakiem izlēju kādus 5 litrus ūdeni

Comm sistēmas man ir 2 gab. - Cardo Smarth un Cardo Freecom 1+. Varu ieteikt Freecom 1+ kā labu price/performance. 3x dārgākajam Smarth vienīgā reālā un manis praktiski izmantotā šķirba ir bišķi labāki spīkeri.

Freecom 1+ es tikai nedaudz modificēju, ar nazi nogriežot nost ķepiņu, kas atbrīvo moduli no pamatnes, lai nejauši mežā ar kādu zaru pa to neuzšauj un tas neaizlido.

[ Šo ziņu laboja G371, 20 Sep 2019, 14:33:15 ]

Offline